הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
זו לפדעתי הפעם הראשונה

שריפה בקרית יובל הודעת סיטיפס
הרכבת הקלה: בשל הנחיית המשטרה מרגע זה אנחנו מפעילים שירות מפסגת זאב ועד תחנת דניה שבשד׳ הרצל. בשלב זה אין שירות בתחנות יפה נוף והר הרצל
זו לפדעתי הפעם הראשונה
שעושים moveback במפלג שבין כיכר דניה לחלוץ.
 

mister K

New member
החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל

הודעות ודיווחים
החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל
עוד שינוי באחד מקווי השומרון ההיסטוריים:
החל מ-1.7 יפוצל קו 468 עתיר החלופות לשני קווים:
  1. קו 468 החדש - ממוגן ירי, מירושלים במסלול הרגיל עד חלמיש ומשם שמאלה למודיעין ומסתיים בקניון.
  2. קו 268 החדש - לא ממוגן, מתל אביב לצומת אל על, שוהם, בית אריה, עופרים ומסתיים גם הוא במודיעין (הסיבוב דרך שוהם הוא הארכה משמעותית של המסלול הקיים)
 

טנק2

New member
יש!

החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל
עוד שינוי באחד מקווי השומרון ההיסטוריים:
החל מ-1.7 יפוצל קו 468 עתיר החלופות לשני קווים:
  1. קו 468 החדש - ממוגן ירי, מירושלים במסלול הרגיל עד חלמיש ומשם שמאלה למודיעין ומסתיים בקניון.
  2. קו 268 החדש - לא ממוגן, מתל אביב לצומת אל על, שוהם, בית אריה, עופרים ומסתיים גם הוא במודיעין (הסיבוב דרך שוהם הוא הארכה משמעותית של המסלול הקיים)
יש!
יש הגדלת שירות לישובי טירת יהודה +איסוף לת"א?
אם כן, זה שיפור!
המושבים האלה סובלים (וגם אני באופן עקיף מעט) משירות לקוי ביותר של קו 85/237 בלבד, פעם בשע(נ)תיים בערך...
 

טנק2

New member
נ.ב

יש!
יש הגדלת שירות לישובי טירת יהודה +איסוף לת"א?
אם כן, זה שיפור!
המושבים האלה סובלים (וגם אני באופן עקיף מעט) משירות לקוי ביותר של קו 85/237 בלבד, פעם בשע(נ)תיים בערך...
נ.ב
יש העלאה סוף סוף של התדירות?
 

mister K

New member
לקו 268 יהיו 5 נסיעות בכל כיוון

נ.ב
יש העלאה סוף סוף של התדירות?
לקו 268 יהיו 5 נסיעות בכל כיוון
שזה שיפור מסויים לעומת המצב כיום.
גם לקו 468 החדש ממודיעין לירושלים יהיו 5 נסיעות בכל כיוון.
 
יש 5 נסיעות לכל כיוון בין מודיעין

לקו 268 יהיו 5 נסיעות בכל כיוון
שזה שיפור מסויים לעומת המצב כיום.
גם לקו 468 החדש ממודיעין לירושלים יהיו 5 נסיעות בכל כיוון.
יש 5 נסיעות לכל כיוון בין מודיעין
לת"א, אבל יש בבוקר נסיעה נוספת היוצאת מעופרים דרך בית אריה לתל אביב ונסיעה נוספת היוצאת מבית אריה דרך עופרים למודיעין, מה שמחזק את ההנחה שלי שהשינוי נעשה לבקשת תושבי בית אריה - עופרים (שזו מועצה מקומית אחת).
 

mister K

New member
שלילי לצערי

יש!
יש הגדלת שירות לישובי טירת יהודה +איסוף לת"א?
אם כן, זה שיפור!
המושבים האלה סובלים (וגם אני באופן עקיף מעט) משירות לקוי ביותר של קו 85/237 בלבד, פעם בשע(נ)תיים בערך...
שלילי לצערי
כפי שרשמתי, המסלול משתנה והקו ייסע דרך צומת אל על ושהם.
מה הסיבה לכך? אין לי מושג וזה נראה כמו שינוי גרוע ותמוה מאוד, לאור העובדה ששהם כבר זוכה לשירות סביר בדמות קו 500 של קווים ולאור העובדה שהסיבוב דרך שהם מאריך מאוד את המסלול.
 
אולי תושבי בית אריה ביקשו קישור

שלילי לצערי
כפי שרשמתי, המסלול משתנה והקו ייסע דרך צומת אל על ושהם.
מה הסיבה לכך? אין לי מושג וזה נראה כמו שינוי גרוע ותמוה מאוד, לאור העובדה ששהם כבר זוכה לשירות סביר בדמות קו 500 של קווים ולאור העובדה שהסיבוב דרך שהם מאריך מאוד את המסלול.
אולי תושבי בית אריה ביקשו קישור
לשוהם ולקרית שדה התעופה?
זה נראה כאילו השינוי נתפר עבורם - קישור מצד אחד למודיעין ומצד שני לשוהם ולקרית שדה התעופה.
לא נראה לי שהשינוי נעשה עבור תושבי שוהם, במיוחד ששוהם "שייכת" לקווים ולא לאגד.
 

טנק2

New member
גם בשביל יישובי טירת יהודה זה לא שיפור גדול

שלילי לצערי
כפי שרשמתי, המסלול משתנה והקו ייסע דרך צומת אל על ושהם.
מה הסיבה לכך? אין לי מושג וזה נראה כמו שינוי גרוע ותמוה מאוד, לאור העובדה ששהם כבר זוכה לשירות סביר בדמות קו 500 של קווים ולאור העובדה שהסיבוב דרך שהם מאריך מאוד את המסלול.
גם בשביל יישובי טירת יהודה זה לא שיפור גדול
גם כיום השירות בכביש שלידם הוא אוטובוס אחת לשעתיים שלוש, ו4 פעמים ביום אוטובוס בתוך היישובים-פעמיים בבוקר ופעמיים אח"צ (יש יותר נסיעות לתוך היישובים מאשר מחוצה להם-קו 85 לדוגמא-4 נסיעות לתוך היישובים שפזורות לאורך היום ונסיעה יחידה ב5:45 מחוצה להם)
אמנם 468 לא היה קו מהיר לריכוזי אוכלוסייה גדולים אבל הוא היה משהו-יותר טוב ממה שנשארנו איתו.
 

seffic

New member
צריך להוציא כמה שיותר ממוגנים מתוך

החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל
עוד שינוי באחד מקווי השומרון ההיסטוריים:
החל מ-1.7 יפוצל קו 468 עתיר החלופות לשני קווים:
  1. קו 468 החדש - ממוגן ירי, מירושלים במסלול הרגיל עד חלמיש ומשם שמאלה למודיעין ומסתיים בקניון.
  2. קו 268 החדש - לא ממוגן, מתל אביב לצומת אל על, שוהם, בית אריה, עופרים ומסתיים גם הוא במודיעין (הסיבוב דרך שוהם הוא הארכה משמעותית של המסלול הקיים)
צריך להוציא כמה שיותר ממוגנים מתוך
 

אורי404

New member
עם זאת הם פועלים בתוך הערים

צריך להוציא כמה שיותר ממוגנים מתוך
עם זאת הם פועלים בתוך הערים
בקווים שונים, שהם בכלל לא ממוגני-ירי, ניתן לראות אוטובוסים ממוגנים. למשל קו 244 רמלה ולוד לרמת גן או קווי 5XX שונים בשרון-גוש דן.
 

orenhz

Member
אתה בטוח שלא צריך ממוגנים ברמלה-לוד?


עם זאת הם פועלים בתוך הערים
בקווים שונים, שהם בכלל לא ממוגני-ירי, ניתן לראות אוטובוסים ממוגנים. למשל קו 244 רמלה ולוד לרמת גן או קווי 5XX שונים בשרון-גוש דן.
אתה בטוח שלא צריך ממוגנים ברמלה-לוד?
 

seffic

New member
מצוין- יש להוציא כמה שיותר

החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל
עוד שינוי באחד מקווי השומרון ההיסטוריים:
החל מ-1.7 יפוצל קו 468 עתיר החלופות לשני קווים:
  1. קו 468 החדש - ממוגן ירי, מירושלים במסלול הרגיל עד חלמיש ומשם שמאלה למודיעין ומסתיים בקניון.
  2. קו 268 החדש - לא ממוגן, מתל אביב לצומת אל על, שוהם, בית אריה, עופרים ומסתיים גם הוא במודיעין (הסיבוב דרך שוהם הוא הארכה משמעותית של המסלול הקיים)
מצוין- יש להוציא כמה שיותר
ממוגנים מתוך הערים
זה גורם לזיהום ולבלאי מואץ של הרכבים

כמובן שצריך לעשות קישוריות טובה ותיאום בין הקוים הממשיכים
אני מניח שהרוב ידרשו להחליף רק שני אטובוסים
לדוגמא בקו 468 הסבירות שמישהו מיהוד יסע לירושלים דרכו נמוכה מאוד
 

32eden32

New member
468

החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל
עוד שינוי באחד מקווי השומרון ההיסטוריים:
החל מ-1.7 יפוצל קו 468 עתיר החלופות לשני קווים:
  1. קו 468 החדש - ממוגן ירי, מירושלים במסלול הרגיל עד חלמיש ומשם שמאלה למודיעין ומסתיים בקניון.
  2. קו 268 החדש - לא ממוגן, מתל אביב לצומת אל על, שוהם, בית אריה, עופרים ומסתיים גם הוא במודיעין (הסיבוב דרך שוהם הוא הארכה משמעותית של המסלול הקיים)
468
לפי שיחה עם אגד, ופנייה בפייסבוק שלהם. (https://www.facebook.com/eggedfriend/posts/10152164650823042)
קו 468 הישן אמור להמשיך לעבוד במתכונת קצת שונה גם בבית אריה, בנוסך לקו 268 החדש.
לפי לוחות הזמנים באתר אגד קו 468 לא יעבור בבית אריה.

האם מישהו יודע מה באמת יקרה בפועל.

תודה רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה