הוכחה נוספת שלכל דבר יש סיבה

  • פותח הנושא ymz
  • פורסם בתאריך

ymz

New member
הוכחה נוספת שלכל דבר יש סיבה

בן זוגי ואני נפגשנו עם זוג חברים לארוחת צהריים במרינה הרצליה (היה טעים אכלתי פסטה וטעמתי מסופלה שוקולד, גלידת וניל וסורבה פסיפלורה). כשיצאנו מהמסעדה ראיתי ניידת להתרמת דם, מאחר ואני מזמן רוצה לתרום דם ניגשתי לניידת ורק לאחר שמלאתי טופס גיליתי שאין עליי אף תעודה מזהה. כמובן שהתבעסתי מאוד. בדרך לאוטו אני רואה חתולתולה קטנה ישנה ממש מתחת לגלגל של מכונית, הדבר מאוד מסוכן כיוון שהנהג יכול לדרוס אותה בלי לשים לב, אז החלטתי לגרום לה לצאת משם. איך שהגורה ראתה אותנו מתקרבים ישר רצה אלינו והתחילה לבכות. ברגע שראיתי אותה ליבי נשבר: מתוקה אמיתית אפורה עם קצת חום קטנטונת, רזונת עם דלקת בעין וחסרת ישע. אפילו בן זוגי נשבר והצלחתי לשכנע אותו תוך פחות מדקה לקחת אותה אלינו לטיפול עד שנמצא לה בית קבוע. ואם הייתי תורמת דם כנראה שהייתי מותשת ולא הייתי שמה לב לגורה אם עד אז לא הייתה נדרסת בטעות. אז המתוקה מגרגרת לי על הברכיים אחרי שאכלה שתתה נוקתה וביקרה בשרותים. וכמו שהבנתן היא תשמח למצוא בית חם ואוהבת.
 
אכן...

גם אני מאמינה שלכל דבר יש סיבה... בהצלחה ובהנאה עם ה
. שבוע טוב
 

לולי80

New member
סיפור נפלא!!!

ממש מחמם את הלב, שיהיה בכייף עם החתולה, יש לה כבר שם?
 

ymz

New member
בנתיים קראנו לה מסטיק

מקווה למצוא לה בית חדש בהקדם
 
לכל דבר יש סיבה 2../images/Emo66.gif

סיפור קצר שקרה הבוקר: מחר יש לי מבחן די קשה ואני די חוששת ממנו וחייבת ציון טוב. היום בבוקר הייתי אמורה לעבוד ,עד הצהרים. אתמול התלבטתי והתלבטתי והתלבטתי אם לבטל את המשמרת של היום כדי ללמוד(לא בגלל הכסף,אלא כי בעבודה הם די עושים פרצופים על ביטול משמרות ורוצים אישור רפואי וכו'). החלטתי שאני אלך וזה יעבור מהר וזהו. אתמול בערב באתי לישון אצל חבר שלי (הוא גר קרוב יותר לעבודה) ותיכננתי הבוקר לצאת ממנו. בבוקר קמתי 10 דקות לפני היציאה המתוכננת ופתאום גיליתי ששכחתי מכנסים נורמליות לעבודה,ג'ינס או משהו בסגנון (באתי עם טרנינג מאעפן....) אז כבר לא הייתה דילמה,ומאז אני לומדת למבחן...חחחחחח...ונשארתי עם הטרנינג... יום טוב..
 
להוקוס ... ../images/Emo50.gif

בלמידה ובבחינה. אם תהיי קשובה ועירנית תגלי שיש "מקרים" רבים שכאלה...
יום נפלא.
 

ymz

New member
תת מודע שלך השפיע על קבלת החלטה

גם לי זה קורה הרבה פעמים. בהצלחה במבחן!!!!
 

MIF2004

New member
את נהדרת!!!

ממש התרגשתי לקרוא את תיאור המפגש שלך עם החתולה.... היו לי בחיים הרבה מפגשים כאלו עם חתולים וכלבים, אני מאלו שאף פעם לא מסוגלת להשאיר אותם ככה ברח'.... אני כל כך שמחה שמצאת אותה, היא גם נראית מתוקה אמיתית. יש לי בבית דייר כזה, מצאתי אותו לפני 3 שנים כחתולון בן חודשיים, עם דלקת בשתי העיניים ולצערי מצאתי אותו מאוחר מדי ואי אפשר היה כבר להציל את העיניים שלו, אבל למרות זאת הוא חי אצלנו בבית מאז, חיים לא רעים בכלל ואפילו מאתגרים! מקווה מאוד שתמצאי גם למסטיק בית חם ואוהב בקרוב! כל הכבוד!!!
 
למעלה