הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.

הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.
רכבת הנגב – עכשיו בנתיבות
היום, יום ראשון, 15.2.2015, תחנוך רכבת ישראל את שלב ב' של רכבת הנגב - הקו והתחנה בנתיבות.
התחנה הוקמה בעלות של כ-50 מלש"ח, לרווחת תושבי נתיבות והסביבה, המשך הקו מתחנת שדרות שהופעלה לפני שנה ובהמשך תחנת אופקים שעתידה להיפתח בשנה הקרובה. התחנה בנתיבות משלימה מניין של 55 תחנות נוסעים של רכבת ישראל ומאפשרת לתושבי האזור נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה לכל תחנות הרכבת הפזורות ברחבי הארץ.
זמן הגעה מתחנת נתיבות לת"א בכ-65 דק' של נסיעה מהירה בקרונות מודרניים וחדישים, בתדירות של 2 רכבות בשעה, בשעות השיא.
התחנה החדשה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים גבוהים שלצידה כ-500 מקומות חנייה, המתחם כולו נגיש לאנשים עם מוגבלות.
בצמוד לפתח התחנה הוקמו מפרצי נסיעה ייעודים לאוטובוסים והוצבו סככות המתנה לנוסעים וכן שלטי הכוונה, מפות נסיעה ומסכי מידע אלקטרוניים המאפשרים תכנון נסיעה בזמן אמת. לרווחת הנוסעים יופעלו 2 קווי אוטובוס ייעודיים המתואמים עם לוחות הזמנים של הרכבות.

קו הרכבת החדש מביא עימו בשורה אמיתית לתושבי הדרום וצפוי למשוך לאזור יזמים רבים, שיביאו לתנופת פיתוח של תשתיות ובנייה. הקו החדש יביא לחיבור מהיר ויעיל יותר של תושבי האזור לערים נוספות ברחבי הארץ, יקצר את זמני הנסיעה ויאפשר לאזרחים גמישות רבה.
בסמוך לתחנה, קידמה עיריית נתיבות, הקמת שכונה חדשה ובה מאות יחידות דיור חדשות, שיוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכבת ישראל.

ריכוז נתונים:
נתיבות-אשקלון, זמן נסיעה בדקות - 22
נתיבות–ת"א, זמן נסיעה בדקות -65 ברכבת מהירה ו-72 במאספת.
· עבודות התשתית בפרויקט כללו: 17 גשרים, 4 הפרדות מפלסיות, 11 מעברים חקלאיים, וגשר כביש (מעבר רכבת מתחת לכביש 40).
· הפרויקט כולל: תחנת רכבת, הנחת מסילות באורך כולל של כ- 4.5 קילומטר ו-16 מפלגים, 6 דרגנועים ו- 3 מעליות.
· חנות נוחות לרווחת הנוסעים.
· תקציב הפרויקט: כ-60 מיליון ש"ח
· זמן הקמת הפרויקט: כ-30 חודשים.
· אנשי הצוות בתחנה יכללו: מנהל, קופאית, מאבטחים, ועובדי ניקיון.
· נגישות: התחנה מונגשת לחלוטין.
· תחבורה ציבורית: נערך תיאום מלא עם פרויקט שילובים, קווי ההזנה של התחבורה הציבורית מתואמים עם שעות הגעת הרכבת (הן מנתיבות והן מהישובים הסמוכים).
· בתחנה מותקן השעון הכי גדול בתחנות רכבת ישראל בקוטר של 3 מטר (מסונכרן עם מערכת האיתות הרכבתי).

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "בשנים האחרונות רכבת ישראל נמצאת בתנופת פיתוח ומחברת יותר ויותר יישובים וקהילות לרשת המסילות הארצית. פיתוח הרכבת ימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות. הפעלת תחנת נתיבות מביאה עימה צמיחה ושגשוג לעיר, עם הגעתם של יזמים רבים ואוכלוסייה חדשה. הרכבת מאפשרת לכול אחת ואחד מאיתנו להרחיב את חופש הבחירה למגורים לתעסוקה ללימודים ופנאי ולכן אחריותנו היא להמשיך ולקדם את פיתוח הרכבות בארץ הלכה למעשה".
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
 

nOnAmE134

New member
בהצלחה לתחנה החדשה!

הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.
רכבת הנגב – עכשיו בנתיבות
היום, יום ראשון, 15.2.2015, תחנוך רכבת ישראל את שלב ב' של רכבת הנגב - הקו והתחנה בנתיבות.
התחנה הוקמה בעלות של כ-50 מלש"ח, לרווחת תושבי נתיבות והסביבה, המשך הקו מתחנת שדרות שהופעלה לפני שנה ובהמשך תחנת אופקים שעתידה להיפתח בשנה הקרובה. התחנה בנתיבות משלימה מניין של 55 תחנות נוסעים של רכבת ישראל ומאפשרת לתושבי האזור נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה לכל תחנות הרכבת הפזורות ברחבי הארץ.
זמן הגעה מתחנת נתיבות לת"א בכ-65 דק' של נסיעה מהירה בקרונות מודרניים וחדישים, בתדירות של 2 רכבות בשעה, בשעות השיא.
התחנה החדשה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים גבוהים שלצידה כ-500 מקומות חנייה, המתחם כולו נגיש לאנשים עם מוגבלות.
בצמוד לפתח התחנה הוקמו מפרצי נסיעה ייעודים לאוטובוסים והוצבו סככות המתנה לנוסעים וכן שלטי הכוונה, מפות נסיעה ומסכי מידע אלקטרוניים המאפשרים תכנון נסיעה בזמן אמת. לרווחת הנוסעים יופעלו 2 קווי אוטובוס ייעודיים המתואמים עם לוחות הזמנים של הרכבות.

קו הרכבת החדש מביא עימו בשורה אמיתית לתושבי הדרום וצפוי למשוך לאזור יזמים רבים, שיביאו לתנופת פיתוח של תשתיות ובנייה. הקו החדש יביא לחיבור מהיר ויעיל יותר של תושבי האזור לערים נוספות ברחבי הארץ, יקצר את זמני הנסיעה ויאפשר לאזרחים גמישות רבה.
בסמוך לתחנה, קידמה עיריית נתיבות, הקמת שכונה חדשה ובה מאות יחידות דיור חדשות, שיוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכבת ישראל.

ריכוז נתונים:
נתיבות-אשקלון, זמן נסיעה בדקות - 22
נתיבות–ת"א, זמן נסיעה בדקות -65 ברכבת מהירה ו-72 במאספת.
· עבודות התשתית בפרויקט כללו: 17 גשרים, 4 הפרדות מפלסיות, 11 מעברים חקלאיים, וגשר כביש (מעבר רכבת מתחת לכביש 40).
· הפרויקט כולל: תחנת רכבת, הנחת מסילות באורך כולל של כ- 4.5 קילומטר ו-16 מפלגים, 6 דרגנועים ו- 3 מעליות.
· חנות נוחות לרווחת הנוסעים.
· תקציב הפרויקט: כ-60 מיליון ש"ח
· זמן הקמת הפרויקט: כ-30 חודשים.
· אנשי הצוות בתחנה יכללו: מנהל, קופאית, מאבטחים, ועובדי ניקיון.
· נגישות: התחנה מונגשת לחלוטין.
· תחבורה ציבורית: נערך תיאום מלא עם פרויקט שילובים, קווי ההזנה של התחבורה הציבורית מתואמים עם שעות הגעת הרכבת (הן מנתיבות והן מהישובים הסמוכים).
· בתחנה מותקן השעון הכי גדול בתחנות רכבת ישראל בקוטר של 3 מטר (מסונכרן עם מערכת האיתות הרכבתי).

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "בשנים האחרונות רכבת ישראל נמצאת בתנופת פיתוח ומחברת יותר ויותר יישובים וקהילות לרשת המסילות הארצית. פיתוח הרכבת ימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות. הפעלת תחנת נתיבות מביאה עימה צמיחה ושגשוג לעיר, עם הגעתם של יזמים רבים ואוכלוסייה חדשה. הרכבת מאפשרת לכול אחת ואחד מאיתנו להרחיב את חופש הבחירה למגורים לתעסוקה ללימודים ופנאי ולכן אחריותנו היא להמשיך ולקדם את פיתוח הרכבות בארץ הלכה למעשה".
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
בהצלחה לתחנה החדשה!
האמת שהופתעתי, וקיבלתי מידע חדש לגבי השעון.
&nbsp
בשנה הבאה באופקים הבנויה!
 

nOnAmE134

New member
עכשיו צריך להחליף בוויקיפדיה את התמונה הישנה שצילמת


הודעת "רכבת ישראל" - פתיחת תחנת נתיבות.
רכבת הנגב – עכשיו בנתיבות
היום, יום ראשון, 15.2.2015, תחנוך רכבת ישראל את שלב ב' של רכבת הנגב - הקו והתחנה בנתיבות.
התחנה הוקמה בעלות של כ-50 מלש"ח, לרווחת תושבי נתיבות והסביבה, המשך הקו מתחנת שדרות שהופעלה לפני שנה ובהמשך תחנת אופקים שעתידה להיפתח בשנה הקרובה. התחנה בנתיבות משלימה מניין של 55 תחנות נוסעים של רכבת ישראל ומאפשרת לתושבי האזור נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה לכל תחנות הרכבת הפזורות ברחבי הארץ.
זמן הגעה מתחנת נתיבות לת"א בכ-65 דק' של נסיעה מהירה בקרונות מודרניים וחדישים, בתדירות של 2 רכבות בשעה, בשעות השיא.
התחנה החדשה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים גבוהים שלצידה כ-500 מקומות חנייה, המתחם כולו נגיש לאנשים עם מוגבלות.
בצמוד לפתח התחנה הוקמו מפרצי נסיעה ייעודים לאוטובוסים והוצבו סככות המתנה לנוסעים וכן שלטי הכוונה, מפות נסיעה ומסכי מידע אלקטרוניים המאפשרים תכנון נסיעה בזמן אמת. לרווחת הנוסעים יופעלו 2 קווי אוטובוס ייעודיים המתואמים עם לוחות הזמנים של הרכבות.

קו הרכבת החדש מביא עימו בשורה אמיתית לתושבי הדרום וצפוי למשוך לאזור יזמים רבים, שיביאו לתנופת פיתוח של תשתיות ובנייה. הקו החדש יביא לחיבור מהיר ויעיל יותר של תושבי האזור לערים נוספות ברחבי הארץ, יקצר את זמני הנסיעה ויאפשר לאזרחים גמישות רבה.
בסמוך לתחנה, קידמה עיריית נתיבות, הקמת שכונה חדשה ובה מאות יחידות דיור חדשות, שיוכלו לעשות שימוש יומיומי ברכבת ישראל.

ריכוז נתונים:
נתיבות-אשקלון, זמן נסיעה בדקות - 22
נתיבות–ת"א, זמן נסיעה בדקות -65 ברכבת מהירה ו-72 במאספת.
· עבודות התשתית בפרויקט כללו: 17 גשרים, 4 הפרדות מפלסיות, 11 מעברים חקלאיים, וגשר כביש (מעבר רכבת מתחת לכביש 40).
· הפרויקט כולל: תחנת רכבת, הנחת מסילות באורך כולל של כ- 4.5 קילומטר ו-16 מפלגים, 6 דרגנועים ו- 3 מעליות.
· חנות נוחות לרווחת הנוסעים.
· תקציב הפרויקט: כ-60 מיליון ש"ח
· זמן הקמת הפרויקט: כ-30 חודשים.
· אנשי הצוות בתחנה יכללו: מנהל, קופאית, מאבטחים, ועובדי ניקיון.
· נגישות: התחנה מונגשת לחלוטין.
· תחבורה ציבורית: נערך תיאום מלא עם פרויקט שילובים, קווי ההזנה של התחבורה הציבורית מתואמים עם שעות הגעת הרכבת (הן מנתיבות והן מהישובים הסמוכים).
· בתחנה מותקן השעון הכי גדול בתחנות רכבת ישראל בקוטר של 3 מטר (מסונכרן עם מערכת האיתות הרכבתי).

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "בשנים האחרונות רכבת ישראל נמצאת בתנופת פיתוח ומחברת יותר ויותר יישובים וקהילות לרשת המסילות הארצית. פיתוח הרכבת ימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות. הפעלת תחנת נתיבות מביאה עימה צמיחה ושגשוג לעיר, עם הגעתם של יזמים רבים ואוכלוסייה חדשה. הרכבת מאפשרת לכול אחת ואחד מאיתנו להרחיב את חופש הבחירה למגורים לתעסוקה ללימודים ופנאי ולכן אחריותנו היא להמשיך ולקדם את פיתוח הרכבות בארץ הלכה למעשה".
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
עכשיו צריך להחליף בוויקיפדיה את התמונה הישנה שצילמת
 

בועז ל

New member
יש בפורום איזושהי גברת שמסתובבת עם סלים

עכשיו צריך להחליף בוויקיפדיה את התמונה הישנה שצילמת
יש בפורום איזושהי גברת שמסתובבת עם סלים
ויקיפדיה זו החצר "הפרטית" שלה. תגיד לה והיא תטפל בכך.
 

orchilit

New member
אני גם עורך שם מדי פעם, אבל זו לא המחלקה שלי


יש בפורום איזושהי גברת שמסתובבת עם סלים
ויקיפדיה זו החצר "הפרטית" שלה. תגיד לה והיא תטפל בכך.
אני גם עורך שם מדי פעם, אבל זו לא המחלקה שלי

יותר לכיוון ספרות פנטזיה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרבה ערכים הקשורים לרכבת בויקי דורשים עדכון דחוף.

עכשיו צריך להחליף בוויקיפדיה את התמונה הישנה שצילמת
הרבה ערכים הקשורים לרכבת בויקי דורשים עדכון דחוף.
למשל, הערך הראשי "רכבת ישראל" מעודכן לשנת 2009. אם היה לי זמן הייתי מעדכן בעצמי.
 

nOnAmE134

New member
העיקר שיודעים שזה מגיע לתל־אביב

לדעתי המפה הזאת לא כל כך ברורה...
לדוגמה, זה נראה כאלו יש קו שמחבר בין נתב"ג לצומת חולון. היא כל כך סכמטית שלא קל להבין ממנה את מבנה רשת המסילות.
העיקר שיודעים שזה מגיע לתל־אביב
הגאונים ייכנסו לאתר הרכבת ויבדקו גם זמנים.
אבל לדעתי מפה נחמדה מאוד.
&nbsp
Ynhockey, תודה שעדכנת.
 

Ynhockey

New member
המטרה של המפה הזו היא לא להראות קיים

לדעתי המפה הזאת לא כל כך ברורה...
לדוגמה, זה נראה כאלו יש קו שמחבר בין נתב"ג לצומת חולון. היא כל כך סכמטית שלא קל להבין ממנה את מבנה רשת המסילות.
המטרה של המפה הזו היא לא להראות קיים
בשביל זה יש מפה אחרת בויקיפדיה. המטרה של המפה הנוכחית היא להראות את הרשת באופן כללי, כולל פרוייקטים בביצוע ופרוייקטים מתוכננים. יש ניסיון מסוים לעשות דיוק גאוגרפי, אבל זה לא תמיד פרקטי. לגבי נתב"ג וצומת חולון, יש שתי דברים "לתקן" את זה אבל זה ידרוש קצת להאריך את המפה. אחשוב על זה.
&nbsp
בלי שום קשר, לא ראיתי אותך באירועים של ויקיפדיה מאז 2009 או 2010 או משהו כזה, יש פעמיים בשנה :)
 


המטרה של המפה הזו היא לא להראות קיים
בשביל זה יש מפה אחרת בויקיפדיה. המטרה של המפה הנוכחית היא להראות את הרשת באופן כללי, כולל פרוייקטים בביצוע ופרוייקטים מתוכננים. יש ניסיון מסוים לעשות דיוק גאוגרפי, אבל זה לא תמיד פרקטי. לגבי נתב"ג וצומת חולון, יש שתי דברים "לתקן" את זה אבל זה ידרוש קצת להאריך את המפה. אחשוב על זה.
&nbsp
בלי שום קשר, לא ראיתי אותך באירועים של ויקיפדיה מאז 2009 או 2010 או משהו כזה, יש פעמיים בשנה :)

הייתי באירוע רק פעם אחת, לפני איזה 8 שנים. היתה לי תקופה קצרה שהייתי פעיל בוויקיפדיה. ואחרי שמחקו דברים שהוספתי בוויקיפדיה העברית, אז אם כבר אני עורך פה ושם, זה רק באנגלית.
 

tsd91

New member
חבל


הייתי באירוע רק פעם אחת, לפני איזה 8 שנים. היתה לי תקופה קצרה שהייתי פעיל בוויקיפדיה. ואחרי שמחקו דברים שהוספתי בוויקיפדיה העברית, אז אם כבר אני עורך פה ושם, זה רק באנגלית.
חבל
לא צריך להבהל ממחיקה אחת או משהו כזה. אני ממליץ בחום לחזור ולכתוב.
 
לא נבהלתי, אני פשוט לא מסכים עם עקרונות העריכה

חבל
לא צריך להבהל ממחיקה אחת או משהו כזה. אני ממליץ בחום לחזור ולכתוב.
לא נבהלתי, אני פשוט לא מסכים עם עקרונות העריכה
ולא מספיק חשוב לי שהמידע יהיה קיים דווקא בעברית כדי להילחם על זה. גם מידע באנגלית זה טוב. אני משתמש בעיקר בוויקיפדיה האנגלית כי היא הרבה יותר מלאה וממצה, בין השאר כי היא יותר דמוקרטית.
 

Ynhockey

New member
זו אכן סוג של טעות

רגע!
קו הרכבת לכרמיאל יצא מתחנת עכו? חשבתי שהוא בכלל לא יעצור או יעבור בתחנה הזו, אלא יצא ישר מתחנה ייעודית!
זו אכן סוג של טעות
אשנה את זה במפה בימים הקרובים. תודה שהפנית את תשומת ליבי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה