הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

loco58

New member
המפגש ממוקם על המסילה לבאר שבע


מפגש 217 זה בקו לוד-בית שמש, לא? מה לו ולחשמול?
המפגש ממוקם על המסילה לבאר שבע
כביש 411 ליד מזכרת בתיה.

כל הכבוד לרכבת, היום שבו נראה רכבות מונעות חשמל בארץ מתקרב בצעדים מדודים
 

loco58

New member
אתה צודק, כמובן שעל המסילה לירושלים

המפגש ממוקם על המסילה לבאר שבע
כביש 411 ליד מזכרת בתיה.

כל הכבוד לרכבת, היום שבו נראה רכבות מונעות חשמל בארץ מתקרב בצעדים מדודים
אתה צודק, כמובן שעל המסילה לירושלים
מצטער, טעות שלי. באמת מוזר שבחרו למקם דווקא שם את השלט, אולי לתה"ר המתוכננת באזור נען יש קשר לעניין
 

luckydude

Member
דווקא המסילה הזו אינה אמורה להיות מחושמלת.

אתה צודק, כמובן שעל המסילה לירושלים
מצטער, טעות שלי. באמת מוזר שבחרו למקם דווקא שם את השלט, אולי לתה"ר המתוכננת באזור נען יש קשר לעניין
דווקא המסילה הזו אינה אמורה להיות מחושמלת.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
הקו לבאר שבע אמור להיות מחושמל

דווקא המסילה הזו אינה אמורה להיות מחושמלת.
הקו לבאר שבע אמור להיות מחושמל
כזכור, הקו לבאר שבע מתחיל רשמית בתפעולית נען.
ולגבי מיקום השלטים - צריך לזכור שמדובר לא רק בהקמת 6 תחנות ההשנאה, אלא בפריסת קווי מת"ג אל אותן תחנות.
 

luckydude

Member
הכוונה שלי היתה שמפגש 217 ממוקם על המסילה

הקו לבאר שבע אמור להיות מחושמל
כזכור, הקו לבאר שבע מתחיל רשמית בתפעולית נען.
ולגבי מיקום השלטים - צריך לזכור שמדובר לא רק בהקמת 6 תחנות ההשנאה, אלא בפריסת קווי מת"ג אל אותן תחנות.
הכוונה שלי היתה שמפגש 217 ממוקם על המסילה
לבית שמש - שאיננה כלולה בתוכנית החישמול.
 

גילביון

New member
קווי מת"ג עיליים מכוערים? אוי ואבוי

הקו לבאר שבע אמור להיות מחושמל
כזכור, הקו לבאר שבע מתחיל רשמית בתפעולית נען.
ולגבי מיקום השלטים - צריך לזכור שמדובר לא רק בהקמת 6 תחנות ההשנאה, אלא בפריסת קווי מת"ג אל אותן תחנות.
קווי מת"ג עיליים מכוערים? אוי ואבוי
אני לא מתלונן על קווי הההזנה של הרכבת אלא על קווי מתח גבוה של חברת חשמל את תחנות ההשנאה.
חברת חשמל לא אוהבת קווים מוטמנים, ועושה כל שאל ידה להקים רק קווים עיליים. גם הסופה שהיתה השבוע וניתקה בתים מחשמל למשך ימים ארוכים לא גורמת להם אפילו לבנות מפת דרכים לכיוון הטמנה ואפילו רק בתחום העיר ירושלים. לדבר לקיר. ליסוע לאירופה ולקנא.
 

Rubim88

New member
זה עניין של עלות-תועלת

קווי מת"ג עיליים מכוערים? אוי ואבוי
אני לא מתלונן על קווי הההזנה של הרכבת אלא על קווי מתח גבוה של חברת חשמל את תחנות ההשנאה.
חברת חשמל לא אוהבת קווים מוטמנים, ועושה כל שאל ידה להקים רק קווים עיליים. גם הסופה שהיתה השבוע וניתקה בתים מחשמל למשך ימים ארוכים לא גורמת להם אפילו לבנות מפת דרכים לכיוון הטמנה ואפילו רק בתחום העיר ירושלים. לדבר לקיר. ליסוע לאירופה ולקנא.
זה עניין של עלות-תועלת
כבל תת קרקעי הוא יקר בהרבה, בכל האספקטים. ובמיוחד כבל למתחים גבוהים מאוד כמו ההזנה של תחנות ההשנאה - אפשר לחשוב שבאירופה רוב קווי המתח הגבוה מוטמנים, ממש ההפך.
 

luckydude

Member
אגב הפרדה מפלסית...

התגלה ליד הפרדה מפלסית 217
האם זהו חלק מאותו "מומנטום חיובי" עליו דיבר סמנכ"ל הרכבת?
אגב הפרדה מפלסית...
נראה שיפה נוף פרסמו מחדש את המכרז להפרדה מפלסית במפגש 53 (עכו צפון ליד בי״ח מזרע).
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תגבור רכבות - מרתון ת"א

הודעות ודיווחים
תגבור רכבות - מרתון ת"א
שלום,

לקראת מרתון ת"א שייערך ביום שישי (28.2), תפעיל רכבת ישראל, רכבות תגבור מיוחדות אל ומתחנת ת"א האוניברסיטה, הסמוכה לנקודת הזינוק בשדרות רוקח (בין גני יהושע למרכז הירידים). בנוסף תבצע הרכבת בתחנת ת"א האוניברסיטה עצירות נוספות על לוח הזמנים הרגיל, במטרה לספק מענה מיטבי לביקושים הצפויים.

מצ"ב הודעה לעיתונות.
 

olli3

New member
מנהל
גם בבני ברק ולא פעילות.

מכונות כרטוס של קווים
מישהו יודע למה ברחבי איזור השרון יש מכונות כרטוס של קווים, אבל לא פועלות בשום מקום?כבר 3 חודשים.
תודה
גם בבני ברק ולא פעילות.
כחלק מתנאי מכרז קווי נתניה-חדרה והאיזור וכחלק ממכרז חשמונאים בהם קווים זכתה, חובה עליה להציב מכונות לטעינת כרטיסי רב קו.
 

נתנאל531

Well-known member
חובה עליה להציב

גם בבני ברק ולא פעילות.
כחלק מתנאי מכרז קווי נתניה-חדרה והאיזור וכחלק ממכרז חשמונאים בהם קווים זכתה, חובה עליה להציב מכונות לטעינת כרטיסי רב קו.
חובה עליה להציב
אבל אין חובה שהן יפעלו?
 

olli3

New member
מנהל
גם אם הן מציגות משהו בצג חלקן לא

חובה עליה להציב
אבל אין חובה שהן יפעלו?
גם אם הן מציגות משהו בצג חלקן לא
קוראות את הרב קו. יש כאלו גם של קווים וגם של מטרופולין במצב הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה