הודעות, כתבות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
קו 25 בב"ש נצפה היום פונה שמאלה משדרות גולדה מאיר מול רחוב

הודעות, כתבות ודיווחים
קו 25 בב"ש נצפה היום פונה שמאלה משדרות גולדה מאיר מול רחוב
אלפסי לרחוב שאול המלך, ועצר בתחנת שאול המלך/אלפסי. היו בו נוסעים עוד לפני זה והוא העלה נוסעים.
לא הבנתי מה יש לאוטובוס הזה לחפש שם, אין לו חלופה שעוברת שם, נכון?
 

משה343

New member
אולי היתה חסימה כלשהי על שדרות שאול המלך ...

קו 25 בב"ש נצפה היום פונה שמאלה משדרות גולדה מאיר מול רחוב
אלפסי לרחוב שאול המלך, ועצר בתחנת שאול המלך/אלפסי. היו בו נוסעים עוד לפני זה והוא העלה נוסעים.
לא הבנתי מה יש לאוטובוס הזה לחפש שם, אין לו חלופה שעוברת שם, נכון?
אולי היתה חסימה כלשהי על שדרות שאול המלך ...
בקצה השני של גולדה מאיר או בגולדה מאיר מהפנייה ימינה
ועד ועד לצומת עם שאול המלך .
 

Ofekalef1

New member
הקטע הוא שלפי מה שאני זוכר הוא הגיע עם נוסעים

אולי היתה חסימה כלשהי על שדרות שאול המלך ...
בקצה השני של גולדה מאיר או בגולדה מאיר מהפנייה ימינה
ועד ועד לצומת עם שאול המלך .
הקטע הוא שלפי מה שאני זוכר הוא הגיע עם נוסעים
מה שאומר שהוא כנראה היה על התחנות של גולדה בצד השני.
יכול להיות שבאמת הייתה חסימה ליד שאול המלך אז הוא נאלץ לפנות שמאלה לשרת ומשם ימינה לגולדה.
תמיד מצחיקות אותי התמודדויות כאלה. מה קורה עם הנוסעים שבתחנה שם? מצד שני איזה עוד פתרון יכול להיות...
 

משה343

New member
הנסיעה על שרת הגיונית אם הוא היה עם אנשים ...

הקטע הוא שלפי מה שאני זוכר הוא הגיע עם נוסעים
מה שאומר שהוא כנראה היה על התחנות של גולדה בצד השני.
יכול להיות שבאמת הייתה חסימה ליד שאול המלך אז הוא נאלץ לפנות שמאלה לשרת ומשם ימינה לגולדה.
תמיד מצחיקות אותי התמודדויות כאלה. מה קורה עם הנוסעים שבתחנה שם? מצד שני איזה עוד פתרון יכול להיות...
הנסיעה על שרת הגיונית אם הוא היה עם אנשים ...
יש את האפשרות לצאת מהמסוף ולקחת שמאלה במקום ימינה ולנסוע עד
לרמזור איפה שראית אותו אבל באפשרות זו לא תתכן מצב של נוסעים .

הנוסעים מסכנים לא יודעים מה קורה , זכור לי משהו על אופצייה לעבודות
בקטע הזה של שאול המלך מהקניון ועד גולדה מהכיוון השני אבל
אני לא יודע אם זה קורה כעת .
 

משה343

New member
כמו שחשבתי יש עבודות ...

קו 25 בב"ש נצפה היום פונה שמאלה משדרות גולדה מאיר מול רחוב
אלפסי לרחוב שאול המלך, ועצר בתחנת שאול המלך/אלפסי. היו בו נוסעים עוד לפני זה והוא העלה נוסעים.
לא הבנתי מה יש לאוטובוס הזה לחפש שם, אין לו חלופה שעוברת שם, נכון?
כמו שחשבתי יש עבודות ...
"
החל מיום א' 10.08.14, בשל עבודות בכביש ברח' שאול המלך מצומת אלפסי/גולדה מאיר עד צומת שאול המלך/השיל"ה למשך כחודש, יחולו שינויי מסלול קלים בקווים הבאים: 9,16,25,26. ניתן להתעדכן בפרטים אודות שינוי המסלול במוקד 5100*.
בברכת נסיעה טובה,
מטרודן"

[URL]http://www.metrodan.com/he/metrodan/content/2669/%D7%A1%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%97'-%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-.html[/URL]

 

Ofekalef1

New member
נכון!

כמו שחשבתי יש עבודות ...
"
החל מיום א' 10.08.14, בשל עבודות בכביש ברח' שאול המלך מצומת אלפסי/גולדה מאיר עד צומת שאול המלך/השיל"ה למשך כחודש, יחולו שינויי מסלול קלים בקווים הבאים: 9,16,25,26. ניתן להתעדכן בפרטים אודות שינוי המסלול במוקד 5100*.
בברכת נסיעה טובה,
מטרודן"

[URL]http://www.metrodan.com/he/metrodan/content/2669/%D7%A1%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%97'-%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-.html[/URL]
נכון!
עכשיו נזכרתי שגם אני ראיתי את ההודעה הזו כשהיא פורסמה.
מוזר שרשימת התחנות באתר לא עודכנה, אז מי שרוצה לדעת חייב להתקשר? זה דבילי מאוד. גם בכל קו זה לא עודכן.
&nbsp
נצל"ש לגבי השינוי בתחנה שליד האוניברסיטה, מישהו יכול להסביר לי שוב מה השינוי? ראיתי כאן את השרשור שבו דנו על זה אבל לא ממש הבנתי מה קרה שם. ההודעה באתר מטרודן לא כתובה בעברית שאני מבין.
 

משה343

New member
משהוא אמר לי לגבי מטרודן "ראש קטן" ...

נכון!
עכשיו נזכרתי שגם אני ראיתי את ההודעה הזו כשהיא פורסמה.
מוזר שרשימת התחנות באתר לא עודכנה, אז מי שרוצה לדעת חייב להתקשר? זה דבילי מאוד. גם בכל קו זה לא עודכן.
&nbsp
נצל"ש לגבי השינוי בתחנה שליד האוניברסיטה, מישהו יכול להסביר לי שוב מה השינוי? ראיתי כאן את השרשור שבו דנו על זה אבל לא ממש הבנתי מה קרה שם. ההודעה באתר מטרודן לא כתובה בעברית שאני מבין.
משהוא אמר לי לגבי מטרודן "ראש קטן" ...
לגבי אי פרסום מסלול חלופי לזמן העבודות באתר של מטרודן .
הם ככל הנראה יפרסמו את ביטול התחנות בתוך האוטובוסים בקווים
הרלוונטים וכן על התחנות שבוטלו .

לגבי התחנה שליד האוניברסיטה, בונים מבנה חדש בתוך האוניברסיטה
שזה יוצא בדיוק מאחורי תחנת האוטובוס , רוצים שמשאיות יכנסו משם
ולכן פתחו נתיב בתחילת מפרץ האוטובוס ואת התחנה
העבירו אחרי הרמזור , סוף סוף תחנה נורמלית .
 
שילוט סטטי בתחנות - עכשיו גם בקריות!

הודעות, כתבות ודיווחים
שילוט סטטי בתחנות - עכשיו גם בקריות!
השילוט הסטטי שכבר נצפו במרכז ובב"ש, עכשיו גם בצפון.
לפני כמה ימים ראיתי בשתי תחנות בקרית חיים את השילוט: בתחנת אח"י אילת / הגדוד העברי למערב ובתחנה הצמודה לתחנת הרכבת בקרית חיים, גם כן למערב.
בתחנה הראשונה מבין השתיים, בלט הטימטום בהצבת השלט בחלק התחתון של קיר התחנה. אדם מעל גיל 7 יאלץ להתכופף כדי לקרוא את כל הפרטים, ואדם מבוגר אף יאלץ לשבת על הרצפה כדי לקרוא את התדירויות שכתובות מלמטה. בורות לשמה.
אבל השוס הגדול - השלט הענק כולל גם... את קווי התלמידים! ולא כתוב עליהם שהם לתלמידים, למרות שכולם יודעים זאת. ההחלטה לסמן גם קווים אלו תמוהה בהחלט שכן הם לא מופיעים בלו"ז באינטרנט וגם לא בשילוט הצהוב שמעל התחנה. ואני גם בספק אם כאלו שאינם תלמידים רשאים לעלות עליהם..
נצפה לפריסה כזו על כל התחנות, בנתיים השילוט רק בשתי התחנות הספציפיות האלה.
 
רשאים לעלות,רק שכשניסיתי לסמן הנהג לא עצר

שילוט סטטי בתחנות - עכשיו גם בקריות!
השילוט הסטטי שכבר נצפו במרכז ובב"ש, עכשיו גם בצפון.
לפני כמה ימים ראיתי בשתי תחנות בקרית חיים את השילוט: בתחנת אח"י אילת / הגדוד העברי למערב ובתחנה הצמודה לתחנת הרכבת בקרית חיים, גם כן למערב.
בתחנה הראשונה מבין השתיים, בלט הטימטום בהצבת השלט בחלק התחתון של קיר התחנה. אדם מעל גיל 7 יאלץ להתכופף כדי לקרוא את כל הפרטים, ואדם מבוגר אף יאלץ לשבת על הרצפה כדי לקרוא את התדירויות שכתובות מלמטה. בורות לשמה.
אבל השוס הגדול - השלט הענק כולל גם... את קווי התלמידים! ולא כתוב עליהם שהם לתלמידים, למרות שכולם יודעים זאת. ההחלטה לסמן גם קווים אלו תמוהה בהחלט שכן הם לא מופיעים בלו"ז באינטרנט וגם לא בשילוט הצהוב שמעל התחנה. ואני גם בספק אם כאלו שאינם תלמידים רשאים לעלות עליהם..
נצפה לפריסה כזו על כל התחנות, בנתיים השילוט רק בשתי התחנות הספציפיות האלה.
רשאים לעלות,רק שכשניסיתי לסמן הנהג לא עצר
(בפתח תקווה).
&nbsp
על העדכון
 

orchilit

New member
עבודות בגן וולובלסקי (על פרשת דרכים-בגין)

הודעות, כתבות ודיווחים
עבודות בגן וולובלסקי (על פרשת דרכים-בגין)
הפנייה ימינה מעל פרשת דרכים לדרך בגין הועתקה אחורה (משהו כמו 20 מ'), ובצומת עצמו אין פנייה ימינה.
ראיתי היום קו 18 מפרקי שלא שם לב וחיכה בצומת לרמזור ונאלץ לבצע פנייה של 90 מעלות.
הפנייה החדשה עוקפת את העבודות ויוצאת מהיציאה של החניון שהיה שם (צמוד למיקום התחנות הנוכחי). מעבר להולכי רגל לדעתי אין שם. (חבל, היה מקצר את הזמן קצת).
 
יש מעבר הולכי רגל, וזה אכן מקצר.

עבודות בגן וולובלסקי (על פרשת דרכים-בגין)
הפנייה ימינה מעל פרשת דרכים לדרך בגין הועתקה אחורה (משהו כמו 20 מ'), ובצומת עצמו אין פנייה ימינה.
ראיתי היום קו 18 מפרקי שלא שם לב וחיכה בצומת לרמזור ונאלץ לבצע פנייה של 90 מעלות.
הפנייה החדשה עוקפת את העבודות ויוצאת מהיציאה של החניון שהיה שם (צמוד למיקום התחנות הנוכחי). מעבר להולכי רגל לדעתי אין שם. (חבל, היה מקצר את הזמן קצת).
יש מעבר הולכי רגל, וזה אכן מקצר.
יותר מזה: זה המעבר היחיד, הוא מחליף את המדרכות הקודמות. ממילא אין בצומת ה-X מעברי חצייה בשלושה מתוך ארבעה צדדים.
 

orchilit

New member
כן, ראיתי הערב כשחזרתי מהעבודה. טוב עשו.

יש מעבר הולכי רגל, וזה אכן מקצר.
יותר מזה: זה המעבר היחיד, הוא מחליף את המדרכות הקודמות. ממילא אין בצומת ה-X מעברי חצייה בשלושה מתוך ארבעה צדדים.
כן, ראיתי הערב כשחזרתי מהעבודה. טוב עשו.
 
ההטבה המעוותת של שר התחבורה מתחילה לעשות גלים

הודעות, כתבות ודיווחים
ההטבה המעוותת של שר התחבורה מתחילה לעשות גלים
(אולי גם בגלל דברים שכתבתי בפורום?)
עידן יוסף מעלה את נושא האפליה של נתיב העשרה (אפליה עליה כתבתי בפורום).
"
בתוך כך מתברר כי בניגוד לשכניהם, תושבי מושב נתיב העשרה אינם זוכים להטבת נסיעות ללא תשלום ונאלצים לשלם תשלום מלא עבור הנסיעה. מכתבים ששלחו לשר התחבורה ישראל כ"ץ ולמנכ"ל רכבת ישראל בעז צפריר בבקשה שלא להפלותם טרם נענו.

נתיב העשרה נמצא בעוטף עזה. זהו אחד היישובים שספגו את מטחי הרקטות והפצמ"רים הכבדים ביותר במשך 14 השנים האחרונות, וייתכן אף כי הוא היישוב שספג הכי הרבה. מאז תחילת מבצע צוק איתן הוכרז הישוב כשטח צבאי סגור. בשטחי הישוב התגלו מספר מנהרות ופעמים רבות הוכרז בו מצב כוננות, ותושביו התבקשו להסתגר בבתיהם.

ממשרד התחבורה נמסר ל-News1, כי "על-פי הקריטריונים שנקבעו, זכאים לנסיעת חינם ברכבת תושבי שדרות, נתיבות, אופקים והמועצות האזוריות שדות נגב, שער הנגב, מרחבים, אשכול ובני שמעון. מאחר שהישוב נתיב העשרה שייך למועצה האזורית חוף אשקלון ואינו נכלל במסגרת אחת עם המועצות האזוריות שנקבעו בקריטריונים, הוא אינו זכאי להטבה".
"
(מ NEWS1)

כמו כן מצויין בסוף הכתבה שקווי הלילה בדרום טרם חזרו לפעילות, אבל לפי אתר קווי הלילה, כל הקווים חזרו לפעול).

[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-352441-00.html[/URL]


________________________________________________________________________________
עכשיו שר התחבורה ומשרד התחבורה נכנסים למערבולת. אם יאשרו את ההטבה גם לתושבי נתיב העשרה, כל תושבי מועצה אזורית חוף אשקלון ידרשו בצדק שההטבה מגיעה גם להם (למה נתיב העשרה כן ואילו זיקים, כרמיה, יד מרדכי לא? ואם אלה כן למה שאר הישובים במועצת חוף אשקלון לא? ואם חוף אשקלון כן, למה העיר אשקלון לא?)
משרד התחבורה לא יכול לאפשר מבחינה תקציבית את ההטבה הזו לעיר של יותר ממאה אלף תושבים וכנראה גם לא למועצה האזורית חוף אשקלון.
ולכן ייתכן שהתחיל להתגלגל כדור שלג שיעביר מהעולם את ההטבה המעוותת הזו.
 

Ofekalef1

New member
נראה לי שהוא יכול בכיף לאשר, גם ככה אין שם אנשים עכשיו


ההטבה המעוותת של שר התחבורה מתחילה לעשות גלים
(אולי גם בגלל דברים שכתבתי בפורום?)
עידן יוסף מעלה את נושא האפליה של נתיב העשרה (אפליה עליה כתבתי בפורום).
"
בתוך כך מתברר כי בניגוד לשכניהם, תושבי מושב נתיב העשרה אינם זוכים להטבת נסיעות ללא תשלום ונאלצים לשלם תשלום מלא עבור הנסיעה. מכתבים ששלחו לשר התחבורה ישראל כ"ץ ולמנכ"ל רכבת ישראל בעז צפריר בבקשה שלא להפלותם טרם נענו.

נתיב העשרה נמצא בעוטף עזה. זהו אחד היישובים שספגו את מטחי הרקטות והפצמ"רים הכבדים ביותר במשך 14 השנים האחרונות, וייתכן אף כי הוא היישוב שספג הכי הרבה. מאז תחילת מבצע צוק איתן הוכרז הישוב כשטח צבאי סגור. בשטחי הישוב התגלו מספר מנהרות ופעמים רבות הוכרז בו מצב כוננות, ותושביו התבקשו להסתגר בבתיהם.

ממשרד התחבורה נמסר ל-News1, כי "על-פי הקריטריונים שנקבעו, זכאים לנסיעת חינם ברכבת תושבי שדרות, נתיבות, אופקים והמועצות האזוריות שדות נגב, שער הנגב, מרחבים, אשכול ובני שמעון. מאחר שהישוב נתיב העשרה שייך למועצה האזורית חוף אשקלון ואינו נכלל במסגרת אחת עם המועצות האזוריות שנקבעו בקריטריונים, הוא אינו זכאי להטבה".
"
(מ NEWS1)

כמו כן מצויין בסוף הכתבה שקווי הלילה בדרום טרם חזרו לפעילות, אבל לפי אתר קווי הלילה, כל הקווים חזרו לפעול).

[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-352441-00.html[/URL]


________________________________________________________________________________
עכשיו שר התחבורה ומשרד התחבורה נכנסים למערבולת. אם יאשרו את ההטבה גם לתושבי נתיב העשרה, כל תושבי מועצה אזורית חוף אשקלון ידרשו בצדק שההטבה מגיעה גם להם (למה נתיב העשרה כן ואילו זיקים, כרמיה, יד מרדכי לא? ואם אלה כן למה שאר הישובים במועצת חוף אשקלון לא? ואם חוף אשקלון כן, למה העיר אשקלון לא?)
משרד התחבורה לא יכול לאפשר מבחינה תקציבית את ההטבה הזו לעיר של יותר ממאה אלף תושבים וכנראה גם לא למועצה האזורית חוף אשקלון.
ולכן ייתכן שהתחיל להתגלגל כדור שלג שיעביר מהעולם את ההטבה המעוותת הזו.
נראה לי שהוא יכול בכיף לאשר, גם ככה אין שם אנשים עכשיו
 
לא חסרים אנשים באשקלון ובישובים של המועצה חוף אשקלון

נראה לי שהוא יכול בכיף לאשר, גם ככה אין שם אנשים עכשיו
לא חסרים אנשים באשקלון ובישובים של המועצה חוף אשקלון
המועצה האזורית חוף אשקלון היא מועצה גדולה שמשתרעת גם צפונית לאשקלון (למשל ניצן וניצנים).
הם לא יוכלו לתת את ההטבה רק לנתיב העשרה מבלי לצרף את שאר יישובי המועצה, ובמיוחד את אלה שדרומית לאשקלון.
ואם יעשו את זה יחלו דרישות גם מתושבי אשקלון עצמם.
מתן ההטבה לישובים הללו ובמיוחד לאשקלון עצמה יחייב גם את החלת הנסיעות מ/ל תחנת אשקלון בהטבה.
משרד התחבורה לא יכול להרשות זאת לעצמו.
לא בכדי ההטבה לא הוחלה עליהם מלכתחילה.
כעת שר התחבורה הפופוליסט יצטרך להסביר מדוע ההטבה מגיעה לתושבי ארז ולא מגיעה לתושבי נתיב העשרה, מדוע מגיעה לתושבי אופקים ולא מגיעה לתושבי אשקלון.
ואם לא יהיו לו הסברים טובים האפליה הזו יכולה להגיע גם לבג"צ, מה שישים סוף לפופוליזם חסר התקנה של שר התחבורה.
 
האוצר בוחן צמצום פרויקטים תחבורתיים

הודעות, כתבות ודיווחים
האוצר בוחן צמצום פרויקטים תחבורתיים
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3638030,00.html[/URL]
"
אחד הפרויקטים הגדולים שמועמדים לדחייה או ביטול הוא הקרונות החשמליים יגיעו לישראל רק במחצית השנייה של 2017. הכוונה היא להשהות את היישום של הפרויקט בשנה, כלומר קרוב יותר ל-2016.

עוד פרויקט שנמצא על הכוונת הוא הרכבת הקלה בתל אביב. עלות המיזם, לפי מבקר המדינה, התנפחה כבר ל-17.33 מיליארד שקל, לעומת 10.8 מיליארד במקור וטרם ההלאמה בסוף 2010. מאחר שתאריך ההשקה הרשמי הוא סוף 2021, בענף התחבורה מעריכים שדחייה של שנה שם תשחרר כסף ותאפשר גמישות תקציבית גבוהה לאוצר.

אפשרות רביעית שעלתה לאחרונה היא דחייה של שנה בבניית הנמל החדש בחיפה; עם זאת הסיכוי לביצוע צעד זה נמוך - מאחר שהמכרז כבר יצא לדרך והגיע לישורת האחרונה עם שני מתמודדים.
"
 

DRORIKO8

New member
למה מקצצים בתקציב

האוצר בוחן צמצום פרויקטים תחבורתיים
[URL]http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3638030,00.html[/URL]
"
אחד הפרויקטים הגדולים שמועמדים לדחייה או ביטול הוא הקרונות החשמליים יגיעו לישראל רק במחצית השנייה של 2017. הכוונה היא להשהות את היישום של הפרויקט בשנה, כלומר קרוב יותר ל-2016.

עוד פרויקט שנמצא על הכוונת הוא הרכבת הקלה בתל אביב. עלות המיזם, לפי מבקר המדינה, התנפחה כבר ל-17.33 מיליארד שקל, לעומת 10.8 מיליארד במקור וטרם ההלאמה בסוף 2010. מאחר שתאריך ההשקה הרשמי הוא סוף 2021, בענף התחבורה מעריכים שדחייה של שנה שם תשחרר כסף ותאפשר גמישות תקציבית גבוהה לאוצר.

אפשרות רביעית שעלתה לאחרונה היא דחייה של שנה בבניית הנמל החדש בחיפה; עם זאת הסיכוי לביצוע צעד זה נמוך - מאחר שהמכרז כבר יצא לדרך והגיע לישורת האחרונה עם שני מתמודדים.
"
למה מקצצים בתקציב
וזה לא ישראל כץ שעשה לו שם של "גבר גבר שיודע לגייס את הכסף לתחבורה"? כי בכתבה הזאת הוא יוצא די נקניק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה