הודעה מWWE.COM

omergd1

New member
הודעה מWWE.COM../images/Emo58.gif

באתר פורסם שהוחלט שהמיין איבנט של נו מרסי יהיה פאטל פור ווי בין בוקר לשלי בטיסטה ופינלי מה דעתכם על החלטה הזאת?
 

mr kennedy

New member
דעתי על החדשה

באופן אישי, אין בי טיפת התלהבות מאף אחד מארבעת המתאבים האלה ואני חושב שתוצאת הקרב שקופה ביותר.
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo58.gif

עוד הוכחה שהכותבים לא יודעים בכלל מה לעשות. אם וכבר מכריזים דבר כזה , אז זה ב-WWE.com? מוזר כל הקטע הזה. כנראה הכותבים רוצים שבטיסטה יהיה אלוף כמה שיותר מהר. אני מקווה לפחות.
 
SO

מה הקטע היה לעשות קרב N1C בין פינלי ללאשלי, אם פינלי הוא בכל מקרה ה-N1C? לא אכפת לי אם זה בטיסטה נגד פינלי ובוקר נגד לאשלי, או פאטל פורווי של כל הארבעה ביחד. הקרבות האלה בכל מקרה יהיו גרועיים וצפויים.
 
אממ ../images/Emo58.gif../images/Emo185.gif

אין לי בעיה שהמאיין איבנט שונה,אבל צריך שיקרה שם משהו בכדי שזה יהיה מעניין,אני מאמין שבתחילת הקרב זה יהיה פינלי ובוקר נגד לאשלי ובאטיסטה אבל צריך לקרות שם משהו במהלך הקרב שיהפוך את הקרב לכולם על כולם או 3 על 1 אחרת זה לא יהיה מעניין. התוצאה עדיין צפוייה.
 
הימור פרוע למדיי ../images/Emo58.gif../images/Emo185.gif

נכנסתי לאתרים ועוד אין תוצאות סמאק-לדעתי קרה שם משהו בסמאקדאון שגרם לארבעה להיות אחד נגד השני (לא יודע אם מישהו עשה פייס/היל טרן,אבל הם רבו) וכתוצאה מכך הקרב שונה. כי גם שפרסמו את הקארד באתר הרשמי לפני סמאק התברר לי שבסמאק מייקל קול אמר את כל הקרבות,אז יכול להיות שטדי יצא בסוף וזאת הייתה ההכרזה..אל תשכחו שיש את בוקר-פינלי ולאשלי-באטיסטה. מקווה שיהיה לי שיעור חופשי במחשבים,אם לא,נראה אם צדקתי בצהריים (מאמין שלא..אבל...)
 
תגובה לעצמי ../images/Emo58.gif../images/Emo185.gif

*ספויילר מסמאק שהוקלט אתמול בלילה* ידעתי...עכשיו שזה באמת קרה,ההימור לא היה כ"כ פרוע ואכן קרה.
 

Liav25

New member
התקווה היחידה שלי היא... ../images/Emo58.gif

שמהקרב הזה ייצא האדם היחיד שכרגע [וכן, אני מדבר על גימיקים] שראוי לתואר הזה, וזה באטיסטה. אבל אם אחרי הקרב הוא לא עושה היל טרן, התואר הזה לא שווה כלום. די, מספיק, כמה זמן הדביל הזה כבר יכול להיות פייס ?... הגימיק שלו הוא חיה, מפלצת, אז שיראה למה הוא כזה הרסני ויפסיק להיות כל כך ידידותי, זה הורג אותי. רגע של פנטזי בוקינג [מקווה שזה מותר וזה, פעם ראשונה שאני עושה את זה].
התחלה
המלך והמשרת מעיפים את לאשלי מהזירה עם כסא שהשופט לא רואה ומתחילים באמבוש ארוך על באטיסטה. באטיסטה חוזר לקרב בקאמבק גדול בעזרת לאשלי [דבר שיוביל לפופים חזקים] וזה ייראה כאילו הם עומדים לגמור את הקרב, אך פינלי עם לוו בלואו ללאשלי, ובאטיסטה מצמיד את בוקר לאחר באטיסטה בומב. הוא זוכה בתואר, לוחץ ידיים עם לאשלי ומתחבק איתו, ומהחיבוק מרים אותו לספיינבאסטר, ולאחר מכן באטיסטה בומב על שולחן השדרנים [בצורת פאוור בומב מהרצפה לשולחן]. באטיסטה לוקח מיקרופון, נותן פרומו כמו שרק הוא לא יודע, ומזמין את המנג'ר החדש שלו, שהוא _____ ! [כאן האפשרות פתוחה כי אין לי רעיון
]
סוף
אממ זה היה הפנטזי בוקינג הראשון שלי, היה סאקס אבל לא נורא... בקיצור אני אומר שבאטיסטה מסריח על המיקרופון אז הוא חייב מנג'ר, כי מאחורי כל אלוף היל טוב עומד מנג'ר טוב [חוץ מקורט אנגל].
 

Legend Killer1

New member
אמממ../images/Emo58.gif

מאכזב ביותר!!!! זה רק מוכיח לי עוד יותר שבקרב הזה קינג בוקעעע המעאפן ינצח. ובכלל רציתי לראות את באטיסטה נגד פינלי זה נשמע מעניין בווווווווווווווווווווז
 
עשיתם דבר טוב-למה להרוס למה?!!?!

סופסוף שמים את לאשלי מול קינג בוקר על התואר חצי שנה הוא בפיוד עם קינג בוקר והחצר ובטיסטה לא היה שם איתו מההתחלה והוא ניקה אותם לבד וזה מאכזב מאוד שדווקא שכבר נותנים לו להיות במיין איבנט שתהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמו וגם זה מעצבן הקטע שהוא צריך לצאת מהצל של בטיסטה אחרי שהוא נלחם בהם לבד זה מגעיל ולאשלי נדפק
 
דעה

הדבר החיובי בהחלטה שבמקום 2 קרבות משעממים (באטיסטה - פינלי ובוקר - לאשלי) נראה רק קרב אחד משעמם נכון שיתנו לזה יותר דקות אבל עדיין....
 

Brockster

New member
מצד אחד

קצת עצוב לי על לאשלי שהנה הוא סוף סוף קיבל הזדמנות במיין איבנט של PPV להוכיח שהוא לא גרוע כמו שכולם אומרים, ועכשיו זה נלקח ממנו והוא חוזר לצל של באטיסטה. מצד שני, אם תוצאת הקרב הייתי צפוייה בקרב אחד על אחד עם לאשלי, אני מוכל להמר על האשך השמאלי שלי (האהוב על אקונח, אגב) שאין שום מצב שבוקר לא יוצא אלוף מהקרב הזה, וזה די מבאס כי אני פשוט שונא שאין שום מתח במיין איבנט. כל קרב מרובה משתתפים במיין איבנט על התואר העולמי בשנים האחרונות ב-WWE (ו-NYR2006 לא נחשב), נגמר עם שמירת התואר של האלוף המכהן, והתוצאה לא יכלה להיות יותר ברורה כאן. בוז לבוקרים ובוז לבוקר. כן, אני מאוד שנון היום.
 

שי מילר

New member
מנהל
אממ

מברך על ההחלטה. זה מוסיף עניין למיין איבנט שהיה (בלשון המעטה) לא מלהיב בכלל עד כה.
 

Brockster

New member
שי

תגדיר לי את "העניין" שההחלטה הזו מובילה לקרב בבקשה. האם מדובר על התוצאה, או על איכות הקרב? כי בכל מקרה, אני לא רואה שיפור באופק.
 

h a r r y4

New member
יש מעט עניין שזה מוסיף

כמה זמן יצליחו פינלי ובוקר לשתף פעולה ביחד בקרב לעומת בטיסטה ולאשלי. ולאן יוביל מפגש הביגמנים בין לאשלי לבטיסטה. את מי בוקר יצמיד בסוף... זה העניין היחיד שנוסף לקרב
 

שי מילר

New member
מנהל
האמת

שתמיד הייתה לי חיבה לקרבות משולשים/מרובעים/מחומשים/משושים/משובעים/הבנת את הנקודה. העניין שנוצר הוא לקרב יותר טוב (כי יש יותר פוטנציאל למתח לקראת הסוף). גם התוספת של פינלי לקרב מגבירה אצלי את העניין. חוץ מזה, חשתי הקלה שירדו מהרעיון (הסופר משעמם וטחון למוות) של בוקר-לאשלי באחד על אחד. זה יכל להיות המיין איבנט הרע של השנה.
 

Brockster

New member
אבל זו בדיוק הנקודה

גם אני חש בדיוק כמוך שבקרבות מרובי משתתפים יש יותר מקום להפתעה ולסיומים מעניינים, אבל הנקודה היא שזה בדיוק ההיפך, וככל שדוחפים יותר מתאבקים לקרב (ובדר"כ מעל יריב אחד), הסיכויים להפתעה והחלפת התואר פוחתים בצורה דראסטית. ועכשיו, עם כמה שבוקר שרוף ובגימיק עלוב, ולאשלי ירוק בזירה, אתה באמת חושב שהקרב ביניהם יכול היה לצאת יותר גרוע מבוקר-באטיסטה, או מהפונג'אבי פריזן? גם אני לא בדעה שהוא היה עובר את ה-2 כוכבים, אבל המיין איבנט הגרוע של השנה?
 
למעלה