הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
תשווה לכיכר ספרא, זה אפשרי ביותר.

הרדיוס בצומת לא מתאים לרכבת
אפשר לראות את זה גם בלי הבנה מקצועית
תשווה לכיכר ספרא, זה אפשרי ביותר.

אם מסלול הרק"ל יעבור בצד הדרומי של צבי-יהודה הרדיוס יהיה בר השוואה לסיבוב שבין כיכר ספרא לצנחנים.

סיבוב צבי-יהודה, יש לחשוב על הקו כמקביל לבניינים הארוכים, ולא בבניין הלבן (בדומה לצורה בה הקו האדום הקיים עובר על המדרכה המערבית של שדרות הרצל)

http://goo.gl/maps/XSzxm

סיבוב כיכר ספרא שהרק"ל עוברת בו כיום, באותו קנה מידה:

http://goo.gl/maps/FEGFn
 

דוד311

New member
המסילה אמורה לעבור באמצע

תשווה לכיכר ספרא, זה אפשרי ביותר.

אם מסלול הרק"ל יעבור בצד הדרומי של צבי-יהודה הרדיוס יהיה בר השוואה לסיבוב שבין כיכר ספרא לצנחנים.

סיבוב צבי-יהודה, יש לחשוב על הקו כמקביל לבניינים הארוכים, ולא בבניין הלבן (בדומה לצורה בה הקו האדום הקיים עובר על המדרכה המערבית של שדרות הרצל)

http://goo.gl/maps/XSzxm

סיבוב כיכר ספרא שהרק"ל עוברת בו כיום, באותו קנה מידה:

http://goo.gl/maps/FEGFn
המסילה אמורה לעבור באמצע
הנה הקטע הרלוונטי מהתוכנית (תב"ע 9700)
 

Rubim88

New member
הרדיוס מתאים גם באמצע

המסילה אמורה לעבור באמצע
הנה הקטע הרלוונטי מהתוכנית (תב"ע 9700)
הרדיוס מתאים גם באמצע
הרדיוס המינימלי של הציוד הוא 25 מטר, במדידה פשוט בGIS של י-ם רואים שרדיוס גדול יותר מזה הוא בר ביצוע.
 

yudyud51

New member
הקו לא מיועד לשכ' הר נוף וודאי לא ל"אברכיה"

אושר קו הרק"ל להר-נוף - בשורה רעה

יום עצוב לתושבי שכונת הר נוף.

קטע מיותר ובזבוז משאבים.
הקו לא מיועד לשכ' הר נוף וודאי לא ל"אברכיה"
הקו מיועד לחבר בין א.ת. גבעת שאול, והשכונה הדתית לאומית - חילונית קרית משה לחלקים שונים ברחבי העיר, הקו מסיים מעל שכונת הר נוף.
 
זהו שלא צריך לזה רק"ל

הקו לא מיועד לשכ' הר נוף וודאי לא ל"אברכיה"
הקו מיועד לחבר בין א.ת. גבעת שאול, והשכונה הדתית לאומית - חילונית קרית משה לחלקים שונים ברחבי העיר, הקו מסיים מעל שכונת הר נוף.
זהו שלא צריך לזה רק"ל

בכדי להנגיש את רחוב כנפי נשרים לבאי תחנת הרק"ל ק. משה מספיק קו אוטובוס שיעשה את המסלול פעם בכמה דקות ויעבור גם במסלול סיבובי בבנייני האומה ובתחנה המרכזית (ותחנת הרכבת י-ם ת"א).
הקו הזה יוכל להשתמש במת"צ לאורך כנפי נשרים, אשר ישמש גם את הקווים הבאים מתוך שכונת הר נוף.
מת"צ כזה עולה הרבה פחות, צורך פחות מקום ממסילות רק"ל ולא סותם את כל התנועה והפניות ימינה ושמאלה בכנפי נשרים.
 

דוד311

New member
המציאות בירושלים מוכיחה שמת"צים לא שווים כלום

זהו שלא צריך לזה רק"ל

בכדי להנגיש את רחוב כנפי נשרים לבאי תחנת הרק"ל ק. משה מספיק קו אוטובוס שיעשה את המסלול פעם בכמה דקות ויעבור גם במסלול סיבובי בבנייני האומה ובתחנה המרכזית (ותחנת הרכבת י-ם ת"א).
הקו הזה יוכל להשתמש במת"צ לאורך כנפי נשרים, אשר ישמש גם את הקווים הבאים מתוך שכונת הר נוף.
מת"צ כזה עולה הרבה פחות, צורך פחות מקום ממסילות רק"ל ולא סותם את כל התנועה והפניות ימינה ושמאלה בכנפי נשרים.
המציאות בירושלים מוכיחה שמת"צים לא שווים כלום
ירושלים מלאה במת"צים וברובם הגדול המצב התחבורתי נורא ואיום.
 
אולי כי לא מתכננים אותם נכון?!

המציאות בירושלים מוכיחה שמת"צים לא שווים כלום
ירושלים מלאה במת"צים וברובם הגדול המצב התחבורתי נורא ואיום.
אולי כי לא מתכננים אותם נכון?!

אני לא מבין גדול במת"צים, אבל אין סיבה שמת"צ שיבנה נכון ברחוב כנפי נשרים, יהיה פחות יעיל מרק"ל באותה מתכונת.
 
בקרן היסוד, המלך גורג המצב לא רע.

המציאות בירושלים מוכיחה שמת"צים לא שווים כלום
ירושלים מלאה במת"צים וברובם הגדול המצב התחבורתי נורא ואיום.
בקרן היסוד, המלך גורג המצב לא רע.
אם תעדוף ברמזורים זה יהיה מצוין.
 

ציוניסט

New member
אבל ברגע שהאוטובוסים על המת"צ של קינג ג'ורג'

בקרן היסוד, המלך גורג המצב לא רע.
אם תעדוף ברמזורים זה יהיה מצוין.
אבל ברגע שהאוטובוסים על המת"צ של קינג ג'ורג'
מתקרבים לכיוון יפו, הם נעמדים בפקקים מרשימים ועומדים כך שלפעמים אפילו ברגל יותר מהיר.
 

yudyud51

New member
ברור שלא צריך!, המת"צ מגילה עד העיר מעולה. ו

זהו שלא צריך לזה רק"ל

בכדי להנגיש את רחוב כנפי נשרים לבאי תחנת הרק"ל ק. משה מספיק קו אוטובוס שיעשה את המסלול פעם בכמה דקות ויעבור גם במסלול סיבובי בבנייני האומה ובתחנה המרכזית (ותחנת הרכבת י-ם ת"א).
הקו הזה יוכל להשתמש במת"צ לאורך כנפי נשרים, אשר ישמש גם את הקווים הבאים מתוך שכונת הר נוף.
מת"צ כזה עולה הרבה פחות, צורך פחות מקום ממסילות רק"ל ולא סותם את כל התנועה והפניות ימינה ושמאלה בכנפי נשרים.
ברור שלא צריך!, המת"צ מגילה עד העיר מעולה. ו
לכיוון רמות משהו השתבש
 

ציוניסט

New member
קרה שראית שהמת"ץ בדרך חברון

ברור שלא צריך!, המת"צ מגילה עד העיר מעולה. ו
לכיוון רמות משהו השתבש
קרה שראית שהמת"ץ בדרך חברון
יותר טוב מאשר נסיעה בנתיב הרגיל? כי בכל הפעמים שאני נסעתי בו, מכוניות פרטיות תמיד עקפו אותנו.
 
אתה דואג יותר מידי, הפרויקט לא יתבצע בקרוב

אושר קו הרק"ל להר-נוף - בשורה רעה

יום עצוב לתושבי שכונת הר נוף.

קטע מיותר ובזבוז משאבים.
אתה דואג יותר מידי, הפרויקט לא יתבצע בקרוב
תראה את ההארכות להדסה ונווה יעקב, שתוכננו ואושרו מזמן.
ועדיין לא הניחו מסילות אפילו.
 
הקו הזה לא סקסי ולא אפשרי כי:

אושר קו הרק"ל להר-נוף - בשורה רעה

יום עצוב לתושבי שכונת הר נוף.

קטע מיותר ובזבוז משאבים.
הקו הזה לא סקסי ולא אפשרי כי:
אותם קרונועים שיסעו בו חייבים לעבור טיפולי מוסך באופן סדיר ! אין דיפו ואין שלוחה של דיפו בגבעת שאול. אי לכך, לא יהא זה יעיל להביא לכל טיפול בקו המנותק צוותי עבודה שיעבדו על קרון באיזו סככה נידחת בכניסה להר נוף. את זה שכחו לכתוב החברות שלך בפייסבוק-שמייסבוק. צריך גם ליפט לטיפולים בחוגונים ! מה נראה לך?? שבכל פעם שיצטרכו לטפל על ליפט יקראו למנופי אבי ???
בקיצר זה חסר היגיון מוחלט ויקר בצורה מטורפת ! איש לא יאשר הקמת מיני דיפו לקו המנותק. ועל זה אומרים: "בחלום הלילה, בצאת הכוכבים". תפסיק להאמין לכל מה שאיזה פלצן מהרכבת הקלה או סתם מהישוב כותב בדרעק-בוק. הקו להר נוף יהיה מחובר לקו האדום בוודאות, מיד עם תחילת הפעלתו, אחרת אין לו שום הצדקה טכנית ושום הצדקה כלכלית ! נקודה ולילה טוסט. אביה.
 

olli3

New member
מנהל
15:00, גל"צ - פינת המעקב על מדד הסרדינים.

הודעות ודיווחים
15:00, גל"צ - פינת המעקב על מדד הסרדינים.
בפינה יעכבו אחר ההבטחות השונות שניתנו במסגרת מדד הסרדינים לשיפור בקווי השירות.

הולך להיות מעניין... כי היו הרבה הבטחות.
 

droriko

New member
זה יותר מורכב

זה רק אוטובוס אחד לניסוי
לא יהיה טוב, לא יקנו עוד.
זה יותר מורכב
כיום המדינה נותנת סובסידיה לחברות בתחום רכש והרכבה של אוטובוסים,מה שמאפשר להן לקנות שירותים בארגז/מרכבים שהם לא זולים. הכוונה של כץ(שכרגע נידונה בבג"ץ) היא לבטל את הסובסידיות,מה שיהפוך את הרכישה בישראל ליקרה מאד וכנראה יאלץ את החברות לקנות חרא אוטובוסים כמו היוטנג הזה.
 
מי אמר לך שזה חרא של אוטובוס? בדקת?

זה יותר מורכב
כיום המדינה נותנת סובסידיה לחברות בתחום רכש והרכבה של אוטובוסים,מה שמאפשר להן לקנות שירותים בארגז/מרכבים שהם לא זולים. הכוונה של כץ(שכרגע נידונה בבג"ץ) היא לבטל את הסובסידיות,מה שיהפוך את הרכישה בישראל ליקרה מאד וכנראה יאלץ את החברות לקנות חרא אוטובוסים כמו היוטנג הזה.
מי אמר לך שזה חרא של אוטובוס? בדקת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה