הודעות דוברות הרכבת

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
נקבע דירוג האשראי לחברת רכבת ישראל לקראת פרסום התשקיף

הודעות דוברות הרכבת
נקבע דירוג האשראי לחברת רכבת ישראל לקראת פרסום התשקיף

הודעת דוברות רכבת ישראל: נקבע דירוג האשראי לחברת רכבת ישראל
חברות דירוג האשראי בישראל קבעו לרכבת דרוג גבוה המבטא את יציבותה וחוסנה של החברה, לקראת הנפקתה
היום (ה', 26.2.2015) קיבלה חברת רכבת ישראל את דירוג האשראי לחברה שנועד להנפקת אג"ח בסכום של 1 מיליארד ₪ במהלך 2015.
רכבת ישראל היא הראשונה ופורצת הדרך בהנפקה בין החברות הממשלתיות וחלוצה בינהן בענף התשתית והתחבורה.
בהתאם להחלטת הממשלה, יונפקו בשנתיים הקרובות אגרות חוב בסך של עד 2 מיליארד ₪ לטובת השקעה בפיתוח תשתיות הרכבת. זאת כחלק מתקציב הפיתוח העומד על כ-42 מיליארד ₪ עד שנת 2020.
חברת הרכבת זכתה לדרוג גבוה המאשר את יכולתה לעמוד בהתחייבויותיה, ומגדיר את האג"ח הרכבתי כבטוח להשקעה.
• דירוג חברת מידרוג – Aa1 באופק יציב.
• דירוג חברת מעלות S&P-ilAA+ באופק יציב.
• דירוג חברת מידרוג – Aa1 באופק יציב.
• דירוג חברת מעלות S&P-ilAA+ באופק יציב.
מצורפת ההודעה לתקשורת.

ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
 

בועז ל

New member
פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה

הודעות דוברות הרכבת
פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה

הודעת דוברות רכבת ישראל:
לראשונה פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה; הרכבת מובילה את הנפקת האג"ח בחברות הממשלתיות.
הערב פורסם תשקיף חברת רכבת ישראל לצורך הנפקת אג"ח בהיקף של 1 מיליארד ₪ על-בסיס דוחות ספטמבר 2014, הגיוס צפוי להיות במהלך חודש מרץ 2015.
הכספים שיגויסו ישמשו להשקעה בפיתוח תשתיות הרכבת. רכבת ישראל הינה החלוצה בין החברות הממשלתיות בענף התשתית והתחבורה שמנפיקה אג"ח.
היום פורסם גם דירוג האשראי של רכבת ישראל ושל הסדרה המונפקת, אשר זכו לדרוג גבוה התומך ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה, ומגדיר את האג"ח הרכבתי כהשקעה בעלת סיכון נמוך.
מצורפת ההודעה לתקשורת.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
 
תודה רבה !!! חזרתי אחרי עשרה ימים שבהם

פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה

הודעת דוברות רכבת ישראל:
לראשונה פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה; הרכבת מובילה את הנפקת האג"ח בחברות הממשלתיות.
הערב פורסם תשקיף חברת רכבת ישראל לצורך הנפקת אג"ח בהיקף של 1 מיליארד ₪ על-בסיס דוחות ספטמבר 2014, הגיוס צפוי להיות במהלך חודש מרץ 2015.
הכספים שיגויסו ישמשו להשקעה בפיתוח תשתיות הרכבת. רכבת ישראל הינה החלוצה בין החברות הממשלתיות בענף התשתית והתחבורה שמנפיקה אג"ח.
היום פורסם גם דירוג האשראי של רכבת ישראל ושל הסדרה המונפקת, אשר זכו לדרוג גבוה התומך ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה, ומגדיר את האג"ח הרכבתי כהשקעה בעלת סיכון נמוך.
מצורפת ההודעה לתקשורת.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
תודה רבה !!! חזרתי אחרי עשרה ימים שבהם
הייתי ללא המחשב שלי שעבר תיקון ושידרוגים שונים אחרי שלא ניתן היה להדליק אותו בגלל ספק כח שהתקלקל. בהזדמנות הזו הוחלף גם כונן C שהוא SSD לנפח הרבה יותר גדול.
אני רואה שלא היה משעמם כאן ואשתדל להשלים את כל החסר במהירות !
הנה משהו שנמכר כרגע באי.באיי ומראה בזמן אמת פיצוץ בתחנת הרכבת בירושלים בשנת 1946 כולל אוטובוס מעניין...ראו את הפירוט אודות התמונה בתמונה השניה המצורפת גם היא.
לילה טוב.
אביה.



 

בועז ל

New member
אהלן, בעל הבית!


תודה רבה !!! חזרתי אחרי עשרה ימים שבהם
הייתי ללא המחשב שלי שעבר תיקון ושידרוגים שונים אחרי שלא ניתן היה להדליק אותו בגלל ספק כח שהתקלקל. בהזדמנות הזו הוחלף גם כונן C שהוא SSD לנפח הרבה יותר גדול.
אני רואה שלא היה משעמם כאן ואשתדל להשלים את כל החסר במהירות !
הנה משהו שנמכר כרגע באי.באיי ומראה בזמן אמת פיצוץ בתחנת הרכבת בירושלים בשנת 1946 כולל אוטובוס מעניין...ראו את הפירוט אודות התמונה בתמונה השניה המצורפת גם היא.
לילה טוב.
אביה.
אהלן, בעל הבית!

אני שמח לראות שאתה ומחשבך חוזרים אלינו בכוחות מחודשים.
מברוק על ה-SSD החדש.
&nbsp
 
תודה רבה !!! אני לא מצליח לזהות את האוטובוס שבתמונה למרבה

אהלן, בעל הבית!

אני שמח לראות שאתה ומחשבך חוזרים אלינו בכוחות מחודשים.
מברוק על ה-SSD החדש.
&nbsp
תודה רבה !!! אני לא מצליח לזהות את האוטובוס שבתמונה למרבה
הפלא ! מספר הרישוי שלו M1621 לא מופיע בשום רשומה או רשימה מנדאטורית וזה ממחיש שכנראה מדובר באוטובוס ערבי. או אוטובוס של חברת "רגב" על-פי צורת תיבת המספר והגג באותה עת. למרות שמופיע קו 4 ולמרות שבדיוק בכביש זה עבר קו 4 של המקשר, אין זה אוטובוס של המקשר. האם יתכן שגם הערבים שגרו בדרום העיר הפעילו באותו זמן קו 4 משלהם ???
(יתכן שזהו אוטובוס של קואופרטיב "רגב" שהגיע לירושלים בנסיעה פרטית כאשר המספר "4" התל-אביבי שלו הושאר בתיבת המספר האחורי. מעולם לא הופעל ב-"המקשר" שום אוטובוס שמספר הרישוי שלו היה M1621 !!! ).
 
מנהל ארכיון אגד - צביקה וינשטוק, חברי הותיק, מאשר הבוקר

תודה רבה !!! אני לא מצליח לזהות את האוטובוס שבתמונה למרבה
הפלא ! מספר הרישוי שלו M1621 לא מופיע בשום רשומה או רשימה מנדאטורית וזה ממחיש שכנראה מדובר באוטובוס ערבי. או אוטובוס של חברת "רגב" על-פי צורת תיבת המספר והגג באותה עת. למרות שמופיע קו 4 ולמרות שבדיוק בכביש זה עבר קו 4 של המקשר, אין זה אוטובוס של המקשר. האם יתכן שגם הערבים שגרו בדרום העיר הפעילו באותו זמן קו 4 משלהם ???
(יתכן שזהו אוטובוס של קואופרטיב "רגב" שהגיע לירושלים בנסיעה פרטית כאשר המספר "4" התל-אביבי שלו הושאר בתיבת המספר האחורי. מעולם לא הופעל ב-"המקשר" שום אוטובוס שמספר הרישוי שלו היה M1621 !!! ).
מנהל ארכיון אגד - צביקה וינשטוק, חברי הותיק, מאשר הבוקר
כי מדובר באוטובוס ערבי בקו 4. התמונה צולמה בסמוך לגן הפעמון של ימינו. צביקה כותב לי הבוקר בוואצאפ כי קווים 4 ו-6 בירושלים היו קווים ערביים עד לסיום המלחמה. לקראת סוף 1948 הם הועברו לידי "המקשר". ההסבר מסביר לנו את העובדה שלא מצאתי בתחילה מידע על הרכב לפי הרישוי שלו. ככל הנראה מדובר בפורד פארגו והמרכב נבנה על-ידי אחת מחברות ההרכבה היהודיות: הארגז או מגן-צ'טווד.
 

בועז ל

New member
תודה על המידע המשלים.

מנהל ארכיון אגד - צביקה וינשטוק, חברי הותיק, מאשר הבוקר
כי מדובר באוטובוס ערבי בקו 4. התמונה צולמה בסמוך לגן הפעמון של ימינו. צביקה כותב לי הבוקר בוואצאפ כי קווים 4 ו-6 בירושלים היו קווים ערביים עד לסיום המלחמה. לקראת סוף 1948 הם הועברו לידי "המקשר". ההסבר מסביר לנו את העובדה שלא מצאתי בתחילה מידע על הרכב לפי הרישוי שלו. ככל הנראה מדובר בפורד פארגו והמרכב נבנה על-ידי אחת מחברות ההרכבה היהודיות: הארגז או מגן-צ'טווד.
תודה על המידע המשלים.
ידעתי שתצליח לפתור את החידה העצמית שלך.
 
הכל בזכותם של צביקה וינשטוק ודני גולדשמידט:

תודה על המידע המשלים.
ידעתי שתצליח לפתור את החידה העצמית שלך.
הכל בזכותם של צביקה וינשטוק ודני גולדשמידט:
כאשר קורה מקרה כזה אנו מכנסים ישיבת "חכמים" - יושבים שלושתנו על פיצוח ולא נרגעים עד לפתרון...
 
נקודה הסטורית מעניינת

מנהל ארכיון אגד - צביקה וינשטוק, חברי הותיק, מאשר הבוקר
כי מדובר באוטובוס ערבי בקו 4. התמונה צולמה בסמוך לגן הפעמון של ימינו. צביקה כותב לי הבוקר בוואצאפ כי קווים 4 ו-6 בירושלים היו קווים ערביים עד לסיום המלחמה. לקראת סוף 1948 הם הועברו לידי "המקשר". ההסבר מסביר לנו את העובדה שלא מצאתי בתחילה מידע על הרכב לפי הרישוי שלו. ככל הנראה מדובר בפורד פארגו והמרכב נבנה על-ידי אחת מחברות ההרכבה היהודיות: הארגז או מגן-צ'טווד.
נקודה הסטורית מעניינת
חברות הרכבה יהודיות הרכיבו אוטובוסים עבור חברות תחבורה ערביות ששירתו בעיקר את התושבים הערביים.
שיתוף פעולה כלכלי שהביא קדמה לחבל ארץ נחשל.
אבל הנהגת התושבים הערביים לא היתה מרוצה מהסטטוס קוו, והורתה 5 פעמים על התקפה במטרה לחזור למצב שלפני 1882 (למרות שרוב התושבים הערביים גם הם הגיעו לכאן לאחר 1882 ובעיקר בגלל הקדמה!)
התוצאה: בומרנג...
 

אורי404

New member


תודה רבה !!! חזרתי אחרי עשרה ימים שבהם
הייתי ללא המחשב שלי שעבר תיקון ושידרוגים שונים אחרי שלא ניתן היה להדליק אותו בגלל ספק כח שהתקלקל. בהזדמנות הזו הוחלף גם כונן C שהוא SSD לנפח הרבה יותר גדול.
אני רואה שלא היה משעמם כאן ואשתדל להשלים את כל החסר במהירות !
הנה משהו שנמכר כרגע באי.באיי ומראה בזמן אמת פיצוץ בתחנת הרכבת בירושלים בשנת 1946 כולל אוטובוס מעניין...ראו את הפירוט אודות התמונה בתמונה השניה המצורפת גם היא.
לילה טוב.
אביה.
 
זכרונות ילדות מאיילת

תודה אורי אחינו !
קבל מיד משהו על החשבון:
בתקוה שתהנה: אכסניית איילת השחר בימים טובים:
זכרונות ילדות מאיילת
איילת השחר היה הקיבוץ היחיד באצבע הגליל עם אולם סביר להופעות. לכן כל ההופעות הראשונות אליהן הלכתי היו שם (חוץ מהאולם באיילת היה רק את קולנוע "שניר" בק"ש, שם היו מעט מאד הופעות). הראשונה היתה בסתיו 82', "בנזין" עם פוליקר הצעיר. זו כמובן הופעת הרוק הראשונה שלי. האחרונה שראיתי שם היתה בשנת 87', הגששים עם "בעבור חוקן דולרים". נוסטלגיה...
 
העיקר שנהנית ! השם "איילת השחר" אפילו מופיע על האולם בתמונה.

זכרונות ילדות מאיילת
איילת השחר היה הקיבוץ היחיד באצבע הגליל עם אולם סביר להופעות. לכן כל ההופעות הראשונות אליהן הלכתי היו שם (חוץ מהאולם באיילת היה רק את קולנוע "שניר" בק"ש, שם היו מעט מאד הופעות). הראשונה היתה בסתיו 82', "בנזין" עם פוליקר הצעיר. זו כמובן הופעת הרוק הראשונה שלי. האחרונה שראיתי שם היתה בשנת 87', הגששים עם "בעבור חוקן דולרים". נוסטלגיה...
העיקר שנהנית ! השם "איילת השחר" אפילו מופיע על האולם בתמונה.
 

pincas1

New member
תמונה נפלאה! ידוע

תודה אורי אחינו !
קבל מיד משהו על החשבון:
בתקוה שתהנה: אכסניית איילת השחר בימים טובים:
תמונה נפלאה! ידוע
של מי המרכבים 3140 (נראה 37-018)? מזכיר קצת בצביעה אוטובוס דומה מארכיון התצלומים הלאומי - מצ"ב.

 
כבודו: הנה אוטובוס סקניה חדיש !!! המילה האחרונה בעולמנו

פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה

הודעת דוברות רכבת ישראל:
לראשונה פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה; הרכבת מובילה את הנפקת האג"ח בחברות הממשלתיות.
הערב פורסם תשקיף חברת רכבת ישראל לצורך הנפקת אג"ח בהיקף של 1 מיליארד ₪ על-בסיס דוחות ספטמבר 2014, הגיוס צפוי להיות במהלך חודש מרץ 2015.
הכספים שיגויסו ישמשו להשקעה בפיתוח תשתיות הרכבת. רכבת ישראל הינה החלוצה בין החברות הממשלתיות בענף התשתית והתחבורה שמנפיקה אג"ח.
היום פורסם גם דירוג האשראי של רכבת ישראל ושל הסדרה המונפקת, אשר זכו לדרוג גבוה התומך ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה, ומגדיר את האג"ח הרכבתי כהשקעה בעלת סיכון נמוך.
מצורפת ההודעה לתקשורת.
ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
כבודו: הנה אוטובוס סקניה חדיש !!! המילה האחרונה בעולמנו
המודרני ! כך נוסעים כיום בנוחות ובמהירות !!!!!! תהנה ! שכחתי לציין שלפעמים יש ברכב ריח של זעתר ותבלינים אחרים: חוויה אמיתית !!!
הנה:

 

בועז ל

New member
תודה רבה!

כבודו: הנה אוטובוס סקניה חדיש !!! המילה האחרונה בעולמנו
המודרני ! כך נוסעים כיום בנוחות ובמהירות !!!!!! תהנה ! שכחתי לציין שלפעמים יש ברכב ריח של זעתר ותבלינים אחרים: חוויה אמיתית !!!
הנה:
תודה רבה!
זה-זה! זה האוטובוס של אנדי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה