הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול

הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול
שבוע טוב,
ביום חמישי (27.3) מסרה חברת BOMBARDIER לרכבת ישראל את הקרונות הראשונים המותאמים להפעלה בעידן החשמל. הקרונות החדשים בנויים למהירות נסיעה גבוהה יותר וכוללים מערכת בלימה מתקדמת ויכולת שליטה וממשק עם קטר חשמלי.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
 

בועז ל

New member
תמונות באדיבות "רכבת ישראל"

הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול
שבוע טוב,
ביום חמישי (27.3) מסרה חברת BOMBARDIER לרכבת ישראל את הקרונות הראשונים המותאמים להפעלה בעידן החשמל. הקרונות החדשים בנויים למהירות נסיעה גבוהה יותר וכוללים מערכת בלימה מתקדמת ויכולת שליטה וממשק עם קטר חשמלי.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
תמונות באדיבות "רכבת ישראל"
הראשונה: קרונות הרכבת החדשים בתחנת לוד
 

בועז ל

New member
מתג להעלאת הפנטוגרף

תמונות באדיבות "רכבת ישראל"
הראשונה: קרונות הרכבת החדשים בתחנת לוד
מתג להעלאת הפנטוגרף
פוטנציאל לטקס בהרמה הראשונה?
 

easylivin

New member
הפנטוגרף פשוט מחליק לו בחופשיות מתחת לחוטים

תודה!
ושאלה נוספת, אם כבר.
תמיד תהיתי, איך קשורה הרכבת אל רשת החשמל (ועכשיו הבנתי). אבל, מה קורה כאשר הרכבת עוברת מסילה? איך אפשר להעביר את החיבור הזה מסילות?
הפנטוגרף פשוט מחליק לו בחופשיות מתחת לחוטים
שיכולים להצטלב בינם לבין עצמם כאוות נפשם...

https://www.youtube.com/watch?v=LbhV_x81ZU0
 

בועז ל

New member
העברת תעודת האחזקה

תמונות באדיבות "רכבת ישראל"
הראשונה: קרונות הרכבת החדשים בתחנת לוד
העברת תעודת האחזקה
מימין לשמאל: ערן כהן (סמנכ"ל וראש תחום רכבות – בומברדיה ישראל), יוסי דסקל (מנכ"ל בומברדיה ישראל), אמיר איצקוביץ (מנהל יחידת פרויקטים ברכבת ישראל), בני לביא (סמנכ"ל נייד ברכבת ישראל).
 

easylivin

New member
בועז ולרכבת על התמונות וההסברים.

הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול
שבוע טוב,
ביום חמישי (27.3) מסרה חברת BOMBARDIER לרכבת ישראל את הקרונות הראשונים המותאמים להפעלה בעידן החשמל. הקרונות החדשים בנויים למהירות נסיעה גבוהה יותר וכוללים מערכת בלימה מתקדמת ויכולת שליטה וממשק עם קטר חשמלי.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
בועז ולרכבת על התמונות וההסברים.
אגב, בגלל ששרשרת הפוך, יוצא שאנחנו באים תוהים מה הקשר לחשמול מיד אחרי התמונות שמסבירות את הכל.
 

בועז ל

New member
מזל שיש ציוני זמן לשליחת ההודעות.


בועז ולרכבת על התמונות וההסברים.
אגב, בגלל ששרשרת הפוך, יוצא שאנחנו באים תוהים מה הקשר לחשמול מיד אחרי התמונות שמסבירות את הכל.
מזל שיש ציוני זמן לשליחת ההודעות.
 

easylivin

New member
בינתיים ב"גלובס": כותרת תמוהה, והתגובות בהתאם

הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול
שבוע טוב,
ביום חמישי (27.3) מסרה חברת BOMBARDIER לרכבת ישראל את הקרונות הראשונים המותאמים להפעלה בעידן החשמל. הקרונות החדשים בנויים למהירות נסיעה גבוהה יותר וכוללים מערכת בלימה מתקדמת ויכולת שליטה וממשק עם קטר חשמלי.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
בינתיים ב"גלובס": כותרת תמוהה, והתגובות בהתאם
"רכבת חשמלית
ראשונה נמסרה לרכבת ישראל"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000928150

טוקבק: "האם במשך 4 שנים הרכבות הללו ימדו ללא שימוש? ממש חלם."
 

david80

Member
הפתעה? או שרק אני לא היה מעודכן?

הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול
שבוע טוב,
ביום חמישי (27.3) מסרה חברת BOMBARDIER לרכבת ישראל את הקרונות הראשונים המותאמים להפעלה בעידן החשמל. הקרונות החדשים בנויים למהירות נסיעה גבוהה יותר וכוללים מערכת בלימה מתקדמת ויכולת שליטה וממשק עם קטר חשמלי.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
הפתעה? או שרק אני לא היה מעודכן?
 

Rubim88

New member
הרחבה והסבר על השינויים

הודעת רכבת ישראל: קליטת קרונות מותאמים לחשמול
שבוע טוב,
ביום חמישי (27.3) מסרה חברת BOMBARDIER לרכבת ישראל את הקרונות הראשונים המותאמים להפעלה בעידן החשמל. הקרונות החדשים בנויים למהירות נסיעה גבוהה יותר וכוללים מערכת בלימה מתקדמת ויכולת שליטה וממשק עם קטר חשמלי.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
הרחבה והסבר על השינויים
התאמה לנסיעה במנהרות שאורכן מעל ל-2 ק"מ, בין השאר, להפעלה בקו המהיר בין ת"א לירושלים (1A), תוך יישום תקנים אירופאים מתקדמים לבטיחות אש = הותקנו בקרונות מערכת "עקיפת בלימת חירום" שתאפשר לנהג הרכבת לבטל באופן זמן בלימת חירום שנלחצה מהקרונות כדי שהיא תתבצע במקום עדיף יותר במקרה חירום.(רלוונטי למנהרות/גשרים ארוכים).

הגדלת מהירות הנסיעה המרבית מ-140 ל-160 קמ"ש. = הותקנו בלמים מגנטיים(Track brake בויקיפדיה) בחוגונים להגדלת כוח הבלימה, כדי לאפשר בלימת חירום מ160 קמ"ש במרחק הבלימה המקס' המותר.

הותקנה מערכת בלימה אלקטרו-פניאומאטית, המאפשרת בלימה מהירה ויעילה יותר. = השליטה על שסתומי הבלמים מתבצעת באמצעות אותות חשמליים ולא ע"י שינויים בלחץ אוויר, מדובר במערכת שקיומה מהווה תנאי הכרחי למערכת "עקיפת בלימת חירום" ולכן הותקנה. מכיוון שאותות חשמליים מהירים בהרבה, הבלימה מתבצעת(בניגוד למערכות הרגילות העושות שימוש בלחץ אוויר) בו זמנית ומקביל בכל הקרונות אך מכיוון שרכבות נוסעים הן קצרות השיפור בזמני התגובה זניח.

נוספו מערכות מתקדמות לבקרה ושליטה המאפשרות, בין היתר, ממשק עם קטר חשמלי ושליטה בזרוע הפנטוגרף (המאפשרת קבלת חשמל מקו המתח העילי). - אין בדיוק מה להסביר, הדבר היחיד שקשור לחשמול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה