הודעת ר"י - היערכות לסערה הצפויה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י - היערכות לסערה הצפויה

הודעת ר"י - היערכות לסערה הצפויה
שלום,
בעקבות תחזיות מזג האוויר, הצופות לימים הקרובים סערה ומשקעים רבים בכל רחבי הארץ, נערכת רכבת ישראל על מנת למנוע כל פגיעה של תנאי מזג האוויר בתנועת רכבות הנוסעים.
במידה וירד שלג בירושלים, נערכה רכבת ישראל להגדלת מספר הרכבות שמגיעות לירושלים ולהוספת קרונות ברכבות אלו. זאת, על מנת לאפשר תנועה אל ירושלים וממנה בשעה שהכבישים חסומים לתנועה ולאפשר גישה לציבור הרחב המעוניין ליהנות מהשלג הירושלמי.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

בועז ל

New member
ה"סערה" - עוד הצלחה שיווקית של "כנופיית"

הודעת ר"י - היערכות לסערה הצפויה
שלום,
בעקבות תחזיות מזג האוויר, הצופות לימים הקרובים סערה ומשקעים רבים בכל רחבי הארץ, נערכת רכבת ישראל על מנת למנוע כל פגיעה של תנאי מזג האוויר בתנועת רכבות הנוסעים.
במידה וירד שלג בירושלים, נערכה רכבת ישראל להגדלת מספר הרכבות שמגיעות לירושלים ולהוספת קרונות ברכבות אלו. זאת, על מנת לאפשר תנועה אל ירושלים וממנה בשעה שהכבישים חסומים לתנועה ולאפשר גישה לציבור הרחב המעוניין ליהנות מהשלג הירושלמי.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
ה"סערה" - עוד הצלחה שיווקית של "כנופיית"
החזאים. אורי בץ, אתה שומע או ששוב אתה בארץ השמש הנצחית מגלה שהמעלות ממתינות לך?
 

בועז ל

New member
היום בשדרות - השר כץ מגיע לתחנה ב...

הודעת ר"י - היערכות לסערה הצפויה
שלום,
בעקבות תחזיות מזג האוויר, הצופות לימים הקרובים סערה ומשקעים רבים בכל רחבי הארץ, נערכת רכבת ישראל על מנת למנוע כל פגיעה של תנאי מזג האוויר בתנועת רכבות הנוסעים.
במידה וירד שלג בירושלים, נערכה רכבת ישראל להגדלת מספר הרכבות שמגיעות לירושלים ולהוספת קרונות ברכבות אלו. זאת, על מנת לאפשר תנועה אל ירושלים וממנה בשעה שהכבישים חסומים לתנועה ולאפשר גישה לציבור הרחב המעוניין ליהנות מהשלג הירושלמי.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
היום בשדרות - השר כץ מגיע לתחנה ב...
DD.
 

25306yosef

New member
רק אנשים כמוך שמים לב לתמונות שכאלה...

צילומים מבריקים זה טוב,
רכבת מבריקה זה עוד יותר טוב.
רק אנשים כמוך שמים לב לתמונות שכאלה...
הפוליטיקאים לא מעניינים אותי כלל ובוודאי שלא הטקסים הפוליטיים המיוחצנים שלהם.

לי חשוב דבר אחד בלבד:

חשוב לי שהרכבת לשדרות תפעל גם בשעות הלילה על מנת שאוכל להשתמש בשרותיה לצורך נסיעות לילה מ/ל אשקלון / רחובות מ/ל נתב"ג / תל אביב / נהריה. אם היא לא תפעל בשעות הלילה, אז אין הרבה תועלת מהקו הזה. לכן כל הטקסים הפוליטיים האלה, הם לא יותר ממסע יחצנות לקידומו של הפוליטיקאי ומפלגתו.
 

down under

New member
ממש מאוד חשוב לך נסיעת לילה משדרות ברכבת

רק אנשים כמוך שמים לב לתמונות שכאלה...
הפוליטיקאים לא מעניינים אותי כלל ובוודאי שלא הטקסים הפוליטיים המיוחצנים שלהם.

לי חשוב דבר אחד בלבד:

חשוב לי שהרכבת לשדרות תפעל גם בשעות הלילה על מנת שאוכל להשתמש בשרותיה לצורך נסיעות לילה מ/ל אשקלון / רחובות מ/ל נתב"ג / תל אביב / נהריה. אם היא לא תפעל בשעות הלילה, אז אין הרבה תועלת מהקו הזה. לכן כל הטקסים הפוליטיים האלה, הם לא יותר ממסע יחצנות לקידומו של הפוליטיקאי ומפלגתו.
ממש מאוד חשוב לך נסיעת לילה משדרות ברכבת
רבבות נוסעים בשנה בקו הזה יום יום לעבודה או ללימודים או לסידורים או לבילויים
הם שום כלום בעיניך?
אתה באמת צריך ללכת להבדק.
 

25306yosef

New member
אבל יש אוטובוסים...

ממש מאוד חשוב לך נסיעת לילה משדרות ברכבת
רבבות נוסעים בשנה בקו הזה יום יום לעבודה או ללימודים או לסידורים או לבילויים
הם שום כלום בעיניך?
אתה באמת צריך ללכת להבדק.
אבל יש אוטובוסים...
בשעות היום יש אוטובוסים.

וכפי שציינתי, לי חשוב נסיעות הלילה מאשקלון ומרחובות ולא משדרות.
 

S o l l y

New member
אז למה לעשות רכבת ?

אבל יש אוטובוסים...
בשעות היום יש אוטובוסים.

וכפי שציינתי, לי חשוב נסיעות הלילה מאשקלון ומרחובות ולא משדרות.
אז למה לעשות רכבת ?
נדאג שהאוטובוסים יסעו גם בלילה ונגמר הסיפור...
 

25306yosef

New member
אכן כן,

אז למה לעשות רכבת ?
נדאג שהאוטובוסים יסעו גם בלילה ונגמר הסיפור...
אכן כן,
מישהו כאן הצליח סוף סוף להבין את המסר שניסיתי להעביר.

אם שירות האוטובוסים אינו מספק, ניתן לשפר אותו ולהרחיב אותו לשעות עבודה נוספות ונגמר הסיפור...

קו רכבת חדש לא בהכרח משפר את השירות. אבל הוא דווקא כן עשוי לשפר את תדמיתו הפוליטית של השר ומפלגתו, זו הסיבה לטקסים המיוחצנים האלה. לשר ולמפלגתו ממש לא אכפת מהשירות שהאזרח יקבל או לאו.
 

S o l l y

New member
הייתי ציני


אכן כן,
מישהו כאן הצליח סוף סוף להבין את המסר שניסיתי להעביר.

אם שירות האוטובוסים אינו מספק, ניתן לשפר אותו ולהרחיב אותו לשעות עבודה נוספות ונגמר הסיפור...

קו רכבת חדש לא בהכרח משפר את השירות. אבל הוא דווקא כן עשוי לשפר את תדמיתו הפוליטית של השר ומפלגתו, זו הסיבה לטקסים המיוחצנים האלה. לשר ולמפלגתו ממש לא אכפת מהשירות שהאזרח יקבל או לאו.
הייתי ציני
 

down under

New member
בשביל אחרים, לא בשבילך, תרתי משמע

אכן כן,
מישהו כאן הצליח סוף סוף להבין את המסר שניסיתי להעביר.

אם שירות האוטובוסים אינו מספק, ניתן לשפר אותו ולהרחיב אותו לשעות עבודה נוספות ונגמר הסיפור...

קו רכבת חדש לא בהכרח משפר את השירות. אבל הוא דווקא כן עשוי לשפר את תדמיתו הפוליטית של השר ומפלגתו, זו הסיבה לטקסים המיוחצנים האלה. לשר ולמפלגתו ממש לא אכפת מהשירות שהאזרח יקבל או לאו.
בשביל אחרים, לא בשבילך, תרתי משמע
אני אסביר מדוע קו הרכבת הזה הוא לא רק תדמית ולא רק יחסי ציבור לפולטיקאים.
עבורך, הן הקו והן ההסברים הם חסרי תוחלת יען כי אתה או טרול או סובל
מסוג כלשהי של הפרעה נפשית (חוזר 100 פעם על כל דבר, נוסע מת"א לנהריה
דרך עפולה רק בשביל לא לקחת אוטבוס עירוני מחוף הכרמל למרכזית המפרץ,
לא מחזיק בכלל כסף מזומן, מטרחן שעות על ננסי ברנדס בשאלה על החברים
של נטאשה, בוכה בלי סוף על הרב קו, טוען שטויות על אי רלוונטיות של קווים
כאשר בפועל כל יום נוסעים באותם קווים אלפי אנשים וכו').


אז ככה, רכבת מקלה מאוד על המוני אנשים להכנס למטרופולין עמוס וגדוש.
אם כולם היו מנסים לנסוע באוטובוסים או בפרייבטים לת"א העיר היתה נסתמת.
בכל יום חול ממוצע נכנסים רק לת"א מעל ל-30,000 איש שונים ברכבת.
הם לא נתקעים בפקקים ומגיעים ל-4 יעדים מרכזיים שברגל אפשר להגיע מהם
להמון מוקדי יוממות או שנוסעים נסיעה קצרה באוטבוס פנים או במונית שירות או
אפילו רכיבה קצרה בתל אופן (או באופניים מתקפלים שהם הביאו איתם ברכבת)
עד ליעד שלהם בת"א, ר"ג גבעתיים או בני ברק.

כעת תושבי שדרות והקיבוצים והמושבים בסביבה יוכלו לנסוע בקלות רבה יותר
לת"א.
בעצם לא רק לת"א.
גם הקישור לראשון, עיר ענקית וכן לחולון ולבת ים משתפר דרמטית מאזור שדרות
והסביבה עם חנוכת קו הרכבת הזה.

אנשים שקודם לכן גרו בשדרות ולא יכלו לימם את גוש דן בשל העדר תחבורה סבירה
יוכלו מעתה לעשות זאת די בקלות.
 

S o l l y

New member
מעבר לזה...

בשביל אחרים, לא בשבילך, תרתי משמע
אני אסביר מדוע קו הרכבת הזה הוא לא רק תדמית ולא רק יחסי ציבור לפולטיקאים.
עבורך, הן הקו והן ההסברים הם חסרי תוחלת יען כי אתה או טרול או סובל
מסוג כלשהי של הפרעה נפשית (חוזר 100 פעם על כל דבר, נוסע מת"א לנהריה
דרך עפולה רק בשביל לא לקחת אוטבוס עירוני מחוף הכרמל למרכזית המפרץ,
לא מחזיק בכלל כסף מזומן, מטרחן שעות על ננסי ברנדס בשאלה על החברים
של נטאשה, בוכה בלי סוף על הרב קו, טוען שטויות על אי רלוונטיות של קווים
כאשר בפועל כל יום נוסעים באותם קווים אלפי אנשים וכו').


אז ככה, רכבת מקלה מאוד על המוני אנשים להכנס למטרופולין עמוס וגדוש.
אם כולם היו מנסים לנסוע באוטובוסים או בפרייבטים לת"א העיר היתה נסתמת.
בכל יום חול ממוצע נכנסים רק לת"א מעל ל-30,000 איש שונים ברכבת.
הם לא נתקעים בפקקים ומגיעים ל-4 יעדים מרכזיים שברגל אפשר להגיע מהם
להמון מוקדי יוממות או שנוסעים נסיעה קצרה באוטבוס פנים או במונית שירות או
אפילו רכיבה קצרה בתל אופן (או באופניים מתקפלים שהם הביאו איתם ברכבת)
עד ליעד שלהם בת"א, ר"ג גבעתיים או בני ברק.

כעת תושבי שדרות והקיבוצים והמושבים בסביבה יוכלו לנסוע בקלות רבה יותר
לת"א.
בעצם לא רק לת"א.
גם הקישור לראשון, עיר ענקית וכן לחולון ולבת ים משתפר דרמטית מאזור שדרות
והסביבה עם חנוכת קו הרכבת הזה.

אנשים שקודם לכן גרו בשדרות ולא יכלו לימם את גוש דן בשל העדר תחבורה סבירה
יוכלו מעתה לעשות זאת די בקלות.
מעבר לזה...
שנעזוב רגע את הפקקים שאוי ואבוי אם כל מי שמגיע לתל אביב ברכבת היה מגיע באוטובוס מה היה קורה בכבישים...
איפה הנוחות בנסיעה ברכבת? מרווח, לעבוד בזמן נסיעה, ללכת ולמתוח רגליים, נכון שזו לא נסיעה ארוכה אבל אי אפשר בכלל להשוות את הנוחות לדעתי.

וכמובן שלרוב נושא הזמנים, שאני מקווה שבקו הזה גם יהיה יתרון לעומת האוטובוס, זה נראה רק בלו"ז
 

raminec

New member


אכן כן,
מישהו כאן הצליח סוף סוף להבין את המסר שניסיתי להעביר.

אם שירות האוטובוסים אינו מספק, ניתן לשפר אותו ולהרחיב אותו לשעות עבודה נוספות ונגמר הסיפור...

קו רכבת חדש לא בהכרח משפר את השירות. אבל הוא דווקא כן עשוי לשפר את תדמיתו הפוליטית של השר ומפלגתו, זו הסיבה לטקסים המיוחצנים האלה. לשר ולמפלגתו ממש לא אכפת מהשירות שהאזרח יקבל או לאו.

מכיוון שקרוב ל- 99% מהנוסעים עולים על הרכבות בשעות היום ולא בשעות הלילה, לרכבת תהיה תועלת רבה מאוד לתושבי שדרות. במיוחד למי שיומם למוקדי תעסוקה כמו באר שבע ותל אביב שסובלות מגודש תנועה בשעות השיא.
אם רוצים לספק שירות לילי לתושבי שדרות הרי שהגיוני לעשות זאת באוטובוסים שהעלות והקיבולת שלהם נמוכים משמעותית והגמישות התפעולית שלהם גבוהה משמעותית מזו של רכבת. לעומת זאת, בשעות השיא הרכבת מספקת פתרון שאוטובוס פשוט לא יכול לתת.
אם פוליטיקאי מאן דהו גוזר קופון על גב הפרויקט שיחבר את שדרות, נתיבות ואופקים לרשת הרכבות הארצית שיבושם לו. מה זה כואב לך לעולם לא אבין.
 

down under

New member
ואת שאר מוזרויותיו אתה כן מבין?


מכיוון שקרוב ל- 99% מהנוסעים עולים על הרכבות בשעות היום ולא בשעות הלילה, לרכבת תהיה תועלת רבה מאוד לתושבי שדרות. במיוחד למי שיומם למוקדי תעסוקה כמו באר שבע ותל אביב שסובלות מגודש תנועה בשעות השיא.
אם רוצים לספק שירות לילי לתושבי שדרות הרי שהגיוני לעשות זאת באוטובוסים שהעלות והקיבולת שלהם נמוכים משמעותית והגמישות התפעולית שלהם גבוהה משמעותית מזו של רכבת. לעומת זאת, בשעות השיא הרכבת מספקת פתרון שאוטובוס פשוט לא יכול לתת.
אם פוליטיקאי מאן דהו גוזר קופון על גב הפרויקט שיחבר את שדרות, נתיבות ואופקים לרשת הרכבות הארצית שיבושם לו. מה זה כואב לך לעולם לא אבין.
ואת שאר מוזרויותיו אתה כן מבין?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה