הול אוף פיימר עתידי ? חלק 3

MooTzk

New member
טוב, אם זו הגישה שלך

אז אין לי יותר מדי להגיד, חוץ מזה שאתה גיי. אבל אתה הגיי שלי.
 

hirshfe

New member
אני חייב לשאול

למה אתה חושב שהרף כניסה נמוך מידי? איזה מתאבק. דמות היית מוציא מהיכל התהילה? שלדעתך מקומו לא שם לי יש רק שם אחד פיט רוז. וגם התגובות שהוא קיבל ברסלמניה הוכיו את זה לוינס
 

hirshfe

New member
ועוד דברפינקל הוא אדם שאני מתכוון

לעלות לדיון (לכן לא להגיב עליו עכשיו)
 

pufpuf

New member
את רוב האנשים היתי מוציא

רוב האנשים בהיכל נכנסו אליו רק בגלל שפשוט עבר הרבה זמן. הם מילאו את תפקידם כשורה בשנות ה 60- 80, אז הם נכנסו בשנות ה90 ו ה2000. עם כל הכבוד לג'ורג' סטיל, כניסה שלו להיכל התהילה זה כמו שפונאקי יכנס להיכל התהילה עוד 30 שנה. הוא שם פשוט כי עבר זמן ומעלה רגשות נוסטלגיים. אין לו שום משמעות מבחינת הרסלינג. הוא לא שינה כלום. העסק היה נראה אותו דבר בדיוק בלעדיו. אותו דבר לגבי גרג ולנטיין, טיטו סנטנה, קילר קווסקי, דה גראנד ויזארד, אייבן פוטסקי...אלו רק שמות שעולים לי לראש מזכרון. כן, הם עשו עבודה טובה, אבל אם הם לא היו קיימים אז מישהו אחר היה עושה את אותו דבר במקומם, הם ניתנים להחלפה. הם שם כי עבר זמן. אם הם שם, מה מונע מבעוד 20 שנה להכניס את ואל וינס, ריקו ואיי טריין להיכל התהילה? מה ההבדל? אין בררנות, יש כאן נוסטלגיה ותו לא. לא ממש בקיא בהיכלי תהילה של ענפים אחרים, אבל אני מניח שהם יותר בררניים. אני לא חושב שכל שחקן כדורסל שולי משנות ה 80 ב NBA נכנס להיכל התהילה של ה NBA רק כי הוא פעם היה שחקן בסדר ועברו 20 שנה(ואשמח אם תתקנו אותי אם אני טועה)
 
"הוא לא שינה כלום"

הקריטריון הזה מצמצם מאוד את כמות המועמדים להיכל התהילה. יחסית מעט מאוד מתאבקים עשו מהפכה וקידמו את העסק. הרוב פשוט היו חלק מתקופה מסויימת, והתאבקו והתנהגו לפי אותה התקופה. אז כמו שאמרת, הנוסטלגיה, וגם הותק, הם הגורמים הקובעים כאן.
 

pufpuf

New member
שיצמצם

שרק הנבחרים שבנבחרים יכנסו, שיהיו 5 אנשים בהיכל מבחינתי. מה רע בצמצום, למה היכל התהילה צריך להיות רחב? הרי השיקול היחידי להיכל רחב הוא בעצם מסחרי, והצד המסחרי זה לא הצד שמעניין אותי.
 

hirshfe

New member
אתה טועה

בתור התחלה ל-NBA אין הול אוף פים. לכדורסל יש (ויום יבוא וגם מיקי שלנו יונצח שם) אז השנה יינצחו שני שחקנים שפרשו בסוף שנות ה-70! (ג'ים בוהים, ציט וולקר) בנוסף ייכנס דניס ג'ונסון האלוהי שפרש ב-1990. שווה ערך בהחלט לטיטו, גרנד ויזארד ורסים שציינת גם שופטים רבים (אמנם לא לאחרונה) מצאו את דרכם להיכל התהילה. היכל התהילה נועד כדי להוקיר את פועלו של האיש לתחום בו עסק. להוקיר שבתקופה מסויימת היית חשוב לעסק כל השמות שבהיכל התהילה של ההאבקות (למעט פיט רוז) עונים על ההגדרה כל השמות שציינת כאופציות עתידדיות להול אוף פיים ואל וינס, אי-טריין וריקו היו בשיא של השיא של הקריירה שלהם מיד קארדים. כל השמות שציינת (הול אוף פיימירים) היו בזמנו מיינאבנטרים! ויחי ההבדל הקטן (ובתקופה שטיטו וגרג היו אלופים בין יבשתיים - להיות אלוף בן יבשתי משמעותו הייתה מיינאבנטר)
 

pufpuf

New member
באיזה אירוע בדיוק

ג'ורג' סטיל היה במיין איבנט? בהאוס שואוז? בתוכניות טלוויזיה? יופי, אז סינצקי והיידנרייך עוד 20 שנה למיין איבנט! איי טריין היה שנה שלמה מעורב במיין איבנטים של סמאקדאון (לא בפיי פר ויוס, בדיוק כמו ג'ורג' סטיל) יחד עם ביג שואו נגד ברוק לסנר. אז הנה, איי טרין בשיא של הקריירה שלו היה מיין איבנטר. היי, זוס בתקופת השיא שלו היה בפיוד מיין איבנט עם האלק הוגן. הנה עוד מישהו להיכל התהילה. מרטי ג'נטי היה אלוף בינבישתי לכמה ימים בתקופה שזה היה תואר חשוב, הנה עוד מישהו להיכל. לקס לוגר היה מיין איבנטר בוו וו אי ואפילו היה במיין איבנט של האירוע השני הכי גדול של השנה כשהיו רק 5 אירועים בשנה. הוא אפילו זכה ברואיל ראמבל- להיכל התהילה. מיסטר טי היה במיין איבנט של רסלמניה 1- להיכל התהילה. לורנס טיילור במיין איבנט של רסלמניה 11- להיכל התהילה. ביל גולדברג היה אלוף של ה WWE והשתתף במיין איבנטים- להיכל התהילה. להמשיך?
 

hirshfe

New member
אם כל הכבוד

גורג סטייל היה מיינאבנטר שגרג וולנטיין היה מיינאבנטר שיטיטו היה מיינאבנטר זה היו תקופות שונות אז כן להיות מיינאבנטר אז בתוכנית של טלוויזה היה שווה ערך להיות מיינאבנטר ב-PPV היום ולא מדובר במחנתי במיינאבנט זה השאלה של כמה היית חשוב אז לצערי עם כל השנאה שיש לי לגולדברג, אם כל האמפטיה שיש לי ללוגר אני די בטוח ששניהם יימצאו את שמותיהם בהיכל התהילה
 

pufpuf

New member
וזה שהם ימצאו רק מראה

שהקריטריונים לכניסה נמוכים עד לא קיימים ולא ראויים. וכמו שלוגר לא ראוי לפי הקריטריונים האלו, גם אלו שנכנסו אז לא ראויים לפי הקריטריונים האלו. הקריטריונים לכניסה צריכים להיות משהו מעבר לזמן ותקפתיות, אלא קריטריונים שיהיו זהים ביעילותם לגבי כל מתאבק מכל תקופה. שאם יפעילו אותם על גולדברג ואם יפעילו אותם על ג'ורג' סטיל התוצאה תהיה אותה תוצאה. או שניהם כן, או שניהם לא. אם מישהו אחד ראוי על פי קריטריונים מסויימים, ומישהו אחר על פי אותם הקריטריונים לא ראוי- משהו פה דפוק. אז אין כאן כלום בעצם והכניסה היא אקראית בלי שום רף, נוסטלגית נטו. כל הסבר על למה X נכנס להיכל בכלל לא רלוונטי, זה סתם מכנה משותף שנמצא בדיעבד והוא מקרי פשוט. זה שהמתאבקים האלו היו במיין איבנט לא אומר כלום מלבד ששמו אותם במיין איבנט, כמו שאת זוס שמו במיין איבנט ואת לורנס טיילור שמו במיין איבנט. זה לא אומר שהגיע להם. זה צריך להיות משהו שהוא מעבר לתקופה. אני עצמי לא יודע להצביע על המשהו הזה, אבל הוא קיים.
 

Bad Ass IL

New member
לגבי הרשימה הקטנה שלך

עם הרוב אני מסכים, באמת אין ממש בררנות בהכנסת המתאבקים, אבל עם שם אחד שנתת יש לי בעיה. קילר קוואלסקי הוא אחד ממורי ההאבקות הטובים והגדולים ביותר בכל הזמנים, ובלעדיו לא היה לנו את המתאבק הגדול ביותר של שנות ה2000, (בין אם רוצים ואם לא, זה נכון) - טריפל אייץ'. עוד אנשים שהייתי מוסיף זה 2 המנג'רים הגדולים ביותר בכל הזמנים מבחינתי, וזה בובי הינן וג'ים קורנט. יכול להיות שגם את לו אלביינו וג'ימי הארט הייתי מוסיף, אם הם כבר לא שם. דרך אגב, מישהו יודע כבר את הרשימה המלאה של מי שמוסף השנה?
 

pufpuf

New member
ג'ימי הארט יכנס השנה

הינן ואלבנו כבר בפנים רק קורנט נשאר בחוץ בודד ומסכן
 

hirshfe

New member
לגבי הרשימה שלך

בובי היינן הוכנס שנה שעברה ג'ימי הארט ייכנס השנה לא אלבנו נכנס ב-96 רק קורננט נשאר ובטח זה יבוא שנה באה או בעוד שנתייים
 
בהחלט כן

ארל הבנר נמצא כבר שנים בחברה והתפקיד שלו בתור שופט הוא חיוני ביותר לקרבות ולזרימה שלהם, שופט גם אמור להיות חלק מהקרב בקטע של המשחק והאזהרות המדומות למתאבקים, שאותם הבנר עושה בצורה מאוד משכנעת, (מי שלא מבין למה אני מתכוון שיצפה בקרב של טריפל אייץ' ושון מייקלס בסאמרסלאם 2002 ויראה את התגובה של ארל הבנר כלפי טריפל אייץ' על ההתעללות בגב הכביכול פצוע של שון מייקלס), אמנם עניין הסקרו ג'וב הוא צל כבד על הקריירה של הבנר, אבל בשיקלול של כל הנתונים אין ספק שמגיע לו להיכנס להיכל התהילה, ארל הבנר הוא במשך שנים חלק מהנוף במיין איבנטים ובראיונות עם מתאבקים ושופטים הוא מוזכר כמקצוען מס' 1 בתחום, לכן אני בעד הכנסתו להיכל התהילה.
 

e l i o u

New member
כן

בכל מיין איבנט הדבר האוטומטי שאני זוכר הוא שהוא היה שם(ואפילו אם הוא לא).
 

yauli747

New member
../images/Emo45.gif כן ../images/Emo45.gifהסבר + דעות נוספות

מקומו בהיכל התהילה מובטח... בגלל שהיה לו חלק משמעותי בהיסטוריה של הWWF/E והוא היה נוכח במלא קרבות היסטוריים... מה גם שהוא בקשר מעולה עם וינס שזה אחד הדברים שהכי קובעים אם תכנס להיכל התהילה או תשאר בחוץ... ובקשר לדיון האם צריך להיות שופטים בהיכל או סלבריטים אז לדעתי כן כמובן הכול בטעם טוב... על הפינק אמרת לא לדר אז אני אשמור את דעתי לפעם אחרת... אגב בהיכל התהילה יש איזה אחד שכרגע אני לא זוכר את שמו שהוא בכלל היה מפיק ועוזר של וינס האב ו וינס הבן ובגלל זה הוא נכנס... אני חושב שהוא היחיד שנכנס להיכל התהילה שהיה מאחורי הקלעים... משהו מענין בקשר לסלבריטים... אם יכניסו על המשפצת של הVIP את מיסטר T אז כל המשתתפים של המיין איבנט של רסלמניה 1 יהיהו חלק מההיכל
 
למעלה