הודעה מוזרה מפייפל:

Yehuda00

New member
הודעה מוזרה מפייפל:

בחורצ'יק הרשום באיביי תחת מדינת US ביצע הזמנה ושילם מיידית והכתובת למשלוח היא באינדונזיה, אחרי שעה קיבלתי מייל מפייפל שהם רוצים להגן עלי ובלה בלה בלה... To protect you from problematic transactions, we sometimes request additional information about PayPal payments. We need more information about this transaction. Please log in to your PayPal account, click the "Resolution Center"tab, and provide more information by 24/11/2010. We recommend that you not ship the item until our investigation is complete. If you've already shipped the item, please log in and let us know where you shipped it. We have placed a temporary hold on the funds until we complete our investigation. If you need to provide information by fax, click and print a cover sheet: https://www.paypal.com/il/cgi-bin/?cmd=_complaint_resolve_tracking_fax&cid=PP-001-129-733-766. Please fax proof of shipment or proof of refund to 073-7195604. אני לא מבין, מה הבעיה עם המכירה? בגלל שהוא רשום באיביי שמגוריו הם בארה"ב? איך אני מברר מה הכתובת שלו בפייפל? כי לא מופיע משום מה. בינתיים עוד לא שלחתי, הם שמו את הכסף שהתקבל על "הולד".
תודה.
 

noam weissman

New member
הודעה מאוד לא מוזרה ... לא לשלוח !!!!

במצב כזה אתה או מחכה או שיוצר קשר עם פיפאל ומבקש לבטל את העסקה. סבירות טובה מאוד שהקונה שלך הינו רמאי שגנב למישהו את החשבון,,, לצערי עברתי כבר לא מעט כאלו. גם אם זה קונה אמיתי לך עם פיפאל אין לך ברירה... אתה יכול לבדוק מה הכתובת הרשומה באיביי. במקביל תבדוק מאיפה המייל שלו.. תצליב מידע וכו וכו... כל קניה בלי יוצא מן הכלל כשמבקשים ממך לשלוח לכתובת השונה מהכתובת שבהודעת התשלום הינה חשודה סבירות גבוהים לנסיון הונאה. היזהר !!!!!
 

Yehuda00

New member
אני מבין...

משהו מוזר, באיביי הוא רשום בארצות הברית אולם בפייפל הוא רשום באינדונזיה. והכתובת למשלוח היא אינדונזיה... באמת מוזר. אני אמתין לראות מה תהיה תגובתם. תודה נועם!
 

Yehuda00

New member
התפתחות - קיבלתי הודעה בסינית מאיביי

ובה כתוב (ע"פ גוגל טרנסלייט) שחשבון הקונה נפרץ ואני אמור להחזיר לו את הכסף ולא לשלוח את המוצר. מה שלא ברור זה למה ההודעה בסינית.
 
למעלה