הודעות דוברות "רכבת ישראל".

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
היערכות בהפעלת קו הרכבת לירושלים, לקראת מזג האוויר הסוער

הודעות דוברות "רכבת ישראל".
היערכות בהפעלת קו הרכבת לירושלים, לקראת מזג האוויר הסוער
שלום,
עקב תנאי מזג האוויר הצפויים ביום רביעי 7.1.2015, יחולו שינויים בקו הרצלייה - ירושלים בשני הכיוונים,
רכבות הנוסעים תפעלנה במתכונת מפוצלת ותידרש החלפת רכבת בתחנת בית שמש:

מקטע הרצלייה - בית שמש: הרכבות תפעלנה כרגיל בשני הכיוונים, בהתאם ללוח הזמנים.
מקטע בית שמש - ירושלים מלחה: רכבות מתוגברות עם כמות כפולה של מקומות ישיבה תפעלנה אחת לשעה בכל כיוון:
מבית שמש אל ירושלים מלחה בשעה XX:29. (שעות הפעילות: 20:29 – 07:29)
מירושלים מלחה אל בית שמש בשעה XX:17(שעות הפעילות: 06:00-21:17)

ביום חמישי 8.1.2015, הרכבות בקו זה תפעלנה בהתאם לתנאי מזג האוויר, יועבר עדכון נפרד.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

amit1270

New member
חוזרים לימי לינצ'בסקי העליזים?


היערכות בהפעלת קו הרכבת לירושלים, לקראת מזג האוויר הסוער
שלום,
עקב תנאי מזג האוויר הצפויים ביום רביעי 7.1.2015, יחולו שינויים בקו הרצלייה - ירושלים בשני הכיוונים,
רכבות הנוסעים תפעלנה במתכונת מפוצלת ותידרש החלפת רכבת בתחנת בית שמש:

מקטע הרצלייה - בית שמש: הרכבות תפעלנה כרגיל בשני הכיוונים, בהתאם ללוח הזמנים.
מקטע בית שמש - ירושלים מלחה: רכבות מתוגברות עם כמות כפולה של מקומות ישיבה תפעלנה אחת לשעה בכל כיוון:
מבית שמש אל ירושלים מלחה בשעה XX:29. (שעות הפעילות: 20:29 – 07:29)
מירושלים מלחה אל בית שמש בשעה XX:17(שעות הפעילות: 06:00-21:17)

ביום חמישי 8.1.2015, הרכבות בקו זה תפעלנה בהתאם לתנאי מזג האוויר, יועבר עדכון נפרד.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
חוזרים לימי לינצ'בסקי העליזים?

אגב, בלי קשר לשלג ובניגוד לפעם הקודמת שהקו פוצל. בימים אלו זה יכול להיות פתרון לא רע לקו הבעייתי.
 
איך אמורים להגיע מתחנצ הרכבת בירושלים לשאר חל

היערכות בהפעלת קו הרכבת לירושלים, לקראת מזג האוויר הסוער
שלום,
עקב תנאי מזג האוויר הצפויים ביום רביעי 7.1.2015, יחולו שינויים בקו הרצלייה - ירושלים בשני הכיוונים,
רכבות הנוסעים תפעלנה במתכונת מפוצלת ותידרש החלפת רכבת בתחנת בית שמש:

מקטע הרצלייה - בית שמש: הרכבות תפעלנה כרגיל בשני הכיוונים, בהתאם ללוח הזמנים.
מקטע בית שמש - ירושלים מלחה: רכבות מתוגברות עם כמות כפולה של מקומות ישיבה תפעלנה אחת לשעה בכל כיוון:
מבית שמש אל ירושלים מלחה בשעה XX:29. (שעות הפעילות: 20:29 – 07:29)
מירושלים מלחה אל בית שמש בשעה XX:17(שעות הפעילות: 06:00-21:17)

ביום חמישי 8.1.2015, הרכבות בקו זה תפעלנה בהתאם לתנאי מזג האוויר, יועבר עדכון נפרד.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
איך אמורים להגיע מתחנצ הרכבת בירושלים לשאר חל
יש קווי שלג שעוברים בתחנה?
 
בפיאסקו הזה רכבת ישראל מצליחה להוכיח דבר אחד:

היערכות בהפעלת קו הרכבת לירושלים, לקראת מזג האוויר הסוער
שלום,
עקב תנאי מזג האוויר הצפויים ביום רביעי 7.1.2015, יחולו שינויים בקו הרצלייה - ירושלים בשני הכיוונים,
רכבות הנוסעים תפעלנה במתכונת מפוצלת ותידרש החלפת רכבת בתחנת בית שמש:

מקטע הרצלייה - בית שמש: הרכבות תפעלנה כרגיל בשני הכיוונים, בהתאם ללוח הזמנים.
מקטע בית שמש - ירושלים מלחה: רכבות מתוגברות עם כמות כפולה של מקומות ישיבה תפעלנה אחת לשעה בכל כיוון:
מבית שמש אל ירושלים מלחה בשעה XX:29. (שעות הפעילות: 20:29 – 07:29)
מירושלים מלחה אל בית שמש בשעה XX:17(שעות הפעילות: 06:00-21:17)

ביום חמישי 8.1.2015, הרכבות בקו זה תפעלנה בהתאם לתנאי מזג האוויר, יועבר עדכון נפרד.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
בפיאסקו הזה רכבת ישראל מצליחה להוכיח דבר אחד:
הם חבורה של מטומטמים ארורים וחסרי תועלת.

נתחיל מזה שהם מרשים לעצמם כבר מספר שבועות לבטל רכבות על ימין ועל שמאל - רק כי לא נוח להם לתפעל את הקו ההררי.
בפועל, לוחות הזמנים לא מזכירים כלל את התכנונים. הם אקראיים וכאוטיים לחלוטין.
כלומר, כן. הרכבת מירושלים מלחה יוצאת בשעה 7:17 לבית שמש. כמה קשה, תשאלו, לנהל נסיעה של 35 דקות עם מפגש רכבות אחד, ועם רכבות תקינות (לא עניין של מה בכך, כשמדובר ברכבת ישראל)? קשה מאוד, מסתבר. במפגש הרכבות מחכים קצת, ואז עוד קצת, ואחרי די הרבה זמן נזכר הכרוז לומר ש"יש מפגש רכבות". מפגש הרכבות מתרחש לאחר 20 דקות בערך, מה שמצביע בבירור שקטע המסילה לבית שמש היה פנוי במשך דקות ארוכות כשהרכבת המתינה בבר גיורא. אח"כ מחכים עוד 10 דקות. למה? למה לא. כמשמגיעים לבסוף לבית שמש הרכבת לת"א היא כבר זיכרון רחוק וכך נגרם לכולם איחור של שעה בהמתנה לרכבת הבאה. כמובן שלבאים ממול לא מזומנים חיים קלים. במקום לצאת בשעה XX:29 כמתוכנן הרכבת שלהם תצא בשעה X+1::00. הם, ברי המזל יתעכבו רק חצי שעה. אם מחשבים את זמן מפגש הרכבות הבא בהתנהלות הזו, ברור שגם הרכבת היורדת מירושלים תזכה להגיע באיחור ולעכב את הנוסעים שלה.

וכך הלאה.

אפילו את הכרוז המטופש עם ההקלטה האווילית של "אנו מתנצלים על האיחור שנגרם לכם" לא טרחו להשמיע לכבוד צורת ההתנהלות הזו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כל ההתנהלות עם הקו לבירה הוא ביזיון אחד גדול.

בפיאסקו הזה רכבת ישראל מצליחה להוכיח דבר אחד:
הם חבורה של מטומטמים ארורים וחסרי תועלת.

נתחיל מזה שהם מרשים לעצמם כבר מספר שבועות לבטל רכבות על ימין ועל שמאל - רק כי לא נוח להם לתפעל את הקו ההררי.
בפועל, לוחות הזמנים לא מזכירים כלל את התכנונים. הם אקראיים וכאוטיים לחלוטין.
כלומר, כן. הרכבת מירושלים מלחה יוצאת בשעה 7:17 לבית שמש. כמה קשה, תשאלו, לנהל נסיעה של 35 דקות עם מפגש רכבות אחד, ועם רכבות תקינות (לא עניין של מה בכך, כשמדובר ברכבת ישראל)? קשה מאוד, מסתבר. במפגש הרכבות מחכים קצת, ואז עוד קצת, ואחרי די הרבה זמן נזכר הכרוז לומר ש"יש מפגש רכבות". מפגש הרכבות מתרחש לאחר 20 דקות בערך, מה שמצביע בבירור שקטע המסילה לבית שמש היה פנוי במשך דקות ארוכות כשהרכבת המתינה בבר גיורא. אח"כ מחכים עוד 10 דקות. למה? למה לא. כמשמגיעים לבסוף לבית שמש הרכבת לת"א היא כבר זיכרון רחוק וכך נגרם לכולם איחור של שעה בהמתנה לרכבת הבאה. כמובן שלבאים ממול לא מזומנים חיים קלים. במקום לצאת בשעה XX:29 כמתוכנן הרכבת שלהם תצא בשעה X+1::00. הם, ברי המזל יתעכבו רק חצי שעה. אם מחשבים את זמן מפגש הרכבות הבא בהתנהלות הזו, ברור שגם הרכבת היורדת מירושלים תזכה להגיע באיחור ולעכב את הנוסעים שלה.

וכך הלאה.

אפילו את הכרוז המטופש עם ההקלטה האווילית של "אנו מתנצלים על האיחור שנגרם לכם" לא טרחו להשמיע לכבוד צורת ההתנהלות הזו.
כל ההתנהלות עם הקו לבירה הוא ביזיון אחד גדול.
 

בועז ל

New member
עידוד הובלת מטענים ב"רכבת ישראל".

הודעות דוברות "רכבת ישראל".
עידוד הובלת מטענים ב"רכבת ישראל".
שלום,
על מנת לעודד הובלת מכולות בין הנמלים בישראל, רכשה רכבת ישראל קרונות משא, שיפרה את אחוזי הדיוק והחליטה לאחרונה לתת הנחה של 15% על הובלת מכולות מלאות, בין נמל אשדוד לחיפה.
מצ"ב הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה

 

sweetums

New member
הרכבת מסמלת קרונות משא בצ'?

עידוד הובלת מטענים ב"רכבת ישראל".
שלום,
על מנת לעודד הובלת מכולות בין הנמלים בישראל, רכשה רכבת ישראל קרונות משא, שיפרה את אחוזי הדיוק והחליטה לאחרונה לתת הנחה של 15% על הובלת מכולות מלאות, בין נמל אשדוד לחיפה.
מצ"ב הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
הרכבת מסמלת קרונות משא בצ'?
 
כן. בדרך-כלל יש משמעות לאות: הבט בקובץ המצורף מתוך

הרכבת מסמלת קרונות משא בצ'?
כן. בדרך-כלל יש משמעות לאות: הבט בקובץ המצורף מתוך
אחד הקבצים במגה-ארכיון הרכבתי:
במקרה דנן, לאות צ' אין משמעות אלא משמעות כרונולוגית בלבד כפי שתוכל לראות בצילום המסך מתוך לוח 032-001 במגה-ארכיון:
ערב טוב !
אביתר.

 

sweetums

New member
תודה רבה אביתר

כן. בדרך-כלל יש משמעות לאות: הבט בקובץ המצורף מתוך
אחד הקבצים במגה-ארכיון הרכבתי:
במקרה דנן, לאות צ' אין משמעות אלא משמעות כרונולוגית בלבד כפי שתוכל לראות בצילום המסך מתוך לוח 032-001 במגה-ארכיון:
ערב טוב !
אביתר.
תודה רבה אביתר
 
אוי ואבוי! לצנזר דחוף!

עידוד הובלת מטענים ב"רכבת ישראל".
שלום,
על מנת לעודד הובלת מכולות בין הנמלים בישראל, רכשה רכבת ישראל קרונות משא, שיפרה את אחוזי הדיוק והחליטה לאחרונה לתת הנחה של 15% על הובלת מכולות מלאות, בין נמל אשדוד לחיפה.
מצ"ב הודעה לתקשורת.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
אוי ואבוי! לצנזר דחוף!
הובלת מכולות בין נמלי חיפה ואשדוד? מה, זה כלכלי להוביל מטענים בין נמלים? צריך להסתיר עובדה זו בדחיפות! מישהו עוד יקבל רעיון מטורף להוביל מטענים בין נמלי אשדוד ואילת, ואנה אנו באים?
 

בועז ל

New member
סיכום רבעון שלישי ברווח, ושיא נוסעים חדש ברכבת ישראל.

הודעות דוברות "רכבת ישראל".
סיכום רבעון שלישי ברווח, ושיא נוסעים חדש ברכבת ישראל.
שלום,
רכבת ישראל סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2014 ברווח של 143.8 מיליון ₪.
מחצית מרווחי החברה יושקעו ישירות בפרויקטים לשיפור השירות ללקוחות החברה.

בנוסף - שיא נוסעים חדש: בחודש דצמבר בוצעו כ- 4.7 מיליון נסיעות ב"רכבת ישראל"
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 
בועז, תפסיק להרגיז את שטרסלר!

סיכום רבעון שלישי ברווח, ושיא נוסעים חדש ברכבת ישראל.
שלום,
רכבת ישראל סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2014 ברווח של 143.8 מיליון ₪.
מחצית מרווחי החברה יושקעו ישירות בפרויקטים לשיפור השירות ללקוחות החברה.

בנוסף - שיא נוסעים חדש: בחודש דצמבר בוצעו כ- 4.7 מיליון נסיעות ב"רכבת ישראל"
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
בועז, תפסיק להרגיז את שטרסלר!
הוא הרי קבע שלא יכול להיות רווח לרכבת. למה אתה מפרסם נתונים אחרים?!
מה יהיה עם פרוייקט אוטובוסי הגז שלו?!
שלא לדבר על גרונאו, שקבע כי זול יותר לשלם לכל נוסעי הרכבת על מוניות מאשר לסבסד את הרכבת (והעתונאים הישראלים העלובים ממשיכים לדקלם את השקר הזה עד היום).
ומה עם הזלקורן? איך אתה מעליב אותו עם 4.7 מיליון נוסעים בחודש? הוא הרי קבע שהרכבת היא מלכודת מוות, ובכל נסיעה שלה נפצעים קשה 120 איש... שלא לדבר על כך שהרכבת מנעה מים מתושבי ב"ש.
אתה גם מסתבך עם פייטלסון, שקבע שאין הצדקה לתח"צ מחוץ לגוש דן.
בקיצור, תתבייש לך!
 

בועז ל

New member


בועז, תפסיק להרגיז את שטרסלר!
הוא הרי קבע שלא יכול להיות רווח לרכבת. למה אתה מפרסם נתונים אחרים?!
מה יהיה עם פרוייקט אוטובוסי הגז שלו?!
שלא לדבר על גרונאו, שקבע כי זול יותר לשלם לכל נוסעי הרכבת על מוניות מאשר לסבסד את הרכבת (והעתונאים הישראלים העלובים ממשיכים לדקלם את השקר הזה עד היום).
ומה עם הזלקורן? איך אתה מעליב אותו עם 4.7 מיליון נוסעים בחודש? הוא הרי קבע שהרכבת היא מלכודת מוות, ובכל נסיעה שלה נפצעים קשה 120 איש... שלא לדבר על כך שהרכבת מנעה מים מתושבי ב"ש.
אתה גם מסתבך עם פייטלסון, שקבע שאין הצדקה לתח"צ מחוץ לגוש דן.
בקיצור, תתבייש לך!

שכנעת אותי, וילהלם. תגיד, לא יכולת לומר לי את זה קודם?
לחשוב על כל הפרויקטים שתיעדתי במקומות שאיש לא נוסע בהם...
 
זה באמת לא היה בסדר מצדך...


שכנעת אותי, וילהלם. תגיד, לא יכולת לומר לי את זה קודם?
לחשוב על כל הפרויקטים שתיעדתי במקומות שאיש לא נוסע בהם...
זה באמת לא היה בסדר מצדך...
לא רק שאתה פועל באופן חתרני נגד סמכותם של המומחים ה"מובילים" והעתונאים ה"מכובדים", אתה מפרסם כאן שרשורים אינסופיים שלא מעניינים אף אחד (טוב, אולי חוץ מששה קוראים או משהו כזה). תפסיק להציף את הפורום במידע מיותר! תכתוב הודעות חשובות כמו "נצפתה מפרקית בקו 61 בז'בוטינסקי".
 
מה קרה ברבעון השני?

סיכום רבעון שלישי ברווח, ושיא נוסעים חדש ברכבת ישראל.
שלום,
רכבת ישראל סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2014 ברווח של 143.8 מיליון ₪.
מחצית מרווחי החברה יושקעו ישירות בפרויקטים לשיפור השירות ללקוחות החברה.

בנוסף - שיא נוסעים חדש: בחודש דצמבר בוצעו כ- 4.7 מיליון נסיעות ב"רכבת ישראל"
מצ"ב הודעה לעיתונות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מה קרה ברבעון השני?
רווח של 225 מלש"ח לעומת הפסד של 113 מלש"ח רק רבעון אחד קודם... מה קרה ברבעון 2?
 
בד"כ הפסדים שוטפים מסוג זה

מה קרה ברבעון השני?
רווח של 225 מלש"ח לעומת הפסד של 113 מלש"ח רק רבעון אחד קודם... מה קרה ברבעון 2?
בד"כ הפסדים שוטפים מסוג זה
פירושם ששילמו באופן ממוקד חובות גדולים (למשל לספקיות הדלק, או לקבלנים וכו'). ואז אם ברבעון אחר לא היו תשלומים כאלה, פתאום הרווח "קופץ" (זו הסיבה שצריך לבחון באופן שנתי, חמש שנתי ועשר שנתי, תוך השוואה לתקופות מקבילות). כמובן שאפשר לדעת בוודאות רק מתוך עיון בדו"חות עצמם. אולי יש משיהו בפורום עם גישה לדו"חות וגם יכולת לקרוא טורי מספרים משעממים, שיסביר לנו...
 
בחברות כמו רכבת ישראל הדו"חות הם על בסיס מצטבר ולא על בסיס

בד"כ הפסדים שוטפים מסוג זה
פירושם ששילמו באופן ממוקד חובות גדולים (למשל לספקיות הדלק, או לקבלנים וכו'). ואז אם ברבעון אחר לא היו תשלומים כאלה, פתאום הרווח "קופץ" (זו הסיבה שצריך לבחון באופן שנתי, חמש שנתי ועשר שנתי, תוך השוואה לתקופות מקבילות). כמובן שאפשר לדעת בוודאות רק מתוך עיון בדו"חות עצמם. אולי יש משיהו בפורום עם גישה לדו"חות וגם יכולת לקרוא טורי מספרים משעממים, שיסביר לנו...
בחברות כמו רכבת ישראל הדו"חות הם על בסיס מצטבר ולא על בסיס
מזומן ולכן ההכנסות וההוצאות אינן לפי מועד התשלום אלא לפי הפעילות השוטפת. הכנסות והוצאות שנבעו מפעילות ברבעון מסויים שייכות חשבונאית לאותו רבעון ללא קשר למועד התקבול או התשלום בפועל.
חשבונאות על בסיס מזומן בדרך כלל מתנהלת רק בעסקים קטנים או בחלק מהמלכ"רים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה