הודעת חיוב מסלקום על דמי שימוש בתיבה הקולית

מנץ1

New member
הודעת חיוב מסלקום על דמי שימוש בתיבה הקולית

קיבלתי הודעה ב sms שתוך 7 ימים אחויב בסך של 6.82 שח' לחודש על שימוש בתיבה קולית ואם ברצוני לבטל יש קישור שאפשר דרכו לבטל......ונחשו מה?? הקישור אינו פועל ולא מגיב, מה עושים?
(עד עכשיו זה היה בחינם.....לא השתמשתי בזה ...)
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אם ברצונך לבטל - התקשר אליהם טלפונית - ויפה שעה אחת קודם.

ושעה לאחר שתודיע על ביטול והמוקדם יגיד לך שביטל - התקשר שוב ותשאל את המוקדן השני אם אתה רשום על שרות זה.
 

מנץ1

New member
תודה, זה מה שאעשה בלית ברירה ....אני גם שוקלת להתנתק

ב 3 חודשים אחרונים כל פעם צץ לי תשלום אחר וחדש ושוב לצלצל וגם כשהמחיר יורד אין מה לדבר על החזר, עייפתי !!!!!!!!!
עברתי אליהם כי הבטיחו לי אינטרנט חזק על כל הבית ....וזה לא בדיוק כך.
 

k-don

Well-known member
לגבי אינטרנט חזק צריך להבדיל בין 2 דברים

1. מהירות האינטרנט (האמיתית) במשך כל היום והיציבות שלה
2. הזמינות והמהירות של הרשת האלחוטית של הראוטר
 

k-don

Well-known member
לא התקשרתם לבטל את התא הקולי? החודש כבר שילמתם עליו

כתבה מ YNET
אחרי שבחודש שעבר פורסם בממון וב-ynet כי חברות הסלולר מתחילות לחייב על השירות, כעת הלקוחות מגלים את החיוב החדש בחשבוניות החודשיות. משרד התקשורת: "החברות רשאיות להעלות תעריף ובתנאי שעדכנו את המנוי"

מירב קריסטל פורסם: 24.07.19 , 07:43
 

מנץ1

New member
תודה על הכתבה , הודיעו בסמס עם קישור שלא פועל


 
לעומתך, אני לא קבלתיSMS כזה וגיליתי את העניין רק אחרי החיוב
התקשרתי אליהם באופן מיידי, וכמובן שהסכימו שלא להמשיך לחייב אבל לא הסכימו לזכות. רק אחרי שהתעקשתי, ורק אחרי המתנה של מעל לרבע שעה (כי הנציג "לא היה בסמכותו" לזכות), הודיעו לי שגם יזכו אותי על החודש שחייבו. רק מה, בחודש שלאחר מכן גיליתי שהזיכוי היה חלקי ויחסי. על 2 הש"ח לא מתחשק לי כבר לריב איתם, אבל אשוב לריב איתם אם זה יופיע גם בחודש הבא.
 

k-don

Well-known member
תתקשר שוב ותבקש 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן (ליתר דיוק

בסביבות 16.5 ש"ח)
 
לא שווה לי את הטרחה ואת העצבים. אם גם החודש אגלה שהמשיכו
לחייב אותי, אתקשר אליהם שוב. צריך לעשות גם שיקולים של עלות (נפשית) מול תועלת (2 ש"ח שלא החזירו לי)
 

k-don

Well-known member
כמו שאמרתי, זה לא 2 ש"ח זה 18.5 ש"ח (ועדיין לא שווה לך)

ואם יתקנו 2 חשבוניות רטרו, זה פעמיים החזר הוצאות צרכן
 
כנראה פספסת משהו בהודעה שלי. אני התקשרתי אליהם מייד עם החיוב
הראשון. אחרי ויכוח הסכימו לזכות אותי. בחשבונית שלאחר מכן גיליתי שאכן זיכו, אבל לא על מלוא הסכום אלא רק על 75% או 80% ממנו. כך שבפועל גבו ממני 2 ש"ח על השטות הזו. בשביל 2 הש"ח האלו באמת שלא היה לי כוח להתקשר אליהם ולהתווכח איתם שוב. אם משום מה החיוב יחזור שוב בחשבונית הבאה, בהחלט אתקשר אליהם. לדעתי זה לא יקרה.
 

k-don

Well-known member
לא פספסתי. 2 שח טעות גורר החזר הוצאות צרכן של 16 ש"ח.

 
אוקיי, פחות מכירה את הנוהל הזה. יסלחו לי כולם, אין לי כוח
לדבר איתם שוב. גם לא בעד החזר חד פעמי של 18 ש"ח. הבריאות הנפשית שלי שווה לי יותר מ18 ש"ח
(וברור לי שעל זה הם סומכים)
 

raya

Well-known member
סלקום וחיוב על תא קולי.
התקשרתי היום לשירות הלקוחות של סלקום, להפתעתי המענה האנושי היה מהיר מאוד (כנראה בגלל החוק של 6 דקות למענה).
סיבת ההתקשרות היתה גביה על שליחת SMS לקו בזק.
בהזדמנות זו שאלתי האם גובים עבור שירות תא קולי.
התשובה שקבלתי - לא גובים והמוקדנית לא רואה בשום מקום שיגבו ממני.
אמרתי לה שיש אנשים שקיבלו SMS, ויש כאלה שגילו חיוב ללא קבלת SMS.
לטענתה- היא לא מכירה "תופעה" כזו.
ההמלצה שלה - לבדוק כל חשבונית, מה שאני עושה מאז שהתחברנו לסלקום. מתוך 11 חודשים שעברו - אולי חודש אחד לא התקשרתי אליהם.
רעיה
 
למעלה