הוכשתי על ידי קונה ישראלי.
למרות שזה לא משרת כ"כ את העמדות שלי בפורום הזה על מכירה לישראלים, צריך להיות נאמנים לאמת.
אז הנה הגיע לו הפידבק השלילי הראשון בחשבון שלי, אחרי כמה מאות פידבקים חיוביים ללא כחל וסרק.
עכשיו תאלצו להאמין לי שאני אומר שהשלילי הזה הוא שלילי מסיבה ממש עילגת, לא נכונה, חצופה ושכולה נובעת מטעות של הקונה.
בקצרה: הקונה רכש פריט עם תכונות x וציפה לתכונות y. הסברתי לו שהוא טעה ברכישה, היה עליו לרכוש פריט אחר (שגם אותו אני מוכר) והוא בשלו אמר שזה לא מעניין אותו, השאיר שלילי וגם פתח קייס.
במהלך הויכוחים ביננו הוא הזכיר מפורשות שמות ומאפיינים אשר לא צוינו בליסט שלי. אדרבא, הם מצוינים בליסט של פריט אחר שאני מוכר שאני מאמין שאם הוא היה קונה אותו הוא היה משיג את מבוקשו. בקיצור, הוא טעה ברכישה מתוך חוסר ריכוז, חוסר קריאה או חוסר קשב.
את הפריט שנפתח ונעשה בו שימוש אני לא יכול לקבל כהחזרה ואני לא מעוניין לספוג הפסד 100% ועוד מאדם שלא לוקח אחריות על מה שקרה אלא תוקף אותי ומשתמש איתי בטרמינולוגיית "תחליף תכף ומייד!!!".
מכל מקום - לשאלה שלי:
בקייס שהוא פתח על פריט שלא תואם את התיאור השארתי מספר הודעות מפורטות מאוד כדי שמי שיקרא את זה באיביי יבין על מה מדובר. אני בספק אם זה ישפיע על הקונה - לדעתי הוא כבר הפנים שהוא טעה אך הוא לא מוכן לקחת על זה אחריות ומעדיף להאשים מתוך ציפייה שהכף המוטה לטובתו מעצם היותו קונה תטה כך גם הפעם.
מה עוד אני יכול לעשות?
-יש מקום כבר עכשיו להתקשר לאיביי ולדון על זה?
- האם כדאי להסלים את הקייס מהצד שלי? או להמתין שהוא יעשה כן?
- האם יש מקום להציע לו את הפריט שהוא כן היה אמור לקנות בהצעה מוזלת? זה ייראה טוב יותר מבחינת אי ביי?
-היה ו(אמן) ייפסק לטובתי, האם יש מקום לבקש את הסרת הפידבק הזה שמציק לי לא משום שקיבלתי אותו, זה שאלה של זמן לכל מוכר, אלא דווקא משום שהוא כל כך מטופש ואני התנהלתי 100% הוגן...?
בקיצור, חברים, אשמח לדעתכם.
נ.ב - אני עדיין אמשיך לשלוח לישראל, אם כי הרבה פחות נלהב. אני חושב שעוד קייס כזה ואני פשוט אבין שמדובר בבעייה תרבותית שלא אני יכול לפתור וכנראה צריך להתיישר עם מרבית המוכרים פה ופשוט להתעלם מהקונה המקומי.
למרות שזה לא משרת כ"כ את העמדות שלי בפורום הזה על מכירה לישראלים, צריך להיות נאמנים לאמת.
אז הנה הגיע לו הפידבק השלילי הראשון בחשבון שלי, אחרי כמה מאות פידבקים חיוביים ללא כחל וסרק.
עכשיו תאלצו להאמין לי שאני אומר שהשלילי הזה הוא שלילי מסיבה ממש עילגת, לא נכונה, חצופה ושכולה נובעת מטעות של הקונה.
בקצרה: הקונה רכש פריט עם תכונות x וציפה לתכונות y. הסברתי לו שהוא טעה ברכישה, היה עליו לרכוש פריט אחר (שגם אותו אני מוכר) והוא בשלו אמר שזה לא מעניין אותו, השאיר שלילי וגם פתח קייס.
במהלך הויכוחים ביננו הוא הזכיר מפורשות שמות ומאפיינים אשר לא צוינו בליסט שלי. אדרבא, הם מצוינים בליסט של פריט אחר שאני מוכר שאני מאמין שאם הוא היה קונה אותו הוא היה משיג את מבוקשו. בקיצור, הוא טעה ברכישה מתוך חוסר ריכוז, חוסר קריאה או חוסר קשב.
את הפריט שנפתח ונעשה בו שימוש אני לא יכול לקבל כהחזרה ואני לא מעוניין לספוג הפסד 100% ועוד מאדם שלא לוקח אחריות על מה שקרה אלא תוקף אותי ומשתמש איתי בטרמינולוגיית "תחליף תכף ומייד!!!".
מכל מקום - לשאלה שלי:
בקייס שהוא פתח על פריט שלא תואם את התיאור השארתי מספר הודעות מפורטות מאוד כדי שמי שיקרא את זה באיביי יבין על מה מדובר. אני בספק אם זה ישפיע על הקונה - לדעתי הוא כבר הפנים שהוא טעה אך הוא לא מוכן לקחת על זה אחריות ומעדיף להאשים מתוך ציפייה שהכף המוטה לטובתו מעצם היותו קונה תטה כך גם הפעם.
מה עוד אני יכול לעשות?
-יש מקום כבר עכשיו להתקשר לאיביי ולדון על זה?
- האם כדאי להסלים את הקייס מהצד שלי? או להמתין שהוא יעשה כן?
- האם יש מקום להציע לו את הפריט שהוא כן היה אמור לקנות בהצעה מוזלת? זה ייראה טוב יותר מבחינת אי ביי?
-היה ו(אמן) ייפסק לטובתי, האם יש מקום לבקש את הסרת הפידבק הזה שמציק לי לא משום שקיבלתי אותו, זה שאלה של זמן לכל מוכר, אלא דווקא משום שהוא כל כך מטופש ואני התנהלתי 100% הוגן...?
בקיצור, חברים, אשמח לדעתכם.
נ.ב - אני עדיין אמשיך לשלוח לישראל, אם כי הרבה פחות נלהב. אני חושב שעוד קייס כזה ואני פשוט אבין שמדובר בבעייה תרבותית שלא אני יכול לפתור וכנראה צריך להתיישר עם מרבית המוכרים פה ופשוט להתעלם מהקונה המקומי.