הודעה על סגירת הפורום.

הודעה על סגירת הפורום.

הפורום בימיו הגדולים היה אחד האיכותיים ברשת הן מבחינת איכות הכותבים והן מבחינת איכות התוכן והפעילות בו הייתה רבה. אני מלווה את הפורום כמעט מתחילתו,הפורום קיים כבר כארבע שנים וחצי, ובשנים הראשונות ניהלו אותו שרון ויוסי. עם הזמן הפורום דעך מכל מיני סיבות חלקן ברורות חלקן לא..והמנהלים הקודמים החליטו לפרוש והפורום היה מועמד לסגירה. כדי למנוע את הסגירה אני התנדבתי לנהל אותו ולשמור על המעט שנותר בו..הפורום המשיך לחוות תקופות של גאות ושפל עד שלאחרונה החלטתי שהגיע הזמן לסגור את הבאסטה. אני ניהלתי במקביל לפורום גראנד-פרי עוד שלושה פורומים בתפוז כאשר אחד מהם (פורום ווינר-724) הוא אחד הבולטים באשכול הספורט בפרט ובתפוז בכלל. חוג אוהדי הספורט המוטורי בארץ הוא לא גדול במיוחד ומרבית הפעילות ברשת מתמקדת בשניים-שלושה אתרים ותיקים שמתתקדים אך ורק בנושא הזה, פורום גראנד-פרי הלך לאיבוד בתוך מערכת הפורומים הענקית של תפוז ובהעדר תמיכה וקידום הפורום לא גיבש סביבו מספיק גולשים לאורך זמן. מבאס לסגור את הפורום במיוחד שהוא אחד הבודדים שסיקרו את תחום הספורט המוטורי באתר ישראלי,אך זהו הצעד המתבקש. לאוהדי הפורמולה-1 נפתח החל מאתמול פורום מיוחד אך ורק לענף ,אתם מוזמנים לבקר בו. את סיקור ה-MOTOGP נעביר לקומונה שאפתח ביחד עם רינת (R750-Girl ) , במהלך השבוע הקרוב אני אפרסם את כתובת הקומונה ואת מירוץ מיזאנו הקרוב נעביר שם. בברכה,אבי.
 
נכנסתי לפעמים לפורום כדי להתעדכן

אולי ההפרדה בין הפחיות לדו גלגלי תעזור לכולם, בהצלחה לקומונה.
 

ננו9

New member
בהחלט סופה של תקופה

אני זוכר את הפורום עוד מימיו בתור "פורמולה 1" רק חודשים לאחר מכן הצטרפו החבר'ה של המוטו GP וכך הוא הפך לפורום גראנד פרי. תמיד הייתי נגד המהלך של השילוב ובאותם הימים גם כתבתי על זה (אם רק הייתי יודע ממש להשתמש במנוע החיפוש המתקדם....) אני דווקא חושב שיש קהל רב לספורט מוטורי בארץ, ובמיוחד לפורמולה 1 ולאופנועים נקווה ונחזיק אצבעות שהפורום והקמונה החדשים ינקזו אליהם הרבה יותר גולשים פעילים (אבל מותר גם להיות פסיביים ו-R תאשר
) וכל שני החלקים יגברו על השלם לילה טוב פורום 727 - היה נחמד ובהצלחה לדרך החדשה בזכיית מקלארן נתנחמה
 
קומונת ה-motogp ../images/Emo70.gif

הקומונה נפתחה ויש לנו כתובת מקוצרת http://communa.tapuz.co.il/motogp לקראת סוף השבוע נעלה סקירות ונתן פרטים על טורניר ההימורים שילווה את המירוצים עד סוף העונה. כולכם מוזמנים.
 
למעלה