הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים

מצב
הנושא נעול.
הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים

הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים
בנוסף הלו"ז השתנה כך שהנסיעה הראשונה יוצאת ב18 והאחרונה מסיימת ב4 בבוקר.
לצערנו התדירות קצת ירדה כדי להאריך את הלו"ז.
הצטרפו אלינו או תרמו!
 
המסלולים במעלה אדומים ובמבשרת

הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים
בנוסף הלו"ז השתנה כך שהנסיעה הראשונה יוצאת ב18 והאחרונה מסיימת ב4 בבוקר.
לצערנו התדירות קצת ירדה כדי להאריך את הלו"ז.
הצטרפו אלינו או תרמו!
המסלולים במעלה אדומים ובמבשרת
http://www.shabus.co.il/images/schedule_adumim.pdf
http://www.shabus.co.il/images/schedule_mevasseret.pdf
 

down under

New member
כמה נוסעים יש בממוצע בשבת בשירות הזה בכללותו

הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים
בנוסף הלו"ז השתנה כך שהנסיעה הראשונה יוצאת ב18 והאחרונה מסיימת ב4 בבוקר.
לצערנו התדירות קצת ירדה כדי להאריך את הלו"ז.
הצטרפו אלינו או תרמו!
כמה נוסעים יש בממוצע בשבת בשירות הזה בכללותו
לאו דוקא הקו החדש אלא בכלל בשרות ה-'שבוס' בשבת ממוצעת?
 

down under

New member
מדוע אינכם עונים על השאלה?!?

כמה נוסעים יש בממוצע בשבת בשירות הזה בכללותו
לאו דוקא הקו החדש אלא בכלל בשרות ה-'שבוס' בשבת ממוצעת?
מדוע אינכם עונים על השאלה?!?
אני מצפה לתשובה.
תודה
 
מספר הנוסעים משתנה בין הנסיעות

כמה נוסעים יש בממוצע בשבת בשירות הזה בכללותו
לאו דוקא הקו החדש אלא בכלל בשרות ה-'שבוס' בשבת ממוצעת?
מספר הנוסעים משתנה בין הנסיעות
רוצים כמובן שיהיו יותר נוסעים כדי לשפר את השירות.
אם אתה בירושלים אתה מוזמן להצטרף כחבר ולנסוע בשבוס, בנוסף כל אחד מוזמן לתרום לשבוס.
 

down under

New member
שאלתי שאלה שקל מאוד לענות עליה

מספר הנוסעים משתנה בין הנסיעות
רוצים כמובן שיהיו יותר נוסעים כדי לשפר את השירות.
אם אתה בירושלים אתה מוזמן להצטרף כחבר ולנסוע בשבוס, בנוסף כל אחד מוזמן לתרום לשבוס.
שאלתי שאלה שקל מאוד לענות עליה
כמה נוסעים היו לכם נניח בשבת שעברה, ה-19 וה-20 ביוני?
בלי אה בה ציגלהמה, כמה?

אגב, אני בעד השירות הזה. אני לא ירושלמי ולכן לא נראה לי שאשתמש בו
אבל ההגינות מחייבת אותכם לענות על שאלה כזו שאין בה משום חדירה לצנעת הפרט
ו/או פגיעה בבטחון המדינה.
 

tsd91

New member
סתם שאלה

שאלתי שאלה שקל מאוד לענות עליה
כמה נוסעים היו לכם נניח בשבת שעברה, ה-19 וה-20 ביוני?
בלי אה בה ציגלהמה, כמה?

אגב, אני בעד השירות הזה. אני לא ירושלמי ולכן לא נראה לי שאשתמש בו
אבל ההגינות מחייבת אותכם לענות על שאלה כזו שאין בה משום חדירה לצנעת הפרט
ו/או פגיעה בבטחון המדינה.
סתם שאלה
למה הם צריכים בגלל ההגינות לענות לשאלה הזו? למה הם חייבים לתת דיווח למישהו על כמות הנוסעים?
 

down under

New member
כי בעולם דמוקרטרי ליברלי ופתוח

סתם שאלה
למה הם צריכים בגלל ההגינות לענות לשאלה הזו? למה הם חייבים לתת דיווח למישהו על כמות הנוסעים?
כי בעולם דמוקרטרי ליברלי ופתוח
רק עניינים מעטים מאוד, בעיקר של צנעת הפרט ובטחון המדינה, רק עליהם לא חייבים דווח לציבור.
על כל השאר יש עקרון השקיפות ונגישות המידע.

לא סתם יש את חוק חופש המידע. נכון שהוא לא חל עליהם אבל הבנת את הרוח שנושבת.

גם חברות תח"ץ, ובעיקר רכבת ישראל, כן מפרטים ולעתים אפילו בדיוק רב (על הנוסע הבודד) את כמויות הנוסעים שלהם.

השירות שלהם מתיימר להיות שירות לציבור. אין להם שום זכות ציבורית ושום זכות מוסרית להעלים מידע כזה מהציבור. קל וחומר כאשר הם התבקשו
(על ידי) לתת אותו.
 

Ccyclist

Well-known member
טכנית זו פעילות פרטית של מועדון חברים פרטי.

כי בעולם דמוקרטרי ליברלי ופתוח
רק עניינים מעטים מאוד, בעיקר של צנעת הפרט ובטחון המדינה, רק עליהם לא חייבים דווח לציבור.
על כל השאר יש עקרון השקיפות ונגישות המידע.

לא סתם יש את חוק חופש המידע. נכון שהוא לא חל עליהם אבל הבנת את הרוח שנושבת.

גם חברות תח"ץ, ובעיקר רכבת ישראל, כן מפרטים ולעתים אפילו בדיוק רב (על הנוסע הבודד) את כמויות הנוסעים שלהם.

השירות שלהם מתיימר להיות שירות לציבור. אין להם שום זכות ציבורית ושום זכות מוסרית להעלים מידע כזה מהציבור. קל וחומר כאשר הם התבקשו
(על ידי) לתת אותו.
טכנית זו פעילות פרטית של מועדון חברים פרטי.
ופוליטית שירות קודם (אוטובוסים של אגודת הסטודנטים מהר הצופים ב2012) חוסל ע"י הרשויות ביום ההפעלה הראשון כך שלמרות הצלחת הטריק המשפטי של ההגדרה כקואופרטיב הפעילות עדיין מתבצעת בחסות העלמת עין מסויימת של הרשויות.
&nbsp
אם הם יפרסמו מספר אז או שזה לא מספיק נוסעים (בתקופת התבססות ראשונית) או יותר מדי נוסעים להזנחה הברוכה של הרשויות.
 
שירות של אגודת סטודנטים זה שירות ציבורי

טכנית זו פעילות פרטית של מועדון חברים פרטי.
ופוליטית שירות קודם (אוטובוסים של אגודת הסטודנטים מהר הצופים ב2012) חוסל ע"י הרשויות ביום ההפעלה הראשון כך שלמרות הצלחת הטריק המשפטי של ההגדרה כקואופרטיב הפעילות עדיין מתבצעת בחסות העלמת עין מסויימת של הרשויות.
&nbsp
אם הם יפרסמו מספר אז או שזה לא מספיק נוסעים (בתקופת התבססות ראשונית) או יותר מדי נוסעים להזנחה הברוכה של הרשויות.
שירות של אגודת סטודנטים זה שירות ציבורי
אגודות הסטודנטים גם מקבלות חלק מהמימון שלהם מהאוניברסיטאות עצמן, ובעקיפין מהמדינה.
כך גם שירות שרשויות מקומיות יפעילו ממומן בעקיפין גם על ידי המדינה.
זה שונה מאגודה שיתופית שהוקמה ביוזמת חבריה או חלק מחבריה ולא זוכה כלל למימון ציבורי.
כל עוד הפעילות של האגודות האלה לא יכולה להיות מוגדרת כציבורית, לרשויות יש בעיה לפגוע בפעילותן. ומצד שני על מנת לא להסתכן בפעילות של הרשויות נגדן, על האגודות להישמר מחציית הגבול בין השיתופי לציבורי.
לכן הצעה כמו זו שאתה הצעת לנסות לקבל שיתוף פעולה מצד השלטון המקומי היא עצת אחיתופל עבור האגודות הללו.
 

Ccyclist

Well-known member
קו הסטודנטים הופל כי היה פתוח לכל.

שירות של אגודת סטודנטים זה שירות ציבורי
אגודות הסטודנטים גם מקבלות חלק מהמימון שלהם מהאוניברסיטאות עצמן, ובעקיפין מהמדינה.
כך גם שירות שרשויות מקומיות יפעילו ממומן בעקיפין גם על ידי המדינה.
זה שונה מאגודה שיתופית שהוקמה ביוזמת חבריה או חלק מחבריה ולא זוכה כלל למימון ציבורי.
כל עוד הפעילות של האגודות האלה לא יכולה להיות מוגדרת כציבורית, לרשויות יש בעיה לפגוע בפעילותן. ומצד שני על מנת לא להסתכן בפעילות של הרשויות נגדן, על האגודות להישמר מחציית הגבול בין השיתופי לציבורי.
לכן הצעה כמו זו שאתה הצעת לנסות לקבל שיתוף פעולה מצד השלטון המקומי היא עצת אחיתופל עבור האגודות הללו.
קו הסטודנטים הופל כי היה פתוח לכל.
הטענה של משרד האין-תחבורה היתה שאסור לפתוח קו לציבור הרחב ללא אישורו. זו היתה הסיבה להפסקת הקו ולאיומים על רשיונות נהגיו - ולא היה לזה כל קשר לשאלת המימון או ההשתתפות הציבורית.
&nbsp
יתכן שאפשר למנוע מחברה עירונית או מחלקה של עיריית לווין להפעיל בעצמה קווי שבת (במעלה אדומים יתכן שזה צורך חיוני נגד טרמפים, במבשרת יותר שאלה של איכות חיים) אבל אינני רואה איך שיתוף פעולה עירוני ואפילו העברת תקציבים כלשהי בין העיריה לעמותה קיימת יכול לסבך את העמותה - אני בטוח שהסינימטק בירושלים מקבל תקציבים עירוניים למרות שהוא פתוח בשבת, הבית הפתוח של הקהילה הגאה זכאי לתמיכה עירונית מסויימת למרות שאינו עולה בקנה אחד עם דרישות החרדים בעיר, מוסדות ציבור כמו מוזיאון ישראל וגן החיות התנ"כי פתוחים גם הם וודאי יש להם הקצאות עירוניות.
&nbsp
בכל מקרה נראה ששבוס מגובה בסוללת פרופסורים וסטודנטים מהפקולטה למשפטים כך שאם עצתי לשת"פ עסקי ועירוני אינה עולה בקנה אחד עם אספקט כלשהו של החוק הם כבר ימצאו או את האיסור המפורש או את הלולאה החוקית הנכונה להתיר זאת.
 

בישגד

New member
אין מניעה מלהפעיל קו פתוח לכל, הבעיה נוצרת כשגובים תשלום

קו הסטודנטים הופל כי היה פתוח לכל.
הטענה של משרד האין-תחבורה היתה שאסור לפתוח קו לציבור הרחב ללא אישורו. זו היתה הסיבה להפסקת הקו ולאיומים על רשיונות נהגיו - ולא היה לזה כל קשר לשאלת המימון או ההשתתפות הציבורית.
&nbsp
יתכן שאפשר למנוע מחברה עירונית או מחלקה של עיריית לווין להפעיל בעצמה קווי שבת (במעלה אדומים יתכן שזה צורך חיוני נגד טרמפים, במבשרת יותר שאלה של איכות חיים) אבל אינני רואה איך שיתוף פעולה עירוני ואפילו העברת תקציבים כלשהי בין העיריה לעמותה קיימת יכול לסבך את העמותה - אני בטוח שהסינימטק בירושלים מקבל תקציבים עירוניים למרות שהוא פתוח בשבת, הבית הפתוח של הקהילה הגאה זכאי לתמיכה עירונית מסויימת למרות שאינו עולה בקנה אחד עם דרישות החרדים בעיר, מוסדות ציבור כמו מוזיאון ישראל וגן החיות התנ"כי פתוחים גם הם וודאי יש להם הקצאות עירוניות.
&nbsp
בכל מקרה נראה ששבוס מגובה בסוללת פרופסורים וסטודנטים מהפקולטה למשפטים כך שאם עצתי לשת"פ עסקי ועירוני אינה עולה בקנה אחד עם אספקט כלשהו של החוק הם כבר ימצאו או את האיסור המפורש או את הלולאה החוקית הנכונה להתיר זאת.
אין מניעה מלהפעיל קו פתוח לכל, הבעיה נוצרת כשגובים תשלום
לדוגמה ישנו הקו שעיריית חולון מפעילה בשישי בערב בשנים האחרונות בקיץ, גם השנה. http://www.holon.muni.il/Lists/List6/DispForm.aspx?ID=2497
 
ב"נוע תנוע" מעל 100 נוסעים בשבת שלפני האחרונה

שאלתי שאלה שקל מאוד לענות עליה
כמה נוסעים היו לכם נניח בשבת שעברה, ה-19 וה-20 ביוני?
בלי אה בה ציגלהמה, כמה?

אגב, אני בעד השירות הזה. אני לא ירושלמי ולכן לא נראה לי שאשתמש בו
אבל ההגינות מחייבת אותכם לענות על שאלה כזו שאין בה משום חדירה לצנעת הפרט
ו/או פגיעה בבטחון המדינה.
ב"נוע תנוע" מעל 100 נוסעים בשבת שלפני האחרונה
עליה מתמדת אם כי צנועה משבת לשבת.
על השבת האחרונה (אתמול) עוד לא ראיתי שהם כתבו בפייסבוק.
 
מיקום המיניבוס בזמן אמת

הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים
בנוסף הלו"ז השתנה כך שהנסיעה הראשונה יוצאת ב18 והאחרונה מסיימת ב4 בבוקר.
לצערנו התדירות קצת ירדה כדי להאריך את הלו"ז.
הצטרפו אלינו או תרמו!
מיקום המיניבוס בזמן אמת
http://www.glympse.com/!shabus
מימין למטה יש סימן שבלחיצה עליו אפשר לשנות את סוג המפה ואת המהירות לקמ"ש.
 

Ccyclist

Well-known member
ברכותי על ההרחבה. ביעדים אלו החיסכון מול המוניות ניכר.

הוספנו נסיעות ממעלה אדומים וממבשרת לירושלים
בנוסף הלו"ז השתנה כך שהנסיעה הראשונה יוצאת ב18 והאחרונה מסיימת ב4 בבוקר.
לצערנו התדירות קצת ירדה כדי להאריך את הלו"ז.
הצטרפו אלינו או תרמו!
ברכותי על ההרחבה. ביעדים אלו החיסכון מול המוניות ניכר.
אני מניח שתהיה דרישה גבוהה כי מחיר המונית לעיר מערי הלויין האלו תלת ספרתי.
&nbsp
האם יש תמיכה עירונית כלשהי מהעיריות שם ? (אני יודע שזה קשה יותר בירושלים עצמה)
&nbsp
כמו כן - מתי תגיעו לגילה ? לבחור בערי הלווין לפני שכונת הענק זה הגיוני אך בעייתי.
 
שבוס מתרחבת למקומות שיש חברים שמעוניינים לנסוע

ברכותי על ההרחבה. ביעדים אלו החיסכון מול המוניות ניכר.
אני מניח שתהיה דרישה גבוהה כי מחיר המונית לעיר מערי הלויין האלו תלת ספרתי.
&nbsp
האם יש תמיכה עירונית כלשהי מהעיריות שם ? (אני יודע שזה קשה יותר בירושלים עצמה)
&nbsp
כמו כן - מתי תגיעו לגילה ? לבחור בערי הלווין לפני שכונת הענק זה הגיוני אך בעייתי.
שבוס מתרחבת למקומות שיש חברים שמעוניינים לנסוע
לגבי תמיכה מהעיריות לא ידוע לי.
 

Ccyclist

Well-known member
כמו כן - האם תוכלו להציע את שירותיכם לאורחי המלונות?

שבוס מתרחבת למקומות שיש חברים שמעוניינים לנסוע
לגבי תמיכה מהעיריות לא ידוע לי.
כמו כן - האם תוכלו להציע את שירותיכם לאורחי המלונות?
אני מניח שהטריק המשפטי יאפשר לכם התקשרות עם בעלי בתי הארחה ומלונות על מנת להסיע את אורחיהם (המלון "חבר" או שוכר את שירותי הקואופרטיב ללקוחותיו וכך ישנה זיקה ספציפית). המטרה היא ליצור בסיס תמיכה ומשתתפים רחב יותר מחברים יחידים והכנסת מעורבות עסקית ואף של השלטון המקומי בערי הלווין.
&nbsp
כבר תרמתי ואתרום בהמשך, וכולי תקווה שההרחבה מעידה על הצלחת השלב הראשון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה