הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.
הודעות ודיווחים
קו 371 עדכני מראשון לבאר שבע
ים של אינפורמציה לא רלוונטית ! לוחות זמנים ישנים ולא קיימים כבר, והשינוים החדשים מוחבאים בתוך דיסאינפורמציה. ... "הצ'ופצ'יק של הקומקום!". השאלה - פשוטה. למה כל כך קשה לתת תשובה קצרה עניינית ? מיאנואר נעשה שינוי בקו 371 באר שבע - תל אביב ומאז - חוסר בהירות לגבי לוחות הזמנים...
 

olli3

New member
מנהל
קו 371 עדכני מראשון לבאר שבע
ים של אינפורמציה לא רלוונטית ! לוחות זמנים ישנים ולא קיימים כבר, והשינוים החדשים מוחבאים בתוך דיסאינפורמציה. ... "הצ'ופצ'יק של הקומקום!". השאלה - פשוטה. למה כל כך קשה לתת תשובה קצרה עניינית ? מיאנואר נעשה שינוי בקו 371 באר שבע - תל אביב ומאז - חוסר בהירות לגבי לוחות הזמנים...
ש'קון?
www.bus.gov.il חפש לו"ז על פי מספר קו, בחר בעיר ראשון לציון או באר שבע ותקבל את הלו"ז.
 

orchilit

New member
דן משנה את מספר הקו 1ב ל11ב מ-1 ביוני

הודעות ודיווחים
דן משנה את מספר הקו 1ב ל11ב מ-1 ביוני
רובנו ידענו, דן פרסמה זאת בפייסבוק שלה (ואני מניח שגם באתר). קו 1 הפנימי של בני ברק, משנה מספרו ל-11 (ע"מ לפנות את המספר לקו המקדים), החל מ-1 ביוני.
 
קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!

הודעות ודיווחים
קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!
החל מה-1 ביוני.
תדירות ברוב השעות: כל 7 דקות, בשעות השיא כל 5 דקות, בערב כל 10-20 דקות, נסיעה אחרונה בחצות.
מעניין שהתדירות לכיוון פתח תקווה יותר גבוהה בבוקר, והתדירות לכיוון בת ים יותר גבוהה אחר הצהריים. לדוגמה, באיזור 7 בבוקר הקו ייסע לכיוון בת ים כל 5 דקות ולכיוון פתח תקווה כל 6 דקות.
 
בעקבות זאת:
הורדה בתדירות קו 51


קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!
החל מה-1 ביוני.
תדירות ברוב השעות: כל 7 דקות, בשעות השיא כל 5 דקות, בערב כל 10-20 דקות, נסיעה אחרונה בחצות.
מעניין שהתדירות לכיוון פתח תקווה יותר גבוהה בבוקר, והתדירות לכיוון בת ים יותר גבוהה אחר הצהריים. לדוגמה, באיזור 7 בבוקר הקו ייסע לכיוון בת ים כל 5 דקות ולכיוון פתח תקווה כל 6 דקות.
בעקבות זאת:
הורדה בתדירות קו 51

מפתח תקווה לתל אביב, במקום 151 נסיעות נשארות רק 103.
מתל אביב לפתח תקווה, במקום 169 נסיעות נשארות רק 108.
כמו כן, שעת סיום הפעילות תהיה 00:15 במקום 00:20.
 
ירידה בתדירות של 40, 42, 18, 66, 166


קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!
החל מה-1 ביוני.
תדירות ברוב השעות: כל 7 דקות, בשעות השיא כל 5 דקות, בערב כל 10-20 דקות, נסיעה אחרונה בחצות.
מעניין שהתדירות לכיוון פתח תקווה יותר גבוהה בבוקר, והתדירות לכיוון בת ים יותר גבוהה אחר הצהריים. לדוגמה, באיזור 7 בבוקר הקו ייסע לכיוון בת ים כל 5 דקות ולכיוון פתח תקווה כל 6 דקות.
ירידה בתדירות של 40, 42, 18, 66, 166

וזה רק מהקווים שבדקתי.
בקו 40 יש ירידה משמעותית בתדירות, בשאר הקווים ירידה של נסיעות בודדות.
חבל שיורדת תדירותם של קווים שלאו דווקא משיקים לקו 1, ושעמוסים ממילא. מעניין מאד למה קווי בני ברק (140, 240) לא נפגעים כלל, למרות שהם לא יותר שונים ממסלול קו 1 מאשר קווים כמו 18 או 166.
 
גם 50, 25, 125, 142 מאבדים נסיעות.

קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!
החל מה-1 ביוני.
תדירות ברוב השעות: כל 7 דקות, בשעות השיא כל 5 דקות, בערב כל 10-20 דקות, נסיעה אחרונה בחצות.
מעניין שהתדירות לכיוון פתח תקווה יותר גבוהה בבוקר, והתדירות לכיוון בת ים יותר גבוהה אחר הצהריים. לדוגמה, באיזור 7 בבוקר הקו ייסע לכיוון בת ים כל 5 דקות ולכיוון פתח תקווה כל 6 דקות.
גם 50, 25, 125, 142 מאבדים נסיעות.
זאת כבר ממש חוצפה. לחלק מהקווים האלה יש השקה קטנה מאד עם מסלול קו 1, רק בקטע של יפו.
 

cwen

New member
מה הקטע?

גם 50, 25, 125, 142 מאבדים נסיעות.
זאת כבר ממש חוצפה. לחלק מהקווים האלה יש השקה קטנה מאד עם מסלול קו 1, רק בקטע של יפו.
מה הקטע?
חשבתי שבהתחלה הנסיעות של קו 1 אמורות *להתווסף* לקיים, לא לבוא על חשבון קווים שגם ככה הם עמוסים.
 
גם אם דילגו על השלב הראשון, זה עדיין לא מצדיק

מה הקטע?
חשבתי שבהתחלה הנסיעות של קו 1 אמורות *להתווסף* לקיים, לא לבוא על חשבון קווים שגם ככה הם עמוסים.
גם אם דילגו על השלב הראשון, זה עדיין לא מצדיק
להוריד נסיעות מקווים כמו 18 ו-25, שאין להם שום קשר לקו 1!
את הקווים האלה לא נכון לדלל לא עכשיו ולא אחר כך.
 

cwen

New member
אולי שידללו גם את קו 60.

גם אם דילגו על השלב הראשון, זה עדיין לא מצדיק
להוריד נסיעות מקווים כמו 18 ו-25, שאין להם שום קשר לקו 1!
את הקווים האלה לא נכון לדלל לא עכשיו ולא אחר כך.
אולי שידללו גם את קו 60.
יש לו הרי שלוש תחנות משותפות עם קו 1.
WTF?
 
ונשאלת השאלה: מדוע קו 1 לא פועל בין חצות ל-5

קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!
החל מה-1 ביוני.
תדירות ברוב השעות: כל 7 דקות, בשעות השיא כל 5 דקות, בערב כל 10-20 דקות, נסיעה אחרונה בחצות.
מעניין שהתדירות לכיוון פתח תקווה יותר גבוהה בבוקר, והתדירות לכיוון בת ים יותר גבוהה אחר הצהריים. לדוגמה, באיזור 7 בבוקר הקו ייסע לכיוון בת ים כל 5 דקות ולכיוון פתח תקווה כל 6 דקות.
ונשאלת השאלה: מדוע קו 1 לא פועל בין חצות ל-5
בבוקר?
האם הביקוש לנסיעות בין הקריות לחיפה ב-3 בבוקר גבוה יותר מהביקוש לנסיעות בין בת-ים לתל אביב ב-3 בבוקר?
למה צריך להיות הבדל בין קו 1 המטרוני לקו 1 האורבני?
 

orchilit

New member
לא אמרו שזה יחל ב1 באוגוסט?

קו 1 של דן מופיע במערכת המידע!
החל מה-1 ביוני.
תדירות ברוב השעות: כל 7 דקות, בשעות השיא כל 5 דקות, בערב כל 10-20 דקות, נסיעה אחרונה בחצות.
מעניין שהתדירות לכיוון פתח תקווה יותר גבוהה בבוקר, והתדירות לכיוון בת ים יותר גבוהה אחר הצהריים. לדוגמה, באיזור 7 בבוקר הקו ייסע לכיוון בת ים כל 5 דקות ולכיוון פתח תקווה כל 6 דקות.
לא אמרו שזה יחל ב1 באוגוסט?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה