הול אוף פיימר עתידי ? חלק 3

hirshfe

New member
הול אוף פיימר עתידי ? חלק 3

הפינה חוזרת בשלישית ובנתיים היא שורדת בפינה יוצג המתאבק מסוים. השאלה האם בבוא ביום ה-WWE תהיה צריכה להכניס את אדם זה להיכל התהילה. הפינה בכוונה לא תציג מתאבקים שאין ספק שמקומם בהיכל התהילה. אז ריק פלייר, אנדרטייקר, דיזל ורבים וטובים אחרים לא ייכנסו עליה. בפעם השעברה, סטינג היה המתאבק בדיון וחברי הפורום בסופו של דבר קיבלו אותו להיכל התהילה, אבל לאחר דיוניים קשים. המעומד הפעם - אינו מתאבק. אבל הוא בהחלט דמות מזוהה עם ה-WWE בעיקר כפטיש על ארל האבנר כן או לא להיכל התהילה?
 
כןןןןןןןןןןןןןןןן

הבן אדם היה ביותר מיינאיבנטים מהוגאן ו-HHH ביחד! וברצינות, הוא אחראי על מספר רב של הכרעות חשובות בהיסטוריית הארגון. אני אומר - ללא ספק. רק שלא ידפקו אותו.
 

Optimus_Prime

New member
קודם כל, יפה שאתה ממשיך עם הפינה

באמת מעלה פה דיונים נחמדים. בתקווה להמשכיות!
ולדעתי - כן. זה HALL OF FAME של WWE, שזה SPORTS ENTERTAIMENT, לא רק SPORTS, לכן יש לדמות(ולבן אדם) - ארל האבנר מקום בהיכל. ואגב, סתם שאלה, אני לא חושב שדיזל נכנס להיכל התהילה.. לפחות לא "ללא ספק". יש מצב שתעלה אותו בפינה הבאה לשמוע את יתר דעות החברים?
 

hirshfe

New member
אני אענה לך לגבי דיזל

למה לדעתי הוא (ובעצם קווין נאש) צריך להכנס להיכל התהילה. אין לי ספק שמדובר במתאבק איום ונורא. אבל, בסופו של דבר הוא הוביל את ה-WWF תקופה רעה שלהם, אמנם, אבל הוא הוא היה המיינאבנטר אז (ווינס לעולם לא יודע בפה מלא שדיזל כמיינאבנטר היה טעות). שנית כל המעבר שלו (ושל סקוט הול) ל-WCW, עשתה בזמנו את הרעש הגדול ביותר של מעבר של כוכבים. אני חושב שרק שלוש מעברים בזמנו עשו רעש גדול הראשון המעבר של הוגן ל-WCW השני המעבר של דיזל.רייזור ל-WCW השלישי המעבר של של בנואה, גררו, מלנקו וסאטרן ל-WWF. המעבר של ברט הארט ל-WCW לא עשה כזה רעש בזמנו. עצם הרעש היה על הסקרו ג'וב ולא על המעבר עצמו. אבל נחזור לקווין נאש. כאמור סיכמנו עם שתי עובדות (אני מקווה כך) שהייתה לו תקופה ארוכה רצוםה כמיינאבנטר ב-WWE והמעבר שלו ל-WCW היה ממעברים המרעישים בתולדות התעשיה אי פעם. אז לא רק שזה שהמעבר שלו היה כזה מרשים. אלא גם מה שבא בעקבותיו - דהיינו האנגל של ה-NWO, שהיה אחד מהגדולים בהיסטוריה - אםם להגדול שבהם. כל אלה, לפי דעתי קונים לו מקום בטוח בהיכל התהילה. אני חושב שבעצם שהעלת אותו עכשיו ובעצם התגובה שלי עלייך כאן, דיזל עלה כבר השבוע לדיון. יש לי בראש עוד כמה מתאבקים לפינה - שלדעתי הדעות יהיו חלוקות. כל אחד מהם מייצג נישה אחרת של האבקות
 

MooTzk

New member
כן

ארל הבנר הוא הסמל מס' 1 של השופטים והשיפוט בכלל בהאבקות מאז שהיא פרצה בשנות השמונים. הוא שופט שלא רק הסמארקים מכירים אלא גם המארקים, והיה אחראי/מעורב במספיק קרבות חשובים בהסטוריה כדי להכנס. בנוסף, הוא מאוד מזוהה עם הWWE.
 

Kuroi Tenshi

New member
שאלה קשה...

הכנסת הבנר להיכל התהילה מהללת את הדפיקה במונטראול. היא גם מהללת עבודה נמרצת ועקבית של שנים רבות, אבל כשיש לך משהו כמו הדפיקה בקורות החיים, זה קצת תופס עדיפות כלשהי. ה-WWE צריכים לפייס את ברט קודם. סביר להניח שזה ייקח שנים, אבל הכרה בארל כחבר בהיכל התהילה לפני פיוסו של ברט (והכנסתו להיכל התהילה בטקס אישי- כמו שאני מאמין שהיה צריך לעשות עבור הוגאן) תהיה יריקה בפנים של הארט, ותבטל כל סיכוי לפיוס שכזה. אני בעד הכרה בארל הבנר כחבר בהיכל התהילה של ה-WWE, אבל פיוס עם ברט הוא חיוני למהלך שכזה.
 

kendog keds

New member
כן, לא דילמה בכלל

הבנאדם משחק תפקיד חיוני בחברה כבר 18 שנה ככה וממשיך לרוץ, אז למה לא?
 

The last ride

New member
כן

אחרי שהסבירו לי במירק את החשיבות של הבנר ב WWE ושהוא יותר מסתם שופט
 

kendog keds

New member
גם בתור סתם שופט

עם הפז"מ וכמות האליפויות שהוא העביר ידיים, גם ככה הוא היה נכנס
 

pufpuf

New member
לא יודע

אני אצא מהגימיק שלי של "כל אחד יכול להכנס להיכל התהילה כי אין סטנדרטים או רף גבוה גם ככה, ושזה לא משנה ושזה סתם משהו מסחרי" לרגע. הבעיה היא שאם מכניסים את הבנר, צריך להכניס גם את פינקל ובעצם עוד אינסוף אנשים. אם יש אותו אחד שמפעיל את המוסיקה 18 שנה הוא פחות חשוב? ואם יש את אותו אחד שמקים את הזירה 20 שנה הוא פחות חשוב? כי סך הכל כאן אנחנו מדברים על ותק, זה לא שהוא שופט "טוב יותר" משופטים אחרים כמו שאפשר אולי עוד לשפוט מתאבק כמתאבק טוב יותר ממתאבקים אחרים, הוא פשוט ותיק יותר. מצד שני, הוא היה חלק מהדפיקה במונטריאול, מה שאוטומטית שם אותו כגורם ששינה את ההאבקות לנצח... מצד שלישי, שיהיה כן, כל אחד יכול להכנס להיכל, אין איזשהו רף או סטנדרטים.
 

MooTzk

New member
/me מפרק לשלומי את הצורה

לא מסכים. אתה מכניס את הבנר גם כי שופט זה תפקיד הרבה יותר מרכזי מאיש מוזיקה. אנשים מכירים אותו, יודעים מי זה ארל הבנר. יש יותר אנשים שיודעים מי זה הבנר מאשר מי זה גריסון קייד או אקיו. את פינקל גם אפשר, במידה מסוימת. אבל אנחנו מדברים כאן על ותק ופרסום, הכרה, ובזה אין להבנר מתחרים, ולכן גם טכנאי מוזיקה או מקימי זירה לא יכנסו לשם.
 

pufpuf

New member
זה רק בגלל שהוא בצד השני

של המצלמה. העבודה שלו חשובה יותר? בלעדיהם אין מוצר ובלעדיהם אין מוצר. למזלם הרע או הטוב הם לא מצולמים. יש תקדימים בענפי ספורט אחרים לשופטים שנכנסו להיכל התהילה? (שאלה רצינית, אני באמת לא יודע). שופטי NBA נכנסו להיכל התהילה מתישהו? אני מניח שלא ( תרגישו חופשי לתקן אותי עם אני טועה), למרות שבטח גם בינהם יש מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. אז נכון, האבקות זה לא ספורט, אבל תפקיד השופט בעקרון הוא נפרד מהקטע המבויים. אף אחד לא בא לראות את השופט או מזמין פיי פר ויו בשביל לראות קרב שהבנר שופט בו. הוא שם כי הוא שם. זה יכול היה להיות כל אחד אחר במקומו.
 

MooTzk

New member
ממתי אנחנו מדברים על

חיוניות העבודה כאן? ברור שהוא לא פחות חשוב מהצלם או מהסאונדמן, אבל דווקא בגלל שהוא מקבל כל כך הרבה ספוטלייט הוא צריך להיות בהיכל התהילה. כל אחד היה יכול להיות במקומו, כן. יש הטוענים כי היו מספיק אנשים שיכלו להיות הוגן עם הדמות שנתנו לו, לא חסרים אנשים עם כריזמה, אבל הוגן שם בעיקר בגלל הספוטלייט שהוא קיבל. ואותו דבר הבנר. אחרים יכולים לעשות בדיוק מה שהוא עושה? נכון. אבל הוא עושה את זה, לא הם, והוא עושה את זה כבר המון זמן, מספיק בשביל שכמעט כל אוהד WWE יזהה אותו. החיוניות של מה שהוא עושה בהשוואה לאחרים לא רלוונטית פה, כי לא על זה מכניסים להיכל התהילה. מעט מאוד מתאבקים היו נכנסים להיכל התהילה אם היה מדובר רק על חיוניות ותרומה. הבנר הוא השופטים בWWE, הבנר מזוהה עם הWWE הרבה יותר מרוב האנשים גם ברוסטר המתאבקים היום, וזה למה הוא צריך להיות בפנים. חוץ מזה, הוא צריך להכנס ולו רק כדי להיות נציג השופטים בהיכל התהילה(מכיוון שהוא השופט הכי מפורסם, והכל). הרי הם חלק מאוד חיוני בספורט המבוים הזה, בסה"כ.
 

pufpuf

New member
אז שיכנסו מעט מאד מתאבקים

זאת העמדה שלי. ככה עניתי גם על השאלה. אמרתי שמבחינת הוו וו אי "למה לא", בסבבה שיהיה, כי ככה אני רואה את זה, שבעצם כמעט כל אחד יכול, ובכוונה בהתחלה אמרתי שאני לא אענה לפי הגישה הזאת אלא לפי הגישה שלי. האם הוא היה נכנס להיכל התהילה לפי סטנדרטים שלי (כי אחרת על כל אחד בפרוייקט הזה אני אגיד שיכנס) לפי הגישה שלי הבנר לא צריך להיות שם, ובכלל הההיכל צריך להיות מצומצם בהרבה.
 

hirshfe

New member
אוקי

אם אני מבין את הראש שלך היכל התהילה הוא דבר די מיותר בהחלט דעה לגיטמית רק מעטים ייעברו את הבחינה שלך להיכל התהילה אצלך זה יהיה מסדרון התהילה בהחלט לגיטמי
 

pufpuf

New member
והבנר הוא יותר טוב

משופטים אחרים בלהתעלף? הוא פשוט ותיק יותר. כל שופט אחר יכל למלא את אותו התפקיד. כמו שאמרתי, אני לא רואה בו חלק מההצגה. הוא שם כי מישהו צריך להיות שם. אף אחד לא יקנה כרטיס בשביל השופט, ואף אחד לא יזמין פיי פר ויו בשביל השופט ואף אחד לא יעבור לצפות ברו בשביל השופט. הוא נחוץ כי התפקיד נחוץ, האיש שממלא אותו חסר משמעות לחלוטין. זה שהבנר ותיק יותר לא אומר שהוא ראוי יותר. זה כמו להכניס את הלוגו של הוו וו אי להיכל התהילה כי הוא מזוהה עם הוו וו אי, או להכניס זירה להיכל התילה כי היא חלק מההצגה ומזוהה איתה.
 
למעלה