הומאופטיה בלידה

monni

New member
הומאופטיה בלידה

שלום בנות יקרות לקראת הלידה אני שוקלת לקנות תרופה הומאופטית לעזרה בכאבים ובצירים. הומלץ ע"י מדריכת קורס הכנה ללידה colophlium, וזה גם מצויין בספר לידה פעילה. ישנה גם הארניקה שהיא פופולרית יותר וגם מצויינת בלידה פעילה. האם מישהי התנסתה עם התרופות הללו בזמן לידה?
 
אני ממש נגד

בהומאופתיה יש טיפול באדם ולא בסימפטום - הלידה היא הסימפטום לצורך הדוגמא הזו. ארניקה בלידה, לפי ההומאופת שלי, היא ממש טעות. בכל מקרה הטיפול צריך להיות בך ספציפית, בזמן של הלידה עצמה, ועל ידי איש מקצוע ולא מהוראות בפורומים באינטרנט. מקווה שלא ביאסתי. להתמודדות עם הצירים יש הרבה כלים אחרים שיכולים לעבוד יופי. או לשלב הומאופתיה אבל כאמור בתנאים המתאימים.
 

monni

New member
לא ביאסת - הרי ביקשתי לשמוע דעות,

ובכל זאת, הרי התרופות האלה נמכרות ללא מרשם, והן ממולצות בספרי הכנה ללידה, או בקורס הכנה, כמו שציינתי. גם הייתי בזמנו בהרצאה ב"דרך אם" שנתן הומאופת קלאסי, והוא נתן המלצות לתרופות, לא רק לידה אלא גם לבעייות בהנקה וכו. ברור לי שטיפול אצל הומאופט הרבה יותר יעיל ומקיף מאשר לקנות תרופה מהמדף, זה ללא ספק. השאלה היא אם התרופות האלה יכולות לעזור באופן כללי, כמו שאקמול עוזר נגד כאב ראש.
 

סטיוויה

New member
כמה דברים

לא כל מה שממליצים עליו בספרים/הרצאות הוא בהכרח נכון לכלאחת.יש כאן הרבה פוליטיקה של שיווק ומכירות.כן,אפילו בעסק טבעי שכזה. הבעיה עם תרופות המאופתיות היא הצ'אנס שאת לוקחת שהתרופה לא רק שלא תעזור לך בזמן אמת אלא אפילו תשפיע לרעה.וזה נכון מאד גם לכל התרופות נוסח גליגם/כל וכ'ו שנמכרות כמיקשה אחת לכל התינוקות.יש תינוקות ונשים שיגיבו רע לאחד ממרכיבי התרופה. תעשי חושבים ותחליטי.
 

mise

New member
זה האבסורד.

שחומרי הנפץ משווקים חופשי-חופשי בבתי המרקחת. אנשים חושבים שזה עוזר להם בזמן נתון, כי הם לוקחים את הפוטנצים סימפטומטית. אח"כ קשה להדיוט (=האדם הלא מקצועי, לא כעלבון חלילה) להבחין ולקשר כל מיני תופעות וחוליים עמוקים יותר ש'יוצאים' לו. במקרה של לידה - ליולדת וכעבור זמן גם לתינוק/ילד. בד"כ קוראים לזה "אלרגיות" (ונקווה שארניקה שניתנת חופשי בלידות לא תלד דברים עמוקים יותר מזה, כמובן שהכל תלוי בילד ובאם). אף הומיאופת קלאסי לא יתן המלצה לפוטנצים (ויכנה אותם - תרופות???) באופן סימפטומטי כזה (הומיאופתיה קלאסית - תרופות ללידה, בעיות הנקה וכו'???). אגב - אקמול לא עוזר לכאב ראש. הוא פשוט סותם לו את הפה (לראש, לכאב..), משהו כמו אלימות של גדול מול קטן, אם תרצי.. את מתכננת ללדת בבית?
 

monni

New member
המונח "תרופה" הוא שלי

אבל כן, הומאופט קלאסי נתן המלצות לפי סימפטומים. (זוכרת במיוחד שאמר שהקלאסית לא נותנת פורמולות למיניהן שמוכרים לילדים כמו ה"גליגם"). אבל אני בהחלט מבינה את מה שאתן אומרות. אני לא אלד בבית, אבל בלידה פעילה בבי"ח עם מיילדת פרטית (בארה"ב).
 

debby12

New member
מנהל
אני התנסיתי עם ארניקה בלידת

בית החולים של בילבי. אישית הרגשתי שהיא נתנה לי הרבה אנרגיה ותעצומות נפש בכל פעם ששמתי אותה מתחת ללשום. אין לי שום מושג מיוחד בהומאופטיה - אני לא כותבת את זה כעצה אלא סתם כדי לחלוק מנסיוני. אני חושבת שיש גם אפקט פלאצבו שיכול להשפיע - אם את חושבת שמשהו עוזר לך להתמודד אז קל יותר להתמודד (אני לא צוחקת, אני רצינית). ולדעתי האישית עדיף שה"משהו" הזה יהיה ארניקה ולא פטידין... [לפחות כקו עזרה ראשון]
 
עכשיו כשיש לי אישור מהבעלים החוקיים

אני יכולה להציע לך לשלוח לך את הארניקה שיש ברשותי - דבי12 שלחה לי אותה לפני הלידה שלי ולא השתמשתי. גם אני בארה"ב. יכולה לשלוח לך אם את רוצה, כי אין לי בה יותר שימוש וחבל לזרוקותה לפח. יש לי גם שמן תפוז אם את רוצה. אם את מעוניינת - שלחי לי מסר.
 
למעלה