הגנרל חתולון
New member
הודעה שפירסמתי בפורום אחר.
ואחר כך הגעתי למסקנה שהיא רלוונטית גם לפה: "בשתי מערכות הבחירות האחרונות לכנסת הצבעתי לשינוי. ראיתי את המפלגה הזו כמובילה את קו הדעות ששיך גם לי ברובו (לפחות בצד הכלכלי). אז עכשיו כשהם נכנסו לממשלה פתאום אין הנחות בשכר הלימוד, אין גיוס בני ישיבות ויש שתיקה רועמת של ראשי המפלגה בכל מה שקשור לחקירות נגד משפחת שרון. בקיצור - אני לשינוי לא אצביע בבחירות הבאות גם אם כתוצאה מכך אני לא אצביע בכלל מחוסר מועמדים ראויים. מפלגה שכזאת לא ראויה לתמיכתי." וזה כל מה שיש לי לומר למפלגה הזו שהייתה ההבטחה הגדולה ונהפכה למאכזבת הגדולה שלי.
ואחר כך הגעתי למסקנה שהיא רלוונטית גם לפה: "בשתי מערכות הבחירות האחרונות לכנסת הצבעתי לשינוי. ראיתי את המפלגה הזו כמובילה את קו הדעות ששיך גם לי ברובו (לפחות בצד הכלכלי). אז עכשיו כשהם נכנסו לממשלה פתאום אין הנחות בשכר הלימוד, אין גיוס בני ישיבות ויש שתיקה רועמת של ראשי המפלגה בכל מה שקשור לחקירות נגד משפחת שרון. בקיצור - אני לשינוי לא אצביע בבחירות הבאות גם אם כתוצאה מכך אני לא אצביע בכלל מחוסר מועמדים ראויים. מפלגה שכזאת לא ראויה לתמיכתי." וזה כל מה שיש לי לומר למפלגה הזו שהייתה ההבטחה הגדולה ונהפכה למאכזבת הגדולה שלי.