הוחלט להחליף, נא עצותיכם ותגובותיכם
הוחלט להחליף את הדוביד 2, הירואיזם 95. חושב על כיוונים שונים (ומשונים!!!) GS בשביל להרגיש כמו כולם, GPX כי הוא נורא יפה בעיני, TW כי קראתי עליו דברים טובים, קטנוע גדול או DR ישן. מדובר בסכום פעוט להפליא (כ 15K ש"ח). מבחינת שימוש - כל יום כ 10-15 ק"מ, חורף וקיץ, פעם בחודש בערך י-ם - ת"א, פעם בחודשיים טיול. יש לי מספר תהיות ושאלות: GS: 1. האם כדאי לחפש GS במחירים האלה? האם בכלל שווה להשקיע בחיפוש GS 93/94. 2. אם כבר מצאתי GS, כמה קילומטר +- הוא נוסע בנסיעות נורמליות לפני אוברול (ואל תגידו לי שזה לא מדע מדויק, אני מבקש פחות או יותר). 3. כמה עולים טיפולים ל GS, תחזוקה (טיפולים קטנים וגדולים). GPX: 4. עד כמה משמעותי ענים הפלסטיקה היקרה בGPX? האם במקרה של שבירת הפלסטיקה ניתן לתקן, או חייבים להחליף? 5. שוב, כמה קילומטר +- הוא נוסע בנסיעות נורמליות לפני אוברול? 6. עלות טיפולים משוערת. TW: 7. האם הוא יעמוד בצרכים שציינתי באופן סביר? 8. מה מהירותו הסופית +- במישור (יש נסיעות בינעירוניות מדי פעם). 9. חוו"דתכם על אמינות וסחירות. אני יודע שהכיוונים הם שונים ביותר, ובכל זאת - חוות דעת מנומקות (או לא) יעזרו בקבלת החחלטה. תודה. רבה!
הוחלט להחליף את הדוביד 2, הירואיזם 95. חושב על כיוונים שונים (ומשונים!!!) GS בשביל להרגיש כמו כולם, GPX כי הוא נורא יפה בעיני, TW כי קראתי עליו דברים טובים, קטנוע גדול או DR ישן. מדובר בסכום פעוט להפליא (כ 15K ש"ח). מבחינת שימוש - כל יום כ 10-15 ק"מ, חורף וקיץ, פעם בחודש בערך י-ם - ת"א, פעם בחודשיים טיול. יש לי מספר תהיות ושאלות: GS: 1. האם כדאי לחפש GS במחירים האלה? האם בכלל שווה להשקיע בחיפוש GS 93/94. 2. אם כבר מצאתי GS, כמה קילומטר +- הוא נוסע בנסיעות נורמליות לפני אוברול (ואל תגידו לי שזה לא מדע מדויק, אני מבקש פחות או יותר). 3. כמה עולים טיפולים ל GS, תחזוקה (טיפולים קטנים וגדולים). GPX: 4. עד כמה משמעותי ענים הפלסטיקה היקרה בGPX? האם במקרה של שבירת הפלסטיקה ניתן לתקן, או חייבים להחליף? 5. שוב, כמה קילומטר +- הוא נוסע בנסיעות נורמליות לפני אוברול? 6. עלות טיפולים משוערת. TW: 7. האם הוא יעמוד בצרכים שציינתי באופן סביר? 8. מה מהירותו הסופית +- במישור (יש נסיעות בינעירוניות מדי פעם). 9. חוו"דתכם על אמינות וסחירות. אני יודע שהכיוונים הם שונים ביותר, ובכל זאת - חוות דעת מנומקות (או לא) יעזרו בקבלת החחלטה. תודה. רבה!