הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!
הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!
בין השעות 21:00 ו-23:30 אמור להתבצע "מבצע" העברת 2 משאיות-עפר ענקיות(מהסוג של זו המוצגת כאן
),ממפעלי-צין ואורון אל מישור-רותם.אם במקרה מישהו מתעתד לעבור בכביש 25 מזרחית לדימונה(צומת-רותם/קמ"ג)בשעות אלו,סביר להניח שיקלע לחסימת כביש קצרה מאד(אם בכלל),כי המשטרה מאפשרת למשאיות לחצות את הכביש לרוחב בלבד,ומעבר לו את מסילת-הברזל,ומשם הן נוסעות דרך השטח עד מפעל מישור-רותם. אם מישהו נעצר בחסימה שם,
,נא להשמע להוראות השוטרים בצומת או אנשי הבטיחות שמלוים את הכלים הכבדים(עם רכבים מצוידים במהבהבים כתומים),זה אמור לקחת זמן קצר,והסבלנות תשתלם. נ.ב.:אין לו"ז מדויק,אבל זה אמור להיות טווח השעות,שזה ידוע לי מ-2 חברים שלי שהגיעו למשמרת שניה,והם אמורים לצאת להסיע את המשאיות בין המפעלים.
על תשומת-ה
הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!
בין השעות 21:00 ו-23:30 אמור להתבצע "מבצע" העברת 2 משאיות-עפר ענקיות(מהסוג של זו המוצגת כאן