הודעת מנהלת - אנא היכנסו וקראו

הודעת מנהלת - אנא היכנסו וקראו

טוב אני מוציאה עכשיו הודעה אחרונה בצורה מסודרת. אני לא מוכנה בשום פנים ואופן (ולא רק כמנהלת, אלא כמו שכבר אמרתי כאן לא פעם - כבנאדם!) לאופן ההתבטאות שמתחיל להתעצם כאן בפורום אני דורשת - אין יותר ניסוחים פוגעניים !! אין אמירות "מתחת לחגורה" ולא דברים שאינם רלוונטיים לנושא הפורום בלבד (ולא, שירות צבאי כן או לא, הוא לא נושא רלוונטי לפורום, לצורך העניין) מעתה - מי שיגיב להודעה פוגענית - יימחק וייחסם ביחד עם כותב ההודעה הפוגעת הראשונית שאליה הגיב רבותיי וגבירותיי - גם לי יש דוקטורט לכתוב, ולא, הוא לא עוסק באיך עונים לנועה ואיך נועה עונה לאחרים ואיך כולם לא מכבדים את עצמם ואותי ואת הפורום. אין שום היגיון בזה שמה שאני צריכה לעשות שבועיים שלמים מהרגע שהפורום הזה עלה - זה לשמור על ההודעות, למחוק מי שמעליב ולכתוב מסרים פרטיים בתגובה על כל דבר כזה. אני לא אעשה את זה השלב הבא יהיה למחוק ולחסום, כפי שאמרתי, ואם לא תהיה ברירה- אני אפסיק לנהל את הפורום. אין לי שום כוונה להשחית את הזמן שלי על דברים שאינם ראויים לו. מתנצלת על הנימה , אבל - כן , אני מאוד מאוד כועסת ומאוכזבת
 

Unicorn98

New member
אני מציע שאם את לא מתכוונת לאפשר דיון בנוגע

להודעתך זו, לפחות תצייני כאן שכל הודעות נוספות בנושא יימחקו מהשרשור הנעוץ. עניין של נימוס וגילוי נאות
.
 
גילוי נאות

אני מאוד מכתוונת לאפשר את הדיון. לפי מיטב הבנתי וכוונתי - לא הייתי מוחקת אף הודעה (עובדה שהן היו כאן עד לרגע זה). אבל למען הגילוי הנאות - כל מי שהודעותיו נמחקו כאן, כולל אתה, קיבל התנצלות אישית שלי במסרים. ואת זה היה גילוי נאות אם אתה היית כותב... נאלצתי למחוק את ההודעות כי זו בקשה שהועברה אליי מתפוז.
 

Unicorn98

New member
לי אין בעיה שמחקת, זה היה רק טיפ

(אגב, למה תפוז ביקשו שתמחקי הודעות? לא היתה עבירה על תקנון תפוז ובוודאי לא על תקנון הפורום העדיין-לא-קיים). וסליחה, אבל לא קיבלתי שום התנצלות במסרים... (לא שאני צריך אחת, רק למען הסדר הטוב
).
 
ועכשיו?

אני ל אמבינה את התפוז הזה. שלחתי לכולכם ביחד, אז איך אבן נְיָרוּ כן קיבלה ואחרים ל א?
 
האיסור הוא

על דיון בגופם של גולשים ספציפיים. איסור שהרבה מנהלים לא בדיוק מצייטים לו (וחלקם אף חוסמים את אותם גולשים ספציפיים מלהגיב), ואני שמחה שניצת הגפן למדה.
 
אשמח לשמוע מה קרה

כשעזבתי הבוקר למשרד, השארתי הודעה שקיוויתי לקבל עליה תגובות. כשחזרתי עכשיו לפורום הכל נעלם. אם לא פה, אני אשמח לשמוע במסרים מה קרה. זה שקיבלתי הודעה קולקטיבית לא ממש מספק אותי.
 
למעלה