הודעת שגיאה בתחילה של משחק

Rוית

New member
הודעת שגיאה בתחילה של משחק

מנסה להפעיל את המשחק ועולה לי ההודעת שגיאה הבאה-> המחשב שלי ישן מידי? או שידרוג של תוכנה כלשהי יעבוד?.. תודה מראש!
 

AKben

New member
כרטיס מסך

נשמח לקצת פרטים על כרטיס המסך שלך
 

Rוית

New member
בכיף רק שאני לא הכי זוכרת איך בודקים

היתכן שזה מה שרואים פה בתמונה? -> אם לא, איפה בודקים בדיוק?
 

AKben

New member
מצאתי אתר אבל צריך לבדוק

מצאתי את האתר הזה אבל צריך לבדוק אם יש לך כרטיס AGP או PCI-E ולפי זה להוריד את הדרייבר המתאים
 

crusher

New member
תנסי

לעדכן כרטיס מסך ולעדכן directX לגירסא האחרונה זה נראה לי 9..
 

Rוית

New member
directX כבר עודכן ע"י המשחק עצמו

איך מעדכנים כרטיס מסך...?
 

dror840

New member
בודקים את הדגם וחברה המייצרת

אצלך זה S3 GRAPHICS לפי התמונה. (שם החברה). נכנסת למאפיינים ובודק את שם הדגם. נכנסת ל- http://www.s3graphics.com/en/resources/drivers/legacy/software_archive.jsp בוחרת בדריבר המתאים מורידה מתקינה בודקת שוב.
 

Rוית

New member
אני לא מצליחה למצוא איפה רשום הדגם..

מצרפת תמונת מסך של הדברים היחידים שמצאתי, והם לא תואמים לדברים שרשומים באתר... והמון תודה דרור!
 

dror840

New member
הנה כאן..

http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=1&CatID=1160&SubCatID=112 תורידי ובהצלחה. ואם זה לא עוזר תנסי במסך הראשון שצילמת (במנהל ההתקנים) קליק ימני על הכרטיס מסך ועדכון.זה יחפש דרך וינדוס אפדייט אם אנלא טועה. אם זה לא עוזר (ואני מאמין שזה יעזור כי הכרטיס מסך שלך מעודכן ל2002) תגידי תשם של המשחק. לילה טוב. אני יענה רק מאוחר אם יש לך עוד שאלות.
 

Rוית

New member
המון בעיות...

ניסיתי להתקין את הדרייבר, הוא לא סיים את ההתקנה ושבדקתי את הלוג היה רשום שהוא לא יכול להתקין קובץ כלשהו לאחר מכן אמרתי שאני אעשה עידכון דרך הוינדוס עצמו, וגם זה לא הצליח ונרשם לי שאי אפשר לעדכן. בסוף יצא שהוא הסיר לי את הדרייברים שהיו ללא יכולת להתקין אותם מחדש. במזל עשיתי גיבוי מערכת קודם אז שיחזור פתר לי את הבעיה, אחרת הייתי בצרות.. אני תוהה אם יש עוד רעיונות או שלוותר כבר?
 

dror840

New member
ככל הנראה

כרטיס המסך שלך ישן מידי. אפילו באתר של החברה הוא לא מופיע. לכן שאלתי איזה משחק את מנסה להריץ. אם זה משחק חדש יחסית אז הסיכויים קלושים. תנסי אולי להתקין את הדרייבר שוב. אחרי איתחול ובלי תוכניות פועלות ברקע. אם לא, את יכולה לנסות את הדריבר שrain when i die נתן, אם כי הם ישנים יותר. בנוסף, אני מקווה שניסית לעשות את העידכון מהוידוס כמו שצריך (תני למערכת גישה לאינטרנט, תני לה לחפש בעצמה אוטומטית). אם אחרי התהליך המערכת מודיעה שלא נמצא דריבר מתאים אז זה כנראה באמת בגלל שהכ.מסך ישן.
 

Rוית

New member
לצערי אין תקווה כבר..

המשחק חדש מאוד, והדרייבר פשוט מסרב להתקין את עצמו (כן, גם שאני נותנת לו לעשות את כל העבודה לבד שיחפש לבד וכו'..).. טוב, ניסיתי.. המון המון תודה בכל אופן!!!
 
למעלה