הודעות נעלמות

MaD-d0g

New member
כן. היא נוגדת את כללי הפורום...

את מוזמנת להסתכל בתקנון ולראות במה מדובר.. כתבתי לך מסר אבל ככנראה שהוא לא נשלח..
 

MaD-d0g

New member
את גולשת דרך הוואפ. נכון ../images/Emo35.gif

אז הנה העתק שלו 1. נוהל אוף-טופיק הודעות אוף-טופיק יש תמיד לשרשר להודעת האוף-טופיק היומית - ואם לא קיימת אחת, הנך מוזמן לפתוח הודעות אוף-טופיק ולהמשיך בנושא שבעקבותיו הגעת לכאן. הודעות אוף טופיק אשר יכתבו בנושא אחר ימחקו. 2. הכרת תודה וערוצים פרטיים כולנו נכנסים לפורום מיוזמתנו ומרצון לעזור. כיוון שמדובר בעבודה בהתנדבות, יהיה זה שלא במקום מבחינתך להגיע אלינו עם דרישות. גם לנו אין דרישות ממך, אך אנחנו מצפים שאם עזרנו לך, לכל הפחות תודיע לנו שהפתרון שלנו עבד, כדי שנוכל לשכפל את ההצלחה הזאת עם אנשים אחרים ובעיות דומות. אם תרצה אף להודות לנו, נשמח. לעומת זאת, יש דבר אחד שרובנו מוצאים מאד לא משמח ואף מקומם. אנחנו מגיעים לפורום כדי שנוכל לעזור למרחב של אנשים, ולפרסם פתרון לבעיה ברבים. הפורום הוא המקום בו אנו מספקים את השירות הזה - ואם יש לך שאלה שקשורה לסלולארי, שאל אותה בפורום. אל תשלח לנו שאלה במערכת המסרים או באימייל - ערוצים פרטיים אלה לא נועדו עבור שאלות מסוג זה. אם תחליט לנצל את האפשרויות הללו במקום לרשום שאלתך בפורום - תגלה שברוב המקרים לא תקבל תשובה. 3. שאלות שחוזרות על עצמן אם לך יש בעיה מסוימת - סביר להניח שאתה לא הראשון שסבל ממנה וגם לא האחרון. יתכן שהשאלה כבר נשאלה בפורום בעבר. מקור מידע חשוב שיש לפורום זה להציע הוא מקבץ השאלות הנפוצות (FAQ) . יתרון ברור לשימוש בכלי זה הוא החסכון בזמן: אם תמצא את השאלה שאתה רוצה לשאול ב- FAQ, לא תיאלץ לחכות כלל לתשובה. לכן עשה לעצמך ולנו טובה, ראשית בדוק אם לשאלתך כבר קיימת תשובה ב- FAQ - ורק אז תחליט אם לשאול או לא. זה המקום גם להגיד שגילינו במהלך הזמן שבאופן מסתורי למדי יש לשאלות נטייה לחזור על עצמן בפרקי-זמן קצרים. הכוונה היא שמפעם לפעם קורה שבעמוד אחד שאלה אחת חוזרת על עצמה פעמיים או יותר, בהודעות של אנשים שונים. לכן אנו מבקשים שתסרוק את השרשורים בעמוד הפורום, ובדוק אם מישהו הספיק לשאול לפניך את אותה השאלה. אם מצאת כזו הודעה, או הודעה עם שאלה דומה - יעזור לנו שתשרשר את הודעתך למקום שכבר ממילא עוסק באותו נושא. דבר אחרון - אם אתה שואל שאלה, ואתה לא מתכוון לחזור ביומיים הקרובים לפורום כדי לבדוק אם ענו לך או לא - סמן את תיבת הבחירה "ברצוני לקבל הודעה במייל" כדי שכשתחזור ולא תמצא את כל התשובות שקיבלת, לא תחליט לשלוח את השאלה שנית ובכך להתעלם לחלוטין מכל התשובות שבוזבזו על שאלתך. 4. הקפצות לפורום נכנסים אנשים שרואים את שאלותיך ומחליטים על-פי שיקול דעתם אם לענות לך או לא. מיקום השאלה ביחס לשאלות האחרות אינו מהווה חלק מהשיקול הזה. בכל עמוד יש מקום ל- 15 שאלות. אם השאלה שלך עברה לעמוד השני סביר להניח שלא יראו אותה - ואז כמובן יש לך הזכות להקפיצה. אך אנו מבקשים שכל זמן ששאלתך נמצאת בעמוד הראשון, תחדל מלהקפיץ את הודעתך שוב ושוב. כמו שהשאלה שלך חשובה לך, כך גם יש עוד שאלות אחרות חסרות מענה שחשובות למספיק אנשים פרט לך. שרשורים שסובלים מחסך בתשובות במשך יום או יומיים, סביר להניח שימשיכו להשתרר באותו שיממון תגובתי. במצב כזה תבין את הרמז: לא תקבל תשובה על שאלתך, אז תפסיק להקפיץ. אנו מסכימים, הודעות בסגנון "מישהו?" "מה אף אחד לא יודע?" "נו באמת!" הן מאד שנונות - אך רק פוגמות במהות הפורום, תופסות מקום בעמוד הראשון ולא משרתות שום מטרה. 5. זה פורום, לא ICQ תרחיש: אתה מגיע לפורום, ושואל שאלה. אתה מחכה ומחכה, ושום דבר לא קורה. שעה. שעתיים. שש שעות. לבסוף אתה מחליט להקפיץ, להתחנן, להתאכזב, להתכעס, לצעוק, לעזוב. להבא, תבין שכשאתה מגיע ב- 11 בלילה רובנו מתכוננים ללכת לישון, ובסופי שבוע ובחגים תחלופת ההודעות איטית מהרגיל. לא תמיד תקבל תשובה במהלך השעה הראשונה מרגע שליחת הודעתך, כי כאן זה פורום ולא צ´אט, ולכאן מגיעים אנשים בזמנים שונים במהלך היום, ובימים שונים במהלך השבוע. שוב: הודעתך הגיעה לעמוד השני? הקפץ. היא עדיין בעמוד הראשון? הנח לה לנפשה, ותן לנו מנוחה בעיניים. 6. התנגחויות ומריבות הפורום לא נוצר כדי להתנכל אחד לשני, אנחנו כאן כדי לעזור. אם יש לך בעיה מסוימת עם מישהו, תשאיר את הבעיה מחוץ לפורום - אין זה מעניינינו לדעת. תדונו על העניין באייסיקיו, תטילו מטבע, תלכו מכות - העיקר שהאגרסיות יישארו בחוץ. כמו כל מסגרת, גם לפורום הזה יש חוקים ויש גבולות, ויש רמה מסוימת שהציפיה היא שתענה עליה. הודעות שמנוצלות להתנגחות במשתתף נוסף בפורום יימחקו, ובמקרים קיצוניים ניצור אתך קשר לטובת הבהרת העניין או להזהיר אותך מפני הרחקה מהפורום. לא נאפשר פגיעה מכוונת בגולשים אחרים על גבי הפורום בין אם אתם ותיקים או חדשים ותפגעו באחד מגולשי הפורום במכוון בתגובה כזאת או אחרת הודעתכם תימחק וישקלו צעדים נוספים אם ימשיכו בדבר. 7. שרשור שאלות בפורום כתבת שאלה וישר צצה לך עוד אחת? אנא שרשר אותה לשאלתך הראשונה. בכל עמוד בפורום יש מקום ל15 שרשורים בלבד. כדי שכל אדם יקבל את ההתייחסות הראויה לו אנו נוהגים לשרשר את השאלות באותו העמוד (של אותו הכותב) אחת לשניה. אפילו אם הן אינן באותו הנושא. 8.קודים ופתיחת חסימה למכשירים לאחרונה התחילה תופעה חדשה בפורום, פתיחת נעילת ה SIM ממכשירי GSM. הפעולה אמנם חוקית, אך היא נוגדת את סעיפי החוזה של החברה הסלולרית שאליה אתם מחוברים, הדבר עלול לגרור תביעות מיתרות מצד הספקים. בנוסף, התופעה מורידה את רמת הפורום והופך אותו למעין מקום פרוץ כזה שניתן למצוא קודים למכשירים, ומפה יכול להתחיל בלאגן רב, כמו בפורומים רבים אחרים (אני לא אפרט בשמות). בעקבות זאת, החלטנו (צוות המנהלים) להפסיק את התופעה על גבי הפורום. כל הודעה שתכיל תוכן כזה בדפי הפורום תמחק מיד (למרות שצוות המנהלים לא יכול להפסיק את התופעה בערוצים יותר פרטיים). 9. קניית מכשיר בלוחות הפורום: רוצים לקנות מכשיר דרך לוחות הפורום? נא לזכור את הסעיף הבא: אחריות הגולשים לבדוק את אמינות המודעות המתפרסמות בלוחות הנהלת הפורום איננה אחראית לאמיתות המודעות ולא תאפשר שימוש בפורום כזירת איגרוף בין לקוח ונותן שירות. 10. פרסום על גבי הפורום: הפרסום על גבי הפורום לא אישור המנהלים אסור בהחלט וימחק מיד. 11. קישורים וקבצים לא חוקיים: הנהלת הפורום בשיתוף עם הנהלת הפורומים של תפוז אנשים לא יקחו חלק בעזרה לאנשים המבקשים עזרה בנושאים שנוגדים את החוקים שמנהיגות החברות הסלולאריות ויצרניות המכשירים כגון: פתיחת מכשירים באופן פירטי, הפעלת טכנולוגיה אסורה, הורדת תכנים גנובים וכו´. כל הודעה שתעבור על כלל זה תימחק במידית ללא ידיעת כותב ההודעה, גולש אשר יעלה את ההודעה בשנית יקבל אזהרה ואם ימשיך יחסם מהפורום. כלל זה מתייחס גם לקישורים לאתרים שעוסקים בכל הנושאים הנ"ל. אנו מזמינים אותך כעת להציג את שאלותיך, ואם יש לך המוטיבציה והידע, אז גם לענות על שאלות של אחרים בעצמך. ההמלצה הכללית היא להשיב על כמה שיותר שאלות שאתה יכול: אתה עוזר לשואלים, מקל על ה"עונים", ואם אתה לא יודע את התשובה ומנסה בכל-זאת לגלות - יתכן שתמצא שאתה לומד בעצמך משהו חדש. מקסימום, אם טעית, מישהו כבר ידאג לתקן אותך אך אנא המנע מלענות תשובה שאתה לא בטוח בה. אם ברצונך להעלות השערה, שאינך בטוח בה, יש לציין זאת, כדי לא להטעות אחרים שמסתמכים על תשובתך. ואם לאחר כל הנהלים, ההמלצות והבקשות, כבר הספקנו לשכוח: ברוך הבא לפורום
 

Moti7210

New member
מה עם וואפ?

בוואפ אין FAQ, אין מסרים, אי אפשר לסמן שישלחו לאימייל, לא רואים איזו הודעה באיזה עמוד וכו` וכו` בקיצור בוואפ זה נראה שונה לגמרי... אז נא להבין ולהתחשב.. כל זמן שהשירות ניתן גם למשתמשי הוואפ זה ללא ספק קצת מפריע אבל זה בהחלטת תפוז...
 

iEyal

New member
יש כאלה שהכל עושים מהוואפ ../images/Emo122.gif

גם בלוגים
כל כך הרבה פעמים ללחוץ "להמשך" בכל פוסט
 

havlaz

New member
לא ידעתי שבבית משוגעים נותנים

למטופלים גישה לפלאפונים...
 
למעלה