הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
קודם כל התאוצה שלו על הפנים

ומה הקריטריונים של הבדיקה?
נתרכז בשלושה?
נוסעים, נהג, תחזוקה.
מה העלית?
קודם כל התאוצה שלו על הפנים
זה פשוט גרוטאה שלא זזה. פעם אחת למשל נסעתי עם נהג שידוע כטייס. 2 מכונות עברו אותנו.
לגבי המבנה, הוא הרבה יותר דחוס מהמאנים. מזכיר את העירוניות של מטרופולין, רק שהם לפחות נוסעים.

לגבי תחזוקה לא יודע, אני לא איש משק, אני מדבר על חווית הנסיעה בלבד.
 
אתה מתבלבל. בדן זה BYD חשמלי עירוני

קודם כל התאוצה שלו על הפנים
זה פשוט גרוטאה שלא זזה. פעם אחת למשל נסעתי עם נהג שידוע כטייס. 2 מכונות עברו אותנו.
לגבי המבנה, הוא הרבה יותר דחוס מהמאנים. מזכיר את העירוניות של מטרופולין, רק שהם לפחות נוסעים.

לגבי תחזוקה לא יודע, אני לא איש משק, אני מדבר על חווית הנסיעה בלבד.
אתה מתבלבל. בדן זה BYD חשמלי עירוני
באגד מדובר ביצרן אחר לגמרי - יוטונג, אשר עשרות אוטובוסים מהדגם התיירותי כבר עובדים בחברות תיירות, כולל אגד היסעים וכן בודדים נוסעים גם בתח"צ (אפיקים). יהיה מעניין לראות את חווה"ד של אגד על היוטונג.
ביונייטד טורס ניסו את הרכב (נסע עם סמלי חל"פ שומרון) והחזירו אותו.
 

droriko

New member
יותר נכון,בלבלו אותי

אתה מתבלבל. בדן זה BYD חשמלי עירוני
באגד מדובר ביצרן אחר לגמרי - יוטונג, אשר עשרות אוטובוסים מהדגם התיירותי כבר עובדים בחברות תיירות, כולל אגד היסעים וכן בודדים נוסעים גם בתח"צ (אפיקים). יהיה מעניין לראות את חווה"ד של אגד על היוטונג.
ביונייטד טורס ניסו את הרכב (נסע עם סמלי חל"פ שומרון) והחזירו אותו.
יותר נכון,בלבלו אותי
בחדשות 2 בכתבה ההיא על החבר ליכוד שמיבא יוטונג,נאמר שגם דן קנו אוטובוסים של החברה,אז חשבתי שהתכוונו לזה שנוסע בקו 61.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה