הודעת ר"י - תגובה להצהרות ועד העובדיםהודעות ודיווחים
מה קורה ם הוועד מפר את ההסכם?הודעת ר"י - תגובה להצהרות ועד העובדים
תגובת רכבת ישראל:
"חברת רכבת ישראל יצאה היום בלוח זמנים חדש, שמטרתו שיפור השירות ללקוחותיה והגדלת תדירות הרכבות על ידי הוספה של כ-50 רכבות ביום ומעל ל-500 עצירות נוספות בתחנות. עד לשעה זו, הופעלו כל הרכבות המתוכננות ונרשם שיעור דיוק של 93%, נתון גבוה ובפרט ביחס לימי א', זאת לאור הירתמות כל עובדי החברה להצלחת המהלך האסטרטגי, המשמעותי לחברה.
הפעלתו של לוח הזמנים נעשתה תוך שמירה על כל ההסכמים הקיבוציים בין הנהלת הרכבת ו-וועד העובדים, תוך קיום כל הוראות הבטיחות.
נציגי ההנהלה מקיימים הידברות שוטפת ומתמשכת עם נציגי הוועד, ובמסגרת זו התקבלו והוטמעו בלו"ז החדש הצעות רבות של נציגי העובדים הנוגעות לתפעולו של הלו"ז.
צר לנו כי דווקא באירוע כה משמעותי לחברת הרכבת, בוחר ועד העובדים לנצל את כוחו לרעה ולאיים בשיבוש הלו"ז החדש, אשר נועד לשפר את השירות לנוסעים. זאת על בסיס טענות שווא ובניסיון שתכליתו היחידה הינה הפעלת לחץ בלתי ראוי, על מנת לסחוט פעם נוספת את הקופה הציבורית.
ככל הידוע לנו פעולת הוועד אינה נתמכת על ידי כלל ציבור העובדים. אנו בטוחים כי ראשי ההסתדרות יפעלו לעצור את מפגן הבריונות וימנעו את הפגיעה הלא חוקית בשירות הרכבתי החיוני שניתן לתושבי מדינת ישראל".
___
לתשומת לבכם,
נציין כי במהלך השנה האחרונה קיבלו עובדי הרכבת תוספת שכר של כ-25% ומענק ע"ס 40 אש"ח, בהתאם להסכם עבודה בו התחייבו לשקט תעשייתי ל-3 שנים.
כמו כן, נדגיש כי לדרישות שהעלו נציגי ועד העובדים בימים האחרונים, אין קשר לשינויים החלים בשל המעבר ללו"ז החדש. כדוג', דרישות להחזרים על טסט לרכב, חלוקת כריך ושתייה לנהגים בכל סידור, מתן סופ"ש זוגי לכל נהג בשנה, או הגדלת דמי הכלכלה של כל נהג וכד'.
בברכה,
שחר וייסמן
אגף דוברות והסברה | רכבת ישראל|
באתר נתיב אקספרס יש הודעה על הקווים העובריםהודעות ודיווחים
אם כבר, אז היית מביא את הפלייר הזה לפורוםבאתר נתיב אקספרס יש הודעה על הקווים העוברים
אליה מאגד ביום שישי הקרוב באזור נהריה ועכו.
ההודעה לא מתייחסת לשינוי בקווים או לקווים חדשים.
אם כבר, אז היית כותב תודה במקום לבוא בטענות..אם כבר, אז היית מביא את הפלייר הזה לפורום
לצורך תיעוד למען הדורות הבאים.
הפלייר הכתום הזה יעלם בקרוב מהאתר של נתיב אקספרס, לעומת זאת כאן בפורום הוא ימשיך להיות כל עוד הפורום הזה יהיה פעיל.
לא מחייב שימשיך להיותאם כבר, אז היית מביא את הפלייר הזה לפורום
לצורך תיעוד למען הדורות הבאים.
הפלייר הכתום הזה יעלם בקרוב מהאתר של נתיב אקספרס, לעומת זאת כאן בפורום הוא ימשיך להיות כל עוד הפורום הזה יהיה פעיל.
נראה שהחלה פריסת מידע בתחנות בת"אהודעות ודיווחים
אלו מפות שמותאמות ספציפית לכל תחנה ותחנהנראה שהחלה פריסת מידע בתחנות בת"א
תחנת קווים 54/63 בנחלת יצחק / מגדלי ת"א - ממה שראיתי מהאוטובוס, יש שם פירוט מסלול ושעות. יש שם גם מפה לדעתי.
אכן, היה בדרך השלום ונודע לי שהתרחבאלו מפות שמותאמות ספציפית לכל תחנה ותחנה
מפות מעולות שמראות את מיקום התחנה על מפה, פירוט מסלולי כל הקווים וגם פירוט על קווים שעוברים ברחובות הסמוכים.
כרגע יוצא לי לראות אותן בעיקר בתחנות באזור יד אליהו.
פיילוט של מפה כזאת קיים כבר כמה חודשים בתחנת דרך השלום/שביט ובשבועות האחרונים הפרויקט מתרחב לכל תל אביב.
בינתיים ראיתי מפות כאלה רק בשטח תל אביבאכן, היה בדרך השלום ונודע לי שהתרחב
בהחלט נעים לראות. הבנתי שבת"א זה יהיה כנראה בשטח מוקטן יותר בגלל ההסכם עם השטן הג'ייסידקואי.
אלו קיימות כבר שנה לפחותבינתיים ראיתי מפות כאלה רק בשטח תל אביב
וגם התחנות בדרך השלום/שביט משני צידי הכביש נמצאות בשטחה המוניציפלי של תל אביב-יפו.
בתחנת יגאל אלון פינת לה גווארדיה גם יש.נראה שהחלה פריסת מידע בתחנות בת"א
תחנת קווים 54/63 בנחלת יצחק / מגדלי ת"א - ממה שראיתי מהאוטובוס, יש שם פירוט מסלול ושעות. יש שם גם מפה לדעתי.
גם ברח' ארלוזורוב בתל אביב ראיתי היוםנראה שהחלה פריסת מידע בתחנות בת"א
תחנת קווים 54/63 בנחלת יצחק / מגדלי ת"א - ממה שראיתי מהאוטובוס, יש שם פירוט מסלול ושעות. יש שם גם מפה לדעתי.
שינויים בהסדרי התנועה בפ"ת מהיום:הודעות ודיווחים
איך אדם אמור להגיע למרכז העיר עם שינויים כאלהשינויים בהסדרי התנועה בפ"ת מהיום:
לצורך פתיחה מחודשת של המעבר המשוקע ושיפור הבטיחות בצומת ז'בוטינסקי-מוטה גור, יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה במקום.
החל מיום ראשון 15.6.14 מהשעה 22:00 תבוטל לצמיתות הפנייה שמאלה מרח' מוטה גור לרח' ז'בוטינסקי (לנוסעים לכיוון פתח-תקוה).
להלן הסדרי תנועת כלי רכב במהלך העבודות ביום ראשון 15.6.14 בין השעות 22:00 ועד לשעה 5:00 למחרת:
לנהגים המגיעים מרחוב מוטה גור לא תתאפשר נסיעה לרח' דנמרק.
לנהגים המגיעים מרחוב דנמרק, הפניה לרחוב ז'בוטינסקי (לכיוון מזרח ומערב) תתאפשר לסירוגין אנא סעו בדרכים חלופיות.
לתשומת לבכם, תחנת המוניות הממוקמת בכניסה הדרומית של הקניון, תועתק ממקומה לרח' בזל.
___________________________________________________________________________________________________________
עוד חלם מתוצרת נת"ע. בנו מתח"ם (מרכז תחבורתי משולב, עאלק...) שהיה אמור לשמש קווים עירוניים שיזינו את הקו האדום. אם מבטלים את הפניה שמאלה ממוטה גור (מכיוון הקניון והמתח"מ) לז'בוטינסקי (לכיוון פתח תקוה), למה בדיוק ישמש המתח"מ השומם כפיל לבן? בשביל מה השקיעו בו ובנו אותו במשך מספר שנים?
במקום להשקיע עוד קצת כסף בשיקוע המת"צ עד מערבית לצומת עם דרך רבין (שגם בו יש הגבלות תנועה לכוונים שונים כולל הגבלות הפוגעות באפשרויות התחבורה הציבורית), עושים הסדרי תנועה מצחיקים.
יש כניסה לדנמרק ממוטה גוראיך אדם אמור להגיע למרכז העיר עם שינויים כאלה
אין שמאלה לז'בוטינסקי,אין כניסה לדנמרק ממוטה גור,מה רוצים מאלה שצריכים למרכז העיר,מזרחה ודרומה?
אולי הפניה שמאלה תהיה לתח''צ,כאשר המסוף יופעל...
חזרו לתכנית המקורית של הקו הסגול...יש כניסה לדנמרק ממוטה גור
רק אתמול בלילה בזמן העבודות על הסדרת ה"הסדרים" החדשים לא הייתה נסיעה ישר לדנמרק.
אם הפניה שמאלה תהיה לתח"צ כאשר המסוף יופעל אז הלכו פייפן ה"שיפורים הבטיחותיים".
נת"ע ומשרד התחבורה עוד לא חשבו מה לעשות כאשר המתח"מ ייפתח כי אין להם כוונה לפתוח אותו בטווח הנראה לעין.
יומיים לפני פתיחת הקו האדום הרק"לי ייזכרו ש"השיפורים הבטיחותיים" שווים לת_ת וצריך לשנות את כל הצמתים באזור כולל עבודות על הפרדה מפלסית. מה שידחה את פתיחת הקו האדום בעוד 5-6-7-8 שנים, אבל קטן עלינו....
ממילא כאשר הקו האדום הרק"לי ייפתח הוא כבר יעבור את הקיבולת שלו. אז מה? צריך הרי יורש ראוי ל-51 בטבלת קווי הסרדינים, לא?
ובינתיים על מנת להשלים את החגיגה נת"ע גם מחקה את פתח תקוה מהזרוע הצפונית של הקו הסגול והקצה הצפוני שלה יהיה באזור בר-אילן.
הרי מרכז ודרום פתח תקוה לא באמת זקוקום לקישור לבר אילן, אלוף שדה ות"א דרך אלוף שדה. עובדה - עד היום אין ממש קישור כזה.
אז לא יהיה גם עוד 50 שנה, אז מה?
כן, רק לא ברור לי מה התחליף לקו הסגול בפ"תחזרו לתכנית המקורית של הקו הסגול...
הודעות ודיווחים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.