הודעת ר"י - תזכורת הפעלת הלו"ז החדש.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י - תזכורת הפעלת הלו"ז החדש.

הודעת ר"י - תזכורת הפעלת הלו"ז החדש.
בוקר טוב.
להזכירכם,
במוצאי שבת הקרוב (14.6), תשיק רכבת ישראל לוח זמנים חדש לחלוטין, המהווה תשתית להמשך הגידול בתדירות הרכבות ושיפור השירות לנוסעים בשנים הקרובות.

לוח הזמנים החדש מותאם לתוספת הרכבות הצפויה בשנים הקרובות, עם פתיחת התחנות וקווי הרכבת החדשים: מסילת הנגב (אשקלון – באר שבע), קו הרכבת לכרמיאל, מסילת העמק, הקו המהיר לירושלים ומסילת כפר סבא – רעננה – הרצלייה (531).
לקראת תוכנית ההפעלה החדשה נערכה עבודה משותפת עם משרד התחבורה לצורך התאמת לוחות הזמנים של קווי האוטובוס המזינים לתחנות הרכבת, בכדי לאפשר שירות תחבורתי מלא לנוסעי הרכבת.
לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בלוחות הזמנים החדשים באתר האינטרנט או באפליקציה של רכבת ישראל.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
 

בועז ל

New member
הודעה נוספת - דובר חדש ל"רכבת ישראל".

הודעת ר"י - תזכורת הפעלת הלו"ז החדש.
בוקר טוב.
להזכירכם,
במוצאי שבת הקרוב (14.6), תשיק רכבת ישראל לוח זמנים חדש לחלוטין, המהווה תשתית להמשך הגידול בתדירות הרכבות ושיפור השירות לנוסעים בשנים הקרובות.

לוח הזמנים החדש מותאם לתוספת הרכבות הצפויה בשנים הקרובות, עם פתיחת התחנות וקווי הרכבת החדשים: מסילת הנגב (אשקלון – באר שבע), קו הרכבת לכרמיאל, מסילת העמק, הקו המהיר לירושלים ומסילת כפר סבא – רעננה – הרצלייה (531).
לקראת תוכנית ההפעלה החדשה נערכה עבודה משותפת עם משרד התחבורה לצורך התאמת לוחות הזמנים של קווי האוטובוס המזינים לתחנות הרכבת, בכדי לאפשר שירות תחבורתי מלא לנוסעי הרכבת.
לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בלוחות הזמנים החדשים באתר האינטרנט או באפליקציה של רכבת ישראל.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
הודעה נוספת - דובר חדש ל"רכבת ישראל".
שלום,
דירקטוריון רכבת ישראל, אישר אתמול, יום רביעי, 11 ביוני 2014, את החלטת ועדת האיתור של החברה, למנות את ישראל טל-סרנגה לתפקיד ראש אגף דוברות והסברה ברכבת-ישראל.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "חברת רכבת ישראל שמחה על הצטרפותו של מר טל-סרנגה לשורותיה. אני מאחל לו בהצלחה בתפקידו ואני סמוך ובטוח שעם כישוריו הרבים הוא ייקח חלק משמעותי, יחד עם שאר חברי הנהלת החברה, בקידום יעדיה של רכבת ישראל".

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

בועז ל

New member
בשמי ובשם הנהלת הפורום, ברצוני לברך את

הודעה נוספת - דובר חדש ל"רכבת ישראל".
שלום,
דירקטוריון רכבת ישראל, אישר אתמול, יום רביעי, 11 ביוני 2014, את החלטת ועדת האיתור של החברה, למנות את ישראל טל-סרנגה לתפקיד ראש אגף דוברות והסברה ברכבת-ישראל.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "חברת רכבת ישראל שמחה על הצטרפותו של מר טל-סרנגה לשורותיה. אני מאחל לו בהצלחה בתפקידו ואני סמוך ובטוח שעם כישוריו הרבים הוא ייקח חלק משמעותי, יחד עם שאר חברי הנהלת החברה, בקידום יעדיה של רכבת ישראל".

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
בשמי ובשם הנהלת הפורום, ברצוני לברך את
טל סרנגה על המינוי ולאחל לו הצלחה בתפקידו החדש.
 

amit1270

New member
בהצלחה לדבר החדש

הודעה נוספת - דובר חדש ל"רכבת ישראל".
שלום,
דירקטוריון רכבת ישראל, אישר אתמול, יום רביעי, 11 ביוני 2014, את החלטת ועדת האיתור של החברה, למנות את ישראל טל-סרנגה לתפקיד ראש אגף דוברות והסברה ברכבת-ישראל.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "חברת רכבת ישראל שמחה על הצטרפותו של מר טל-סרנגה לשורותיה. אני מאחל לו בהצלחה בתפקידו ואני סמוך ובטוח שעם כישוריו הרבים הוא ייקח חלק משמעותי, יחד עם שאר חברי הנהלת החברה, בקידום יעדיה של רכבת ישראל".

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
בהצלחה לדבר החדש
בתקווה שהשת"פ עם הפורום יימשך ויורחב.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
ברכות לדובר החדש.

בהצלחה לדבר החדש
בתקווה שהשת"פ עם הפורום יימשך ויורחב.
ברכות לדובר החדש.
 

Ofekalef1

New member
נצל"ש

הודעת ר"י - תזכורת הפעלת הלו"ז החדש.
בוקר טוב.
להזכירכם,
במוצאי שבת הקרוב (14.6), תשיק רכבת ישראל לוח זמנים חדש לחלוטין, המהווה תשתית להמשך הגידול בתדירות הרכבות ושיפור השירות לנוסעים בשנים הקרובות.

לוח הזמנים החדש מותאם לתוספת הרכבות הצפויה בשנים הקרובות, עם פתיחת התחנות וקווי הרכבת החדשים: מסילת הנגב (אשקלון – באר שבע), קו הרכבת לכרמיאל, מסילת העמק, הקו המהיר לירושלים ומסילת כפר סבא – רעננה – הרצלייה (531).
לקראת תוכנית ההפעלה החדשה נערכה עבודה משותפת עם משרד התחבורה לצורך התאמת לוחות הזמנים של קווי האוטובוס המזינים לתחנות הרכבת, בכדי לאפשר שירות תחבורתי מלא לנוסעי הרכבת.
לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בלוחות הזמנים החדשים באתר האינטרנט או באפליקציה של רכבת ישראל.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
נצל"ש
עלונים שהופצו בקרונות: "רכבת ישראל לא ערוכה להפעיל את לוח הזמנים החדש".
???
על מה הם מדברים?
+ על איזה קיצור משמעותי בזמנים מדובר?
 

easylivin

New member
זה די ברור על מה הם מדברים... בכל פעם

נצל"ש
עלונים שהופצו בקרונות: "רכבת ישראל לא ערוכה להפעיל את לוח הזמנים החדש".
???
על מה הם מדברים?
+ על איזה קיצור משמעותי בזמנים מדובר?
זה די ברור על מה הם מדברים... בכל פעם
שמאיימים בשביתה. וזה קרה כבר לא פעם ולא פעמיים לפני שיפורים מתוכננים בלוחות הזמנים, שמשמעותם הארכת שעות הפעילות של הרכבות לשעות מאוחרות יותר, קיצור זמני המתנה בתחנות קצה וכיוצא באלה.

אלא שהפעם בכל זאת למדנו משהו חדש: "חלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה" (הידעתם ש"חלק גדול מנהגי הרכבת" עובדים גם בשבת?!..)
 

cwen

New member
אם נהג עובד גם בשישי וגם במוצ"ש

זה די ברור על מה הם מדברים... בכל פעם
שמאיימים בשביתה. וזה קרה כבר לא פעם ולא פעמיים לפני שיפורים מתוכננים בלוחות הזמנים, שמשמעותם הארכת שעות הפעילות של הרכבות לשעות מאוחרות יותר, קיצור זמני המתנה בתחנות קצה וכיוצא באלה.

אלא שהפעם בכל זאת למדנו משהו חדש: "חלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה" (הידעתם ש"חלק גדול מנהגי הרכבת" עובדים גם בשבת?!..)
אם נהג עובד גם בשישי וגם במוצ"ש
אז כן, הוא עובד ברצף, גם אם זה רק חצי יום בשישי ומוצ"ש.
 

easylivin

New member
אוקיי, נניח (הלוואי עליי "ברצף" כזה). אבל:

אם נהג עובד גם בשישי וגם במוצ"ש
אז כן, הוא עובד ברצף, גם אם זה רק חצי יום בשישי ומוצ"ש.
אוקיי, נניח (הלוואי עליי "ברצף" כזה). אבל:
היה מרכיב נוסף בשאלתי השאלתית: "חלק גדול"? כמה זה באחוזים?.. אחרי שכבר נתקלנו בעבר בטענות כגון "יש עובדים שמקבלים השלמת הכנסה", בדקנו וגילינו שמדובר על מקרים בודדים בחברה על אלפי עובדיה, שגם עובדים במשרה חלקית וכדומה. מה שלא הפריע להם להעלות את הטענה הזאת ולחזור עליה בכמה וכמה שביתות. גם על הדאגה לבטיחות הנוסעים כבר שמענו לא פעם...
 

down under

New member
יש גם לפחות 3 או 4 נהגי קטר שממש

זה די ברור על מה הם מדברים... בכל פעם
שמאיימים בשביתה. וזה קרה כבר לא פעם ולא פעמיים לפני שיפורים מתוכננים בלוחות הזמנים, שמשמעותם הארכת שעות הפעילות של הרכבות לשעות מאוחרות יותר, קיצור זמני המתנה בתחנות קצה וכיוצא באלה.

אלא שהפעם בכל זאת למדנו משהו חדש: "חלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה" (הידעתם ש"חלק גדול מנהגי הרכבת" עובדים גם בשבת?!..)
יש גם לפחות 3 או 4 נהגי קטר שממש
עובדים במהלך השבת עצמה, ראס בן אמו שבת או אשכרה שבת שבת.
אותם אלו שעסוקים ב"פתיחת ציר" שנעשית בהגדרה בשעות שיש אור על מנת לראות את תקינות המסילה וגם שלא הניחו שם מחבלים בזויים ימ"ש מטעני חבלה.
 

easylivin

New member
3-4 מתוך כמה בסך הכל?

יש גם לפחות 3 או 4 נהגי קטר שממש
עובדים במהלך השבת עצמה, ראס בן אמו שבת או אשכרה שבת שבת.
אותם אלו שעסוקים ב"פתיחת ציר" שנעשית בהגדרה בשעות שיש אור על מנת לראות את תקינות המסילה וגם שלא הניחו שם מחבלים בזויים ימ"ש מטעני חבלה.
3-4 מתוך כמה בסך הכל?
והאם זה מצדיק שביתה/חבלה בלו"ז החדש?..
 

down under

New member
ברור מאוד שלא מצדיק. לא סתם לא מצדיק

3-4 מתוך כמה בסך הכל?
והאם זה מצדיק שביתה/חבלה בלו"ז החדש?..
ברור מאוד שלא מצדיק. לא סתם לא מצדיק
אלא ברור מאוד ולאללה שלא מצדיק שום שביתה וכו'.
 

גילביון

New member
חסרה מהוד השרון רכבת בשעה 9:00 וזה חבל מאוד!

הודעת ר"י - תזכורת הפעלת הלו"ז החדש.
בוקר טוב.
להזכירכם,
במוצאי שבת הקרוב (14.6), תשיק רכבת ישראל לוח זמנים חדש לחלוטין, המהווה תשתית להמשך הגידול בתדירות הרכבות ושיפור השירות לנוסעים בשנים הקרובות.

לוח הזמנים החדש מותאם לתוספת הרכבות הצפויה בשנים הקרובות, עם פתיחת התחנות וקווי הרכבת החדשים: מסילת הנגב (אשקלון – באר שבע), קו הרכבת לכרמיאל, מסילת העמק, הקו המהיר לירושלים ומסילת כפר סבא – רעננה – הרצלייה (531).
לקראת תוכנית ההפעלה החדשה נערכה עבודה משותפת עם משרד התחבורה לצורך התאמת לוחות הזמנים של קווי האוטובוס המזינים לתחנות הרכבת, בכדי לאפשר שירות תחבורתי מלא לנוסעי הרכבת.
לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בלוחות הזמנים החדשים באתר האינטרנט או באפליקציה של רכבת ישראל.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
חסרה מהוד השרון רכבת בשעה 9:00 וזה חבל מאוד!
לעובדי הייטק, מתאים מאוד לצאת בתשע, אחרי פיזור הילדים, ארוחת בוקר, קפה עיתון ו- לרכבת. אבל ברכבת הורידו את הרכבת של שעה תשע. למעשה אף פעם לא היתה. יש רכבת ב 8:40 וב 9:20. שעה 9 זו שעה עדיין מוקדמת ולא צריך להוריד תדירות בשעה כזאת.
אני קורא להוסיף רכבת בשעה 9. תורידו תדירות משעה 10. תורידו את 9:40 אפילו, אבל לא את 9:00. מי שמסכים איתי שיגיד.
 

cwen

New member


חסרה מהוד השרון רכבת בשעה 9:00 וזה חבל מאוד!
לעובדי הייטק, מתאים מאוד לצאת בתשע, אחרי פיזור הילדים, ארוחת בוקר, קפה עיתון ו- לרכבת. אבל ברכבת הורידו את הרכבת של שעה תשע. למעשה אף פעם לא היתה. יש רכבת ב 8:40 וב 9:20. שעה 9 זו שעה עדיין מוקדמת ולא צריך להוריד תדירות בשעה כזאת.
אני קורא להוסיף רכבת בשעה 9. תורידו תדירות משעה 10. תורידו את 9:40 אפילו, אבל לא את 9:00. מי שמסכים איתי שיגיד.

כמובן, יתכן שזה נובע באמת משיקולים לוגיסטים של ציוד וכוח אדם.
 
רק חבל מאוד שעובדי הייטק נוסעים ברכב

חסרה מהוד השרון רכבת בשעה 9:00 וזה חבל מאוד!
לעובדי הייטק, מתאים מאוד לצאת בתשע, אחרי פיזור הילדים, ארוחת בוקר, קפה עיתון ו- לרכבת. אבל ברכבת הורידו את הרכבת של שעה תשע. למעשה אף פעם לא היתה. יש רכבת ב 8:40 וב 9:20. שעה 9 זו שעה עדיין מוקדמת ולא צריך להוריד תדירות בשעה כזאת.
אני קורא להוסיף רכבת בשעה 9. תורידו תדירות משעה 10. תורידו את 9:40 אפילו, אבל לא את 9:00. מי שמסכים איתי שיגיד.
רק חבל מאוד שעובדי הייטק נוסעים ברכב
כמעט כולם.
 

cwen

New member
רכב זה לא זול, ופקקים זה לא כיף

רק חבל מאוד שעובדי הייטק נוסעים ברכב
כמעט כולם.
רכב זה לא זול, ופקקים זה לא כיף
ואם תהיה להם אלטרנטיבה נוחה וטובה, תראה שלא מעט מהם מוותרים על הרכב ונוסעים בתחבורה ציבורית.

וכן, גם אצל עובדי הייטק - עלות רכב זה שיקול. (גם כשזה מהעבודה זה מגולם למס ויש לזה מחיר).
 
זהו שמכיוון שלא מרגישים את ההוצאה כל יום

רכב זה לא זול, ופקקים זה לא כיף
ואם תהיה להם אלטרנטיבה נוחה וטובה, תראה שלא מעט מהם מוותרים על הרכב ונוסעים בתחבורה ציבורית.

וכן, גם אצל עובדי הייטק - עלות רכב זה שיקול. (גם כשזה מהעבודה זה מגולם למס ויש לזה מחיר).
זהו שמכיוון שלא מרגישים את ההוצאה כל יום
ובגלל התדמית אנשים נוסעים ברכב, גם אם התח"ץ סביר.
בפורום אחר למשל קטרו שאין דרך להגיע מבת ים לעבודה בהרצליה ללא רכב.
 
ברור שהרבה נוסעים עם רכב אבל לא "כמעט כולם"

זהו שמכיוון שלא מרגישים את ההוצאה כל יום
ובגלל התדמית אנשים נוסעים ברכב, גם אם התח"ץ סביר.
בפורום אחר למשל קטרו שאין דרך להגיע מבת ים לעבודה בהרצליה ללא רכב.
ברור שהרבה נוסעים עם רכב אבל לא "כמעט כולם"
ומבת-ים להרצליה אפשר ליסוע עם רכבות. לאחר השלמת מסילת השרון יהיה אפשר עם רכבת אחת.
 

טשאפק 2

New member
מבת ים להרצליה לוקח כ-50 דקות

ברור שהרבה נוסעים עם רכב אבל לא "כמעט כולם"
ומבת-ים להרצליה אפשר ליסוע עם רכבות. לאחר השלמת מסילת השרון יהיה אפשר עם רכבת אחת.
מבת ים להרצליה לוקח כ-50 דקות
ברכב פרטי שעת עומס טיפוסית.

אילו היתה רכבת ללא החלפה, יכול להיות שהיא היתה מהווה תחרות, אבל במצב הנוכחי שבו נסיעת הרכבת עצמה כוללת החלפה אורכת 40-50 דקות, כלומר שעה פלוס במקרה הטוב ביותר מדלת לדלת, היא לא ממש מהווה חלופה ראויה למי שידו משגת רכב פרטי. אפילו כאמצעי תחבורה ציבורית היא לא בהכרח הבחירה הטובה ביותר, תלוי במוצא וביעד המדוייקים.
 

Rubim88

New member
גם לרכבת ללא החלפה אין זמן נסיעה נורמלי

מבת ים להרצליה לוקח כ-50 דקות
ברכב פרטי שעת עומס טיפוסית.

אילו היתה רכבת ללא החלפה, יכול להיות שהיא היתה מהווה תחרות, אבל במצב הנוכחי שבו נסיעת הרכבת עצמה כוללת החלפה אורכת 40-50 דקות, כלומר שעה פלוס במקרה הטוב ביותר מדלת לדלת, היא לא ממש מהווה חלופה ראויה למי שידו משגת רכב פרטי. אפילו כאמצעי תחבורה ציבורית היא לא בהכרח הבחירה הטובה ביותר, תלוי במוצא וביעד המדוייקים.
גם לרכבת ללא החלפה אין זמן נסיעה נורמלי
בעידן הדיזל והקומותיים. גם אם תוריד את 7/20 הדקות של ההחלפה, תקבל 30/31 דקות שזה המון למרחק כזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה