הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

Subi777

New member
לא זכורה לי פסיקה כזאת..

ובית הדין האזורי לעבודה בעניין מטרודן
קבע שאין לאפשר מתן זיכיון חלופי לחברה אחרת להפעלת שירותי תחבורה ציבורית מכיוון שהדבר פוגע בזכותם הבסיסית של העובדים ולהתארגן ולשבות.

בקיצור, אם עובדי חברת קווים יחליטו שהם רוצים לעשות שביתה מלאה - זכותם. האם משרד התחבורה יוכל להתערב למרות אותה פסיקה? זו שאלה אחרת.
לא זכורה לי פסיקה כזאת..
נא הבא סימוכין לפסיקה כזאת מבית הדין הארצי לעבודה.
 
בג"צ לא התערב במקרה הזה כי הסכסוך הסתיים

מה קבע בית המשפט העליון?
איאפשר לראות את הסיום של הפרשה..
האם במקרה אתה יודע מה הייתה פסיקת בית המשפט העליון?
בג"צ לא התערב במקרה הזה כי הסכסוך הסתיים
את הדיון העקוני על סמכויות בית הדין הארצי לעבודה הוא דחה לעתירות עתידיות כשהנושא יתעורר מחדש.
לא ידוע לי אם היו מאז עתירות כאלה.
למקרה של מטרודן הוא השאיר את פסיקת בית הדין הארצי לעבודה על כנה.
 

olli3

New member
מנהל
רשמתי בית הדין האזורי לעבודה ולא הארצי.

לא זכורה לי פסיקה כזאת..
נא הבא סימוכין לפסיקה כזאת מבית הדין הארצי לעבודה.
רשמתי בית הדין האזורי לעבודה ולא הארצי.
הפסיקה הובאה על ידי עמוד השדרה.
 

Subi777

New member
בית דין אזורי לעבודה נותן פסקי דין נקודתיים

רשמתי בית הדין האזורי לעבודה ולא הארצי.
הפסיקה הובאה על ידי עמוד השדרה.
בית דין אזורי לעבודה נותן פסקי דין נקודתיים
פסקי הדין שלו אינם מהווים קו מנחה.. לכן, אתה לא יכול להסיק מהם לגבי המקרים הבאים.
 

olli3

New member
מנהל
רשמת שאי אפשר להשבית תחבורה ציבורית

בית דין אזורי לעבודה נותן פסקי דין נקודתיים
פסקי הדין שלו אינם מהווים קו מנחה.. לכן, אתה לא יכול להסיק מהם לגבי המקרים הבאים.
רשמת שאי אפשר להשבית תחבורה ציבורית
לגמרי גם אם הם רוצים.

אז רשמתי לך שעובדי מטרודן עשו זאת למשך 147 ימים.

רשמתי לך שגם עובדי תחבורה ציבורית באר שבע בע"מ (החברה העירונית שהופעלה על ידי העיריה) גם עשו את זה וגם לפרקי זמן ממושכים של שבוע-שבועיים כמעט כל שנתיים-שלוש, בנוסף לשביתות כלליות של עובדי העיריה (הנהגים היו עובדי עיריה) או של שביתות של רשויות מקומיות.

גם שביתות באגד בשנות ה-90 עוד היה מחזה נפוץ ואז המדינה הייתה עוד יותר משותקת כי לא היו לכך תחליפים, גם לא רכבת של ממש כמו היום.

זה שמדובר בפסק דין שאינו מנחה אני יודע. אבל אתה חרצת כי לא ניתן להשבית תחבורה ציבורית כך ואני הצגתי לך שכבר היו דברים מעולם, כך שאני לא מבין מה אתה רוצה ממני.
 

svety

New member
הגיוני,

אני רק שאלה
קו 66 הראשון - מתי הוא יוצא מפתח תקווה? לפי האתר של דן זה ב05:00 בבוקר. למרות זאת הוא הגיע לרמת גן רק ב05:32.
זה הגיוני?
הגיוני,
66 עושה סיבוב דרך מרכז העיר בפתח תקווה, פלוס ישנה אפשרות סבירה שהוא נתקע מאחורי משאית זבל.
 
הודעת משרד התחבורה על חופשי-חודשי משולב טריפל

הודעות ודיווחים
הודעת משרד התחבורה על חופשי-חודשי משולב טריפל
חדש בתחבורה הציבורית. מהיום: מנוי "חופשי חודשי" משולב חדש "טריפל" לרכבת ולקווי האוטובוסים
ראשון, 01 יוני 2014 14:47

השר כץ: כרטיס המנוי החדש מגלם הנחה משמעותית בנסיעה בתחבורה ציבורית והוא אמצעי נוסף שמנהיג משרדנו, במטרה לעודד את האזרחים להעדיף את השימוש בתחבורה ציבורית על פני הרכב הפרטי

בשורה טובה לנוסעים בתחבורה הציבורית. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מנהיג מהיום (יום ראשון) כרטיס מנוי "חופשי חודשי" משולב חדש, המאפשר לנסוע בכל קווי רכבת ישראל ובקווי השירות של חברות האוטובוסים בתחבורה הציבורית, כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

כרטיס המנוי המשולב "טריפל", מונהג במסגרת תכניתו של השר כץ לשפר את האינטגרציה בין קווי האוטובוסים בתחבורה הציבורית לרכבת ישראל, במטרה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית. מנוי הטריפל מגלם בתוכו הנחה של עד 20% ממחיר כלל כרטיסי הנסיעה והוא מאפשר נסיעה חופשית ללא הגבלה, במשך 30 יום.

בשלב הראשון ניתן יהיה לנסוע בכרטיס המשולב בכל קווי רכבת ישראל ובחברות האוטובוסים הפועלות בגוש דן, חיפה, באר שבע, מודיעין ובית שמש ובהמשך יורחב ההסדר לאזורים נוספים בארץ. כך למשל, מהיום יוכלו תושבי בית שמש לנסוע באוטובוס של חברת "סופרבוס" מביתם לתחנת הרכבת בבית שמש ומשם להמשיך בכרטיס המנוי המשולב לתל אביב ברכבת ולאחר מכן להמשיך באותו כרטיס ליעדם, באוטובוס של חברת דן.

לנוסעים ממודיעין תינתן אפשרות לרכישת כרטיס נסיעה משולב עם חברת "קווים", אוטובוס- רכבת-אוטובוס, המאפשר לנוסעים לעלות במודיעין על אוטובוס של חברת "קווים" בתחנה הסמוכה לביתם, להמשיך ברכבת ולאחר מכן להגיע ליעד באמצעות אוטובוס של חברת דן.

במקביל, תמשיך רכבת ישראל למכור מנויים משולבים "דו צדדיים" גם במטרופולינים בהם נמכרים היום מנויים משולבים, אוטובוס- רכבת, בשילוב מנוי בקווי האוטובוסים במרחב גוש דן. בחיפה יונהג מנוי משולב "דו צדדי" באוטובוסים בקווי השירות של אגד ושל המטרונית וכן בקווי השירות בגוש דן. בבאר שבע יונהג מנוי משולב "דו צדדי" בקווי השירות של חברת "מטרודן" וכן בקווי השירות בגוש דן.


המנוי המשולב יאפשר לנסוע בקווי הרכבת והאוטובוסים ללא כל הגבלה, במשך 30 ימים רצופים מיום רכישת הכרטיס (מנוי גמיש). לנוסע תינתן אפשרות לרכוש את המנוי בכל אחד מימות השנה ובכך לנצל באופן מקסימלי את ההנחות הגלומות בכרטיס.

השר כץ ציין כי כרטיס הטריפל מציע פתרון תחבורתי זול ומהיר לנוסעים הבוחרים להשאיר את רכבם הפרטי בבית ומאפשר פתרון תחבורתי מלא לנוסע מדלת לדלת, באמצעות מנויים משולבים מתחנות הרכבת לתחנות האוטובוסים ואליהן. "כרטיס המנוי החדש המגלם הנחה משמעותית בנסיעה בתחבורה ציבורית, הוא אמצעי נוסף שמנהיג משרדנו, במטרה לעודד את האזרחים להעדיף את השימוש בתחבורה ציבורית על פני הרכב הפרטי", הוסיף כץ.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, ציין כי הכרטיס החדש מונהג במסגרת פרויקט "שילובים" שמקדמת הרשות, בשיתוף רכבת ישראל, במטרה לשפר את האינטגרציה בין שירותי התחבורה הציבורית לשירותי רכבת ישראל. לדבריו, בכוונת משרד התחבורה להרחיב את השימוש בכרטיס לאזורים נוספים בארץ.

דוגמאות למחירי המנוי המשולב: אוטובוס-רכבת בית שמש תל אביב 542 ₪, אוטובוס-רכבת-אוטובוס בית שמש תל אביב 708.5 ₪, אוטובוס-רכבת ממודיעין לתל אביב 425 ₪, אוטובוס-רכבת-אוטובוס מודיעין תל אביב 611 ₪.
 
אין מחירונים בשום מקום...

הודעת משרד התחבורה על חופשי-חודשי משולב טריפל
חדש בתחבורה הציבורית. מהיום: מנוי "חופשי חודשי" משולב חדש "טריפל" לרכבת ולקווי האוטובוסים
ראשון, 01 יוני 2014 14:47

השר כץ: כרטיס המנוי החדש מגלם הנחה משמעותית בנסיעה בתחבורה ציבורית והוא אמצעי נוסף שמנהיג משרדנו, במטרה לעודד את האזרחים להעדיף את השימוש בתחבורה ציבורית על פני הרכב הפרטי

בשורה טובה לנוסעים בתחבורה הציבורית. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מנהיג מהיום (יום ראשון) כרטיס מנוי "חופשי חודשי" משולב חדש, המאפשר לנסוע בכל קווי רכבת ישראל ובקווי השירות של חברות האוטובוסים בתחבורה הציבורית, כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

כרטיס המנוי המשולב "טריפל", מונהג במסגרת תכניתו של השר כץ לשפר את האינטגרציה בין קווי האוטובוסים בתחבורה הציבורית לרכבת ישראל, במטרה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית. מנוי הטריפל מגלם בתוכו הנחה של עד 20% ממחיר כלל כרטיסי הנסיעה והוא מאפשר נסיעה חופשית ללא הגבלה, במשך 30 יום.

בשלב הראשון ניתן יהיה לנסוע בכרטיס המשולב בכל קווי רכבת ישראל ובחברות האוטובוסים הפועלות בגוש דן, חיפה, באר שבע, מודיעין ובית שמש ובהמשך יורחב ההסדר לאזורים נוספים בארץ. כך למשל, מהיום יוכלו תושבי בית שמש לנסוע באוטובוס של חברת "סופרבוס" מביתם לתחנת הרכבת בבית שמש ומשם להמשיך בכרטיס המנוי המשולב לתל אביב ברכבת ולאחר מכן להמשיך באותו כרטיס ליעדם, באוטובוס של חברת דן.

לנוסעים ממודיעין תינתן אפשרות לרכישת כרטיס נסיעה משולב עם חברת "קווים", אוטובוס- רכבת-אוטובוס, המאפשר לנוסעים לעלות במודיעין על אוטובוס של חברת "קווים" בתחנה הסמוכה לביתם, להמשיך ברכבת ולאחר מכן להגיע ליעד באמצעות אוטובוס של חברת דן.

במקביל, תמשיך רכבת ישראל למכור מנויים משולבים "דו צדדיים" גם במטרופולינים בהם נמכרים היום מנויים משולבים, אוטובוס- רכבת, בשילוב מנוי בקווי האוטובוסים במרחב גוש דן. בחיפה יונהג מנוי משולב "דו צדדי" באוטובוסים בקווי השירות של אגד ושל המטרונית וכן בקווי השירות בגוש דן. בבאר שבע יונהג מנוי משולב "דו צדדי" בקווי השירות של חברת "מטרודן" וכן בקווי השירות בגוש דן.


המנוי המשולב יאפשר לנסוע בקווי הרכבת והאוטובוסים ללא כל הגבלה, במשך 30 ימים רצופים מיום רכישת הכרטיס (מנוי גמיש). לנוסע תינתן אפשרות לרכוש את המנוי בכל אחד מימות השנה ובכך לנצל באופן מקסימלי את ההנחות הגלומות בכרטיס.

השר כץ ציין כי כרטיס הטריפל מציע פתרון תחבורתי זול ומהיר לנוסעים הבוחרים להשאיר את רכבם הפרטי בבית ומאפשר פתרון תחבורתי מלא לנוסע מדלת לדלת, באמצעות מנויים משולבים מתחנות הרכבת לתחנות האוטובוסים ואליהן. "כרטיס המנוי החדש המגלם הנחה משמעותית בנסיעה בתחבורה ציבורית, הוא אמצעי נוסף שמנהיג משרדנו, במטרה לעודד את האזרחים להעדיף את השימוש בתחבורה ציבורית על פני הרכב הפרטי", הוסיף כץ.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, ציין כי הכרטיס החדש מונהג במסגרת פרויקט "שילובים" שמקדמת הרשות, בשיתוף רכבת ישראל, במטרה לשפר את האינטגרציה בין שירותי התחבורה הציבורית לשירותי רכבת ישראל. לדבריו, בכוונת משרד התחבורה להרחיב את השימוש בכרטיס לאזורים נוספים בארץ.

דוגמאות למחירי המנוי המשולב: אוטובוס-רכבת בית שמש תל אביב 542 ₪, אוטובוס-רכבת-אוטובוס בית שמש תל אביב 708.5 ₪, אוטובוס-רכבת ממודיעין לתל אביב 425 ₪, אוטובוס-רכבת-אוטובוס מודיעין תל אביב 611 ₪.
אין מחירונים בשום מקום...
רק חבל שלא מעגנים את זה גם באוטובוס,כמו באר שבע-אוטובוס\רכבת מבאר שבע-תל אביב (אבל לא רק לדן).
ועוד חבל,שאין חופשי-חודשי כאלה גם למקומות שאין ביניהם קשר רכבתי אלא אוטובוסי בלבד,כמו למשל אוטובוס\רכבת קלה בירושלים-אוטובוס בין ירושלים ופתח תקווה-אוטובוס (קווים\דן\אגד תעבורה) בתוך פתח תקווה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה