הודעה לכולםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יש עוד דרכים להוציא את הקריזה

לא רק אוכל!!!! ובמיוחד אחד שמתאהב בכלל לא אוכל! אז במי אתה מאוהב בדג או בה????????
 
אני.......................

לא אוכל כלום יותר כבר יומיים.....רק מה שהכרחי לתפקוד השוטף של המערכות...... ומאוהב?? ......עדיין לא הגעתי לרמה הזאת....
 
למעלה