הופעות בניו יורק?

הופעות בניו יורק?

שלום פורום, איך ואיפה אני יכול לדעת מתי ואם בכלל מישהו מהראפרים הישראלים מגיע להופעות בנ"י? סאב, הדג, סגול, הכלא, DAM או הפרברים. שיהיה אפילו מנצור או באיאן. מישהו מהם מגיע לתפוח הגדול בקרוב? תודה מראש.
 

דוויק

New member
אנחנו לא נגיע בזמן הקרוב.

שלך, הפרברים רפיוג'יז וה-PR TROOPERZ
 
אז הנה פרוייקט בשבילכם...

יש כאן חבר'ה אמריקאיים שאני אישית מכיר בניו יורק ובאיזור ג'רסי שממש אוהבים את החומר שלכם. קצת שיווק נכון ואתם בעניינים. בכלל, סגנון המוסיקה הישראלי-שחור מאוד מוצא חן בעיניהם פה, ובצדק. סתם עובדה מעניינת ששמתי לב אליה ואולי תעניין פה מישהו. בכל מקרה, תודה על התגובה.
 

FunkyGiraffe

New member
הדג נחש בניו יורק

ב15.10 הלהקה הופיעה בניטינג פאקטורי ביחד עם יוסי פיין ואמסי מתיתיהו כרגע אין להם תכנונים לחזור שוב, למרות שהבנתי משהו שבמרץ הם טסים שוב לארה"ב
 
את ההופעה הקודמת פיספסתי....

בכל מקרה אני אנסה לבתעדכן בנוגע לחודש מרץ. תודה!
 

omri zion

New member
תאקט:

ההופעה ה13 במרץ בשעה 7 ושעה 10 בערב, יש שתי הופעות, זה יהיה בB.B. KING, כתובת: 237 west 42 street זה כתוב באתר של www.sifrutake.com אם אתה רוצה להזמין כרטיס אז: 1-800-737-8853 זה כל מה שאתה צריך לדעת אני חושב!!!!
 

A dirr

New member
אני מגיע עוד חצי שנה משהו כזה...

עם כמה אנשים מהצוות (בעזרת השם) זה מתוכנן אני מתחיל לגשש יש שמה כמה מקומות נחמדים... לעוד מידע אפשר לבדוק עוד 3 חודשים באתר שלי אני חושב שכבר תוכלו לראות פרטים יותר עניינים ומקומות יותר רלוונטים... www.o-zen.com/art/adir א-דירר
 
למעלה