מחול לך מחול לך מחול לך
חרטה על העבר!!!!! אשריך!!!!!!!!!! ואני מבטיחך ר` נייטין שבלי נדר אני לא אדבר עם אף אחד מחברי מנטורי קרתה ואתה יכול ללמוד ולישון ולנוח ולהמשיך את מסורת אבותיך בלי לפחד שמא אני אגלה או אספר משהו לאנשי מאה שערים. תחזור ר` נייטין לישיבה תלמד תתפלל תמשיך את המסורת תעזוב את מה שיש מחוץ לכותלי מאה שערים האמן לי שאין לך מה לחפש שם בעזרת ה` בלי נדר אנחנו חברי הפורום נתפלל עליך שתמצא בקרוב זיווג הגון ותמשיך את מסורת אבותיך לתפארת משפחתך הכבודה!