הופעות מלפני כמה שעות. תכתבו שטויות

VeganFish

New member
כן כן, כל להקה דבש

trademark, expect nothing-מתוקים, הייתי רוצה אם כולם שם...‏ Brutal Assault-כנ``ל, אותו סיפור. רק שפה הייתי רוצה לנסות כל מיני דברים רק אם ג`ניה. Beer7פה אני מפחד לכתוב משהו, כי פוחד להסתכסך אם באר שבעים קשוחים שחוזרים לב``ש מת``א על אופניים...-. Strawberry Jamבטח גם ל יש יש פרוטקשן רציני. אז אני שוב אשתוק. יכול להוסיף רק שזה אחד הלהקות ‏ ROCKKKK הכי טובות שראיתי. וטוב שלא רוק ישראלי, כי רוק ישראלי ורוסי מוצצים כאחד רק בטור מוסג כזה. פחחח. בהבהבה. האחרונים שניגנו לא מתוקים בכלל, רק חרפק דבש-בון בון. הייתי...טוב אתם יודעים. סליחה ישי, אני לא בקטע של מבוגרים, הולך עד הסוף-קטינות אם פיגור שכלי זמני, בלי חזה ועדיף מאזור רמת-שרון. תודה. ישנתי איפהשהו ליד רחוב לבינסקי שלוש שעות ועכשיו כמו עבד לעבודה. משעמם לי באוטובוס, אז תבינו אותי...‏‎
 

not from here

New member
BxA

דפקו הופעה חושרמוטה@! לא נהנתי ככה הרבה זמן ואני חושב גם אנשים אחרים בהצלחה בטור נשיקות צלצלו אליי
 

itaikuskus

New member
ערב מעולה

ממש נהניתי טריידמארק ואקספקט נאת'ינג להקות גדולות. ממש. תודה רבה לשלומית, שארגנה את הערב וקראה לנו לנגן. שלומית היא זהב. באמת.
 

Salad Days

New member
היה הופעות טובות

חבל לי שבאתי באמצע ופספסתי שלוש להקות נורא טובות, ועוד בגלל עבודה! אבל השאר היה לא רע. מאחרי ברוטאל אסולט הייתי קצת על המוסיקה בהנחה שלכולם נמאס מהורורפופס.
 

yuval2192

New member
באמת היה טוב

בורטל אסולט היה בן זונה כרגיל וכל הלהקות האחרות גם היו טובות מאוד ונתנו בראש
 
למעלה