הודעה ללכל התלמידים

Baby IN Red

New member
כן המפקד../images/Emo24.gif

מבריזה בפקודההההההההה(סיימתי ללמוד חיחיחחי) מאמ'לה מי ירצה לצאת מהבית בקור כזה ושארבה פשטה על הארץץץץץץץץץץ בעעעעעעעעעעע שלומיקה חולה עליך- נראה לי שהחלום שלך הולך להתגשםםםםםםםםםםםםםם:) מתה עליךךךךךךךך לילוששששששששששש
 
ואי לילך אני עדין מחכה לתשובה כפרות

ולא משנה מה תיהיה התשובה אני עדין ירגיש אליך את אותו דבר. ולשוקולית אני סיימתי יב' עם בגרות מלאה ויותר ממלאה היא גם איכותית עם 30+ יחידות אז שקי לי בתחת.
 

Braddock

New member
שק לעצמך יא חסר כבוד.

בואנ'ה שלומי כל פעם שאני רואה הודעה שך ישך משהו מאוד חכם לומר לגבי מישהו/מישהי באם זה שקי לי בישבן או כל דבר אחר. מתיי תתבגר?. לילך >< ואל תבריזו תקפאו ואל תבריזו..
 
היא מלכלכת עלי ואני חסר כבוד?

בראדוק זה רק משקף את עולמך הפנימי העשיר.......... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
שלומי

תבקש מהאחות שלך אולי לא ממני... שנית, לא זלזלתי בלימודים שלך אבל אם זה נכון אז לפחות תשמש כדוגמא ולא כפוץ שמשעמם לו וכותב שטויות בכמויות בפורום. לשם השטויות נועדו הפסיכולוגים לא הבלוגים. אל תטרח לענות לי אני לא אטרח להשיב לקרוא או להגיב לך סע לשלום אומלל נפש.
 
../images/Emo45.gif אני איתך מותק!!!

ללמוד זה מאוד חשוב עם אם יש בחוץ סופת שלגים
אני גם בשיא החורף לומדת! אין מה לעשות זה בשבילי ולא בשביל אף אחד אחר! ושלומי באמת צריך לשמש דוגמה טובה אם יש לו 30 יחידות פלוס!
 
שלומי כפרה..

תעשה במקומי מבחן שעתיים במתמטיקה..
מואהההההההה
נו תשיג לי חתימה של המצרייה המהממת
רוזיתוש
 
חחחחחחחחחחח

למהאני עצבני כי זאתי זרקה את ראשידה רק כי היא ראתה "ראשידה" ניק ערבי ואז החבר'ה אמרו שאחר זה היא כתבה שהיא לא רוצה ערביות ושהידות בחדר שהיא מנהלת. גועל נפש בגלל אנשים בורים וטיפשים כמוה המדינה שלנו מחורבנת. נ.ב רוזית אני על הפנים במתמתיקה עברתי את הבגרות כי הבוחנת נדלקה עליי אז הגשתי תבגרות וירדתי למטה לחדר של המורות שפותרות בינתים העתקתי את כל התשובוות מריה המורה שלי למתמתמיקה כפרה עליה ועליתי ועשיתי והגשתי כמו גדול המורה שלי ריה הייתה בהלם וחשבה שיפסלו אותי ואז מתסבר שקבלתי 85 סופי ב שלוש יחידות. חחחחחחחחחח כוכב או לא?
 
טוב זזתי לבית החייל

חבר שלי מתגיס היום גבעתי הופההההההההה יאלללה ביי אני בא אני והמצרייה פותחים בלוג
 
למעלה