הווידוי שבתי נייטין *לא* יגיד בערב

הווידוי שבתי נייטין *לא* יגיד בערב

יום כיפור!נכנסתי לפורום ועשיתי בלגן.דיברתי עם נערות וגרמתי חילול
 
השם.עשיתי בושות לנטורי קרתא.קיללתי

רעבנים.ציערתי את איש הרוח ואת חברי הפורום.שברתי את kיציק.בעטתי
 
בכל מי שעזר לי והחצפתי את פני.

דיברתי לשון הרע. לפורטם איני יודע.לזכרם איני יכול.רבו משערות
 

לב זהב

New member
כל הכבוד B-) ר` נייטין היקר

אני נהנה שאתה מודה ומתחרט אבל כמה זמן לקח לך להבין את המצב אם נתורי קרתא לא באינטרנט ואם באינטרנט למה נתורי קרתא בכל מקרה חרטה על העבר וקבלה על העתיד וכולנו נתמוך בך תתחזק יקירי שלך תמיד לב לשבים
 
מחול לך מחול לך מחול לך

חרטה על העבר!!!!! אשריך!!!!!!!!!! ואני מבטיחך ר` נייטין שבלי נדר אני לא אדבר עם אף אחד מחברי מנטורי קרתה ואתה יכול ללמוד ולישון ולנוח ולהמשיך את מסורת אבותיך בלי לפחד שמא אני אגלה או אספר משהו לאנשי מאה שערים. תחזור ר` נייטין לישיבה תלמד תתפלל תמשיך את המסורת תעזוב את מה שיש מחוץ לכותלי מאה שערים האמן לי שאין לך מה לחפש שם בעזרת ה` בלי נדר אנחנו חברי הפורום נתפלל עליך שתמצא בקרוב זיווג הגון ותמשיך את מסורת אבותיך לתפארת משפחתך הכבודה!
 
למעלה