הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.
מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:

הקומותיים של המוזיאון נגרר לריענון
פרסום של גיל דביר.
אביא את התמונה לטובת מי שאין לו חשבון פייסבוק.
מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:
מוזר. תגיד לו שיבוא לגלוש כאן אם הוא זקוק למידע עצום על אוטובוסים ישנים, סטטיסטיקות וכדומה.
אין לי ספק שנוכל לתרום לו המון אם אוטובוסים זורמים בדמו. תזמין אותו לקבל אצלנו מידע. תגיד לו ברוך הבא בשמי !
ולסיום הערב הנה 666-481 בחיפה. הפך באחרית ימיו לאוטובוס חיפאי לאחר שנולד במפעל "מרכבים" בפתח-תקוה, משם נסע לטסט במשרד הרישוי בחולון ביום 25.03.1971, עבר טסט (בשנת 71' עוד היה טסט לאגד בחולון), תודלק ונסע מיד להתייצב בביתו החדש והקבוע - ירושלים, לא לפני שלוחיות הרישוי הירושלמיות הוצמדו לו עוד בחולון. שם היה כל השנים עד 1988. או אז החליט מי שהחליט להעביר אותו לצפון (תמיד זרקו את כל הישנים לצפון) למרות שבשנת 1988 לא קלטו בירושלים אפילו לא אוטובוס עירוני חדש אחד (!) דני הגדול מכולם היה צריך יום אחד בשנת 1991 לנסוע בקו 184 לצפת וקיבל את 666-481 בערוב ימיו של האוטובוס ועשה את הנסיעה. היתה זו נסיעה הזכורה לו היטב. לאוטובוס היה כבר אגזוז מחורר והרעש היה נורא. הנוסעים שאלו אותו מהיכן הביא את הטרנטה הזו אך הטרנטה סחבה נהדר את העליות לצפת כמו פנתרה צעירה והיה לה הגה קל ומדוייק ! ביום 30.12.1991 הושבת אוטובוס מס' 666-481 (שדרך אגב הוחלפה לו חזית בירושלים לאחר תאונה כפי שניתן לראות בתמונה - חזית לא מקורית) ולמחרת ביום 31.12.1991 נגרט האוטובוס ממצבת הרישוי המשרד הרישוי בחולון.
מס' השלדה של הטייגר שלנו היה: 71-91787100808.
צילום: דני גולדשמידט האחד והיחיד ! (כאן במסגרת קו 271).
 
ממה שהבנתי גיל דביר

מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:
מוזר. תגיד לו שיבוא לגלוש כאן אם הוא זקוק למידע עצום על אוטובוסים ישנים, סטטיסטיקות וכדומה.
אין לי ספק שנוכל לתרום לו המון אם אוטובוסים זורמים בדמו. תזמין אותו לקבל אצלנו מידע. תגיד לו ברוך הבא בשמי !
ולסיום הערב הנה 666-481 בחיפה. הפך באחרית ימיו לאוטובוס חיפאי לאחר שנולד במפעל "מרכבים" בפתח-תקוה, משם נסע לטסט במשרד הרישוי בחולון ביום 25.03.1971, עבר טסט (בשנת 71' עוד היה טסט לאגד בחולון), תודלק ונסע מיד להתייצב בביתו החדש והקבוע - ירושלים, לא לפני שלוחיות הרישוי הירושלמיות הוצמדו לו עוד בחולון. שם היה כל השנים עד 1988. או אז החליט מי שהחליט להעביר אותו לצפון (תמיד זרקו את כל הישנים לצפון) למרות שבשנת 1988 לא קלטו בירושלים אפילו לא אוטובוס עירוני חדש אחד (!) דני הגדול מכולם היה צריך יום אחד בשנת 1991 לנסוע בקו 184 לצפת וקיבל את 666-481 בערוב ימיו של האוטובוס ועשה את הנסיעה. היתה זו נסיעה הזכורה לו היטב. לאוטובוס היה כבר אגזוז מחורר והרעש היה נורא. הנוסעים שאלו אותו מהיכן הביא את הטרנטה הזו אך הטרנטה סחבה נהדר את העליות לצפת כמו פנתרה צעירה והיה לה הגה קל ומדוייק ! ביום 30.12.1991 הושבת אוטובוס מס' 666-481 (שדרך אגב הוחלפה לו חזית בירושלים לאחר תאונה כפי שניתן לראות בתמונה - חזית לא מקורית) ולמחרת ביום 31.12.1991 נגרט האוטובוס ממצבת הרישוי המשרד הרישוי בחולון.
מס' השלדה של הטייגר שלנו היה: 71-91787100808.
צילום: דני גולדשמידט האחד והיחיד ! (כאן במסגרת קו 271).
ממה שהבנתי גיל דביר
הוא חבר אגד מנצרת בן של חבר אגד מקריית טבעון (צבי דביר).
הוא מעלה הרבה תמונות ומידע.כנראה שיש לו קשר עם דני גולדשמידט, וממנו הוא משיג את רוב התמונות.
ישנם שם בקבוצה בפייסבוק ממנה הבאתי תמונות אלו אנשים רבים שבחלקם גלשו בפורום ושלוחותיו בעבר והמשיכו לשם (דרור רגב,למשל, אם כי הוא לא נראה זמן רב לא בתפוז ולא בפייסבוק),ויש שעדיין משלבים בין תפוז לקבוצה.

אגב,יש לך פרטים על ה703 שהעליתי מקודם,כמו מספר פנימי ומספר שלדה?
ואולי גם השערה למה רק עכשיו הוא יוצא? (השערה שלי:יכול להיות שהיה אמור להבנות כ''פיוניר'' כשאר אחיו,אך השלדה הועברה ל''הארגז'' בשביל לנסות מרכב חדש)
 
ראיתי את הפייסבוק שלו: לא התרשמתי שיש שם

ממה שהבנתי גיל דביר
הוא חבר אגד מנצרת בן של חבר אגד מקריית טבעון (צבי דביר).
הוא מעלה הרבה תמונות ומידע.כנראה שיש לו קשר עם דני גולדשמידט, וממנו הוא משיג את רוב התמונות.
ישנם שם בקבוצה בפייסבוק ממנה הבאתי תמונות אלו אנשים רבים שבחלקם גלשו בפורום ושלוחותיו בעבר והמשיכו לשם (דרור רגב,למשל, אם כי הוא לא נראה זמן רב לא בתפוז ולא בפייסבוק),ויש שעדיין משלבים בין תפוז לקבוצה.

אגב,יש לך פרטים על ה703 שהעליתי מקודם,כמו מספר פנימי ומספר שלדה?
ואולי גם השערה למה רק עכשיו הוא יוצא? (השערה שלי:יכול להיות שהיה אמור להבנות כ''פיוניר'' כשאר אחיו,אך השלדה הועברה ל''הארגז'' בשביל לנסות מרכב חדש)
ראיתי את הפייסבוק שלו: לא התרשמתי שיש שם
הרבה תמונות של דני. אני מניח שגם הוא מצלם בעצמו או קיבל תמונות מחברים. גם קצת התאכזבתי מעומק המידע: אין מספרי שלדות, מספרי מנוע, מספרי גיר, קורות חיים של אוטובוסים וכדומה אך נחמד לגלוש שם מדי פעם. אבדוק לך לגבי מספרי שלדה ופנימי של 703. בטבלאות שלי הוא עדיין לא מופיע כי טרם עבר רישוי וטרם התקבל לעבודה באגד !
כך זה מופיע כרגע: (703 עדיין לא מופיע!)
75-702-69 62133 סקניה עירוני N280UB 2012 הרצליה מוסך נתניה אגד
75-704-69 61648 סקניה עירוני N280UB 2012 נווה-שאנן מוסך נוה-שאנן אגד

הרישוי 75-703-69 לרכב זה עם מרכב זה נקבע עוד בשלהי שנת 2011. למה רק עכשיו מורכב? יתכן בגלל בעיות אדמיניסטרטיביות שונות או אישורי הרכבה וחתימה עלייהם מאת מכון התקנים. כל מרכב חדש נבחן על-ידי המכון במשך חודשים רבים ולעיתים מתקבל אישור להעלות מרכב חדש (אב טיפוס) על הכביש רק לאחר זמן רב ורק לאחר שבוצעו כל השיפורים או התיקונים שנמצאו בבחינה כנדרשים לתיקון.
לילה טוב. עד כאן.
 
תודה!

ראיתי את הפייסבוק שלו: לא התרשמתי שיש שם
הרבה תמונות של דני. אני מניח שגם הוא מצלם בעצמו או קיבל תמונות מחברים. גם קצת התאכזבתי מעומק המידע: אין מספרי שלדות, מספרי מנוע, מספרי גיר, קורות חיים של אוטובוסים וכדומה אך נחמד לגלוש שם מדי פעם. אבדוק לך לגבי מספרי שלדה ופנימי של 703. בטבלאות שלי הוא עדיין לא מופיע כי טרם עבר רישוי וטרם התקבל לעבודה באגד !
כך זה מופיע כרגע: (703 עדיין לא מופיע!)
75-702-69 62133 סקניה עירוני N280UB 2012 הרצליה מוסך נתניה אגד
75-704-69 61648 סקניה עירוני N280UB 2012 נווה-שאנן מוסך נוה-שאנן אגד

הרישוי 75-703-69 לרכב זה עם מרכב זה נקבע עוד בשלהי שנת 2011. למה רק עכשיו מורכב? יתכן בגלל בעיות אדמיניסטרטיביות שונות או אישורי הרכבה וחתימה עלייהם מאת מכון התקנים. כל מרכב חדש נבחן על-ידי המכון במשך חודשים רבים ולעיתים מתקבל אישור להעלות מרכב חדש (אב טיפוס) על הכביש רק לאחר זמן רב ורק לאחר שבוצעו כל השיפורים או התיקונים שנמצאו בבחינה כנדרשים לתיקון.
לילה טוב. עד כאן.
תודה!
 

נתנאל531

Well-known member
מה זה קו 184 לצפת?

מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:
מוזר. תגיד לו שיבוא לגלוש כאן אם הוא זקוק למידע עצום על אוטובוסים ישנים, סטטיסטיקות וכדומה.
אין לי ספק שנוכל לתרום לו המון אם אוטובוסים זורמים בדמו. תזמין אותו לקבל אצלנו מידע. תגיד לו ברוך הבא בשמי !
ולסיום הערב הנה 666-481 בחיפה. הפך באחרית ימיו לאוטובוס חיפאי לאחר שנולד במפעל "מרכבים" בפתח-תקוה, משם נסע לטסט במשרד הרישוי בחולון ביום 25.03.1971, עבר טסט (בשנת 71' עוד היה טסט לאגד בחולון), תודלק ונסע מיד להתייצב בביתו החדש והקבוע - ירושלים, לא לפני שלוחיות הרישוי הירושלמיות הוצמדו לו עוד בחולון. שם היה כל השנים עד 1988. או אז החליט מי שהחליט להעביר אותו לצפון (תמיד זרקו את כל הישנים לצפון) למרות שבשנת 1988 לא קלטו בירושלים אפילו לא אוטובוס עירוני חדש אחד (!) דני הגדול מכולם היה צריך יום אחד בשנת 1991 לנסוע בקו 184 לצפת וקיבל את 666-481 בערוב ימיו של האוטובוס ועשה את הנסיעה. היתה זו נסיעה הזכורה לו היטב. לאוטובוס היה כבר אגזוז מחורר והרעש היה נורא. הנוסעים שאלו אותו מהיכן הביא את הטרנטה הזו אך הטרנטה סחבה נהדר את העליות לצפת כמו פנתרה צעירה והיה לה הגה קל ומדוייק ! ביום 30.12.1991 הושבת אוטובוס מס' 666-481 (שדרך אגב הוחלפה לו חזית בירושלים לאחר תאונה כפי שניתן לראות בתמונה - חזית לא מקורית) ולמחרת ביום 31.12.1991 נגרט האוטובוס ממצבת הרישוי המשרד הרישוי בחולון.
מס' השלדה של הטייגר שלנו היה: 71-91787100808.
צילום: דני גולדשמידט האחד והיחיד ! (כאן במסגרת קו 271).
מה זה קו 184 לצפת?
כיום ישנו קו במספר זה לאיזור יוקנעם, מה היה הקו הצפתי?
 

gen1

New member
קו 184 נסע מחיפה להרי מנשה דרך יקנעם לצפת נסע

מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:
מוזר. תגיד לו שיבוא לגלוש כאן אם הוא זקוק למידע עצום על אוטובוסים ישנים, סטטיסטיקות וכדומה.
אין לי ספק שנוכל לתרום לו המון אם אוטובוסים זורמים בדמו. תזמין אותו לקבל אצלנו מידע. תגיד לו ברוך הבא בשמי !
ולסיום הערב הנה 666-481 בחיפה. הפך באחרית ימיו לאוטובוס חיפאי לאחר שנולד במפעל "מרכבים" בפתח-תקוה, משם נסע לטסט במשרד הרישוי בחולון ביום 25.03.1971, עבר טסט (בשנת 71' עוד היה טסט לאגד בחולון), תודלק ונסע מיד להתייצב בביתו החדש והקבוע - ירושלים, לא לפני שלוחיות הרישוי הירושלמיות הוצמדו לו עוד בחולון. שם היה כל השנים עד 1988. או אז החליט מי שהחליט להעביר אותו לצפון (תמיד זרקו את כל הישנים לצפון) למרות שבשנת 1988 לא קלטו בירושלים אפילו לא אוטובוס עירוני חדש אחד (!) דני הגדול מכולם היה צריך יום אחד בשנת 1991 לנסוע בקו 184 לצפת וקיבל את 666-481 בערוב ימיו של האוטובוס ועשה את הנסיעה. היתה זו נסיעה הזכורה לו היטב. לאוטובוס היה כבר אגזוז מחורר והרעש היה נורא. הנוסעים שאלו אותו מהיכן הביא את הטרנטה הזו אך הטרנטה סחבה נהדר את העליות לצפת כמו פנתרה צעירה והיה לה הגה קל ומדוייק ! ביום 30.12.1991 הושבת אוטובוס מס' 666-481 (שדרך אגב הוחלפה לו חזית בירושלים לאחר תאונה כפי שניתן לראות בתמונה - חזית לא מקורית) ולמחרת ביום 31.12.1991 נגרט האוטובוס ממצבת הרישוי המשרד הרישוי בחולון.
מס' השלדה של הטייגר שלנו היה: 71-91787100808.
צילום: דני גולדשמידט האחד והיחיד ! (כאן במסגרת קו 271).
קו 184 נסע מחיפה להרי מנשה דרך יקנעם לצפת נסע
שלום! קו 184 נסע מחיפה להרי מנשה דרך יקנעם לצפת נסע מחיפה קו 361 ונוסע עד היום ממרכזית המפרץ לצפת .תחנות ההורדה שלו בכוון צפת מתחילות מעכו .
 
טעות סופר שלי: נכון מאוד: הרי מנשה כמובן ! :

קו 184 נסע מחיפה להרי מנשה דרך יקנעם לצפת נסע
שלום! קו 184 נסע מחיפה להרי מנשה דרך יקנעם לצפת נסע מחיפה קו 361 ונוסע עד היום ממרכזית המפרץ לצפת .תחנות ההורדה שלו בכוון צפת מתחילות מעכו .
טעות סופר שלי: נכון מאוד: הרי מנשה כמובן ! :
הרי במספרי קווים אינני מתעסק על-פי רוב מן הסתם... מתנצל על טעות הסופר הזו.
הרבה יותר מעניין: מספרי רישוי, מספרים פנימיים, מספרי שלדה, מנוע וגיר כמובן !
את מספרי הקווים אשמח להשאיר לאחרים. תודה רבה על התיקון המוצדק יהודל'ה !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה