הודעה לקהילה הגאה-נושא שחשוב לכל שפוי בישראל!

YHUJDT87

New member
הודעה לקהילה הגאה-נושא שחשוב לכל שפוי בישראל!

שלום לכולם. אני לא מהקהילה הגאה אך אני מזדהה איתכם ומבחינתי אתם אנשים רגילים בדיוק כמוני. אני חילוני סטרייסט צעיר מת"א בעל דעה שמאלנית מתונה. כבר כמה זמן שאני עוקב אחרי ארגון ימין קיצוני הנקרא "הימין האמיתי", לפי מה שהבנתי יש להם כל מיני פלגים שאחד מהם הוא "חזית יהודית לאומית - ארץ ישראל שלנו" של ברוך מרזל ויש להם נציג בכנסת מטעם מפגלת "האיחוד הלאומי". מנהיג "הימין האמיתי", חיים בן פסח, חי בארה"ב ולא יכול לעלות לישראל מכיוון שביצע בחו"ל פשעים איומים רוויי אלימות ושנאה. הוא כותב בפורום של הארגון http://hayamin.org/f ומעלה סרטונים לאתרים יוטיוב ופליקס. לאחר פיגוע הירי במרכז הגאה בתל אביב, הוא העלה סרטון ליוטיוב בו הוא מדבר על האירוע: http://youtube.com/watch?v=sE52C6TCEak בסרטון כפי שאתם יכולים לשמוע, בן פסח אומר ש"הומוסקסואלים הם חולי נפש הזקוקים לטיפול", ש"המנהלים של המקום שוטפים את המוח לבני נוער יהודים טהורים ומעודדים אותם לבצע מעשי סדום ועמורה", לא מגנה את המעשה ואף רומז להצדקת המעשה כשאומר על ראשי הקהילה הגאה "ימח שמם וזכרם". ויש לו את החוצפה גם להשתלח בסטרייטים (שלדבריו הם "אנשים נורמלים") ולהגיד שכל מי שמקיים יחסי מין כל עוד הוא לא נשוי ולא עושה זאת לצורך עשיית ילדים, הוא סוטה. בנוסף אחד פעילי הארגון כתב באחד מהאתרים ברשת את המילים הבאות: "הצדיק שעשה את המעשה בבית התועבה בתל אביב - תבורך!". דברים אלו לא רק מזעזעים, אלה יכולים להוביל לרצח הבא חס וחלילה! אני רואה מה הולך בפורום של הארגון הזה ובסרטונים האחרים של בן פסח. מדובר בארגון גזעני, פאשיסטי ואנטי-דמוקרטי ששוטף את מוחם של עשרות בני נוער ומעודד אותם לאלימות ושנאה. לפי המצע שלהם צריך להמשיך במורשתו של הרב כהנא, לגרש ולחסל את האויבים הערבים (אותם מכנים "המוסלמים נאצים"), השמאלנים (אותם מכנים "הבוגדנים ימח שמם") והחילונים (אותם מכנים "הכופרים הגוים ההומוסקסואלים מחללי ה'"). מדובר בארגון שלא רק מאיים עליכם הקהילה הגאה, אלא מאיים גם על אנשים כמוני, על כל מי שרוצה להביע את דעתו, כל מי שרוצה לחיות באמונתו וכל אזרח שפוי במדינת ישראל שרוצה לחיות בצורה חופשית! הם משבחים את רצח יצחק רבין ומכנים את יגאל עמיר "צדיק", הם משבחים את נסיון הרצח בפרופסור זאב שטרנהל שקרה בשנה שעברה (אחד מפעילי הארגון אף חשוד ע"י המשטרה במעורבות במעשה), הם מסיתים לרצח כל מי ששונה מהם וחושב אחרת מהם!!! הם רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינת תורה והלכה ובמילים אחרות ל"איראן יהודית" שההפקרות והאלימות בה משתוללת!!! חייבים להעלות את המודעות על כל הדבר הזה ולהיאבק בזה!!! עכשיו התקשורת מתמקדת בכל האירוע ועל הקהילה הגאה. תפנו לארגונים ולאישים (מייק המל, יניב ויצמן, ח"כ ניצן הורוביץ) של הקהילה הגאה ותספרו להם על הארגון המטורף הזה, תראו להם את הפורום שלהם ואת הסרטון הזה, בקרוב התקשורת תשכח מכל הסיפור (כמו שקורה תמיד) ויהיה מאוחר מידי! בואו נמנע את מקרי הרצח הבאים! כולנו באותו צד של המגרש. הודעה זו פורסמה בכל הפורומים הגאים בתפוז. תודה.
 

yanivran

New member
כל הכבוד על ההודעה

אני הייתי מפרסם את זה בכל הפורומים למען האמת, לא חושב שזה קשור רק להומואים, זה קשור למלחמה על צביונה של מדינת ישראל שלפי דעתי ממדינה לכל היהודים ונאורה, הופכת להיות מדינה לחרדים פשיסטית ושונאת אחר...
 

odedee

New member
צודק

מדובר בארגון סהרורי ומטורף, שראוי להוציאו מהחוק. לא רק שמר חיים פסח אינו יכול לעלות לישראל, לא נותנים לו להיכנס לישראל, ובצדק גמור. מי שראה סרטון שלו (ממש לא חובה) ודאי נבהל מהאש הזרה בעיניים שלו. אין הרבה מחשבה צלולה מאחורי דבריו, ואתה בהחלט צודק שצריך לקחת אותם ברצינות, לעצור את ההסתה הזו ולהקיא את הפושעים האלה מהחברה, רצוי לתא מרופד.
 
למעלה