לגבי הפקקים באבא הללהודעות ודיווחים
השאלה מתי את נוסעת שםלגבי הפקקים באבא הלל
בינתיים העבודות זזו באופן כזה, שצוואר הבקבוק הנוראי שהיה בכיוון הקניון באמצע המסלול ויצר פקקי ענק איכשהו לא נוראי. הם התחילו לעבוד בקטע מוקדם יותר, ושם המכוניות מצליחות להתנקז בצורה חלקה יותר משני נתיבים לאחד. אז הפקקים מינוריים עכשיו.
באמת לא רציני.
בבוקרהשאלה מתי את נוסעת שם
תראי אני למשל עובד בקרים,אז זה באמת לא נורא,אבל השאלה היא מה הולך אחרי הצהריים,שהרי אז זה שיא העומס על הנתיב,כשכולם חוזרים מתל אביב.
הודעות ודיווחים
וזה למה?אושר קו הרק"ל להר-נוף - בשורה רעה
יום עצוב לתושבי שכונת הר נוף.
קטע מיותר ובזבוז משאבים.
כי ככה:וזה למה?
לא צודקכי ככה:
נתחיל בכך שלפי מה שהבנתי קו הרכבת המדובר לא יהיה המשך של קו רכבת קיים, אלא קו קצר של 1.5 ק"מ לאורך רחוב כנפי נשרים\ימין אבות\צבי יהודה שהנוסעים בו יאלצו להחליף רכבת בתחנת קריית משה.
האם אני צודק?
אתה יכול לברר זאת.לא צודק
ככל הידוע לי הקטע שאושר הוא מקטע חלקי מתוך הקו שמתוכנן. אין תכנון להפעיל את הקטע החלקי הזה לבד בעצמו, כי כפי שכתבת אין בזה שום היגיון. בקטע שאושר אין אפילו תחנה בקצה המזרחי ליד גשר המיתרים.
אין מצב שהיא תפעל כךכי ככה:
נתחיל בכך שלפי מה שהבנתי קו הרכבת המדובר לא יהיה המשך של קו רכבת קיים, אלא קו קצר של 1.5 ק"מ לאורך רחוב כנפי נשרים\ימין אבות\צבי יהודה שהנוסעים בו יאלצו להחליף רכבת בתחנת קריית משה.
האם אני צודק?
דוד, זה בשבילך...וזה למה?
הוא מעולם לא שימש כמגדל פיקוחדוד, זה בשבילך...
כמדומני שהמבנה ששימש כ"מגדל פיקוח" (בסמוך לחניון רמי לוי) על ההמראות והנחיתות בכנפי נשרים מיועד להריסה (מסומן בכתום).
המורה להיסטוריה שלי בתיכון - עמנואל שילה הואהוא מעולם לא שימש כמגדל פיקוח
אנערף... כך קראתי פעם היכן שהוא...הוא מעולם לא שימש כמגדל פיקוח
מג"שאנערף... כך קראתי פעם היכן שהוא...
כמדומני שכתב זאת אחד ממורי הדרך בעלי הידע באחד הפורומים.
חיפשתי היום מידע על כך ולא מצאתי.
תודה על המידע וליל"ט מ"מגדל הפיקוח"...מג"ש
במלחמת העצמאות הוכשרו שני מנחתים בירושלים לשימוש שרות האוויר שהפך אט-אט לחיל האוויר הישראלי. המנחת הראשון היה מג"ש - מנחת גבעת שאול. העניין הוא שבכל תקופת המלחמה נחתה במנחת זה טיסה אחת בודדה בגלל שהמנחת היה חשוף לירי צלפים מדיר-יאסין, היום - הבית שלך, הר נוף. בעקבות זאת הועברה הפעילות התעופתית בירושלים למנחת מרו"ם - מנחת רוממה ועמק המצלבה, היום - גן סאקר.
באף אחד מהם לא היה לא מגדל פיקוח ולא רמז למגדל פיקוח וגם לא צורך בכאלה. מי שטוען אחרת טועה ומטעה.
תודה על המידע וליל"ט מ"מגדל הפיקוח"...
התמונה צולמה לפני מספר דקות.
כעת מצאתי דף פייסבוק בענייןאושר קו הרק"ל להר-נוף - בשורה רעה
יום עצוב לתושבי שכונת הר נוף.
קטע מיותר ובזבוז משאבים.
תברר שזו לא שלוחה של הקו האדוםאושר קו הרק"ל להר-נוף - בשורה רעה
יום עצוב לתושבי שכונת הר נוף.
קטע מיותר ובזבוז משאבים.
הרדיוס בצומת לא מתאים לרכבתתברר שזו לא שלוחה של הקו האדום
אם "כצעקתה" אז זה פרוייקט מוזר, אבל ההגיון בפרוייקט ברגע זה הוא כשלוחה קצרה מהקו האדום שיכולה להגדיל את התדירות בקטע המרכזי ועוד בצורה שתהיה שימושית מאד לתושבי שכונת הר-נוף (למשל - בשלב זה: הר-נוף - שער שכם, ובשלב עתידי כלשהו - הר-נוף - שער האשפות ) וזאת בניגוד "לקו החום" של המערכת המקורית שנועד להסיע אברכים מהר-נוף לאוניברסיטה בהר הצופים !!??!!.
כרגע התוכניות המציאותיות הן קווי שלוחות כמו קו הקמפוסים ושלוחת הר-נוף שנשענות על הקו האדום.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.