הודעת פרישה

Y0NaTaN

New member
הודעת פרישה ../images/Emo40.gif

לאחר 3 וחצי שנים של ניהול (מתוכם 3 שנים של ניהול פעיל), החלטתי לפרוש מניהול הפורום; כפי שאולי שמתם לב, אני כבר לא פעיל כאן מזה זמן רב. בזאת אני מעביר את המפתח המלא ליובל (לאחר פרישתו של אופיר), שעשה עד כה עבודה מדהימה ואני גם בטוח שימשיך. היה כיף לנהל את הפורום, אך זה הזמן להיפרד.. (מהניהול, כמובן
אני עוד אמשיך לבקר!!) יונתן
 
../images/Emo41.gif פרישת מנהל הפורום

אנו מודים לY0NaTaN על ניהולו המוצלח של הפורום עד כה, על השקעתו הרבה בו ועל תרומתו לו, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך.
המשך גלישה נעימה תפוז
אנשים
 

amdpower

New member
לא הספקתי להכיר אפילו אבל

כול הכבוד על שלוש שנים ושיהיה לך דרך צלחה בכול אשר תפנה :) ממני(ומאיתנו)AMD-power אגב יש לך עוד מפתח כמו שאתה מעביר? צריך שאצל מישהו יהיה רזרבי:) שבוע נפלא.
 

Roy M

New member
תודה רבה, יונתן!

היית לנו כמורה דרך, הרבה למדנו ממך ובהצלחה בדרכך החדשה.
 

oferbar

New member
../images/Emo51.gif + ../images/Emo50.gif

קבל תיסלם על ניהול פורום מוצלח, על השקעה במאמרים טובים ועל גישור בין גולשים מתפרעים
עשית עבודה נפלאה, תודה
 

Y. Welis

New member
תודה על הכל, ובהצלחה בעתיד!

אני עוד זוכר עדיין איך נדהמתי בביקורים הראשונים מהגיל שלך... הוכחת בגרות רבה יותר מלא מעט אנשים שהכרתי, וזה אומר הרבה. אין לי ספק שתצליח בכל כיוון שאליו תפנה.
 

nisso167

Member
מנהל
יונתן, המון הצלחה!../images/Emo140.gif

מילה להנהלה הנוכחית. זה לא כל כך נעים לראות אותו עם ניק שחור... למה הוא לא אדום???
 

dannychn

New member
../images/Emo51.gif על ניהול הפורום

על הסיוע הרב שנתת באתר.
 

vampire1

New member
ליונתן ../images/Emo70.gif

אין לי ספק היום כי הבחירה שעשיתי לפני 3 וחצי שנים לצרף אותך לניהול הפורום לא הייתה מוטעת. הכרתי אותך כילדון פריק מחשבים וכיום אתה תותח במחשבים. אני בטוח שתצליח בדרכך החדשה ובכל דבר שתבחר לעשות. בהצלחה בהמשך.
 

Y0NaTaN

New member
תודה לכולם ../images/Emo13.gif

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
 
למעלה