הוספת מסילה שלישית באיילון

מצב
הנושא נעול.

Sephiroth

Member
הוספת מסילה שלישית באיילון

הוספת מסילה שלישית באיילון
כידוע לכולם, מתבצעות כיום עבודות של הוספת מסילה שלישית באיילון. העבודות כוללות תיעול של נחל האיילון מתחת לאיילון צפון במעין צינור גדול, והן אמורות להסתיים רק בסוף השנה הבאה. רציתי לדעת למה בכלל נכנסו לכזה פרוייקט הנדסי מסובך כשלפי התוכנית הגדולה, נחל איילון יוסט לכיוון הים כבר באיזור קיבוץ גלויות - ויהיה ניתן לכסות את כל תוואי האיילון ולבנות עליו. העבודות לא מיותרות ?
 

alexUK

New member
נצל"ש

הוספת מסילה שלישית באיילון
כידוע לכולם, מתבצעות כיום עבודות של הוספת מסילה שלישית באיילון. העבודות כוללות תיעול של נחל האיילון מתחת לאיילון צפון במעין צינור גדול, והן אמורות להסתיים רק בסוף השנה הבאה. רציתי לדעת למה בכלל נכנסו לכזה פרוייקט הנדסי מסובך כשלפי התוכנית הגדולה, נחל איילון יוסט לכיוון הים כבר באיזור קיבוץ גלויות - ויהיה ניתן לכסות את כל תוואי האיילון ולבנות עליו. העבודות לא מיותרות ?
נצל"ש
כעת אחרי פתיחת התחנות בשלוחות ראשונים ובית שמש, האם הקצב יואט? לא נראה שיהיו בשנה הקרובה עוד התפתחויות משמעותיות מלבד הנתב"ג, כי הכל ייפתח בטווח היותר ארוך - שנתיים-שלוש?
 
נתב"ג, אשקלון וירושלים עד סוף2004

נצל"ש
כעת אחרי פתיחת התחנות בשלוחות ראשונים ובית שמש, האם הקצב יואט? לא נראה שיהיו בשנה הקרובה עוד התפתחויות משמעותיות מלבד הנתב"ג, כי הכל ייפתח בטווח היותר ארוך - שנתיים-שלוש?
נתב"ג, אשקלון וירושלים עד סוף2004
בדצמבר הקרוב אמורות להסתיים עבודות הכפלת הקטע פלשת-אשדוד. במרץ - נתב"ג. בדצמבר 2004 תיפתח תחנת אשקלון, עם מסילה כפולה בקטע אשדוד - אשקלון, כמו כן ירושלים תחזור ללו"ז הרכבת, ודבר חשוב מאוד - מסילה שלישית באיילון. כל זה אמור לקרות בשנה+4 חודשים הקרובים. זה די הרבה, אז הקצב לא הואט. אל תשכח שלפי התוכניות והצהרות האוצר והממשלה, בחמש השנים הקרובות יחוברו לרשת הארצית 24 ערים נוספות. 2 כבר חוברו(ראשון ובית-שמש), כלומר נשארו עוד 22 ערים תוך פחות מחמש שנים. חישוב פשוט יוביל לממוצע של קצת יותר מ- 4(!!) ערים נוספות כל שנה. הקצב בהחלט לא יואט.
 

omer landau

New member
בהחלט...........

נתב"ג, אשקלון וירושלים עד סוף2004
בדצמבר הקרוב אמורות להסתיים עבודות הכפלת הקטע פלשת-אשדוד. במרץ - נתב"ג. בדצמבר 2004 תיפתח תחנת אשקלון, עם מסילה כפולה בקטע אשדוד - אשקלון, כמו כן ירושלים תחזור ללו"ז הרכבת, ודבר חשוב מאוד - מסילה שלישית באיילון. כל זה אמור לקרות בשנה+4 חודשים הקרובים. זה די הרבה, אז הקצב לא הואט. אל תשכח שלפי התוכניות והצהרות האוצר והממשלה, בחמש השנים הקרובות יחוברו לרשת הארצית 24 ערים נוספות. 2 כבר חוברו(ראשון ובית-שמש), כלומר נשארו עוד 22 ערים תוך פחות מחמש שנים. חישוב פשוט יוביל לממוצע של קצת יותר מ- 4(!!) ערים נוספות כל שנה. הקצב בהחלט לא יואט.
בהחלט...........
אני אני עדיין לא מבין לא הכפילו את הקטע שבין אשקלון לאשדוד לפני הקטע אשדוד -רחובות למרות שזה גם יתרום קצת לתדירות 22 ערים או 22 תחנות? אני כבר לא יכול לחכות
למרות שצריך לחיות את ההווה
 
הכפלת מסילות

בהחלט...........
אני אני עדיין לא מבין לא הכפילו את הקטע שבין אשקלון לאשדוד לפני הקטע אשדוד -רחובות למרות שזה גם יתרום קצת לתדירות 22 ערים או 22 תחנות? אני כבר לא יכול לחכות
למרות שצריך לחיות את ההווה
הכפלת מסילות
התחילו לעבוד על ההכפלות המקביל. פשוט הקטע פלשת-אשדוד (רחובות-פלשת עדיין ישאר חד-מסילתי) קצר יותר ולכן השיכפול יסתיים מהר יותר. בתור נוסע קבוע בקטע אשדוד-ת"א אני יכול לומר שזה יתרום רבות, כי תמד נאלצת אחת הרכבות (זו שיוצאת מאשדוד או זו שבאה לאשדוד) לחכות בפלשת, שם יש קטע של קילומטר או 2 לצורך מפגש רכבות, ולעיתים זה מאוד ארוך, במיוחד אם הרכבת ממול מאחרת. זה אמור להיות 22 ערים, מצורף קישור. רשימת הערים בסוף הכתבה, כאמור 2 מהערים ברשימה כבר חוברו (במוצ"ש האחרון).
 

omer landau

New member
אני נוסע פעם ב.....

הכפלת מסילות
התחילו לעבוד על ההכפלות המקביל. פשוט הקטע פלשת-אשדוד (רחובות-פלשת עדיין ישאר חד-מסילתי) קצר יותר ולכן השיכפול יסתיים מהר יותר. בתור נוסע קבוע בקטע אשדוד-ת"א אני יכול לומר שזה יתרום רבות, כי תמד נאלצת אחת הרכבות (זו שיוצאת מאשדוד או זו שבאה לאשדוד) לחכות בפלשת, שם יש קטע של קילומטר או 2 לצורך מפגש רכבות, ולעיתים זה מאוד ארוך, במיוחד אם הרכבת ממול מאחרת. זה אמור להיות 22 ערים, מצורף קישור. רשימת הערים בסוף הכתבה, כאמור 2 מהערים ברשימה כבר חוברו (במוצ"ש האחרון).
אני נוסע פעם ב.....
שבוע שבועיים למקום אשר נמצא קצת דרומית מזרחית לאשקלון וברוב הדרך נוסע לאורך המסילה ותמיד רואה את העבודות להכפלת המסילה ואת הכתבה הזאת כבר קראתי כשפורסמה-תודה היכן ניתן להתרשם מלוחות זמני העבודות של רכבת ישראל ??? מישהו יודע?
 
בקרוב: אשקלון -פלשתין../images/Emo13.gif

הכפלת מסילות
התחילו לעבוד על ההכפלות המקביל. פשוט הקטע פלשת-אשדוד (רחובות-פלשת עדיין ישאר חד-מסילתי) קצר יותר ולכן השיכפול יסתיים מהר יותר. בתור נוסע קבוע בקטע אשדוד-ת"א אני יכול לומר שזה יתרום רבות, כי תמד נאלצת אחת הרכבות (זו שיוצאת מאשדוד או זו שבאה לאשדוד) לחכות בפלשת, שם יש קטע של קילומטר או 2 לצורך מפגש רכבות, ולעיתים זה מאוד ארוך, במיוחד אם הרכבת ממול מאחרת. זה אמור להיות 22 ערים, מצורף קישור. רשימת הערים בסוף הכתבה, כאמור 2 מהערים ברשימה כבר חוברו (במוצ"ש האחרון).
בקרוב: אשקלון -פלשתין

בחסות האדמו"ר איסר ערפתביץ' שליט"א (יאסר ערפאת בפי אורי אבנרי)
 

צחקן

New member
אדמור ?

בקרוב: אשקלון -פלשתין

בחסות האדמו"ר איסר ערפתביץ' שליט"א (יאסר ערפאת בפי אורי אבנרי)
אדמור ?
ב"ה אדננו מורינו ורבינו ??. יאסר (מלשון בית סוהא) ערפאת . שליט"א שיחיה לחיים טובים אמן ? לא ולא אני רוצה שהשיר הזה יהיה אמת : עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים קולות הלויתו של מנהיג הטרור...
 

ישראל ב

New member
אם לא אכפת לכם בבקשה

אדמור ?
ב"ה אדננו מורינו ורבינו ??. יאסר (מלשון בית סוהא) ערפאת . שליט"א שיחיה לחיים טובים אמן ? לא ולא אני רוצה שהשיר הזה יהיה אמת : עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים קולות הלויתו של מנהיג הטרור...
אם לא אכפת לכם בבקשה
להמשיך את הדיון הזה בפורום אקטואליה. כמדומני שזה שייך לשם.
 
תראה איזה תור יש אליו

אדמור ?
ב"ה אדננו מורינו ורבינו ??. יאסר (מלשון בית סוהא) ערפאת . שליט"א שיחיה לחיים טובים אמן ? לא ולא אני רוצה שהשיר הזה יהיה אמת : עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים קולות הלויתו של מנהיג הטרור...
תראה איזה תור יש אליו
אנשים מצפים בחצר האדמור, הם מחכים בתור שעות בכדי לבקש ממנו יריקה בפרצוף... ממש האדמו"ר מהמוקטע... עוד מעט יעשה טיש... ויצא בריקוד
 
כה לחי+

נתב"ג, אשקלון וירושלים עד סוף2004
בדצמבר הקרוב אמורות להסתיים עבודות הכפלת הקטע פלשת-אשדוד. במרץ - נתב"ג. בדצמבר 2004 תיפתח תחנת אשקלון, עם מסילה כפולה בקטע אשדוד - אשקלון, כמו כן ירושלים תחזור ללו"ז הרכבת, ודבר חשוב מאוד - מסילה שלישית באיילון. כל זה אמור לקרות בשנה+4 חודשים הקרובים. זה די הרבה, אז הקצב לא הואט. אל תשכח שלפי התוכניות והצהרות האוצר והממשלה, בחמש השנים הקרובות יחוברו לרשת הארצית 24 ערים נוספות. 2 כבר חוברו(ראשון ובית-שמש), כלומר נשארו עוד 22 ערים תוך פחות מחמש שנים. חישוב פשוט יוביל לממוצע של קצת יותר מ- 4(!!) ערים נוספות כל שנה. הקצב בהחלט לא יואט.
כה לחי+
בניגוד לשנות השמונים והשבעים בהן בממוצע נסגרו שתי תחנות לעשור בנוגד לשנות התשעים בהן נפתחו שלש תחנות לעשור... אז כעת 4 ערים נוספות לכל שנה שזה אדיר!!!!
 

alexUK

New member
תודה, נשמע אחלה

נתב"ג, אשקלון וירושלים עד סוף2004
בדצמבר הקרוב אמורות להסתיים עבודות הכפלת הקטע פלשת-אשדוד. במרץ - נתב"ג. בדצמבר 2004 תיפתח תחנת אשקלון, עם מסילה כפולה בקטע אשדוד - אשקלון, כמו כן ירושלים תחזור ללו"ז הרכבת, ודבר חשוב מאוד - מסילה שלישית באיילון. כל זה אמור לקרות בשנה+4 חודשים הקרובים. זה די הרבה, אז הקצב לא הואט. אל תשכח שלפי התוכניות והצהרות האוצר והממשלה, בחמש השנים הקרובות יחוברו לרשת הארצית 24 ערים נוספות. 2 כבר חוברו(ראשון ובית-שמש), כלומר נשארו עוד 22 ערים תוך פחות מחמש שנים. חישוב פשוט יוביל לממוצע של קצת יותר מ- 4(!!) ערים נוספות כל שנה. הקצב בהחלט לא יואט.
תודה, נשמע אחלה
למרות שעדיין יש המון עבודה עד שניתן יהיה להגיד שבארץ יש רשת מסילתית. בכל עיר צריכות להיות כמה תחנות, וכל עיר מרכזית צריכה להיות מחוברת לפחות בשלושה כיוונים. עכשיו שאלה - מה לגבי סוקולוב וגם תחנת אורלוב בפתח תקווה? אני רוצה לראות תחנה על שמי.
 

איליה.

New member
בארץ יש רשת מסילתית.

תודה, נשמע אחלה
למרות שעדיין יש המון עבודה עד שניתן יהיה להגיד שבארץ יש רשת מסילתית. בכל עיר צריכות להיות כמה תחנות, וכל עיר מרכזית צריכה להיות מחוברת לפחות בשלושה כיוונים. עכשיו שאלה - מה לגבי סוקולוב וגם תחנת אורלוב בפתח תקווה? אני רוצה לראות תחנה על שמי.
בארץ יש רשת מסילתית.
אולי לא כמו באנגליה, ובטוח שלישראל עוד יש הרבה לאן להתקדם, אבל קצב ההתפתחות של רכבת ישראל בשנים האחרונות הוא מעולה, כל שנה נוספות תחנות חדשות. והלוואי שזה ימשיך כך, כי באמת יש לעשות עוד הרבה מאמצים כדי להתקרב לרמה של אירופה בכיסוי השטח במסילות.
 

alexUK

New member
קו שדרה מרכזי

בארץ יש רשת מסילתית.
אולי לא כמו באנגליה, ובטוח שלישראל עוד יש הרבה לאן להתקדם, אבל קצב ההתפתחות של רכבת ישראל בשנים האחרונות הוא מעולה, כל שנה נוספות תחנות חדשות. והלוואי שזה ימשיך כך, כי באמת יש לעשות עוד הרבה מאמצים כדי להתקרב לרמה של אירופה בכיסוי השטח במסילות.
קו שדרה מרכזי
ומספר שלוחות חד מסילתיות היוצאות ממנו זאת רשת? אולי כשישכפילו את השלוחה לבאר שבע ויפתחו את תחנת ירושלים, יהיה ניתן לדבר כאן על רשת.
 

alexUK

New member
כשישכפילו= כשיכפילו

קו שדרה מרכזי
ומספר שלוחות חד מסילתיות היוצאות ממנו זאת רשת? אולי כשישכפילו את השלוחה לבאר שבע ויפתחו את תחנת ירושלים, יהיה ניתן לדבר כאן על רשת.
כשישכפילו= כשיכפילו
 

Sephiroth

Member
ואני תוהה...

הוספת מסילה שלישית באיילון
כידוע לכולם, מתבצעות כיום עבודות של הוספת מסילה שלישית באיילון. העבודות כוללות תיעול של נחל האיילון מתחת לאיילון צפון במעין צינור גדול, והן אמורות להסתיים רק בסוף השנה הבאה. רציתי לדעת למה בכלל נכנסו לכזה פרוייקט הנדסי מסובך כשלפי התוכנית הגדולה, נחל איילון יוסט לכיוון הים כבר באיזור קיבוץ גלויות - ויהיה ניתן לכסות את כל תוואי האיילון ולבנות עליו. העבודות לא מיותרות ?
ואני תוהה...
איך התגובות היו קשורות לשאלה ששאלתי
 
יש לך טעות. לא אומרים שיבוע

ואני תוהה...
איך התגובות היו קשורות לשאלה ששאלתי
יש לך טעות. לא אומרים שיבוע
אומרים שיפוע... סתתאאאאם. אתה צודק. התחלת אשכול בשאלה על מצב פריחת הירגזי ואנשים עברו לשוחח על נדידת ציפורי השיר מאפריקה לאירופה. תופעה מוכרת מהרבה פורומים (פראש, רוטר וגם פה). זה מה יש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה