הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.

מצב
הנושא נעול.

oshlick

New member
נצל''ש - כיצד יסתיים קו העיירות באזור גוש דן -

הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.
רכבת הנגב – עכשיו בנתיבות
היום, יום ראשון, 15.2.2015, תחנוך רכבת ישראל את שלב ב' של רכבת הנגב - הקו והתחנה בנתיבות.
התחנה הוקמה בעלות של כ-50 מלש"ח, לרווחת תושבי נתיבות והסביבה, המשך הקו מתחנת שדרות שהופעלה לפני שנה ובהמשך תחנת אופקים שעתידה להיפתח בשנה הקרובה. התחנה בנתיבות משלימה מניין של 55 תחנות נוסעים של רכבת ישראל ומאפשרת לתושבי האזור נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה לכל תחנות הרכבת הפזורות ברחבי הארץ.
זמן הגעה מתחנת נתיבות לת"א בכ-65 דק' של נסיעה מהירה בקרונות מודרניים וחדישים, בתדירות של 2 רכבות בשעה, בשעות השיא.
התחנה החדשה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים גבוהים שלצידה כ-500 מקומות חנייה, המתחם כולו נגיש לאנשים עם מוגבלות.
בצמוד לפתח התחנה הוקמו מפרצי נסיעה ייעודים לאוטובוסים והוצבו סככות המתנה לנוסעים וכן שלטי הכוונה, מפות נסיעה ומסכי מידע אלקטרוניים המאפשרים תכנון נסיעה בזמן אמת. לרווחת הנוסעים יופעלו 2 קווי אוטובוס ייעודיים המתואמים עם לוחות הזמנים של הרכבות.

קו הרכבת החדש מביא עימו בשורה אמיתית לתושבי הדרום וצפוי למשוך לאזור יזמים רבים, שיביאו לתנופת פיתוח של תשתיות ובנייה. הקו החדש יביא לחיבור מהיר ויעיל יותר של תושבי האזור לערים נוספות ברחבי הארץ, יקצר את זמני הנסיעה ויאפשר לאזרחים גמישות רבה.
בסמוך לתחנה, קידמה עיריית נתיבות, הקמת שכונה חדשה ובה מאות יחידות דיור חדשות, שיוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכבת ישראל.

ריכוז נתונים:
נתיבות-אשקלון, זמן נסיעה בדקות - 22
נתיבות–ת"א, זמן נסיעה בדקות -65 ברכבת מהירה ו-72 במאספת.
· עבודות התשתית בפרויקט כללו: 17 גשרים, 4 הפרדות מפלסיות, 11 מעברים חקלאיים, וגשר כביש (מעבר רכבת מתחת לכביש 40).
· הפרויקט כולל: תחנת רכבת, הנחת מסילות באורך כולל של כ- 4.5 קילומטר ו-16 מפלגים, 6 דרגנועים ו- 3 מעליות.
· חנות נוחות לרווחת הנוסעים.
· תקציב הפרויקט: כ-60 מיליון ש"ח
· זמן הקמת הפרויקט: כ-30 חודשים.
· אנשי הצוות בתחנה יכללו: מנהל, קופאית, מאבטחים, ועובדי ניקיון.
· נגישות: התחנה מונגשת לחלוטין.
· תחבורה ציבורית: נערך תיאום מלא עם פרויקט שילובים, קווי ההזנה של התחבורה הציבורית מתואמים עם שעות הגעת הרכבת (הן מנתיבות והן מהישובים הסמוכים).
· בתחנה מותקן השעון הכי גדול בתחנות רכבת ישראל בקוטר של 3 מטר (מסונכרן עם מערכת האיתות הרכבתי).

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "בשנים האחרונות רכבת ישראל נמצאת בתנופת פיתוח ומחברת יותר ויותר יישובים וקהילות לרשת המסילות הארצית. פיתוח הרכבת ימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות. הפעלת תחנת נתיבות מביאה עימה צמיחה ושגשוג לעיר, עם הגעתם של יזמים רבים ואוכלוסייה חדשה. הרכבת מאפשרת לכול אחת ואחד מאיתנו להרחיב את חופש הבחירה למגורים לתעסוקה ללימודים ופנאי ולכן אחריותנו היא להמשיך ולקדם את פיתוח הרכבות בארץ הלכה למעשה".
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
נצל''ש - כיצד יסתיים קו העיירות באזור גוש דן -
תחנות תל אביב - הרצליה - רעננה - הוד השרון - כפ''ס וחזרה דרך מסילת הירקון? ולפעמים ההיפך? איך זה בדיוק אמור להתבצע
 
אגב, זה מה שכתוב במכרז על הקווים העירוניים בנתיבות,

הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.
רכבת הנגב – עכשיו בנתיבות
היום, יום ראשון, 15.2.2015, תחנוך רכבת ישראל את שלב ב' של רכבת הנגב - הקו והתחנה בנתיבות.
התחנה הוקמה בעלות של כ-50 מלש"ח, לרווחת תושבי נתיבות והסביבה, המשך הקו מתחנת שדרות שהופעלה לפני שנה ובהמשך תחנת אופקים שעתידה להיפתח בשנה הקרובה. התחנה בנתיבות משלימה מניין של 55 תחנות נוסעים של רכבת ישראל ומאפשרת לתושבי האזור נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה לכל תחנות הרכבת הפזורות ברחבי הארץ.
זמן הגעה מתחנת נתיבות לת"א בכ-65 דק' של נסיעה מהירה בקרונות מודרניים וחדישים, בתדירות של 2 רכבות בשעה, בשעות השיא.
התחנה החדשה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים גבוהים שלצידה כ-500 מקומות חנייה, המתחם כולו נגיש לאנשים עם מוגבלות.
בצמוד לפתח התחנה הוקמו מפרצי נסיעה ייעודים לאוטובוסים והוצבו סככות המתנה לנוסעים וכן שלטי הכוונה, מפות נסיעה ומסכי מידע אלקטרוניים המאפשרים תכנון נסיעה בזמן אמת. לרווחת הנוסעים יופעלו 2 קווי אוטובוס ייעודיים המתואמים עם לוחות הזמנים של הרכבות.

קו הרכבת החדש מביא עימו בשורה אמיתית לתושבי הדרום וצפוי למשוך לאזור יזמים רבים, שיביאו לתנופת פיתוח של תשתיות ובנייה. הקו החדש יביא לחיבור מהיר ויעיל יותר של תושבי האזור לערים נוספות ברחבי הארץ, יקצר את זמני הנסיעה ויאפשר לאזרחים גמישות רבה.
בסמוך לתחנה, קידמה עיריית נתיבות, הקמת שכונה חדשה ובה מאות יחידות דיור חדשות, שיוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכבת ישראל.

ריכוז נתונים:
נתיבות-אשקלון, זמן נסיעה בדקות - 22
נתיבות–ת"א, זמן נסיעה בדקות -65 ברכבת מהירה ו-72 במאספת.
· עבודות התשתית בפרויקט כללו: 17 גשרים, 4 הפרדות מפלסיות, 11 מעברים חקלאיים, וגשר כביש (מעבר רכבת מתחת לכביש 40).
· הפרויקט כולל: תחנת רכבת, הנחת מסילות באורך כולל של כ- 4.5 קילומטר ו-16 מפלגים, 6 דרגנועים ו- 3 מעליות.
· חנות נוחות לרווחת הנוסעים.
· תקציב הפרויקט: כ-60 מיליון ש"ח
· זמן הקמת הפרויקט: כ-30 חודשים.
· אנשי הצוות בתחנה יכללו: מנהל, קופאית, מאבטחים, ועובדי ניקיון.
· נגישות: התחנה מונגשת לחלוטין.
· תחבורה ציבורית: נערך תיאום מלא עם פרויקט שילובים, קווי ההזנה של התחבורה הציבורית מתואמים עם שעות הגעת הרכבת (הן מנתיבות והן מהישובים הסמוכים).
· בתחנה מותקן השעון הכי גדול בתחנות רכבת ישראל בקוטר של 3 מטר (מסונכרן עם מערכת האיתות הרכבתי).

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "בשנים האחרונות רכבת ישראל נמצאת בתנופת פיתוח ומחברת יותר ויותר יישובים וקהילות לרשת המסילות הארצית. פיתוח הרכבת ימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות. הפעלת תחנת נתיבות מביאה עימה צמיחה ושגשוג לעיר, עם הגעתם של יזמים רבים ואוכלוסייה חדשה. הרכבת מאפשרת לכול אחת ואחד מאיתנו להרחיב את חופש הבחירה למגורים לתעסוקה ללימודים ופנאי ולכן אחריותנו היא להמשיך ולקדם את פיתוח הרכבות בארץ הלכה למעשה".
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
אגב, זה מה שכתוב במכרז על הקווים העירוניים בנתיבות,
שכולם מתחילים בתחנת הרכבת.
&nbsp
הקווים הקיימים יבוטלו ויוחלפו במערך של 6 קווים עירוניים חדשים שיתנו מענה
לכל חלקי העיר.
• קו 1 – קו שירות למוקדים: תחנת רכבת, שוק, ציר וויצמן, שכונת נטעים, בבא
סאלי, מרכז העיר ואזור התעשייה.
• קו 2 – קו שירות למוקדים: תחנת רכבת, שכונת קריית משה, בר אילן-אבו
חצירא, מרכז העיר ואזור התעשייה.
• קו 3 – קישור שכונת החורש לקריית החינוך, מרכז העיר (רח' ירושלים), תחנת
הרכבת ואזור התעשייה.
• קו 4 – קישור שכונת נתיבות מערב לתחנת הרכבת, קריית החינוך, מרכז העיר
(רח' ירושלים) ואזור התעשייה.
• קו 5 – שירות מהיר מהרכבת ומשכונת נווה נוי למרכז העיר, אזור התעשייה
ופארק תעשיות נ.ע.מ.
• קו 15 – קו שירות מהיר מהרכבת לפארק תעשיות נ.ע.מ דרך כביש 2444.
&nbsp
http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=2991:mihraz07-2014&Itemid=267
 
וגם קווים אזוריים רבים יעברו ברכבת נתיבות.

אגב, זה מה שכתוב במכרז על הקווים העירוניים בנתיבות,
שכולם מתחילים בתחנת הרכבת.
&nbsp
הקווים הקיימים יבוטלו ויוחלפו במערך של 6 קווים עירוניים חדשים שיתנו מענה
לכל חלקי העיר.
• קו 1 – קו שירות למוקדים: תחנת רכבת, שוק, ציר וויצמן, שכונת נטעים, בבא
סאלי, מרכז העיר ואזור התעשייה.
• קו 2 – קו שירות למוקדים: תחנת רכבת, שכונת קריית משה, בר אילן-אבו
חצירא, מרכז העיר ואזור התעשייה.
• קו 3 – קישור שכונת החורש לקריית החינוך, מרכז העיר (רח' ירושלים), תחנת
הרכבת ואזור התעשייה.
• קו 4 – קישור שכונת נתיבות מערב לתחנת הרכבת, קריית החינוך, מרכז העיר
(רח' ירושלים) ואזור התעשייה.
• קו 5 – שירות מהיר מהרכבת ומשכונת נווה נוי למרכז העיר, אזור התעשייה
ופארק תעשיות נ.ע.מ.
• קו 15 – קו שירות מהיר מהרכבת לפארק תעשיות נ.ע.מ דרך כביש 2444.
&nbsp
http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=2991:mihraz07-2014&Itemid=267
וגם קווים אזוריים רבים יעברו ברכבת נתיבות.
 

טשאפק 2

New member
מעניין כמה זמן התקיימו "הקווים הקיימים"

אגב, זה מה שכתוב במכרז על הקווים העירוניים בנתיבות,
שכולם מתחילים בתחנת הרכבת.
&nbsp
הקווים הקיימים יבוטלו ויוחלפו במערך של 6 קווים עירוניים חדשים שיתנו מענה
לכל חלקי העיר.
• קו 1 – קו שירות למוקדים: תחנת רכבת, שוק, ציר וויצמן, שכונת נטעים, בבא
סאלי, מרכז העיר ואזור התעשייה.
• קו 2 – קו שירות למוקדים: תחנת רכבת, שכונת קריית משה, בר אילן-אבו
חצירא, מרכז העיר ואזור התעשייה.
• קו 3 – קישור שכונת החורש לקריית החינוך, מרכז העיר (רח' ירושלים), תחנת
הרכבת ואזור התעשייה.
• קו 4 – קישור שכונת נתיבות מערב לתחנת הרכבת, קריית החינוך, מרכז העיר
(רח' ירושלים) ואזור התעשייה.
• קו 5 – שירות מהיר מהרכבת ומשכונת נווה נוי למרכז העיר, אזור התעשייה
ופארק תעשיות נ.ע.מ.
• קו 15 – קו שירות מהיר מהרכבת לפארק תעשיות נ.ע.מ דרך כביש 2444.
&nbsp
http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=2991:mihraz07-2014&Itemid=267
מעניין כמה זמן התקיימו "הקווים הקיימים"
שהבנתי שהיו סיבוביים ולא מוצלחים במיוחד.
 
ואיפה הודעת הרכבת על ביטול הרכבות לירושלים היום

הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.
רכבת הנגב – עכשיו בנתיבות
היום, יום ראשון, 15.2.2015, תחנוך רכבת ישראל את שלב ב' של רכבת הנגב - הקו והתחנה בנתיבות.
התחנה הוקמה בעלות של כ-50 מלש"ח, לרווחת תושבי נתיבות והסביבה, המשך הקו מתחנת שדרות שהופעלה לפני שנה ובהמשך תחנת אופקים שעתידה להיפתח בשנה הקרובה. התחנה בנתיבות משלימה מניין של 55 תחנות נוסעים של רכבת ישראל ומאפשרת לתושבי האזור נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה לכל תחנות הרכבת הפזורות ברחבי הארץ.
זמן הגעה מתחנת נתיבות לת"א בכ-65 דק' של נסיעה מהירה בקרונות מודרניים וחדישים, בתדירות של 2 רכבות בשעה, בשעות השיא.
התחנה החדשה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים גבוהים שלצידה כ-500 מקומות חנייה, המתחם כולו נגיש לאנשים עם מוגבלות.
בצמוד לפתח התחנה הוקמו מפרצי נסיעה ייעודים לאוטובוסים והוצבו סככות המתנה לנוסעים וכן שלטי הכוונה, מפות נסיעה ומסכי מידע אלקטרוניים המאפשרים תכנון נסיעה בזמן אמת. לרווחת הנוסעים יופעלו 2 קווי אוטובוס ייעודיים המתואמים עם לוחות הזמנים של הרכבות.

קו הרכבת החדש מביא עימו בשורה אמיתית לתושבי הדרום וצפוי למשוך לאזור יזמים רבים, שיביאו לתנופת פיתוח של תשתיות ובנייה. הקו החדש יביא לחיבור מהיר ויעיל יותר של תושבי האזור לערים נוספות ברחבי הארץ, יקצר את זמני הנסיעה ויאפשר לאזרחים גמישות רבה.
בסמוך לתחנה, קידמה עיריית נתיבות, הקמת שכונה חדשה ובה מאות יחידות דיור חדשות, שיוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכבת ישראל.

ריכוז נתונים:
נתיבות-אשקלון, זמן נסיעה בדקות - 22
נתיבות–ת"א, זמן נסיעה בדקות -65 ברכבת מהירה ו-72 במאספת.
· עבודות התשתית בפרויקט כללו: 17 גשרים, 4 הפרדות מפלסיות, 11 מעברים חקלאיים, וגשר כביש (מעבר רכבת מתחת לכביש 40).
· הפרויקט כולל: תחנת רכבת, הנחת מסילות באורך כולל של כ- 4.5 קילומטר ו-16 מפלגים, 6 דרגנועים ו- 3 מעליות.
· חנות נוחות לרווחת הנוסעים.
· תקציב הפרויקט: כ-60 מיליון ש"ח
· זמן הקמת הפרויקט: כ-30 חודשים.
· אנשי הצוות בתחנה יכללו: מנהל, קופאית, מאבטחים, ועובדי ניקיון.
· נגישות: התחנה מונגשת לחלוטין.
· תחבורה ציבורית: נערך תיאום מלא עם פרויקט שילובים, קווי ההזנה של התחבורה הציבורית מתואמים עם שעות הגעת הרכבת (הן מנתיבות והן מהישובים הסמוכים).
· בתחנה מותקן השעון הכי גדול בתחנות רכבת ישראל בקוטר של 3 מטר (מסונכרן עם מערכת האיתות הרכבתי).

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "בשנים האחרונות רכבת ישראל נמצאת בתנופת פיתוח ומחברת יותר ויותר יישובים וקהילות לרשת המסילות הארצית. פיתוח הרכבת ימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות. הפעלת תחנת נתיבות מביאה עימה צמיחה ושגשוג לעיר, עם הגעתם של יזמים רבים ואוכלוסייה חדשה. הרכבת מאפשרת לכול אחת ואחד מאיתנו להרחיב את חופש הבחירה למגורים לתעסוקה ללימודים ופנאי ולכן אחריותנו היא להמשיך ולקדם את פיתוח הרכבות בארץ הלכה למעשה".
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
ואיפה הודעת הרכבת על ביטול הרכבות לירושלים היום
עדיין לא הבנתי אם בריונות של הרכבת/ הועד.
אבל בטוח שזה משחק מלוכלך על גב הציבור
 

בועז ל

New member
כאן. הודעת דובר רכבת ישראל - ביטול הרכבות המיוחדות

ואיפה הודעת הרכבת על ביטול הרכבות לירושלים היום
עדיין לא הבנתי אם בריונות של הרכבת/ הועד.
אבל בטוח שזה משחק מלוכלך על גב הציבור
כאן. הודעת דובר רכבת ישראל - ביטול הרכבות המיוחדות
היום מתוכנן להתקיים משחק חצי הגמר בכדורסל בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב באצטדיון "ארנה" בירושלים. בהתאם לסטנדרט השרותי הגבוה של הרכבת, ולצורך נוחות ההגעה למשחק, תכננה הנהלת רכבת ישראל תגבור של רכבות מיוחדות עבור האוהדים של הקבוצות, לשני הכיוונים.
במסגרת עיצומי ועד העובדים, החליטו חברי הועד וההסתדרות להשבית רכבות אלה לאלתר. משמעות הדבר היא שכ-2000 אוהדים יאלצו למצוא תחבורה חלופית מחיפה לירושלים.

הנהלת רכבת ישראל מצרה על הפגיעה הקשה של ועד עובדי הרכבת בנוסעים וקוראת שוב, כמו שקראה לאורך כל העיצומים והשביתות המיותרות וחסרות ההצדקה של ועד העובדים, להתעשת ולחזור לשולחן הדיונים.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
 

bralor4247

New member
יוחזרו המענקים לאלתר

כאן. הודעת דובר רכבת ישראל - ביטול הרכבות המיוחדות
היום מתוכנן להתקיים משחק חצי הגמר בכדורסל בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב באצטדיון "ארנה" בירושלים. בהתאם לסטנדרט השרותי הגבוה של הרכבת, ולצורך נוחות ההגעה למשחק, תכננה הנהלת רכבת ישראל תגבור של רכבות מיוחדות עבור האוהדים של הקבוצות, לשני הכיוונים.
במסגרת עיצומי ועד העובדים, החליטו חברי הועד וההסתדרות להשבית רכבות אלה לאלתר. משמעות הדבר היא שכ-2000 אוהדים יאלצו למצוא תחבורה חלופית מחיפה לירושלים.

הנהלת רכבת ישראל מצרה על הפגיעה הקשה של ועד עובדי הרכבת בנוסעים וקוראת שוב, כמו שקראה לאורך כל העיצומים והשביתות המיותרות וחסרות ההצדקה של ועד העובדים, להתעשת ולחזור לשולחן הדיונים.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
יוחזרו המענקים לאלתר
נא לחייב את עובדי הרכבת להחזיר 40000 ש״ח שקיבלו עבור התחייבות לא לשבש את נסיעות הרכבת לחמש שנים. תודה.
 

בועז ל

New member
הודעת ועד עובדי הרכבת

ואיפה הודעת הרכבת על ביטול הרכבות לירושלים היום
עדיין לא הבנתי אם בריונות של הרכבת/ הועד.
אבל בטוח שזה משחק מלוכלך על גב הציבור
הודעת ועד עובדי הרכבת
נודע לי, כי בוועד עובדי הרכבת קובלים על שליחת מסרונים ע"י ההנהלה לטלפונים של העובדים וקבלת דברי דוא"ל כנגד ארגון העובדים. לטענתם, נלקחה מהם האפשרות לשלוח הודעות דוא"ל בתפוצה ארגונית, כפי שההנהלה עושה זאת השכם והערב. הנה אחת מהודעות הוועד שהגיעה לידי. מי שרוצה, יכול לנסות להבין מה פשר ה"חגיגות" האחרונות ברכבת.

 

darkshadow1

New member
מישהו עוד מאמין לועדי העובדים הגדולים?

הודעת ועד עובדי הרכבת
נודע לי, כי בוועד עובדי הרכבת קובלים על שליחת מסרונים ע"י ההנהלה לטלפונים של העובדים וקבלת דברי דוא"ל כנגד ארגון העובדים. לטענתם, נלקחה מהם האפשרות לשלוח הודעות דוא"ל בתפוצה ארגונית, כפי שההנהלה עושה זאת השכם והערב. הנה אחת מהודעות הוועד שהגיעה לידי. מי שרוצה, יכול לנסות להבין מה פשר ה"חגיגות" האחרונות ברכבת.
מישהו עוד מאמין לועדי העובדים הגדולים?
ועדי העובדים מחריבים באופן עקבי כל טיפת אמינות שהייתה להם בסכסוכי סרק ובהחזקת קהל הצרכנים שלהם כבני ערובה במאבקם מול ההנהלות הרלוונטיות. גם אם הם יפצחו במאבק מוצדק- התמיכה הציבורית בהם שואפת לאפס. למען האמת, אני בטוח שאם יומיים אחרי הבחירות הממשלה תנחה את הנהלת הרכבת לפטר את כל עובדי הרכבת, רוב הציבור ישמח לאיד.
 

Ofekalef1

New member
זו לא יכולה להיות הודעה של הוועד.

הודעת ועד עובדי הרכבת
נודע לי, כי בוועד עובדי הרכבת קובלים על שליחת מסרונים ע"י ההנהלה לטלפונים של העובדים וקבלת דברי דוא"ל כנגד ארגון העובדים. לטענתם, נלקחה מהם האפשרות לשלוח הודעות דוא"ל בתפוצה ארגונית, כפי שההנהלה עושה זאת השכם והערב. הנה אחת מהודעות הוועד שהגיעה לידי. מי שרוצה, יכול לנסות להבין מה פשר ה"חגיגות" האחרונות ברכבת.
זו לא יכולה להיות הודעה של הוועד.
היא לא כוללת את הצירוף "ההנהלה איבדה את העשתונות".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה