הודעת פרידה

  • פותח הנושא 1key
  • פורסם בתאריך

1key

New member
הודעת פרידה

שלום לכל חברי הפורום, הוותיקים יותר בפורום זה בוודאי מכירים אותי כאדם המזוהה עם האמונה המשיחית כלומר יהודי שמאמין בישוע ובברית החדשה. חודשים רבים התנהלו פה וויכוחים סוערים בין חברי הפורום היהודים לבין היהודים המשיחיים. אני הייתי בצד ובאמונה של היהודים שמאמינים בישוע. חשוב לי לספר לכל חברי הפורום שאני גדלתי על האמונה היהודית ובאיזה שלב מאוחר של חיי החלטתי לאור קריאה בברית החדשה להאמין בישוע ובספר הברית החדשה. הייתי צריך ללכת את כל הדרך עד הליבה של האמונה המשיחית-נוצרית בכדי להבין את גודל הטעות שעשיתי. הבנתי רק אז מה אני עושה ושבעצם האמונה שלי היא נוצרית לכל דבר. הבנתי שאין לי שום צורך או הצדקה לאמץ דווקא את הדת הנוצרית ולמה לא למשל את הדת המוסלמית? איני יכול עוד להאמין שישוע הוא ה'. איני יכול עוד לקבל את הספר הברית החדשה כדבר אמת. איני יכול עוד להאמין בדת אחרת ולא בדת שלי. לכן, כמו שכתבתי, עשיתי את כל הדרך לשם ובחזרה ליהדות עליה גדלתי בכדי להבין סוף סוף היכן נמצאות התשובות לשאלותיי. (לא שכל התשובות נמצאו אבל עדיין הן שם). אני מבקש להתנצל בפני כל חברי הפורום איתם התנגחתי ובעצם לא כנגדם אלא כנגד האמונה היהודית עצמה. חשוב לי להבהיר שכיום איני יהודי משיחי או נוצרי או שמאמין בישוע אלא יהודי בלבד. אני מקווה שתוכלו לסלוח לי על מה שארע. זאת ההודעה האחרונה שלי בפורום. כל טוב לכולם.
 

lion 7

New member
לאיש האמיץ וטוב הלב, ישר כוח

אין מילים לתאר את אישיותך הנערצת. ואיך לאן תלך אנחנו נזכור את אישיות נחמדה שהיית כל כך כן ולא צבוע, בענין אמונתך אשר תהיה אישיותך היא תמיד משל ודוגמא גם לי אישית. חבל על עזיבת הפורום כי אתה תחסר לנו(לא בגלל השינוי האמונתי) אלא בגלל אישיות משכמה ומעלה. כל טוב ומכל הלב בחייך הלאה.
 

Marinette

New member
היית שמחה אם היית נשאר עוד

אם בתור משיחי ואם בתור יהודי - בכל מקרה, תמיד מעניין לקרוא את מה שאתה כותב כאן, ועם כל הכנות שאתה כותב בה. אבל אם אתה מרגיש שאתה מעדיף לא לכתוב יותר בפורום - זאת כמובן החלטה שלך, ושיהיה לך טוב איתה... ושיהיה בהצלחה
 

אלי ו.

New member
להתראות ובהצלחה

מאוד תרמת לדיונים כאן, נהניתי להתוכח אתך ומהיושר האינטלקטואלי שלך. תחסר כאן.
 

EvilFlame

New member
בהצלחה אחי

שתמצא את דרכך המלאה בחיים ושיהיה לך רק טוב. את כל מה שיש לי להגיד אני חושב שכבר כתבתי לך. אתה תחסר לנו,הן בתור חבר פורום ולא רק בגלל האמונה שלך. חבל שבגלל (עם בגלל) חזרתך ליהדות הנפוצה החלטת לעזוב את הפורום. וגם עם לא בגלל זה חבל שאתה עוזב. אני מאד מקווה שתחזור בקרוב,עם בכלל יהיה לך רצון לכך.
 
בהצלחה בכל אשר תפנה

ואני מבקש ממך סליחה , שבעבר הייתי מקלל ומגדף אותך כאן בפורום
 

EvilFlame

New member
אני חושב שעדיף שתשלח לו לפרטי

כי לא ניראה לי שהוא נכנס בכלל לפורום יותר. אגב שמעוניהו עכשיו צריך לשכוך מצרות העבר ולעבור לעתיד שמרחש. ההתנתקות יוצאת לפועל.
 

תמיר302

New member
יש שאומרים

שעצם ההליכה בדרך רוחנית היא היא העיקר, ולא המטרה שלה. אני מקווה שאתה לא מתחרט על שום דבר, ומקבל את הכל כחלק מאותה דרך. בהצלחה בהכל
 

s a r t r e

New member
1key, שא ברכה בכל אשר תלך.

דומה שמאחר ואתה מוצא שאין לך הצדקה לאמונה המשיחית, המחויבות שלך כלפי אלוהים היא להודות בכך הן באופן פנימי כלפי עצמך, והן באופן חיצוני כאשר אתה מתייחס לכך בפני הזולת, וטוב שכך אכן אתה עושה. בכל אופן, אני סבור שאין האמונה רק בבחינת עניין פרטי שבין אדם לאלוהיו, אלא יש בה גם מימד אובייקטיבי, באשר היא מתבססת על ערכים או צוויים כלליים (וכן על מאורעות היסטוריים). וביחוד כשמדובר באלוהי התפיסה המונותאיסטית ברור שאם יש קשר בינו לבין ברואיו הרי שקשר זה אינו תוצאה ספציפית של הבנותיו של פרט מסוים או של ציבור מסוים, אלא הגורם הראשוני מבחינה לוגית הוא המישור האובייקטיבי-חיצוני, כלומר קיומו ורצונו של האל, ורק אח"כ, נובעת תוצאת היחס שבין רצונו של האל לבין אמונה זו או אחרת המצויה בליבם של ציבור דתי כלשהו. לכן, רציתי לעודד אותך למרות זאת לא להתייאש מן השאיפה לדעת את רצונו של האל כמות שהוא, ללא תלות ברצונך-שלך או של בני אדם בכלל.
 
למעלה