הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.

הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.
שלום,
במסגרת שדרוג תחנת רחובות והארכת רציפי הרכבת לטובת שיפור השירות לנוסעים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות מ\אל תחנת רחובות.
החל מיום ג' 28/04/2015 ועד יום ו' 1/05/2015 (כולל), תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע רחובות - אשקלון בשני הכיוונים ויחולו השינויים הבאים:
תחנת רחובות: תצומצם תנועת הרכבות והן תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנה זו. לא תופעלנה רכבות מתחנת רחובות דרומה.
תחנת יבנה מזרח: התחנה תיסגר. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנה.
תחנות אשדוד ואשקלון: לא תתאפשר נסיעה צפונה דרך תחנות יבנה-מזרח ורחובות, אלא דרך המסילה המערבית (יבנה מערב – ראשל"צ מערב – חולון – בת ים – ת"א). משרד התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתגבר את תנועתם הסדירה בקווים הפועלים בין רחובות ליבנה מזרח ואשדוד, בשני הכיוונים.
מצורפת הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

בועז ל

New member
חדשות 10

הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.
שלום,
במסגרת שדרוג תחנת רחובות והארכת רציפי הרכבת לטובת שיפור השירות לנוסעים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות מ\אל תחנת רחובות.
החל מיום ג' 28/04/2015 ועד יום ו' 1/05/2015 (כולל), תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע רחובות - אשקלון בשני הכיוונים ויחולו השינויים הבאים:
תחנת רחובות: תצומצם תנועת הרכבות והן תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנה זו. לא תופעלנה רכבות מתחנת רחובות דרומה.
תחנת יבנה מזרח: התחנה תיסגר. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנה.
תחנות אשדוד ואשקלון: לא תתאפשר נסיעה צפונה דרך תחנות יבנה-מזרח ורחובות, אלא דרך המסילה המערבית (יבנה מערב – ראשל"צ מערב – חולון – בת ים – ת"א). משרד התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתגבר את תנועתם הסדירה בקווים הפועלים בין רחובות ליבנה מזרח ואשדוד, בשני הכיוונים.
מצורפת הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
חדשות 10
השבוע אמורה להסתיים יציקתו של האלמנט הראשון בגשר הצפון-מזרחי. האלמנט, שמשקלו 600 טון, אמור לצאת מעבדות לחירות בשבוע הבא ולחנוך רשמית את עונת הדחיקות האחרונה בגשר 10. כזכור, 3/4 מתהליך הדחיקה כבר הושלמו וכעת נותר הרבע האחרון בו יידחקו 7 סגמנטים, כשאת האחרון מביניהם יצקו בחצר היציקה.

 

בועז ל

New member
עוד מגשר 10: ניצב 6 פורש כנפיים.

הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.
שלום,
במסגרת שדרוג תחנת רחובות והארכת רציפי הרכבת לטובת שיפור השירות לנוסעים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות מ\אל תחנת רחובות.
החל מיום ג' 28/04/2015 ועד יום ו' 1/05/2015 (כולל), תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע רחובות - אשקלון בשני הכיוונים ויחולו השינויים הבאים:
תחנת רחובות: תצומצם תנועת הרכבות והן תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנה זו. לא תופעלנה רכבות מתחנת רחובות דרומה.
תחנת יבנה מזרח: התחנה תיסגר. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנה.
תחנות אשדוד ואשקלון: לא תתאפשר נסיעה צפונה דרך תחנות יבנה-מזרח ורחובות, אלא דרך המסילה המערבית (יבנה מערב – ראשל"צ מערב – חולון – בת ים – ת"א). משרד התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתגבר את תנועתם הסדירה בקווים הפועלים בין רחובות ליבנה מזרח ואשדוד, בשני הכיוונים.
מצורפת הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
עוד מגשר 10: ניצב 6 פורש כנפיים.
מתקרב והולך. רב ניצב 6 פורש שתי כנפיים עצומות ודואה מעל עמק הארזים. בעוד 3 אלמנטים יתחבר בקצותיו לניצבים 5 ו-7.

 

amit1270

New member
יתחבר רק לניצב 5. ניצב 7 יתחבר מאוחר יותר

עוד מגשר 10: ניצב 6 פורש כנפיים.
מתקרב והולך. רב ניצב 6 פורש שתי כנפיים עצומות ודואה מעל עמק הארזים. בעוד 3 אלמנטים יתחבר בקצותיו לניצבים 5 ו-7.
יתחבר רק לניצב 5. ניצב 7 יתחבר מאוחר יותר
 

בועז ל

New member
"מצוקת אשראי" בניצב 8

הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.
שלום,
במסגרת שדרוג תחנת רחובות והארכת רציפי הרכבת לטובת שיפור השירות לנוסעים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות מ\אל תחנת רחובות.
החל מיום ג' 28/04/2015 ועד יום ו' 1/05/2015 (כולל), תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע רחובות - אשקלון בשני הכיוונים ויחולו השינויים הבאים:
תחנת רחובות: תצומצם תנועת הרכבות והן תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנה זו. לא תופעלנה רכבות מתחנת רחובות דרומה.
תחנת יבנה מזרח: התחנה תיסגר. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנה.
תחנות אשדוד ואשקלון: לא תתאפשר נסיעה צפונה דרך תחנות יבנה-מזרח ורחובות, אלא דרך המסילה המערבית (יבנה מערב – ראשל"צ מערב – חולון – בת ים – ת"א). משרד התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתגבר את תנועתם הסדירה בקווים הפועלים בין רחובות ליבנה מזרח ואשדוד, בשני הכיוונים.
מצורפת הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
"מצוקת אשראי" בניצב 8
ניצב 8 אמור לפרוש זרוע מעל כביש 1 בצד ירושלים. העבודות מעל הכביש מחייבות זהירות רבה ואמורות להתנהל בקצב אטי מהרגיל. בשל כך,ניתן אשראי מסוים לקבלן לשבור את עיקרון היציקה המאוזנת בניצב זה. אם תתבוננו בשתי הזרועות של הניצב, תזהו שהזרוע הפונה לכיוון ת"א ארוכה במעט מהזרוע לכיוון ירושלים. ובכן, עד כאן: האשראי נגמר וכעת יצטרכו לעבוד תוך שמירה על עקרונות השיטה. "אז איך ממשיכים, דרור?" סופרו: "עובדים לאט ובזהירות". שימו לב ל"מיסוך" הכבד שהורכב על תבנית היציקה בצד ירושלים, שחולף מעל כביש 1.

 

בועז ל

New member
עוד אחד שמצמיח כנפיים.

הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.
שלום,
במסגרת שדרוג תחנת רחובות והארכת רציפי הרכבת לטובת שיפור השירות לנוסעים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות מ\אל תחנת רחובות.
החל מיום ג' 28/04/2015 ועד יום ו' 1/05/2015 (כולל), תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע רחובות - אשקלון בשני הכיוונים ויחולו השינויים הבאים:
תחנת רחובות: תצומצם תנועת הרכבות והן תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנה זו. לא תופעלנה רכבות מתחנת רחובות דרומה.
תחנת יבנה מזרח: התחנה תיסגר. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנה.
תחנות אשדוד ואשקלון: לא תתאפשר נסיעה צפונה דרך תחנות יבנה-מזרח ורחובות, אלא דרך המסילה המערבית (יבנה מערב – ראשל"צ מערב – חולון – בת ים – ת"א). משרד התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתגבר את תנועתם הסדירה בקווים הפועלים בין רחובות ליבנה מזרח ואשדוד, בשני הכיוונים.
מצורפת הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
עוד אחד שמצמיח כנפיים.
גשר מוצא בצדו המערבי. עד כאן תשתיות בקטנה.

 

HomerFlanders

New member
תודה רבה על העדכון בועז, שאלה קצרה

הודעת "רכבת ישראל": רחובות-אשקלון, שינויים בתנועת הרכבות.
שלום,
במסגרת שדרוג תחנת רחובות והארכת רציפי הרכבת לטובת שיפור השירות לנוסעים, יחולו שינויים בתנועת הרכבות מ\אל תחנת רחובות.
החל מיום ג' 28/04/2015 ועד יום ו' 1/05/2015 (כולל), תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע רחובות - אשקלון בשני הכיוונים ויחולו השינויים הבאים:
תחנת רחובות: תצומצם תנועת הרכבות והן תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנה זו. לא תופעלנה רכבות מתחנת רחובות דרומה.
תחנת יבנה מזרח: התחנה תיסגר. לא תתאפשר נסיעה ברכבת מ/אל התחנה.
תחנות אשדוד ואשקלון: לא תתאפשר נסיעה צפונה דרך תחנות יבנה-מזרח ורחובות, אלא דרך המסילה המערבית (יבנה מערב – ראשל"צ מערב – חולון – בת ים – ת"א). משרד התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתגבר את תנועתם הסדירה בקווים הפועלים בין רחובות ליבנה מזרח ואשדוד, בשני הכיוונים.
מצורפת הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תודה רבה על העדכון בועז, שאלה קצרה
הארכת הרציפים מתבצעת לכיוון מערב אל מתחת להפרדה המפלסית? או מה בעצם עושים?
אשמח להבין יותר טוב מכם המומחים.
 

פאגוט

New member
העברת מפלג שבין קווים 1 ו 2 אל מעבר לגשר ההפרדה

העברת מפלג שבין קווים 1 ו 2 אל מעבר לגשר ההפרדה
תאפשר ניצול של מלוא 331 מטר של רציף 1. (היום מנוצל רק 238 מטר). רציף האי שאורכו 221 מטר ברור שצריך להאריך בטח באור מעבר הצפוי לרכבות של 8 קרונות בקו. מעניין שגם ללא הארכה הצפויה של רציף 1 הוא עתיד להיות הארוך בארץ. שאלתי לפני כחצי שנה את מנהל תחנת רחובות לגבי העיניין ואז קיבלתי תשובה ששני הרציפים אמורים להיות מוארכים לכוון יבנה,אבל המקור שלי,כמובן, שמועות )))
הספקולציה שלי היא שאם יבוא קיצוץ בתקציב הוא יהיה על חשבון רציף 1.
הספקולציה השניה שרציף האי יאריכו לכוון יבנה שכן לא נעשה שם שיפוע בקצה כמקובל. מצד באר יעקב הוארכו הרציפים לפני כ3 שנים ובקצוות נעשו שיפועים לכן הסבירות שהארכה תהייה לכוון ההוא נמוכה מאד. זה גם לא הגיוני בגלל מיקום מבנים של התחנה.
אם בשבוע הבא אעבוד שם,צילומים עליי
 

HomerFlanders

New member
תודה!

העברת מפלג שבין קווים 1 ו 2 אל מעבר לגשר ההפרדה
תאפשר ניצול של מלוא 331 מטר של רציף 1. (היום מנוצל רק 238 מטר). רציף האי שאורכו 221 מטר ברור שצריך להאריך בטח באור מעבר הצפוי לרכבות של 8 קרונות בקו. מעניין שגם ללא הארכה הצפויה של רציף 1 הוא עתיד להיות הארוך בארץ. שאלתי לפני כחצי שנה את מנהל תחנת רחובות לגבי העיניין ואז קיבלתי תשובה ששני הרציפים אמורים להיות מוארכים לכוון יבנה,אבל המקור שלי,כמובן, שמועות )))
הספקולציה שלי היא שאם יבוא קיצוץ בתקציב הוא יהיה על חשבון רציף 1.
הספקולציה השניה שרציף האי יאריכו לכוון יבנה שכן לא נעשה שם שיפוע בקצה כמקובל. מצד באר יעקב הוארכו הרציפים לפני כ3 שנים ובקצוות נעשו שיפועים לכן הסבירות שהארכה תהייה לכוון ההוא נמוכה מאד. זה גם לא הגיוני בגלל מיקום מבנים של התחנה.
אם בשבוע הבא אעבוד שם,צילומים עליי
תודה!
 

בועז ל

New member
הרציף החדש בתחנת נהריה הוא הרציף הארוך בארץ.

העברת מפלג שבין קווים 1 ו 2 אל מעבר לגשר ההפרדה
תאפשר ניצול של מלוא 331 מטר של רציף 1. (היום מנוצל רק 238 מטר). רציף האי שאורכו 221 מטר ברור שצריך להאריך בטח באור מעבר הצפוי לרכבות של 8 קרונות בקו. מעניין שגם ללא הארכה הצפויה של רציף 1 הוא עתיד להיות הארוך בארץ. שאלתי לפני כחצי שנה את מנהל תחנת רחובות לגבי העיניין ואז קיבלתי תשובה ששני הרציפים אמורים להיות מוארכים לכוון יבנה,אבל המקור שלי,כמובן, שמועות )))
הספקולציה שלי היא שאם יבוא קיצוץ בתקציב הוא יהיה על חשבון רציף 1.
הספקולציה השניה שרציף האי יאריכו לכוון יבנה שכן לא נעשה שם שיפוע בקצה כמקובל. מצד באר יעקב הוארכו הרציפים לפני כ3 שנים ובקצוות נעשו שיפועים לכן הסבירות שהארכה תהייה לכוון ההוא נמוכה מאד. זה גם לא הגיוני בגלל מיקום מבנים של התחנה.
אם בשבוע הבא אעבוד שם,צילומים עליי
הרציף החדש בתחנת נהריה הוא הרציף הארוך בארץ.
350 מ'.
 

פאגוט

New member
רציפים 2 ו 3 בנהריה 300 מטר

הרציף החדש בתחנת נהריה הוא הרציף הארוך בארץ.
350 מ'.
רציפים 2 ו 3 בנהריה 300 מטר
וזאת על פי נספח קבע ללוח זמנים. שם בדקתי לפני שכתבתי ״הכי ארוך״... איך במקרה הזה יכול להיות שאתה צודק. הרציף בנהריה נראה יותר ארוך. חבל שלא הערת לפני 5 בערב כשהייתי שם. הייתי מודד אותו
 

בועז ל

New member
זה בסדר, גם פרופ' מלינג לא האמין עד שבדק בעצמו.


רציפים 2 ו 3 בנהריה 300 מטר
וזאת על פי נספח קבע ללוח זמנים. שם בדקתי לפני שכתבתי ״הכי ארוך״... איך במקרה הזה יכול להיות שאתה צודק. הרציף בנהריה נראה יותר ארוך. חבל שלא הערת לפני 5 בערב כשהייתי שם. הייתי מודד אותו
זה בסדר, גם פרופ' מלינג לא האמין עד שבדק בעצמו.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
וואלה הייתי בתחנת רחובות בשבוע שעבר אבל לא היה

העברת מפלג שבין קווים 1 ו 2 אל מעבר לגשר ההפרדה
תאפשר ניצול של מלוא 331 מטר של רציף 1. (היום מנוצל רק 238 מטר). רציף האי שאורכו 221 מטר ברור שצריך להאריך בטח באור מעבר הצפוי לרכבות של 8 קרונות בקו. מעניין שגם ללא הארכה הצפויה של רציף 1 הוא עתיד להיות הארוך בארץ. שאלתי לפני כחצי שנה את מנהל תחנת רחובות לגבי העיניין ואז קיבלתי תשובה ששני הרציפים אמורים להיות מוארכים לכוון יבנה,אבל המקור שלי,כמובן, שמועות )))
הספקולציה שלי היא שאם יבוא קיצוץ בתקציב הוא יהיה על חשבון רציף 1.
הספקולציה השניה שרציף האי יאריכו לכוון יבנה שכן לא נעשה שם שיפוע בקצה כמקובל. מצד באר יעקב הוארכו הרציפים לפני כ3 שנים ובקצוות נעשו שיפועים לכן הסבירות שהארכה תהייה לכוון ההוא נמוכה מאד. זה גם לא הגיוני בגלל מיקום מבנים של התחנה.
אם בשבוע הבא אעבוד שם,צילומים עליי
וואלה הייתי בתחנת רחובות בשבוע שעבר אבל לא היה
לי זמן לצלם. ממתין לתמונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה