הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15

הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15
הודעת דוברות רכבת ישראל: התייחסות הנהלת רכבת ישראל להסכם העבודה שנחתם ביום ה' 23/7/2015

ביום חמישי, 23/7/2015 , נחתם הסכם בין הנהלת חברת רכבת ישראל לבין נציגות העובדים כחלק מהסדרת תנאי העסקתם של נהגי הנוסעים, בהתייחס לפיתוח המואץ של הרכבת.
עקרונות ההסכם – יותר עבודה, יותר השכלה, פחות היעדרויות!
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך במגמת הצמיחה, תקלוט עוד כ-250 עובדים בשנה, ותעמוד בפני אתגרים רבים, ובניהם השלמת רכבת הנגב, השלמת הקו המהיר לבירה, פרויקט החשמול, חיבור רכבת העמק לרשת המסילות הארצית, רכש רכבות חדשות והמשך הפעילות המואצת לשיפור השירות.
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך לצמוח לקראת הכפלת כמות הרכבות ל-860 רכבות ביממה, שתשרתנה כ-70 מיליון נוסעים בשנה, ויציבו את איכות השירות שתינתן לתושבי מדינת ישראל, בשורה אחת עם חברות הרכבות הגדולות והמשמעותיות בעולם.
הנהלת רכבת ישראל מצפה ומקווה שההסכם שנחתם יביא לתמורות המצופות, להפעלה ללא דופי, להמשך הקניית הידע וההשכלה הרכבתית לעובדים, ולמימוש יעדיה של רכבת ישראל עבור ציבור הנוסעים. מצ"ב הודעה לעיתונות.
ישראל טל סרנגה, דובר הרכבת.
 

בועז ל

New member
הודעת דוברות נוספת: מינוי מנכ"ל לחברת בת למטענים.

הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15
הודעת דוברות רכבת ישראל: התייחסות הנהלת רכבת ישראל להסכם העבודה שנחתם ביום ה' 23/7/2015

ביום חמישי, 23/7/2015 , נחתם הסכם בין הנהלת חברת רכבת ישראל לבין נציגות העובדים כחלק מהסדרת תנאי העסקתם של נהגי הנוסעים, בהתייחס לפיתוח המואץ של הרכבת.
עקרונות ההסכם – יותר עבודה, יותר השכלה, פחות היעדרויות!
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך במגמת הצמיחה, תקלוט עוד כ-250 עובדים בשנה, ותעמוד בפני אתגרים רבים, ובניהם השלמת רכבת הנגב, השלמת הקו המהיר לבירה, פרויקט החשמול, חיבור רכבת העמק לרשת המסילות הארצית, רכש רכבות חדשות והמשך הפעילות המואצת לשיפור השירות.
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך לצמוח לקראת הכפלת כמות הרכבות ל-860 רכבות ביממה, שתשרתנה כ-70 מיליון נוסעים בשנה, ויציבו את איכות השירות שתינתן לתושבי מדינת ישראל, בשורה אחת עם חברות הרכבות הגדולות והמשמעותיות בעולם.
הנהלת רכבת ישראל מצפה ומקווה שההסכם שנחתם יביא לתמורות המצופות, להפעלה ללא דופי, להמשך הקניית הידע וההשכלה הרכבתית לעובדים, ולמימוש יעדיה של רכבת ישראל עבור ציבור הנוסעים. מצ"ב הודעה לעיתונות.
ישראל טל סרנגה, דובר הרכבת.
הודעת דוברות נוספת: מינוי מנכ"ל לחברת בת למטענים.
שלום,
היום (יום ג' 28.7.2015) התקבל ברכבת ישראל כתב המינוי של מנכ"ל חברת הבת למטענים.
כתריאל מוריה (56), נשוי + 3, תושב תל אביב, ישמש כמנכ"ל הראשון של חברת הבת למטענים של רכבת ישראל.
בתפקידו החדש יקים מוריה את השדרה הניהולית של חברת הבת, ויחל את פעולת החברה. החברה תהיה ממוקדת לקוח ותפעל להרחבת סל השירותים הלוגיסטיים בתחום הובלת מטענים ברכבת, כגון שירות "מדלת-לדלת" - כולל כניסה לפעילויות לוגיסטיות נוספות כגון: אחסנה, בונדינג, שילוח ועוד.
מוריה משמש כמנכ"ל ושותף בחברותICG (יעוץ ניהולי ובנקאות להשקעה) ו'מוריה השקעות ופיננסים בע"מ'. בתפקידיו הקודמים שימש בין השאר כסמנכ"ל כספים ותפעול בחברת YES וכמנכ"ל 'ישפאר השקעות'.
מצ"ב הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
פרויקט המסגר- שינויי תנועה מיקוניס ריב"ל

הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15
הודעת דוברות רכבת ישראל: התייחסות הנהלת רכבת ישראל להסכם העבודה שנחתם ביום ה' 23/7/2015

ביום חמישי, 23/7/2015 , נחתם הסכם בין הנהלת חברת רכבת ישראל לבין נציגות העובדים כחלק מהסדרת תנאי העסקתם של נהגי הנוסעים, בהתייחס לפיתוח המואץ של הרכבת.
עקרונות ההסכם – יותר עבודה, יותר השכלה, פחות היעדרויות!
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך במגמת הצמיחה, תקלוט עוד כ-250 עובדים בשנה, ותעמוד בפני אתגרים רבים, ובניהם השלמת רכבת הנגב, השלמת הקו המהיר לבירה, פרויקט החשמול, חיבור רכבת העמק לרשת המסילות הארצית, רכש רכבות חדשות והמשך הפעילות המואצת לשיפור השירות.
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך לצמוח לקראת הכפלת כמות הרכבות ל-860 רכבות ביממה, שתשרתנה כ-70 מיליון נוסעים בשנה, ויציבו את איכות השירות שתינתן לתושבי מדינת ישראל, בשורה אחת עם חברות הרכבות הגדולות והמשמעותיות בעולם.
הנהלת רכבת ישראל מצפה ומקווה שההסכם שנחתם יביא לתמורות המצופות, להפעלה ללא דופי, להמשך הקניית הידע וההשכלה הרכבתית לעובדים, ולמימוש יעדיה של רכבת ישראל עבור ציבור הנוסעים. מצ"ב הודעה לעיתונות.
ישראל טל סרנגה, דובר הרכבת.
פרויקט המסגר- שינויי תנועה מיקוניס ריב"ל

שלום לכולם,

לתשומת ליבכם- מצ"ב עדכון על הסדרים ברחובות ריב"ל ומיקוניס,
למרות התאריך הכתוב העבודות יחלו רק מחר בלילה.

לידיעתכם,
 

בועז ל

New member
הודעת "נתיבי ישראל": מועמד למנכ"ל החברה

הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15
הודעת דוברות רכבת ישראל: התייחסות הנהלת רכבת ישראל להסכם העבודה שנחתם ביום ה' 23/7/2015

ביום חמישי, 23/7/2015 , נחתם הסכם בין הנהלת חברת רכבת ישראל לבין נציגות העובדים כחלק מהסדרת תנאי העסקתם של נהגי הנוסעים, בהתייחס לפיתוח המואץ של הרכבת.
עקרונות ההסכם – יותר עבודה, יותר השכלה, פחות היעדרויות!
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך במגמת הצמיחה, תקלוט עוד כ-250 עובדים בשנה, ותעמוד בפני אתגרים רבים, ובניהם השלמת רכבת הנגב, השלמת הקו המהיר לבירה, פרויקט החשמול, חיבור רכבת העמק לרשת המסילות הארצית, רכש רכבות חדשות והמשך הפעילות המואצת לשיפור השירות.
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך לצמוח לקראת הכפלת כמות הרכבות ל-860 רכבות ביממה, שתשרתנה כ-70 מיליון נוסעים בשנה, ויציבו את איכות השירות שתינתן לתושבי מדינת ישראל, בשורה אחת עם חברות הרכבות הגדולות והמשמעותיות בעולם.
הנהלת רכבת ישראל מצפה ומקווה שההסכם שנחתם יביא לתמורות המצופות, להפעלה ללא דופי, להמשך הקניית הידע וההשכלה הרכבתית לעובדים, ולמימוש יעדיה של רכבת ישראל עבור ציבור הנוסעים. מצ"ב הודעה לעיתונות.
ישראל טל סרנגה, דובר הרכבת.
הודעת "נתיבי ישראל": מועמד למנכ"ל החברה
שלום רב, מצ"ב הודעה לעיתונות בנושא: דירקטוריון נתיבי ישראל בחר בתת אלוף ניסים פרץ כמועמד למנכל החברה.
בברכה,
קרין מילר בוימל
ממונה דוברות וקשרי חוץ
מטה מנכ"ל
 
תא"ל ניסים פרץ נבחר לתפקיד מנכ"ל מעצ

הודעת דוברות הרכבת: התייחסות להסכם העבודה שנחתם ב-23.7.15
הודעת דוברות רכבת ישראל: התייחסות הנהלת רכבת ישראל להסכם העבודה שנחתם ביום ה' 23/7/2015

ביום חמישי, 23/7/2015 , נחתם הסכם בין הנהלת חברת רכבת ישראל לבין נציגות העובדים כחלק מהסדרת תנאי העסקתם של נהגי הנוסעים, בהתייחס לפיתוח המואץ של הרכבת.
עקרונות ההסכם – יותר עבודה, יותר השכלה, פחות היעדרויות!
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך במגמת הצמיחה, תקלוט עוד כ-250 עובדים בשנה, ותעמוד בפני אתגרים רבים, ובניהם השלמת רכבת הנגב, השלמת הקו המהיר לבירה, פרויקט החשמול, חיבור רכבת העמק לרשת המסילות הארצית, רכש רכבות חדשות והמשך הפעילות המואצת לשיפור השירות.
בחמשת השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך לצמוח לקראת הכפלת כמות הרכבות ל-860 רכבות ביממה, שתשרתנה כ-70 מיליון נוסעים בשנה, ויציבו את איכות השירות שתינתן לתושבי מדינת ישראל, בשורה אחת עם חברות הרכבות הגדולות והמשמעותיות בעולם.
הנהלת רכבת ישראל מצפה ומקווה שההסכם שנחתם יביא לתמורות המצופות, להפעלה ללא דופי, להמשך הקניית הידע וההשכלה הרכבתית לעובדים, ולמימוש יעדיה של רכבת ישראל עבור ציבור הנוסעים. מצ"ב הודעה לעיתונות.
ישראל טל סרנגה, דובר הרכבת.
תא"ל ניסים פרץ נבחר לתפקיד מנכ"ל מעצ
חשיפת TheMarker
הקצין שהוצנח לנהל 40 מיליארד שקל בחברת התשתיות הגדולה והמתוסבכת בישראל
תא"ל ניסים פרץ נבחר אמש לתפקיד מנכ"ל מעצ על ידי ועדת איתור, אחרי שדרישות הסף לתפקיד הונמכו. התנועה לאיכות השלטון: "לא בכדי נפתח פתח לטענות בדבר תפירת המכרז"
אבי בר-אלי
28.07.2015 19:28


http://www.themarker.com/dynamo/1.2693790
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה