הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל

הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל
שלום,
ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.
בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים. בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.
מצ"ב הודעה לעיתונות.

חג שמח,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

בועז ל

New member
תמונה באדיבות רכבת ישראל.

הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל
שלום,
ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.
בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים. בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.
מצ"ב הודעה לעיתונות.

חג שמח,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תמונה באדיבות רכבת ישראל.
 

בועז ל

New member
הודעה נוספת - ועד העובדים הקפיא צעדים

הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל
שלום,
ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.
בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים. בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.
מצ"ב הודעה לעיתונות.

חג שמח,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
הודעה נוספת - ועד העובדים הקפיא צעדים
ועד העובדים הקפיא את כל הצעדים הארגוניים. מתקיימת הידברות בין ההנהלה לנציגות העובדים במטרה להביא לסיום הסכסוך.
לירן גורדון, דוברת הרכבת.
 

FiReBall

New member
אבל הנהלת הרכבת הודיעה שהיו שיבושים

הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל
שלום,
ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.
בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים. בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.
מצ"ב הודעה לעיתונות.

חג שמח,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
אבל הנהלת הרכבת הודיעה שהיו שיבושים
ביום ראשון, שפגעו בנוסעים.

אז אולי לא היו שיבושים כאלה?
 

easylivin

New member
איפה ומתי הם אמרו את זה?

אבל הנהלת הרכבת הודיעה שהיו שיבושים
ביום ראשון, שפגעו בנוסעים.

אז אולי לא היו שיבושים כאלה?
איפה ומתי הם אמרו את זה?
אם אפשר ציטוט מדוייק, תודה מראש.
 

benshap2

New member
הקו לאשקלון בביקוש שיא - אבל במיעוט קרונות

הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל
שלום,
ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.
בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים. בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.
מצ"ב הודעה לעיתונות.

חג שמח,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
הקו לאשקלון בביקוש שיא - אבל במיעוט קרונות
לא פלא שהיה כ"כ עמוס השבוע, כבר ביבנה לא יכלת להכניס זבוב לרכבת. בראשון אנשים כבר נדחסו.
מתי יבינו ברכבת שהקו מאשקלון הוא קו שדורש אותו מספר קרונות כמו הקו הרחובותי ולא 20-30% פחות?
 

amitk83

New member
גם תל אביב חיפה

הקו לאשקלון בביקוש שיא - אבל במיעוט קרונות
לא פלא שהיה כ"כ עמוס השבוע, כבר ביבנה לא יכלת להכניס זבוב לרכבת. בראשון אנשים כבר נדחסו.
מתי יבינו ברכבת שהקו מאשקלון הוא קו שדורש אותו מספר קרונות כמו הקו הרחובותי ולא 20-30% פחות?
גם תל אביב חיפה
הקו מתל אביב לחיפה דרך חדרה ביום חמישי האחרון 28.11.13 הקו היה עמוס בטירוף (גם בשמורים)

גם ביום שני בבוקר בשעה 08:11 מחיפה לתל אביב הקו היה עמוס רצח!
 

raminec

New member
עד מתי תדקלם את אותה המנטרה?

הקו לאשקלון בביקוש שיא - אבל במיעוט קרונות
לא פלא שהיה כ"כ עמוס השבוע, כבר ביבנה לא יכלת להכניס זבוב לרכבת. בראשון אנשים כבר נדחסו.
מתי יבינו ברכבת שהקו מאשקלון הוא קו שדורש אותו מספר קרונות כמו הקו הרחובותי ולא 20-30% פחות?
עד מתי תדקלם את אותה המנטרה?
לא נמאס לך לחזור על אותה ההודעה שוב ושוב ושוב?
אתה חושב שאנחנו אחראים על מספר הקרונות בקו?
 

amitk83

New member
לא מעניין אותי מי האחראי

עד מתי תדקלם את אותה המנטרה?
לא נמאס לך לחזור על אותה ההודעה שוב ושוב ושוב?
אתה חושב שאנחנו אחראים על מספר הקרונות בקו?
לא מעניין אותי מי האחראי
זאת לא בעיה שלי לברר מי האחראי ומי לא. מי שצריך לבצע ספירת נוסעים שיעשה את זה ויבדוק את הסיבה לעומסים ויציע פתרונות. לא ייתכן שמדי שבוע נוסעים ירמסו כמו סרדינים ברכבות כי חוסכים עלינו.
 

raminec

New member
לא הבנתי

לא מעניין אותי מי האחראי
זאת לא בעיה שלי לברר מי האחראי ומי לא. מי שצריך לבצע ספירת נוסעים שיעשה את זה ויבדוק את הסיבה לעומסים ויציע פתרונות. לא ייתכן שמדי שבוע נוסעים ירמסו כמו סרדינים ברכבות כי חוסכים עלינו.
לא הבנתי
מה הבעיה שלך עם הקו לאשקלון?
 

amitk83

New member
לי אין בעיה עם הקו לאשקלון

לא הבנתי
מה הבעיה שלך עם הקו לאשקלון?
לי אין בעיה עם הקו לאשקלון
אני מבין שיש בעיה בתשתיות והרכבת כן עשתה כמה מהלכי שדרוג יפים (בתחום הכרטוס) אבל המצב של עומס תמידי הוא לא הגיוני.

אני נוסע למשל בקו לאשקלון מחיפה ויורד בתל אביב בימי שבת והקו תמיד מפוצץ במוצאי שבת. אני בטוח שאפשר להוציא מערך טיפה גדול יותר
 

benshap2

New member
אני יודע בוודאות שאנשי הרכבת נמצאים בפורום

עד מתי תדקלם את אותה המנטרה?
לא נמאס לך לחזור על אותה ההודעה שוב ושוב ושוב?
אתה חושב שאנחנו אחראים על מספר הקרונות בקו?
אני יודע בוודאות שאנשי הרכבת נמצאים בפורום
הזה.
מספר אנשי רכבת כבר אמר לי שלתלונות פה, כאשר הן ענייניות, יש כוח לשנות - אפילו יותר מלמנהלי התחנות ולפקחים!

בכל פעם שאני כותב את ההודעה, בהקשר רלוונטי, מישהו אחר מצטרף ומסכים שכך המצב.

בסוף - זה יביא לשינוי.


ולא מדובר במנטרה - מדובר במצב אמיתי ובעייתי מאוד.
שב שעה ותסתכל בגשר השלום - הקווים היחידים עם מספר קרונות כה נמוך הם הקו לאשקלון והקו (הריק) לירושלים מלחה.
ועוד כמה שבועות נפתחת תחנת שדרות ורק אלוהים יעזור לנו...
 

orchilit

New member
באותו יום היו עומסי תחבורה מטורפים

הודעת ר"י - ביקושי שיא ברכבת ישראל
שלום,
ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.
בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים. בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.
מצ"ב הודעה לעיתונות.

חג שמח,
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
באותו יום היו עומסי תחבורה מטורפים
באזור עזריאלי/השלום.
בצומת קפלן/בגין היה כזה טירוף, כל הרכבים מכל הכיוונים נכנסים וחוסמים את התנועה (בעיקר של תח"צ) שבאה מכיוון בית קלקא לכיוון רכבת מרכז. חיכיתי אולי 15 דק' ל160 שחיכה כבר כמעט בצומת , ורק שיפנו אותה . רכבים פרטיים שם נדחפו בלי סדר הגיוני כלשהו, ואוטובוסים שהגיעו פשוט התחילו להגיע מהנתיב השמאלי (שפונה לקרייה מדרך בגין) ועשו סללומים ועוד באדום , וכמעט דורסים הולכי רגל שחוצים. למה לעזאזל נהגים נכנסים לצומת לא פנוי ? למה שוטרים לא עושים שם סדר אחת ולתמיד בנושא הזה?

אני בטוח שגם במחלף השלום עצמו היו עומסים חריגים.

המצב הזה גם חוזר על עצמו בימי מזג אוויר חורפיים במיוחד בשעות אחה"צ. אני כל הזמן מסתכל ופשוט מחייך במרמור ותסכול אל מול הטמטום הזה.

(למה לא חשבו לייעד את המנהרה לתח"צ כמו המת"צ בז'בוטינסקי פ"ת, זה היה אדיר אם זה היה ככה.)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה