הודעת ר"י - סיום הנחת המסילות ברכבת הנגב והנחת מסילות ב-A1

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
שוב, בפועל העבודות בשטח חודשו בחורף 2009-2010

מנהל פרויקט תחנת אופקים
אמר שהפרויקט התחיל ב-2004, ולאחר שהוקפא, הוא חודש ב-2008/9.
&nbsp
מי מהם נכון?
שוב, בפועל העבודות בשטח חודשו בחורף 2009-2010
יותר לכיוון של תחילת 2010. ב-2008 אולי חודשו עבודות מכינות כלשהן (התארגנות, מכרזים וכו').
 

nOnAmE134

New member
גם השם 'מסילת הנגב' נשמע מצוין

כ-5 שנים נטו. העבודות "חודשו" (למעשה, החלו) ב-2010.
רשמית הפרוייקט הושק ב-2007, אבל בשנים הראשונות הוקם רק קטע קצר של מבנה תחתון באזור יד מרדכי. לאחר מכן הפרוייקט "הוקפא" (כלומר, בוטל) בלחץ משרד האוצר דאז. הממשלה הבאה השיקה את הפרוייקט מחדש (ואיתו את המסילה לכרמיאל ולמעשה גם את המסילה המהירה לירושלים), העבודות בשטח בין יד מרדכי לשדרות החלו בתחילת 2010.
&nbsp
ואגב: השם "קו העיירות" ממש לא עושה חסד לפרוייקט, לאזור ולתושביו, ויש הגורסים כי הודבק לו מתוך כוונות לא ממש טובות... על ידי אותם "המקפיאים" בזמנם. מדובר על מסילת אשקלון-באר שבע, אבל אני אישית מעדיף את השם "קו ערי הדרום" כי הוא מחבר בין 5 ערים ולא רק 2. ערים - לא "עיירות".
גם השם 'מסילת הנגב' נשמע מצוין
צודק בקטע של 'עיירות'.
 

easylivin

New member
מקובל עליי!

אפשר לקרוא לה מסילת הנגב המערבי
מקובל עליי!
 

easylivin

New member
תודה בועז! ו... מה שעמית כתב ^^^

הודעת ר"י - סיום הנחת המסילות ברכבת הנגב והנחת מסילות ב-A1
שלום,
רכבת ישראל השלימה את הנחת המסילה בקטע האחרון ב'רכבת הנגב', שבין אשקלון לבאר שבע, הכולל חיבור של מסילת הרכבת מאשקלון לאזור צומת גורל וקישור למסילת הרכבת הקיימת לבאר שבע ולרשת הרכבות הארצית. בסוף השבוע האחרון הושלם התהליך הטכנולוגי, בו הוגדר הקו החדש במערכת האיתות והבקרה לצורך הפעלת רכבות.

במקביל, מציינת רכבת ישראל אבן דרך משמעותית בפרויקט הקו המהיר לירושלים, והחלה בהנחת מסילות בחלקו המערבי של הקו, באזור עמק איילון.
מצ"ב הודעה לתקשורת ותמונות עדכניות משני הפרויקטים.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת
תודה בועז! ו... מה שעמית כתב ^^^
אלמנטים של slab track, מערכות, חשמול, איתות וכו'.
ובנוסף, סביר שעם הזמן גם עובדים ייסעו ברכבות עבודה, ככל שהנחת המסילות תתקדם לתוך המנהרות וכבר לא ניתן יהיה להגיע לאתרי העבודה ברכב.
 

easylivin

New member
סליחה, התכוונתי להגיב בשרשור אחר


תודה בועז! ו... מה שעמית כתב ^^^
אלמנטים של slab track, מערכות, חשמול, איתות וכו'.
ובנוסף, סביר שעם הזמן גם עובדים ייסעו ברכבות עבודה, ככל שהנחת המסילות תתקדם לתוך המנהרות וכבר לא ניתן יהיה להגיע לאתרי העבודה ברכב.
סליחה, התכוונתי להגיב בשרשור אחר
 

nOnAmE134

New member
פורסמה הודעה גם בפייסבוק

הודעת ר"י - סיום הנחת המסילות ברכבת הנגב והנחת מסילות ב-A1
שלום,
רכבת ישראל השלימה את הנחת המסילה בקטע האחרון ב'רכבת הנגב', שבין אשקלון לבאר שבע, הכולל חיבור של מסילת הרכבת מאשקלון לאזור צומת גורל וקישור למסילת הרכבת הקיימת לבאר שבע ולרשת הרכבות הארצית. בסוף השבוע האחרון הושלם התהליך הטכנולוגי, בו הוגדר הקו החדש במערכת האיתות והבקרה לצורך הפעלת רכבות.

במקביל, מציינת רכבת ישראל אבן דרך משמעותית בפרויקט הקו המהיר לירושלים, והחלה בהנחת מסילות בחלקו המערבי של הקו, באזור עמק איילון.
מצ"ב הודעה לתקשורת ותמונות עדכניות משני הפרויקטים.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת
פורסמה הודעה גם בפייסבוק
https://www.facebook.com/irail/phot...39283720/10153126059583721/?type=1&permPage=1
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה