elimetayel
New member
הוספת תחנות לטובת המטיילים
הוספת תחנות לטובת המטיילים
שלום לכם!
קווי אוטובוסים בינעירוניים שמסלול נסיעתם עובר בכניסות למסלולי טיולים אבל אין תחנות העלאה \ הורדה,
כוונתי למקרים בהם אין תחנות קרובות ומקומות בהם לא חסר מקום לתחנה.
כולנו שמענו על בעיית הפריצות לרכבים חונים בכניסות למסלולי טיולים,
תחנות אוטובוס ( לקווים שממילא עוברים בכביש! ) גם יעזרו לטייל בביטחה.
הדוגמא הפשוטה ביותר היא קווים העוברים בכביש 90 בקטע בין עין גדי למצדה, עוברים שם לפחות 4 קווים - 444, 384, 486, 421
שאלו כל מטייל ותראו כמה מתבקש להוסיף תחנות הורדה והעלאה בפניה לנחל משמר ולנחל צאלים.
במקרה הזה פניתי לפני שנים רבות לחברת "אגד" + משרד התחבורה והעליתי חרס בידי.
דוגמא נוספת שבעקבותיה התעוררתי שוב לנושא - בימים האחרונים 'גיליתי' שיש 2 קווי אוטובוס של 'מטרופולין' הנוסעים בכביש 171 בקטע שבין צומת הרוחות לצומת הר חריף,
קו אחד - 162 מבאר שבע וקו שני - 61 ממצפה רמון,
2 הקווים מיועדים ככל הנראה לחיילים המשרתים בהר חריף - גבול מצרים, תדירותם נמוכה,
( אגב, נראה שאותו אוטובוס נוסע בבוקר מבאר שבע להר חריף, מחליף מספר ויוצא לפנה"צ למצפה רמון, חוזר אחה"צ להר חריף, מחליף מספר וחוזר לפנות ערב לבאר שבע )
בכל מקרה - יעזור מאוד למטיילים באזור אם יוסיפו 2 תחנות הורדה והעלאה על ציר הנסיעה - תחנה אחת בפניה לנחל ניצנה, והשניה בפניה לבורות לוץ.
במקרה הזה אין הרבה מטיילים באיזור אך כיוון שהכביש הנ"ל מסתיים בגבול - אין שם נפח תנועה אחר המאפשר טרמפים למשל, וכנ"ל בעיית החניה הבטוחה.
בקיצור - מה דעתכם - האם ואיך אפשר לקדם את הנושא?
תודה מראש לעונים!
הוספת תחנות לטובת המטיילים
שלום לכם!
קווי אוטובוסים בינעירוניים שמסלול נסיעתם עובר בכניסות למסלולי טיולים אבל אין תחנות העלאה \ הורדה,
כוונתי למקרים בהם אין תחנות קרובות ומקומות בהם לא חסר מקום לתחנה.
כולנו שמענו על בעיית הפריצות לרכבים חונים בכניסות למסלולי טיולים,
תחנות אוטובוס ( לקווים שממילא עוברים בכביש! ) גם יעזרו לטייל בביטחה.
הדוגמא הפשוטה ביותר היא קווים העוברים בכביש 90 בקטע בין עין גדי למצדה, עוברים שם לפחות 4 קווים - 444, 384, 486, 421
שאלו כל מטייל ותראו כמה מתבקש להוסיף תחנות הורדה והעלאה בפניה לנחל משמר ולנחל צאלים.
במקרה הזה פניתי לפני שנים רבות לחברת "אגד" + משרד התחבורה והעליתי חרס בידי.
דוגמא נוספת שבעקבותיה התעוררתי שוב לנושא - בימים האחרונים 'גיליתי' שיש 2 קווי אוטובוס של 'מטרופולין' הנוסעים בכביש 171 בקטע שבין צומת הרוחות לצומת הר חריף,
קו אחד - 162 מבאר שבע וקו שני - 61 ממצפה רמון,
2 הקווים מיועדים ככל הנראה לחיילים המשרתים בהר חריף - גבול מצרים, תדירותם נמוכה,
( אגב, נראה שאותו אוטובוס נוסע בבוקר מבאר שבע להר חריף, מחליף מספר ויוצא לפנה"צ למצפה רמון, חוזר אחה"צ להר חריף, מחליף מספר וחוזר לפנות ערב לבאר שבע )
בכל מקרה - יעזור מאוד למטיילים באזור אם יוסיפו 2 תחנות הורדה והעלאה על ציר הנסיעה - תחנה אחת בפניה לנחל ניצנה, והשניה בפניה לבורות לוץ.
במקרה הזה אין הרבה מטיילים באיזור אך כיוון שהכביש הנ"ל מסתיים בגבול - אין שם נפח תנועה אחר המאפשר טרמפים למשל, וכנ"ל בעיית החניה הבטוחה.
בקיצור - מה דעתכם - האם ואיך אפשר לקדם את הנושא?
תודה מראש לעונים!