הודעת חירום לליכוד.

Robert Peterson

New member
הודעת חירום לליכוד.

המשך שלטון אולמרט יביא לאסונות עוד יותר גדולים מ3 אלה שהם כבר גרמו. 1.פגיעה קשה בכושר התרעה ורוח לחימה בצה''ל. 2.הקצנת עמדות של ערבי ישראל כתוצאה מתבוסה במלחמת לבנון והחלשת מדינת ישראל. 3.שינוי בעמדות ארצות הברית, נטיה ליתר ווטרנות ותבוסתנות והרחקה מתמיכה בלתי מסויגת בישראל למה שארצות הברית תשלח את בניה להלחם ולהגן על ישראל כאשר ממשלה תבוסתנית מעדיפה שמישהו אחר ילחם למען ישראל. אין היום אכוחות צהריים חינן NO MORE FREE LUNCHES הם לא פריירים ! ממשוואה מורכבת של יחסי כוחות באיזור הוסר מרכיב חדש הודות למדיניות תבוסתנית ופקחיות ערמומית של אולמרט- פרס/ץ - ציפי .. ושות' . 4.אובדן אימון בנהגת ישראל מצד יהודי העולם- ישראל מובסת - חלשה ותבוסתנית לא מעניינת את אף אחד ובצדק! 5.ה גברת שחיתות בחסות של מערכת משפט כולל יוץ משפטי לממשלה ונטיות רודניות של השלטון , שהוא למעשה , המשך דיקטטורה שרוניסטית- משטר רודני במסווה דמוקרטיה פורמלית. סירוב להקים וועדה ממלכתית = סירוב של שרון להכיר בתוצאות של משאל מתפקדי ליכוד והחלטות מוסדות מפלגה אחרים. 6 שוחד פוליטי - דוגמה אחרונה : צירוף ליברמן לקואליציה בתפקיד אבסורדי חסר כל השפעה ו משמעות בכלל רק כדי להסיר איום אסטרטגי מעל שלטון אולמרט- זה איום יחיד שמעניין את ראש הממשלה" עייף להלחם ולהיות גיבורים " כדבריו ושמעדיף להשאיר את חיילנו בשבי ולא להלחם כי לנו אסור להלחם רק אויבנו יכולים לעשות את זה. אנשי אולמרט יודעים דרך אחרת - שולכים עורכת דין ציפי ליבנו ומהנדסים כתב קניעה - "הפסקת אש". 7. התפתחות מסוכנת בלבנון אשר מאימת להפוך את לבנון למשטר איסלאמי פונדמנטליסטי , בעל בריטה של אירן וסוריה - ושוב כתוצאה של תבוסה בלבנון אשר נגרמה ע' ניהול כושל של המלחמה ע' ממשלה תבוסתנית בלתי מקצועית , חסרת מצפון ויושר ומזלזלת בכולם ובכל. אתם תמשיכו להתראן בTV , והם ימשיכו בשלהם.
 
שמע, כל הבעיות אותן אתה מתאר

נובעות מהפסד המלחמה. אך המלחמה הופסדה לא רק עקב הניהול הכושל שלה על ידי הקליקה אולמרט-פרץ אלא גם עקב התהליך הארוך של הסתאבות שאותה עברה החברה הישראלית מאז שנות ה-60 וה-70. לכן סתם סילוק של ליצן אחד מכיסאו והחלפתו בליצן אחר לא יעזור. חייבים להתמקד בעבודת שטח, לעבוד עם בני נוער, לחזק את פעילות ההסברה בקרב אזרחי ישראל. את זה לא רואים. ההסברה מתחילה רק יומיים לפני בחירות. אך זה לא נכון. ההסברה חייבת להתקיים מיום ליום. למה האירגונים הברבריים והקניבאליים (חיזבאללה, חמאס, אל-קעידה וגם בזמנו הנאצים והקומוניסטים) כל כך הצליחו ומצליחים? כי הם שוטפים מוח להמונים מיום ליום, ללא ליאות. לעומת זאת, המפלגות הליבראליות במדינות מתורבתות נזכרות על ההסברה רק יומיים לפני הבחירות וגם את זה עושים לא "מהלב" אלא על ידי שימוש פורמאלי ב"טכנולוגיות הבחירות". האזרח הפשוט מרגיש את זה ולכן לא מאמין לאף אחד.
 

Robert Peterson

New member
הגישה לא מקובלת עליי . לא כולם

אותו הדבר ולא כולם ליצנים. יש הרבה אנשים חכמים , ישרים ומסורים לעם ולמדינה. למה צריכים להגביל את עצמנו בתוך בחירה מקרב נוכלים תבוסתניים ומושחתים. על פי גישתך - הכל אבוד ואין מה לעשות. אין מה לעשות לא מקובל עליי. לו הינו חשבים ככה לא הייתה לנו המדינה. אסור לתת לחבורה הזאת להמשיך להרוס את העם , את הצבא ואת המדינה. ואין דברים בלתי אפשריים. למה התהליכים האלה לא שינו אותי ועוד מאות אלפי אנשים שנשארו נאמנים לאידיאולוגיה ואמונה שלהם ? אל תאבד תקווה !
 
אינני רואה על האופק שום מנהיג חזק

ושקול. ביבי הוא טוב יחסית אך גם לו יש לא מעט חסרונות שהתגלו בעת שכיהן כראש הממשלה ואין לו שום רעיון פרודוקטיבי לפתרון הסכסוך הישראלי-ערבי. לליברמן היה הרעיון של הקנטוניזציה אך הוא נסוג ממנו ועכשיו הוא תומך בהקמת המדינה הפלשטינית מבלי לפרט איך הוא רוצה לראות אותה ואיך הוא מתכוון להקים אותה. הרי כולם יודעים שהמצב הנוכחי הוא אבסורדי אך אף אחד לא מציע שום דבר. הרי השמאל מציע פיתרון "פשוט" כביכול, שהוא הוויתור בהתנדבות על הגדה המערבית אך כולנו יודעים שזה בולשיט ושזה לא יפתור את הבעיה ואף יחריף אותה, אבל רוב העם ממשיך להאמין בהזיות אלה ומצביע שמאל למרות שכל הזמן נופל באותו פח.
 

Fasz

New member
../images/Emo45.gif על הליכוד להציב עצמו כמפלגה

השואפת לחדש עצמה ואת עם ישראל כולו, ברוח ציונית, התיישבותית ואידיאולוגית. ללא אלמנט זה של הרוח, אשר תסחף את ההמונים, בלוויית אישים חדשים ומכובדים אשר יצטרפו לתנועה (יש לסלק את הסילבנים והלימור לבנתים למיניהם) רק יאדירו את המומנטום אשר תנועת הליכוד תתפוש במקרה ותפנה אל ליבם של התושבים. כעת אנו נבנים על כשלונותיהם של האחרים. יש לנו תכנית מדינית סדורה, אך עלינו לעבוד על תכניות בנייה ושיקום מערכתי של המדינה. עלינו להציב את המילה 'רפורמה' על נס, ולצעוד עמו עד לבחירות, כשאנו מנסים הכל על מנת לקרבן אל תקופתינו כמה שאפשר.
 

Robert Peterson

New member
הליכוד לא יוכל לערוך את המהפכה לבד

עקב ריקמה פלורליסתית ורב עדתית של החברה הישראלית. גם סיסמאות על " סילוק אלא או אילה יכולות ללהזיק במקום להועיל. זה מה שקר בקמפיין אחרון נחמו בפייגלינים - איבדנו אלפי קולות, התחתם לסדר את המרכז באמצע הקמפיין - הבדתם תמיכת רבים בנתניהו כל זה היה צריך להשאיר לאחר הבחירות כולל יריבות גלויה ולפעמים עוינת במפלגות הימין האחרות. .טיהור שורות המפלגה והנהגתיה צריך להיות תהליך טבעי - לא כוחני אני בתור תומך ובוחר של הליכוד עוד מימי מנחם בגין - לא רואה ולא מרגיש שיש לליכוד תוכנית ואידיאולוגיה ברורה . האסטרטגיה - קודם נכבוש את ליבם של הקהל , לא תמיד נכונה כי בינתיים מחכים ולא ברור למה. אולמרט וחבריו לא יתפטרו ולא ילכו לבד . אז איך תצרו מומנטום לעימות חזיתית שבלעדיה אין ניצחון- גם במלחמה וגם בפוליטיקה. מצטער , אבל לי יש רושם שאין לליכוד תוכנית משולבת ומפורטת ואין לתנועה מה לבשר לקהל חוץ מביקורת על יריבכם. צריך לקחת בחשבון שהבוחרים כבר שמעו את כל ההבטחות וכל הסיפורים וברוב המקרים גם התאכזבו במה שראו הלכה למעשה. גם הסיפורים על עתיד הוורוד והזוהר לא נמכרים היום. תתחילו לעבוד ולא תסתמכו על ג'נגלים על" ליכוד אחד גדול" כי זה כבר שייך לעבר.
 

Fasz

New member
רוברט, אני תוהה

מדוע אתה נוהג לפנות אליי כאילו והייתי פעיל בתנועה?
גם אני לא צעיר, וגם אני הצבעתי בזמנו לבגין. עם זאת, אין לי כל קשר לתנועה היום, פרט להיכרות שטחית עם כמה מיועציו של נתניהו. כך שאין אני המקור שיכול לעזור לתנועת הליכוד לחדש עצמה, אך הלוואי והייתי יכול להיות במקום זה. פרט מלהסכים עם דעתך, אני חושב שבימים אלה, נתניהו, תר את הארץ ומשתתף בכנסי פעילים, ומנסה לקרוץ לאישים אשר לא חיבבו, בלשון המעטה, את בבואתו עת שהיה שר האוצר (החרדים כדוגמה)- כמו בגין, לפני כל מערכת בחירות. ייתכן ואין זה הרגע להפוך לאופוזיציה לוחמת, כאשר העם עדיין זוכר את נתניהו כשר האוצר אשר ביצע קיצוצים חדים (לרוב, בצדק ומתוך כורח המציאות), ונוטר לו על כך. בין היתר, בזכות התקשורת. הירשזון, אגב, כיום, אינו זוכה ליחס דומה.
 

Robert Peterson

New member
הדימיון הוא גם בכך ששנינו בכל זאת

לא עדישים לגורל התנועה ולמעשיה. הניקודה הנוספת היא בכך שנתניהו ממשיך לראות את עצמו ולהציג את עצמו כאיש שהציל את כלכלת ישראל בעוד שאזרחים מהשורה רואים בו גורם להרעת רמת חייהם. כי להציג את רשימת גזירות כתוכנית כלכלית זה כמו להציג את הבריחה מבישה והרס ישובים יהודיים בעזה וצפון שומרון כ" תוכנית מדינית." זה לא ישכח ולכן אין למה לחכות . האופוזיציה צריכה למלא את תפקידה וחוץ ממנה אין מי שיוכל להפסיק את שלטון אולמרט וחבריו. ואם זה לא נעשה בגלל חששות של ביבי שהצמן איננו נכון בגלל החשבונות שהציבור יכול לרצות להגיש לו , אז יכול להיות שהוא לא האיש הנכון ולא מועמד לא נכון. ס''כ הוא זכה בבחירות פעם אחת כי נגד שמעון פרס אי אפשר להפסיד. והיביא את התנוע ל2 כישלונות ואובדן שילטון. האופוזיציה לא לוחמת איננה אופוזיציה , במיוחד במצבים כה קרטיים, כאשר כל יום נוסף של שלטון עורכי דין מושחתים ותבוסתניים מביא אסונות נוספים.
 
למעלה