הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!

הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!
בין השעות 21:00 ו-23:30 אמור להתבצע "מבצע" העברת 2 משאיות-עפר ענקיות(מהסוג של זו המוצגת כאן
),ממפעלי-צין ואורון אל מישור-רותם.אם במקרה מישהו מתעתד לעבור בכביש 25 מזרחית לדימונה(צומת-רותם/קמ"ג)בשעות אלו,סביר להניח שיקלע לחסימת כביש קצרה מאד(אם בכלל),כי המשטרה מאפשרת למשאיות לחצות את הכביש לרוחב בלבד,ומעבר לו את מסילת-הברזל,ומשם הן נוסעות דרך השטח עד מפעל מישור-רותם. אם מישהו נעצר בחסימה שם,
,נא להשמע להוראות השוטרים בצומת או אנשי הבטיחות שמלוים את הכלים הכבדים(עם רכבים מצוידים במהבהבים כתומים),זה אמור לקחת זמן קצר,והסבלנות תשתלם.
נ.ב.:אין לו"ז מדויק,אבל זה אמור להיות טווח השעות,שזה ידוע לי מ-2 חברים שלי שהגיעו למשמרת שניה,והם אמורים לצאת להסיע את המשאיות בין המפעלים.
על תשומת-ה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה נוהג על אחת מהן?

הודעה לנוסעים בדרום הערב או הלילה!!
בין השעות 21:00 ו-23:30 אמור להתבצע "מבצע" העברת 2 משאיות-עפר ענקיות(מהסוג של זו המוצגת כאן
),ממפעלי-צין ואורון אל מישור-רותם.אם במקרה מישהו מתעתד לעבור בכביש 25 מזרחית לדימונה(צומת-רותם/קמ"ג)בשעות אלו,סביר להניח שיקלע לחסימת כביש קצרה מאד(אם בכלל),כי המשטרה מאפשרת למשאיות לחצות את הכביש לרוחב בלבד,ומעבר לו את מסילת-הברזל,ומשם הן נוסעות דרך השטח עד מפעל מישור-רותם. אם מישהו נעצר בחסימה שם,
,נא להשמע להוראות השוטרים בצומת או אנשי הבטיחות שמלוים את הכלים הכבדים(עם רכבים מצוידים במהבהבים כתומים),זה אמור לקחת זמן קצר,והסבלנות תשתלם.
נ.ב.:אין לו"ז מדויק,אבל זה אמור להיות טווח השעות,שזה ידוע לי מ-2 חברים שלי שהגיעו למשמרת שניה,והם אמורים לצאת להסיע את המשאיות בין המפעלים.
על תשומת-ה
אתה נוהג על אחת מהן?
אם כן - תביא תמונות...
 

אלון 58

New member
רציתי,אבל כבר היו מתנדבים...!

אתה נוהג על אחת מהן?
אם כן - תביא תמונות...
רציתי,אבל כבר היו מתנדבים...!
מה-גם שהמצלמה שלי עדיין בתיקון. באוקטובר 2003 הורדתי אחת מהן ממישור-רותם לנחל-צין במבצע לילי,הפעם לצערי זה לא יצא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה