אביתר777777777777777
New member
מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:
מוזר. תגיד לו שיבוא לגלוש כאן אם הוא זקוק למידע עצום על אוטובוסים ישנים, סטטיסטיקות וכדומה.
אין לי ספק שנוכל לתרום לו המון אם אוטובוסים זורמים בדמו. תזמין אותו לקבל אצלנו מידע. תגיד לו ברוך הבא בשמי !
ולסיום הערב הנה 666-481 בחיפה. הפך באחרית ימיו לאוטובוס חיפאי לאחר שנולד במפעל "מרכבים" בפתח-תקוה, משם נסע לטסט במשרד הרישוי בחולון ביום 25.03.1971, עבר טסט (בשנת 71' עוד היה טסט לאגד בחולון), תודלק ונסע מיד להתייצב בביתו החדש והקבוע - ירושלים, לא לפני שלוחיות הרישוי הירושלמיות הוצמדו לו עוד בחולון. שם היה כל השנים עד 1988. או אז החליט מי שהחליט להעביר אותו לצפון (תמיד זרקו את כל הישנים לצפון) למרות שבשנת 1988 לא קלטו בירושלים אפילו לא אוטובוס עירוני חדש אחד (!) דני הגדול מכולם היה צריך יום אחד בשנת 1991 לנסוע בקו 184 לצפת וקיבל את 666-481 בערוב ימיו של האוטובוס ועשה את הנסיעה. היתה זו נסיעה הזכורה לו היטב. לאוטובוס היה כבר אגזוז מחורר והרעש היה נורא. הנוסעים שאלו אותו מהיכן הביא את הטרנטה הזו אך הטרנטה סחבה נהדר את העליות לצפת כמו פנתרה צעירה והיה לה הגה קל ומדוייק ! ביום 30.12.1991 הושבת אוטובוס מס' 666-481 (שדרך אגב הוחלפה לו חזית בירושלים לאחר תאונה כפי שניתן לראות בתמונה - חזית לא מקורית) ולמחרת ביום 31.12.1991 נגרט האוטובוס ממצבת הרישוי המשרד הרישוי בחולון.
מס' השלדה של הטייגר שלנו היה: 71-91787100808.
צילום: דני גולדשמידט האחד והיחיד ! (כאן במסגרת קו 271).
מי זה גיל דביר? לא שמעתי עליו מעולם:הקומותיים של המוזיאון נגרר לריענון
פרסום של גיל דביר.
אביא את התמונה לטובת מי שאין לו חשבון פייסבוק.
מוזר. תגיד לו שיבוא לגלוש כאן אם הוא זקוק למידע עצום על אוטובוסים ישנים, סטטיסטיקות וכדומה.
אין לי ספק שנוכל לתרום לו המון אם אוטובוסים זורמים בדמו. תזמין אותו לקבל אצלנו מידע. תגיד לו ברוך הבא בשמי !
ולסיום הערב הנה 666-481 בחיפה. הפך באחרית ימיו לאוטובוס חיפאי לאחר שנולד במפעל "מרכבים" בפתח-תקוה, משם נסע לטסט במשרד הרישוי בחולון ביום 25.03.1971, עבר טסט (בשנת 71' עוד היה טסט לאגד בחולון), תודלק ונסע מיד להתייצב בביתו החדש והקבוע - ירושלים, לא לפני שלוחיות הרישוי הירושלמיות הוצמדו לו עוד בחולון. שם היה כל השנים עד 1988. או אז החליט מי שהחליט להעביר אותו לצפון (תמיד זרקו את כל הישנים לצפון) למרות שבשנת 1988 לא קלטו בירושלים אפילו לא אוטובוס עירוני חדש אחד (!) דני הגדול מכולם היה צריך יום אחד בשנת 1991 לנסוע בקו 184 לצפת וקיבל את 666-481 בערוב ימיו של האוטובוס ועשה את הנסיעה. היתה זו נסיעה הזכורה לו היטב. לאוטובוס היה כבר אגזוז מחורר והרעש היה נורא. הנוסעים שאלו אותו מהיכן הביא את הטרנטה הזו אך הטרנטה סחבה נהדר את העליות לצפת כמו פנתרה צעירה והיה לה הגה קל ומדוייק ! ביום 30.12.1991 הושבת אוטובוס מס' 666-481 (שדרך אגב הוחלפה לו חזית בירושלים לאחר תאונה כפי שניתן לראות בתמונה - חזית לא מקורית) ולמחרת ביום 31.12.1991 נגרט האוטובוס ממצבת הרישוי המשרד הרישוי בחולון.
מס' השלדה של הטייגר שלנו היה: 71-91787100808.
צילום: דני גולדשמידט האחד והיחיד ! (כאן במסגרת קו 271).