הומוסקסואליות בישיבות - שכיח או מיתוס?

mik504

New member
בישיבה אמרו:"אין דבר שבשניים פחות מערווה"

כששניים היו מסתגרים בחדר........ הא וכמובן שאין דבר שבערווה פחות משניים
 

moshe010

New member
לפחות בישיבה שלי זה היה שכיח מאוד

בהשערה גסה ל50 אחוז היה משיכה לגברים וזה אני יודע מתוך הרבה בחורים שסיפרו לי והרבה זוגות שהיה ידוע לכול שהם מאוהבים
 
בכל מקום שיש רק גברים

התופעה קיימת.שאף אחד לא יגיד שזאת עלילה על בחורי ישיבה. אצלי בישיבה בחור אנס בחור אחר באמצע הלילה !
 
"אהבת יונתן" "חורי הגדגד" "זכר תורת משה"

"פתח של מחט" אחוריים דקדושה" "סדום של מעלה" . וכי חסרים ישיבות ביזראעל?
 

סוג ב

New member
מעולה לראות שיש בנות שלא מתכחשות לזה

כתבתי על זה פוסט בבלוג שלי, את לא מבינה איך שירדו עלי שזה השמצות... תקראי אם בא לך: רחלי חוללה
 
לא מיתוס, אחי,

זה אמיתי לגמרי וזה כואב. כואב, משום שלא מדובר בהומוסקסואליות אמיתית, (אם כך היה, אז בכיף!!) מדובר בחוסר בשלות וזהות מינית מינימלית. לרוב רובם של בחורי הישיבות, לא ניתנת ולא מתאפשרת כל הזדמנות, לפתח משיכה מינית טבעית ובריאה כלפי המין הנשי, מה שגורם למיניותם של רבים מאד, להתנקז אל בני מינם. אם לא היתה מכך כל השלכה על חייהם, לא היתה לי שום בעיה עם זה, אדרבא, שיהנו!!! אבל ידוע לי על לא מעט מקרים, של כאלו (אולי בעלי מצפון דתי גבוה, רגשות אשם וכדו', אולי מסיבות אחרות) שנגרם להם תסביך נפשי מהענין עוד בבחרותם, וכאלו שלאחר נישואיהם התקשו במיניות הזוגית שלהם בשל כך. חבל.... אילו היו מתפתחים בחברה נורמלית, עם שני המינים, היו מתוודעים למיניותם בצורה בריאה הרבה יותר. אני בטוח.
 
לא יודע

שמעתי על זה תמיד אבל אינני יודע אם מדובר בסיפורים שקרו או בהשמצות אני לא זכיתי ליהנות משום גוף שאינו שלי
 
לא השמצות, עובדות!

אגב, יש בידי כתבים מ"וועדים" פנימיים של הרב וולבה, שנמסרו לחוג מקורבים מצומצם ביותר. בהם הוא מדבר בפרטות על היקף והתפשטות התופעה.
 
יש, ועוד איך יש

מידיעה ברורה מדובר על חיי מין פעילים, בעיקר בגילאים הצעירים יותר, כעשרים שלושים אחוז מהבחורים. למדתי בישיבה ליטאית (הנה, אמרתי את זה...) חלק מתוכם הומואים לגמרי, חלק דו מיניים, וחלק מתפשרים על חמודים המזכירים ככל הניתן בחורות. חוץ מסקס, קיימים רומנים בכמויות, בעוצמות שיכולות להתחרות עם התאהבות באשה בלי שום ספק. כל בחור שעיניו בראשו היה רואה את הרומנים בהתהוותם, וכולם ידעו שהחמודים ביותר הם הפופולאריים ביותר, ובעיקר אם הם היו משיעורים נמוכים יותר. האם יש לי בעיה עם זה? מאד, מכמה סיבות. א. כל הבחורים מרגישים רגשות אשם נוראיים. כי הם יודעים שצריך להרוג אותם על פי ההלכה. ב. הפחד מלהיתפס. ג. המקרים שבהם נתפסים ד. התסבוך במקרים שאדם רוצה אישה אבל מתפשר על גבר, זה גורם לו להיות מאד מתוסכל מאד, כולל חששות שאולי הוא באמת הומו. ה. וחוץ מזה, הם זקוקים לבנות ודחוף, אז יאללה תנו להם. איזה פשע זה להרעיב אנשים כל כך הרבה שנים. אבל מי שנהנה מזה, ושלם עם זה. מצויין, הוא הצליח לפתור לעצמו את הבעיה לפחות באופן חלקי.
 
למעלה