הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
קווים 54/63 חזרו למסלולם (ואיפה עדכנו?בשומקום

הודעות ודיווחים
קווים 54/63 חזרו למסלולם (ואיפה עדכנו?בשומקום
אמנם באתר דן , ירדה ההודעה על העבודות (ורק היא. ההודעה על הסבת התחנה בעליית הנוער לכיוון ההפוך עוד מופיעה משום מה). בתחנות אין מידע, ורק שמו מדבקות ריקות בתחנות הזמניות בכצנלסון . במקרה ראיתי קו 63 בוייצמן והבנתי.

והכי הזוי - בשילוט האלקטרוני ובאפליקציות , קו 63 עדיין עובר בכצנלסון.... נו, למה שבמדינת דיסאינפורמציה מישהו יידע את הציבור בצורה נורמלית ויעשה עבודה כמו שצריך....
 

cwen

New member
אוי, חבל...

קווים 54/63 חזרו למסלולם (ואיפה עדכנו?בשומקום
אמנם באתר דן , ירדה ההודעה על העבודות (ורק היא. ההודעה על הסבת התחנה בעליית הנוער לכיוון ההפוך עוד מופיעה משום מה). בתחנות אין מידע, ורק שמו מדבקות ריקות בתחנות הזמניות בכצנלסון . במקרה ראיתי קו 63 בוייצמן והבנתי.

והכי הזוי - בשילוט האלקטרוני ובאפליקציות , קו 63 עדיין עובר בכצנלסון.... נו, למה שבמדינת דיסאינפורמציה מישהו יידע את הציבור בצורה נורמלית ויעשה עבודה כמו שצריך....
אוי, חבל...
נהניתי מ 63 קרוב הביתה
 

בועז ל

New member
דחייה נוספת בהקמת הפרדה מפלסית 132 (כביש 44)

הודעות ודיווחים
דחייה נוספת בהקמת הפרדה מפלסית 132 (כביש 44)
בתגובה לפנייתי, נמסר מ"נתיבי אילון" כי פרסום המכרז נדחה לרבעון השני של 2014. זאת, עקב תכנון מחדש של גשר ההפרדה. כזכור, כבר בנובמבר 2013 הזדרזה עיריית רמלה להצהיר כי פרסום המכרז צפוי בדצמבר 2013, אך לא. אם ניקח בחשבון שככל הנראה המכרז צפוי להיות מסוג DB, הרי שתחילת העבודות עוד בשנה זו מוטלת בספק.
 

amit1270

New member
יופי.


דחייה נוספת בהקמת הפרדה מפלסית 132 (כביש 44)
בתגובה לפנייתי, נמסר מ"נתיבי אילון" כי פרסום המכרז נדחה לרבעון השני של 2014. זאת, עקב תכנון מחדש של גשר ההפרדה. כזכור, כבר בנובמבר 2013 הזדרזה עיריית רמלה להצהיר כי פרסום המכרז צפוי בדצמבר 2013, אך לא. אם ניקח בחשבון שככל הנראה המכרז צפוי להיות מסוג DB, הרי שתחילת העבודות עוד בשנה זו מוטלת בספק.
יופי.
 

בועז ל

New member
פס"ד בעניין הקמת חניון תחנת הרכבת רמלה.

הודעות ודיווחים
פס"ד בעניין הקמת חניון תחנת הרכבת רמלה.

הדיווח מוקדש למנהלנו היקר, אלן, חובב הטלנובלה הוותיקה ורוויית התככים, "ramla mi vida".
ביהמ"ש המחוזי בלוד פסק אתמול כי על רכבת ישראל לפרסם את המכרז להקמת החניון עד 27 באפריל השנה. עוד פסק ביהמ"ש, כי הקמת החניון צריכה להסתיים עד 28 באפריל 2015. מאחר שברמלה עסקינן, העניינים שם תמיד קצת (עם הקוראים סליחה על לשון ההמעטה) יותר מורכבים ומסובכים.
בנוסף לפסיקה זו, הוסיף השופט כי על עיריית רמלה לפעול לביצוע ההפקעות הנדרשות של שטחי פלישה של שתי משפחות מרחוב מרדכי היהודי. ביצוע הפקעות אלו נדרש ע"מ לאפשר את סלילת דרך הגישה מרחוב ההגנה לכביש 44 מבלי שייתחייב מעברם של כלי הרכב בתחנת הדלק "פז" הסמוכה. על עיריית רמלה להודיע לביהמ"ש עד ל-13.4 השנה את תוצאות מגעיה מול התושבים. בעניין זה כדאי שאזכיר כי אי-ביצוע סעיף זה מעמיד את עיריית רמלה בסכנת ביזיון ביהמ"ש עקב החלטה קודמת (בעקבות עתירת פעיל ציבור רמלאי) של ביהמ"ש ולפיה עיריית רמלה נדרשת לסלול דרך שתאפשר גישה ישירה לכביש 44. סביר להניח, כי ראש עיריית רמלה השוהה כעת בארה"ב, לא ירווה נחת נוכח הידיעה כי עליו לטפל בנושא ההפקעות - עניין שניסה להתחמק ממנו במרץ רב. עוד יובהר להלן, כי הקמת החניון כרוכה בביצוע שלושה שלבים שלשניים מהם מחויבת הרכבת: הקמת מעגל התנועה ודרך הגישה לחניון (היתר א' - הרכבת מחויבת), הקמת החניון (היתר ב' - הרכבת מחויבת), דרך גישה ממעגל התנועה אל כביש 44 והפרדה מפלסית 208 (הרכבת אינה מחויבת).

ברכבת יש החוששים כי ביצוע היתר א' יגרור אחריו מקרי אלימות, שכן, ביצוע מעגל התנועה העתידי יחסום את דרך הגישה לרחוב מרדכי היהודי במהלך העבודות עליו. אי לכך, המכרז שתפרסם הרכבת יכלול בתוכו שני מבנים לביצוע (חניון, מעגל תנועה ודרך גישה לחניון) עם סעיפי ביטחון כנגד מצב בו לא יתאפשר לרכבת לבצע את היתר א'. מובן מאליו שגורמי המקצוע בעיריית רמלה לא אוהבים (שוב סליחה על לשון ההמעטה) את כוונת הרכבת לפצל את המכרז לשני מבנים. זאת, מחשש לביזיון ביהמ"ש שעומד תלוי כנגדה. עניין נוסף וחשוב שיש לציין: ביהמ"ש אמנם לא הכיר בקושי הצפוי של הרכבת בביצוע היתר א', אך גם לא התעלם מכך - שוב מכה כואבת לעירייה. ביהמ"ש פסק כי אם לא יתאפשר ביצוע היתר א', ישובו הצדדים להתדיין בביהמ"ש. בסיכומו של יום, ביהמ"ש מנציח במידה רבה את הסטטוס קוו (מסורת מסורת), אך מעניק לרכבת הגנה חשובה בפני התפרצות מקרי אלימות. מאידך, ראש עיריית רמלה יוכל לטעון שכפה על הרכבת את פרסום המכרז להקמת החניון (חכו לכותרות המקומונים) בתקווה שאיש לא יזכור מדוע וכיצד איך זה שחניון חדש, שאמור היה להיפתח בו זמנית עם התחנה החדשה, נפתח כעבור 3 שנים לאחר מכן.
 

alantan

New member
כואב לי הראש...


פס"ד בעניין הקמת חניון תחנת הרכבת רמלה.

הדיווח מוקדש למנהלנו היקר, אלן, חובב הטלנובלה הוותיקה ורוויית התככים, "ramla mi vida".
ביהמ"ש המחוזי בלוד פסק אתמול כי על רכבת ישראל לפרסם את המכרז להקמת החניון עד 27 באפריל השנה. עוד פסק ביהמ"ש, כי הקמת החניון צריכה להסתיים עד 28 באפריל 2015. מאחר שברמלה עסקינן, העניינים שם תמיד קצת (עם הקוראים סליחה על לשון ההמעטה) יותר מורכבים ומסובכים.
בנוסף לפסיקה זו, הוסיף השופט כי על עיריית רמלה לפעול לביצוע ההפקעות הנדרשות של שטחי פלישה של שתי משפחות מרחוב מרדכי היהודי. ביצוע הפקעות אלו נדרש ע"מ לאפשר את סלילת דרך הגישה מרחוב ההגנה לכביש 44 מבלי שייתחייב מעברם של כלי הרכב בתחנת הדלק "פז" הסמוכה. על עיריית רמלה להודיע לביהמ"ש עד ל-13.4 השנה את תוצאות מגעיה מול התושבים. בעניין זה כדאי שאזכיר כי אי-ביצוע סעיף זה מעמיד את עיריית רמלה בסכנת ביזיון ביהמ"ש עקב החלטה קודמת (בעקבות עתירת פעיל ציבור רמלאי) של ביהמ"ש ולפיה עיריית רמלה נדרשת לסלול דרך שתאפשר גישה ישירה לכביש 44. סביר להניח, כי ראש עיריית רמלה השוהה כעת בארה"ב, לא ירווה נחת נוכח הידיעה כי עליו לטפל בנושא ההפקעות - עניין שניסה להתחמק ממנו במרץ רב. עוד יובהר להלן, כי הקמת החניון כרוכה בביצוע שלושה שלבים שלשניים מהם מחויבת הרכבת: הקמת מעגל התנועה ודרך הגישה לחניון (היתר א' - הרכבת מחויבת), הקמת החניון (היתר ב' - הרכבת מחויבת), דרך גישה ממעגל התנועה אל כביש 44 והפרדה מפלסית 208 (הרכבת אינה מחויבת).

ברכבת יש החוששים כי ביצוע היתר א' יגרור אחריו מקרי אלימות, שכן, ביצוע מעגל התנועה העתידי יחסום את דרך הגישה לרחוב מרדכי היהודי במהלך העבודות עליו. אי לכך, המכרז שתפרסם הרכבת יכלול בתוכו שני מבנים לביצוע (חניון, מעגל תנועה ודרך גישה לחניון) עם סעיפי ביטחון כנגד מצב בו לא יתאפשר לרכבת לבצע את היתר א'. מובן מאליו שגורמי המקצוע בעיריית רמלה לא אוהבים (שוב סליחה על לשון ההמעטה) את כוונת הרכבת לפצל את המכרז לשני מבנים. זאת, מחשש לביזיון ביהמ"ש שעומד תלוי כנגדה. עניין נוסף וחשוב שיש לציין: ביהמ"ש אמנם לא הכיר בקושי הצפוי של הרכבת בביצוע היתר א', אך גם לא התעלם מכך - שוב מכה כואבת לעירייה. ביהמ"ש פסק כי אם לא יתאפשר ביצוע היתר א', ישובו הצדדים להתדיין בביהמ"ש. בסיכומו של יום, ביהמ"ש מנציח במידה רבה את הסטטוס קוו (מסורת מסורת), אך מעניק לרכבת הגנה חשובה בפני התפרצות מקרי אלימות. מאידך, ראש עיריית רמלה יוכל לטעון שכפה על הרכבת את פרסום המכרז להקמת החניון (חכו לכותרות המקומונים) בתקווה שאיש לא יזכור מדוע וכיצד איך זה שחניון חדש, שאמור היה להיפתח בו זמנית עם התחנה החדשה, נפתח כעבור 3 שנים לאחר מכן.
כואב לי הראש...
 
תודה ושם חדש לטלנובלה

פס"ד בעניין הקמת חניון תחנת הרכבת רמלה.

הדיווח מוקדש למנהלנו היקר, אלן, חובב הטלנובלה הוותיקה ורוויית התככים, "ramla mi vida".
ביהמ"ש המחוזי בלוד פסק אתמול כי על רכבת ישראל לפרסם את המכרז להקמת החניון עד 27 באפריל השנה. עוד פסק ביהמ"ש, כי הקמת החניון צריכה להסתיים עד 28 באפריל 2015. מאחר שברמלה עסקינן, העניינים שם תמיד קצת (עם הקוראים סליחה על לשון ההמעטה) יותר מורכבים ומסובכים.
בנוסף לפסיקה זו, הוסיף השופט כי על עיריית רמלה לפעול לביצוע ההפקעות הנדרשות של שטחי פלישה של שתי משפחות מרחוב מרדכי היהודי. ביצוע הפקעות אלו נדרש ע"מ לאפשר את סלילת דרך הגישה מרחוב ההגנה לכביש 44 מבלי שייתחייב מעברם של כלי הרכב בתחנת הדלק "פז" הסמוכה. על עיריית רמלה להודיע לביהמ"ש עד ל-13.4 השנה את תוצאות מגעיה מול התושבים. בעניין זה כדאי שאזכיר כי אי-ביצוע סעיף זה מעמיד את עיריית רמלה בסכנת ביזיון ביהמ"ש עקב החלטה קודמת (בעקבות עתירת פעיל ציבור רמלאי) של ביהמ"ש ולפיה עיריית רמלה נדרשת לסלול דרך שתאפשר גישה ישירה לכביש 44. סביר להניח, כי ראש עיריית רמלה השוהה כעת בארה"ב, לא ירווה נחת נוכח הידיעה כי עליו לטפל בנושא ההפקעות - עניין שניסה להתחמק ממנו במרץ רב. עוד יובהר להלן, כי הקמת החניון כרוכה בביצוע שלושה שלבים שלשניים מהם מחויבת הרכבת: הקמת מעגל התנועה ודרך הגישה לחניון (היתר א' - הרכבת מחויבת), הקמת החניון (היתר ב' - הרכבת מחויבת), דרך גישה ממעגל התנועה אל כביש 44 והפרדה מפלסית 208 (הרכבת אינה מחויבת).

ברכבת יש החוששים כי ביצוע היתר א' יגרור אחריו מקרי אלימות, שכן, ביצוע מעגל התנועה העתידי יחסום את דרך הגישה לרחוב מרדכי היהודי במהלך העבודות עליו. אי לכך, המכרז שתפרסם הרכבת יכלול בתוכו שני מבנים לביצוע (חניון, מעגל תנועה ודרך גישה לחניון) עם סעיפי ביטחון כנגד מצב בו לא יתאפשר לרכבת לבצע את היתר א'. מובן מאליו שגורמי המקצוע בעיריית רמלה לא אוהבים (שוב סליחה על לשון ההמעטה) את כוונת הרכבת לפצל את המכרז לשני מבנים. זאת, מחשש לביזיון ביהמ"ש שעומד תלוי כנגדה. עניין נוסף וחשוב שיש לציין: ביהמ"ש אמנם לא הכיר בקושי הצפוי של הרכבת בביצוע היתר א', אך גם לא התעלם מכך - שוב מכה כואבת לעירייה. ביהמ"ש פסק כי אם לא יתאפשר ביצוע היתר א', ישובו הצדדים להתדיין בביהמ"ש. בסיכומו של יום, ביהמ"ש מנציח במידה רבה את הסטטוס קוו (מסורת מסורת), אך מעניק לרכבת הגנה חשובה בפני התפרצות מקרי אלימות. מאידך, ראש עיריית רמלה יוכל לטעון שכפה על הרכבת את פרסום המכרז להקמת החניון (חכו לכותרות המקומונים) בתקווה שאיש לא יזכור מדוע וכיצד איך זה שחניון חדש, שאמור היה להיפתח בו זמנית עם התחנה החדשה, נפתח כעבור 3 שנים לאחר מכן.
תודה ושם חדש לטלנובלה
la Ramla ,דו משמעי :)-
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה